0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
Μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Valentino Rossi φιλοξενεί στις σελίδες του το τελευταίο τεύχος του Ιταλικού περιοδικού Motosprint.

Ο οχτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής μιλάει για τον αντίκτυπο που έχει η παγκόσμια οικονομική κρίση στα MotoGP και καλεί τους κατασκευαστές να δίνουν πιο ανταγωνιστικές μοτοσικλέτες σε καλύτερες τιμές στις ιδιωτικές ομάδες έτσι ώστε να αυξηθούν οι συμμετοχές και να τονωθεί το θέαμα.

«Oι μοτοσικλέτες μας είναι τόσο εξεζητημένες που μόνο κάποιοι λίγοι κατασκευαστές μπορούν να τις κατασκευάσουν. Κατά συνέπεια και οι αναβάτες είναι λίγοι και πλέον δεν υπάρχουν ιδιώτες», λέει ο Doctor και προσθέτει: «Μέχρι το 2006 ένας ιδιώτης όπως για παράδειγμα ο Μarco Melandri μπορούσε να παλέψει για το Πρωτάθλημα, από το 2007 και μετά όμως, με τις μοτοσικλέτες των 800cc, η απόσταση ανάμεσα στις εργοστασιακές ομάδες και στις ιδιωτικές έγινε τεράστια. Τα MotoGP έχουν εξελιχθεί σε ελιτίστικο σπορ και αυτό δεν είναι πολύ καλό».

H τελευταία φορά που αναβάτης ιδιωτικής ομάδας κατάφερε να πανηγυρίσει νίκη στα MotoGP ήταν το 2006 στην πίστα του Estoril όπου ο Toni Elias οδηγώντας μια Honda RC211V του Team Gresini νίκησε στο νήμα τον Rossi.

«Για ποιο λόγο οι μοτοσικλέτες μου στο τέλος της σεζόν να καταλήγουν στην πρέσα και να μην πωλούνται σε ιδιωτικές ομάδες που θα μπορούν να κατεβάζουν άλλους δυο αναβάτες στο γκριντ;», αναρωτιέται ο αναβάτης της Fiat Yamaha και συμπληρώνει: «Έχουμε φτάσει σε τόσο υψηλό επίπεδο που η Yamaha δεν θέλει οι άλλοι να δουν πως κατασκευάζει τις μοτοσικλέτες της. Προτιμά λοιπόν να τις διαλύει. Αλλά με αυτόν τον τρόπο είναι δύσκολο να έχουμε πολλούς αναβάτες στο γκριντ, το οποίο κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον 24 αναβάτες».

Κλείνοντας ο Rossi τονίζει: «Πρέπει να ξοδεύουμε λιγότερα και να κάνουμε τις μοτοσικλέτες πιο αργές. Η κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η οικονομία είναι πολύ άσχημη, οι μοτοσικλέτες δεν πουλάνε πλέον και δεν μπορούμε να προσποιηθούμε ότι δεν συμβαίνει τίποτα».

msfree.gr


ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

dorsocrazy

σωστος ο γιατρος .αυτη ειναι ηθικη και αντιληψη, αμα ζουσε στην χωρα μας θα ειχε αυτοκτονησει :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος The Liver Killer

  • *****
  • 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Philip The Great!
  • Αντιδράσεις: 0
Ωραιος ο γιατρος,και μακαρι να το δουμε καποια στιγμη αυτο....

ισως να στησουμε τη δικη μας.....apriliabikers racing team....!   :ohyes:



Υ.Γ-> οδηγος θα ειναι ο Θεμης βεβαιως-βεβαιως.....! :tez:
V2 HARDCORE/BRP-ROTAX

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
εντυπωσιακή δήλωση...ομολογώ... ειδικά απο τα χειλη του rossi... :prm :kalo: :kalo:


ΥΓ.
liver.. εγω ειμαι κουλάδι....
αλλα για βόλτα βουνα και παρεα
πάντα λεω.. Let The Good Times Roll... :D

*

h.a.balafoutre

Ότι μηχανή και να δόσουν στους αργούς, αργοί θα μείνουν.  :tez:

Δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Πιστεύω πως τα κερδίζεις. Και ενιαίο να κάναμε...δύσκολα θα κέρδιζε ο Ελίας ή κάποιος άλλος πχ. τον Ρόσσι.

Αν και είναι λίγο περίεργη η δήλωση αυτή του Ρόσσι, αλλά σε γενικές γραμμές έχει δίκιο αν και θα ήθελα να ξαναπάρει τον τίτλο κι ας συνεχίσει να λέει ότι θέλει.

*

dorsocrazy

Ότι μηχανή και να δόσουν στους αργούς, αργοί θα μείνουν.  :tez:

Δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Πιστεύω πως τα κερδίζεις. Και ενιαίο να κάναμε...δύσκολα θα κέρδιζε ο Ελίας ή κάποιος άλλος πχ. τον Ρόσσι.

Αν και είναι λίγο περίεργη η δήλωση αυτή του Ρόσσι, αλλά σε γενικές γραμμές έχει δίκιο αν και θα ήθελα να ξαναπάρει τον τίτλο κι ας συνεχίσει να λέει ότι θέλει.
εεεεεεεεεεεε εννοεις αργους τους υπολοιπους οδηγους των moto gp? :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :se:

*

Αποσυνδεδεμένος The Liver Killer

  • *****
  • 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Philip The Great!
  • Αντιδράσεις: 0
εντυπωσιακή δήλωση...ομολογώ... ειδικά απο τα χειλη του rossi... :prm :kalo: :kalo:


ΥΓ.
liver.. εγω ειμαι κουλάδι....
αλλα για βόλτα βουνα και παρεα
πάντα λεω.. Let The Good Times Roll... :D

κουλαδι ησουν στις αρχες που δεν "το ειχες" ρε man...! :ohyes:

ξερεις οτι ειμαι ειλικρινης....

τωρα εισαι ενας ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΟΣ-ΓΡΗΓΟΡΟΣ CAPONORDISTI...! ;)

αφου δυσκολευομαι να σε φτασω και το ξερεις.... :psdof:

Υ.Γ->το εννοω... :D
V2 HARDCORE/BRP-ROTAX

*

h.a.balafoutre

Ότι μηχανή και να δόσουν στους αργούς, αργοί θα μείνουν.  :tez:

Δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Πιστεύω πως τα κερδίζεις. Και ενιαίο να κάναμε...δύσκολα θα κέρδιζε ο Ελίας ή κάποιος άλλος πχ. τον Ρόσσι.

Αν και είναι λίγο περίεργη η δήλωση αυτή του Ρόσσι, αλλά σε γενικές γραμμές έχει δίκιο αν και θα ήθελα να ξαναπάρει τον τίτλο κι ας συνεχίσει να λέει ότι θέλει.
εεεεεεεεεεεε εννοεις αργους τους υπολοιπους οδηγους των moto gp? :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :se:

Οι 2-3 τελευταίοι σε σχέση με τους 2-3 πρώτους....είναι σαλιγκάρια. Η διαφορά είναι τεράστια. Το ίδιο συμβαίνει και στις άλλες κατηγορίες μεταξύ τον αναβατών. Που θες να καταλήξεις?

*

Αποσυνδεδεμένος The Liver Killer

  • *****
  • 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Philip The Great!
  • Αντιδράσεις: 0
Ότι μηχανή και να δόσουν στους αργούς, αργοί θα μείνουν.  :tez:

Δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Πιστεύω πως τα κερδίζεις. Και ενιαίο να κάναμε...δύσκολα θα κέρδιζε ο Ελίας ή κάποιος άλλος πχ. τον Ρόσσι.

Αν και είναι λίγο περίεργη η δήλωση αυτή του Ρόσσι, αλλά σε γενικές γραμμές έχει δίκιο αν και θα ήθελα να ξαναπάρει τον τίτλο κι ας συνεχίσει να λέει ότι θέλει.
εεεεεεεεεεεε εννοεις αργους τους υπολοιπους οδηγους των moto gp? :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :se:

Οι 2-3 τελευταίοι σε σχέση με τους 2-3 πρώτους....είναι σαλιγκάρια. Η διαφορά είναι τεράστια. Το ίδιο συμβαίνει και στις άλλες κατηγορίες μεταξύ τον αναβατών. Που θες να καταλήξεις?

τι καλα να ημουν κι εγω ενα τετοιο............σαλιγκαρι!!!!!!!!!!!!!! :ohyes:
V2 HARDCORE/BRP-ROTAX

*

dorsocrazy


Οι 2-3 τελευταίοι σε σχέση με τους 2-3 πρώτους....είναι σαλιγκάρια. Η διαφορά είναι τεράστια. Το ίδιο συμβαίνει και στις άλλες κατηγορίες μεταξύ τον αναβατών. Που θες να καταλήξεις?
[/quote]
αμα προσεξεις χρονους βλεπεις δεκατα διαφορα και σπανια ενα δευτερολεπτο,δηλ ο edwards ή ο capirossi ή ο melandri  για σενα ειναι σαλιγκάρια ...............ελεοος, ειναι ολοι τους οδηγαρες που ουτε καν θα φανταστουμε ποτε να βρεθουμε μαζι τους σε μια πιστα.δεν μπορεις να τους συγκρινεις γιατι η εταιρειες φτιαχνουν τελειως διαφορετικες μηχανες που ουσιαστικα ειναι πρωτοτυπες και σημαντικο ρολο παιζουν οι αναβατες σαν εξελιχτες  εκει ειναι οι ουσιαστικες διαφορες των οδηγων αυτων, στην εξελιξη.Eπισης δες λιγο sbk μαχες bayliss edwards haga,capirossi στα 250 με nakano που ηταν πρωταγωνιστες και ισως το δεις λιγο διαφορετικα...ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΟΡΥΦΗ σορρυ για την μακρυγορια

*

h.a.balafoutre


Οι 2-3 τελευταίοι σε σχέση με τους 2-3 πρώτους....είναι σαλιγκάρια. Η διαφορά είναι τεράστια. Το ίδιο συμβαίνει και στις άλλες κατηγορίες μεταξύ τον αναβατών. Που θες να καταλήξεις?

αμα προσεξεις χρονους βλεπεις δεκατα διαφορα και σπανια ενα δευτερολεπτο,δηλ ο edwards ή ο capirossi ή ο melandri  για σενα ειναι σαλιγκάρια ...............ελεοος, ειναι ολοι τους οδηγαρες που ουτε καν θα φανταστουμε ποτε να βρεθουμε μαζι τους σε μια πιστα.δεν μπορεις να τους συγκρινεις γιατι η εταιρειες φτιαχνουν τελειως διαφορετικες μηχανες που ουσιαστικα ειναι πρωτοτυπες και σημαντικο ρολο παιζουν οι αναβατες σαν εξελιχτες  εκει ειναι οι ουσιαστικες διαφορες των οδηγων αυτων, στην εξελιξη.Eπισης δες λιγο sbk μαχες bayliss edwards haga,capirossi στα 250 με nakano που ηταν πρωταγωνιστες και ισως το δεις λιγο διαφορετικα...ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΟΡΥΦΗ σορρυ για την μακρυγορια

Δηλαδή, δεν υπάρχουν καλύτεροι και χειρότεροι στα MotoGP ή στα WSBK? Γιατί εγώ μάλλον τα αποτελέσματα καταδικνύουν μεγάλες διαφορές. Μήπως για σένα δεν θα έπρεπε εγώ να χαρακτηρίζω αργούς κάποιους τέτοιους αναβάτες? Κι αν είναι αργοί σε σχέση με τους γρηγορότερούς τους στο ίδιο πρωτάθλημα πως θα έπρεπε να τους χαρακτηρίσω κατά την άποψή σου?
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 15, 2009, 09:31:14 μμ από h.a.balafoutre »

*

Αποσυνδεδεμένος The Liver Killer

  • *****
  • 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Philip The Great!
  • Αντιδράσεις: 0
ναι ρε μαγκες,σβηστε το γιατι η φαση παει αλλου...

 ο ενας εννοει οτι οι 2 τελευταιοι σε σχεση με τους 2 πρωτους ειναι αργοι,και ο αλλος οτι οι 2 τελευταιοι δεν μπορει να ειναι αργοι γιατι τους χωριζουν καποια δεκατα με τους πρωτους.... :dry:



και γιατι ΟΝΤΩΣ δεν ειναι αργοι -με τα δικα μας δεδομενα.........-

αλλα... :thnk:

οσοι πιστοι και γληγοροι,στην αναλογη πιστα για επιλυση τυχων διαφορων.............. ;)
V2 HARDCORE/BRP-ROTAX

*

h.a.balafoutre

Άλλα θέλετε να πείτε κι άλλα λέτε?

Λέω, πως ακόμη κι ενιαίο να γινόταν (ενώ ο Ρόσσι περισσότερο προσπαθεί να κινητοποιήσει τους τσιγκούνηδες που δεν επενδύουν στο άθλημα ώστε κι ό Μελάντρι να έχει ανταγωνιστικό πακέτο), πάλι κάποιοι θα ήταν αρκετά πιο αργοί (έως σαλιγκάρια-κορίνες) πχ Ελίας, από κάποιους άλλους πχ Ρόσσι διότι απλά δεν είναι μόνον η μηχανή που μετράει στο να έχεις ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.

Μην μπερδεύουμε το εμείς (οι έξω από τους αγώνες) με τα αντικειμενικά νούμερα των αγώνων.

Το πρόβλημα πιο είναι? Ότι εγώ αφού είμαι πιο σαλίγκαρος από τον πχ. Ελίας δεν μπορώ να τονε πώ σαλίγκαρο?

Και μιλάω για τον Ελίας διότι ο τύπος έχει κάνει και το απίστευτο να κερδίσει το Ρόσσι μια φορά στη Ζωή του.

Αν κοιτάξετε στους πίνακες ας πούμε της Laguna Seca, πέρυσι εκείνον τον εκπληκτικό αγώνα που τον έχω κατεβάσει 3 φορές από FTP σε έκδοση Eurosport, ET3 κι από ένα Αυστραλιανό κανάλι με φανταστική ποιότητα, ο Ελίας στους 32 γύρους τελικά ήτανε 41sec πίσω. Πάνω σε Ducati.

Δεν είναι όλοι Ρόσσι να καταφέρουν (ή και να πιέσουν τους γύρο τους) να φτιάξουν μια μηχανή στα μέτρα τους να σκίζει. Γι'αυτό και τα ενιαία δεν είναι πάντα η λύση. Είναι μια καλή βάση αλλά όχι η λύση. Η προσωπικότητα μετράει και γι'αυτό προσπαθεί να πίσει με τις δηλώσεις τους τους όποιους αποδέκτες ώστε να επενδύσουν στο άθλημα. Κι όχι να κάνει τον Ελίας άνρθωπο.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 15, 2009, 10:50:01 μμ από h.a.balafoutre »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης