0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ο Δαίμων...! ο Δαίμων του Τυπογραφείου...
Φυσιολογικο νουμερο το οποιο ομως δε φανηκε στο δρομο γιατι οι θεοι δεν ειχαν βαλει το κοντο γραναζι που δινει η Aprilia με το μηχανακι...anyway το Factory ειναι πολυ καλο και πραγματικα θα μου λειψει οταν η εταιρια θα το αποσυρει απο την αγορα...
Παράθεση από: NitroArgi στις Ιούλιος 31, 2007, 11:52:59 πμΦυσιολογικο νουμερο το οποιο ομως δε φανηκε στο δρομο γιατι οι θεοι δεν ειχαν βαλει το κοντο γραναζι που δινει η Aprilia με το μηχανακι...anyway το Factory ειναι πολυ καλο και πραγματικα θα μου λειψει οταν η εταιρια θα το αποσυρει απο την αγορα... Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν δίνουν το μηχανάκι με το 15 και το 16 ως option. Με το 16 εκτός από μια θεωρητικά μεγαλύτερη τελική, δεν κερδίζεις τίποτα άλλο. Το αντίθετο μάλιστα. Και στις ρεπριζ μεταξύ των μοτο που συγκρίνατε αυτό φαίνεται ξεκάθαρα.
δεν έχει σχέση με τις προδιαγραφές για τα τεστ καυσαερίων?? κάτι τέτοιο θυμάμαι – ότι το 16άρι υπάρχει για να περνάει τα τεστ κ.λ.π.
Το πιο κοντο γραναζωμα ειχαν βαλει ακομα και οι Ιταλοι στην επισημη παρουσιαση που ειχα παει στην Ιταλια...η μοτοσυκλετα ειναι αισθητα καλυτερη και ουσιαστηκα δεν αποτελει αποπλανηση γιατι σου δινει το γραναζι δωρο...Οταν πηγα στο εργοστασιο ειδα μια νεα εκδοση του Tuono η οποια ηταν face lift του μοντελου με ουρα που εμοιαζε με RS125 και αλλαγες σε πλαστικα...στοχος της Piaggio ειναι να καταργησει ολοκληρωτικα ολα τα μοντελα που φορανε τον κινητηρα της Rotax...οποιος προλαβε προλαβε!!!
...και η ερωτηση του ασχετου:Ο κινητηρας του νεου Τουονο (>2005) δεν ειναι της Rotax;Ειχα την εντυπωση οτι ειναι της Rotax, απλα ειναι ελαφρυτερος λογω εκτεταμενης χρησης μαγνησιου.
μόλις που έκλεισε χρόνο το Τ μου και θα έρθει facelift
Παράθεση από: drade στις Ιούλιος 31, 2007, 02:06:37 μμ μόλις που έκλεισε χρόνο το Τ μου και θα έρθει facelift Σιγά μην κλάψεις, σιγά μη φοβηθείς ρε Μιχάλη. Διάβαζε πρώτα τι θα αλλάξουν. Την ουρά !!!!!!! Υπάρχει ωραιότερος Κώλος μοτοσυκλέτας στην αγορά; Κίνηση μάτ θα κάνει η Piaggio αν την αλλάξει
συμφωνώ απόλυτα, χαβαλέ έκανα. δεν με απασχολεί καθόλου. άσε που η δοκιμασμένη αξιοπιστία του Rotax έπαιξε μεγάλο ρόλο στην επιλογή του Tuono
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι