0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Athos έγραψε:Να εχουμε και κατι υποψη μας ε;Οτι οσο μεγαλωνει η εμπειρια τοσο μεγαλωνει η εμπιστοσυνη στις ικανοτητες μας αλλά και στις ικανοτητες του συνδιασμου μοτοσυκλετα-αναβατης...Προσοχη στην υπερεκτιμηση.Μην βρεθουμε απο εμπειροι...θυματα.Αλλωστε πολλοι ειναι αυτοι που υποστηριζουν οτι η εμπιστοσυνη ειναι κατι που κερδιζεται και δεν αποκτιεται...
CHRISTODOU έγραψε:____________________________________________________________Γιώργο για πες μας λίγο για το πίσω αμορτισερ τι έβαλες πόσο στοιχησε κτλ γιατι το δικό μου το έσφιξα αρκετές φορες και μπορεί να είναι στα τελευταία του να είμαστε προετοιμασμένο ρε αδερφΟ θέμης φοράει ενα καλό αμορτισερ το οποιο ρυθμίζεται ευκολα αλλα δεν ξέρει πόσο στοιχίζει και τι μαρκα είναι γιατι το αγόρασε με την μηχανή
SVtor έγραψε:ΠαράθεσηGFiotakis έγραψε:ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΩ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΕΥΩ. (ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ STREETΑΚΙΑΣ ) ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ VT 250 , RD 350 , CBX 550 , VF 750 , VESPA ΚΛΠ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ KAI ΕΧΩ ΤΑΞΙΔΕΥΣΕΙ ΜΕ TRANSALP , XT , KLE, VARADERO, ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΟ KLR 250 ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΕΙΧΑ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΩ ΤΟΣΟ ΑΝΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ VF 750 ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΚΑΒΑΛΗΣΑ ΤΟ ΠΗΓΑΣΟ…. Εγώ έχω οδηγήσει AX-1, CB-1 400, DT125, KLX 650, BMW F650, Monster 620i.e., VTR1000 Firestorm, Tuono, Mille, Triumph Speed Triple 1050. Όλα τα ψηλά μου φάνηκαν υπερβολικά μαλακά και ασαφή, γι' αυτό και η καχυποψία μου απέναντι στον Πήγασο (Αν αναρωτιέσαι για το BMW, ήταν από τα χειρότερα). Πάντως αν μετά από όλα αυτά τα μηχανάκια κατέληξες στον Πήγασο και είσαι όπως λες ευχαριστημένος τότε θα πρέπει να είναι πολύ προσεγμένη και ισορροπημένη μηχανή για τη χρήση για την οποία τη θέλεις. Όταν ηρεμήσω κι εγώ και ξεχάσω πίστες και στριψίματα, θα τον έχω υπ' όψιν μου αν και μάλλον μέχρι τότε θα είναι ένα εντελώς διαφορετικό μηχανάκι Μέχρι τότε πάντως, με την πρώτη ευκαιρία που θα βρώ θα τον δοκιμάσω.
GFiotakis έγραψε:ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΩ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΕΥΩ. (ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ STREETΑΚΙΑΣ ) ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ VT 250 , RD 350 , CBX 550 , VF 750 , VESPA ΚΛΠ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ KAI ΕΧΩ ΤΑΞΙΔΕΥΣΕΙ ΜΕ TRANSALP , XT , KLE, VARADERO, ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΟ KLR 250 ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΕΙΧΑ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΩ ΤΟΣΟ ΑΝΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ VF 750 ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΚΑΒΑΛΗΣΑ ΤΟ ΠΗΓΑΣΟ….
Themis έγραψε: αλλά...μ`αρέσουν και τα βουναλάκια...και..όπως λέει και ο Powerphot..''αγόρι μου τα street δεν πάνε στα βουνά και τα κάστρα που πας εσύ !!''Τάδε έφη Powerphot Καρπενήσι 2006...
GFiotakis έγραψε:ΝΑ ΛΑΒΕΙΣ ΥΠΟΨΗ ΠΩΣ Ο ΠΗΓΑΣΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ 2000 …ΕΙΝΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΕ ΑΝΑΠΟΔΑ ΠΙΡΟΥΝΙΑ …ΟΠΕΡ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΣΤΡΙΒΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΩΣ ΚΑΘΕ ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΒΟΛΕΥΕΤΕ ΣΕ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΑΝΕΥ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΤΕΣΤ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ, ΧΩΡΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΓΝΩΡΙΖΩ
harlek έγραψε:ΥΓ1: Α, αυτό με το ανεστραμμένο πιρούνι του Cube πολύ το διαφημίζετε! Να θυμίσω ότι είναι 40άρι, ενώ του ie 45άρι. Περιοδικό (που δεν μπορώ να πω ότι εμπιστεύομαι...) έλεγε (το 2002) ότι το νέο συμβατικό 45άρι έλυσε το πρόβλημα της ελαστικότητας που παρουσίαζε το παλιό στα δυνατά φρεναρίσματα.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι