Το λοιπον ,μετα απο μια 2η βολτα με το SMT,παραθετω μια πιο εμπεριστατωμενη αποψη(μου-παντα)
1.Χαμηλο υψος(Πατας κ τις 2 πατουσες κατω-οταν κατσεις πανω στη σελα)
2.Εξαιρετικη θεση οδηγησης(μεσα κ μπροστα)κ ως προς την ανεση για πολυ-ωρη οδηγηση,αλλα,κ ως προς την αισθηση χειρισμου της μοτ/τας.
3.Πολυ Μαλακές(για ΚΤΜ)αναρτησεις.Στο soft>ειναι...ΠΟΛΥ soft-k'-στο Normal>θυμιζουν ΧΤ(τουλαχιστον στο αρχικο κομματι της διαδρομης τους)
Οι ανθρωποι της ΚΤΜ,προσπαθωντας να το κανουν πολυ φιλικο για καθημερινη χρηση(το καταφεραν,ειναι πουπουλο σε αισθηση)-αλλα-κ πολυ ανετο για ταξιδιωτικες περιηγησεις(το καταφεραν κ αυτο>με το που ανεβαινεις,νιωθεις οτι,δεν θα χρειαστει να κατεβεις ΠΟΤΕ λογω κουρασης!),
μειωσαν με αποστατες τις διαδρομες των αναρτησεων(Μ-Π),για να μειωσουν το υψος της σελλας,κ επισης,εκαναν τελειως διαφορετικο Revalving>ωστε η μοτ/τα να ειναι ανετη κ ξεκουραστη,τουλαχιστον ως προς τις δυο πρωτες θεσεις λειτουργιας τους(Δυστυχως,στο Hard κ στην πιστα,δεν ειχα τη δυνατοτητα να την τεσταρω(ακομα),οποτε,ΔΕΝ μπορεσα να εχω ιδια αποψη γι'αυτο που λενε οι μηχανικοι της ΚΤΜ>οτι δηλ.με την Hard ρυθμιση,η μοτ/τα ειναι το πολυ καλο γνωστο-ΣΤΡΙΦΤΕΡΟ 990SM)
4.Το μουτρο του(εμενα απο κοντα μου αρεσε)με τη διακριτικη του ζελατινα>ειναι ακρως λειτουργικο για τη δουλεια που προοριζεται να κανει,απομακρυνωντας πολυ σωστα τον αερα απο τον αναβατη.αν το προσεξετε δε καλα-κατω χαμηλα-εχει κατι σαν ram-air>το οποιο,καθοδηγει μεσω καναλιου τον εισερχομενο αερα με τετοιο τροπο,ωστε να διασπαει τους στροβιλισμους απο τη ζελατινα,κ να απομακρυνει ταυτοχρονα μεγαλο μερος απο τις σταγονες της βροχης εν κινησει.
5.Η σελλα του ειναι:Υπερανω Πασης Κριτικης!
6.Η αποκριση του μοτερ>εχει ομαλοποιηθει με διαφορετικο χαρτη αναφλεξης-ωστε να γινει πιο ευχρηστο κ φιλικο-κ να μην τρομαζει τους..."φυσιολογικους ανθρωπους"(εμενα αυτο>δεν μου αρεσε..τι να κανω γιατρε μου??)
7.Το τιμονι κοβει παρα πολυ-η αισθηση με χαμηλες ταχυτητες κ μεσα στην πολη,ειναι σα να οδηγεις κατι πιο ευκολο απο ΧΤ.
8.Τα φρενα του ειναι γνωστα κ ΑΨΟΓΑ! κ' σιγουρα ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για τους περισσοτερους απο του μελλοντικους ιδιοκτητες του.
9.Ομορφη κ λειτουργικη η σχαρα του,πολυ καλες οι δυνατοτητες φορτωσης του.
10.Ανετοι χωροι για 2 ατομα + αποσκευες.
11.Εχει πανω του τα γνωστα-πολυ καλα-περιφερειακα που συνηθιζει να χρησιμοποιει η ΚΤΜ,κ' η ποιοτητα φινιρισματος ειναι σε πολυ καλα επιπεδα.
12.Το αισθανεσαι πιο "μακρυ" κ σταθερο απο το κοινο SM(..δεν ξερω αν ,οντως ,ειναι,κ στα χαρτια)
Προσωπικα πιστευω οτι:
Ειναι το Καλυτερο- το πιο γενικης χρησης-κ το πιο Ευχρηστο Sport-Touring που εχει κυκλοφορησει στην αγορα της μοτ/τας.
Στα σιγουρα>αξιζει τα λεφτα του.
Σιγουρα θα το παρω καποια στιγμη...οταν "μεγαλωσω" λιγο κ ηρεμησω...αλλα τωρα...επειδη διανυω μια περιοδο "καγκουριας"...διασταυρωμενη με ψυχολογικες αναζητησεις οδηγικης εξελιξης-κ διψαω για μαθηση κ "σχολεια" κ πιστες...
εκανα στον εαυτο μου το εξης τεστ:
Ακουμπησα μια κουπα τσαι με κονιακ πανω στο SMT...κ'ενα ποτηρι τσιπουρο πανω στο 950SM...
Ηπια μια γουλια απο το τσαι...αλλα μετα..κατεβασα "ασπρο πατο" το τσιπουρο....
Αυτο ηταν...τα "Σημαδια" μιλησαν απο μονα τους...
Ενα SM-950-Voyager,θα υπαρχει στο σταυλο μου,περι τα μεσα της επομενης εβδομαδας. Ετσι κ αλλιως,ειναι μια Υπεροχη μοτ/τα ,που παντα μου αρεσε,κ θα ηθελα να περασει απο τα "χερια" μου.
Στην αντικειμενικη ληψη της αποφασης μου,βοηθησε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!,ο φιλος Αντωνης("Antouan"),ο οποιος μου εμπιστευτηκε το 950SM του για 10 ολοκληρες ημερες καθημερινης χρησης.
Αντωνη Σ'ευχαριστω!
Ευχαριστω πολυ κ ολους εσας,που σπευσατε να μου δωσετε γνωμες-συμβουλες-αποψεις-αλλα...κ'εντολες ακομη(a,raaa...Leader)
Tα λεμε απο κοντα στην πρωτη κοινη μας βολτα.
............