0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #30 - : Νοέμβριος 09, 2016, 08:39:38 μμ »
Θοδωρε μια χαρα ειναι ο boxer, εμενα δεν με συγκινει ομως, αυτο που εννοω ειναι οτι λετε για την φτωχη aprilia που δεν εβγαλε 

καινουργιο κινητηρα παλι και ανακατεψε την σουπα και μπλα μπλα.......

Ενω για την BMW μουγκα στην στρουγκα, εχετε καταπιει ταμπελα με μονοδρομο, που δουλευει το ιδιο στυλ κινητηρα ολα αυτα   

τα χρονια ;;  Και ξανα μανα ρωταω αλλαξε τιποτα μπιελες, στροφαλα, πιστονια, καπακια, γραναζια  κ.λ.π. γενικα να παρουσιασει 

κατι νεο σε μοτερ ;;;  Που εχει το χρημα, τα μεσα, το κοινο και ολα τελος παντων !!!  Εεε ;;;  :)

 

Μπερδεύεσαι μου φαίνεται Ανέστη....
Μιλάμε για την εταιρεία που έχει 4κ εν σειρά (s1000RR, R, XR) που γαμάνε, 6κ σε τουριστάδικα και power cruiser, 2κ σε ον οφ, στρητ, boxer σε ένα κάρο μοντελα, ονοφ, χιπστερ, τουριγνκ, σπορτουρινγκ, naked, νεα σειρά 300αρια made in india για τσαμπέ, μέγκα σκουτερ...
Της πουτάνας γίνεται ρε συ, και από μοτέρ και από μοντέλα.
Ducati και KTΜ το ίδιο, ίσως με λιγότερα διαφορετικά μοτέρ αλλά με φαντασία στο design και στο μάρκετινγκ. Τα νέα husqvarna τα έχετε δει???

Και η Aprilia έχει μείνει με ένα ανταγωνιστικό μοτέρ V4 σε 2 (ολογράφως ΔΥΟ) μοτοσυκλέτες και αρκετά value for money μεταχειρισμένα :D :D :P :P
Μακάρι τα 900αρια να είναι καλά μηχανάκια, με σωστή τιμή για να πουλήσουν....

Τόσα ενδιαφέροντα μοτέρ ρε φίλε και να μην κάνουν τπτ????? :thnk:
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #31 - : Νοέμβριος 09, 2016, 09:07:19 μμ »
αλλο και τουτο
Εκατο χιλιαρικακια λεει,πνευματικες βαλβιδες λεει,250 αλογατα λεει...

http://www.gpone.com/en/2016110836234/news-prodotto/aprilia-rsv4-rr-gp-pneumatic-valves-and-250-hp.html

καλη φαση...

α ρε πασοκ που εισαι να γεμιζαν οι δρομοι με δαυτα!

Κάθε πόσα χλμ θα θέλουν ρυθμισμα οι βαλβιδες?  :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #32 - : Νοέμβριος 09, 2016, 09:16:19 μμ »
Να.κάνω τον δικηγόρο του φτωχού συγγενή ? Θα τον κάνω.


Βρε κουτα,  η πιατζιο ξέρει τι κάνει.
Αφήνει τους βησιγοτθους( BMW) και τους.οστρογοτθους(κτμ) αλλά και τις λοιπές δυνάμεις του.άξονα duc και jap να βγάλουν τα νέα κακάσχημο μοντέλα τους, οπότε το καπο θα τα.κερδίσει λόγω ομορφιάς.

Γιατί το νέο gs και το νέο ktm είναι λίγο......πως να το πω.....ιδιαίτερα στην εμφάνιση.


ΕΠΙΣΗΣ όλοι λέγατε ότι τα 130 άλογα του καπο δεν φτάνουν....τι κάνουν τώρα οι γερμαναραδες? Μειώνουν λέει τα άλογα γιατί λέει ότι με τριβαλιτσο δε χρειάζεσαι 180 άλογα τροχό γιατί ξεκολλανε στην autobahn, άλλωστε και στο χώμα τα 180 άλογα δεν ξεκινάνε λέει....απλά σκάβουν.

Πόσο χαζοί θεέ μου.

Να μιλήσουμε λίγο και για τα μοντέλα δεκαετίας με τον 750 κινητήρα?
Ποιος καθιέρωσε τους πολλαπλούς χάρτες, το ride by wire που δεν άρεσε λέει στον κόσμο γιατί ήθελαν ντιζα όλοι οι παγκόσμιοι,  για να νιώθουν τους ίππους... Βρε ουστ.

Τελικά όταν η πιατζιο έφτιαχνε μηχανάκια και βετεσσερα με aprc όλοι οι γοτθοι και οι ξεπουλημενοι σε αυτους( duc) ζούσαν στα κλαδιά των.δέντρων.

Κάντε λίγο υπομονή δύο χρονάκια έμειναν μέχρι να αλλάξει η δεκαετία.

ΥΓ ούτως ή άλλως και τώρα να έβγαζε μηχανάκια μήπως έχουμε χρήμα.να το αγοράσουμε ?

ΥΓ 2 ρε. Παιδιά η αγκουστα που βρίσκει τα λεφτά ? Την αγόρασαν κι αυτήν οι γοτθοι?
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #33 - : Νοέμβριος 09, 2016, 09:16:29 μμ »
αλλο και τουτο
Εκατο χιλιαρικακια λεει,πνευματικες βαλβιδες λεει,250 αλογατα λεει...

http://www.gpone.com/en/2016110836234/news-prodotto/aprilia-rsv4-rr-gp-pneumatic-valves-and-250-hp.html

καλη φαση...

α ρε πασοκ που εισαι να γεμιζαν οι δρομοι με δαυτα!

Κάθε πόσα χλμ θα θέλουν ρυθμισμα οι βαλβιδες?  :tez:
δινει δωρο και μηχανικο λεει μαζι

Missile from Noale with the RSV that mounts a MotoGP derivative engine. Priced at over 100,000 Euros... engineer included!

 :P
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #34 - : Νοέμβριος 09, 2016, 09:56:12 μμ »
Μπερδεύεσαι μου φαίνεται Ανέστη....
Μιλάμε για την εταιρεία που έχει 4κ εν σειρά (s1000RR, R, XR) που γαμάνε, 6κ σε τουριστάδικα και power cruiser, 2κ σε ον οφ, στρητ, boxer σε ένα κάρο μοντελα, ονοφ, χιπστερ, τουριγνκ, σπορτουρινγκ, naked, νεα σειρά 300αρια made in india για τσαμπέ, μέγκα σκουτερ...
Της πουτάνας γίνεται ρε συ, και από μοτέρ και από μοντέλα.
Ducati και KTΜ το ίδιο, ίσως με λιγότερα διαφορετικά μοτέρ αλλά με φαντασία στο design και στο μάρκετινγκ. Τα νέα husqvarna τα έχετε δει???

Και η Aprilia έχει μείνει με ένα ανταγωνιστικό μοτέρ V4 σε 2 (ολογράφως ΔΥΟ) μοτοσυκλέτες και αρκετά value for money μεταχειρισμένα :D :D :P :P
Μακάρι τα 900αρια να είναι καλά μηχανάκια, με σωστή τιμή για να πουλήσουν....

Τόσα ενδιαφέροντα μοτέρ ρε φίλε και να μην κάνουν τπτ????? :thnk:


Μαλλον σε μπερδεψα η μπερδευτηκες  εσυ Γιωργο  :P

Ξερω πολυ καλα και τι αλλα μηχανακια βγαζει η ΒMW, για το GS μιλαω και τον BOXER κινητηρα  :ohyes: και μονον για αυτον  ;)   

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #35 - : Νοέμβριος 09, 2016, 09:57:06 μμ »
Να.κάνω τον δικηγόρο του φτωχού συγγενή ? Θα τον κάνω.


Βρε κουτα,  η πιατζιο ξέρει τι κάνει.
Αφήνει τους βησιγοτθους( BMW) και τους.οστρογοτθους(κτμ) αλλά και τις λοιπές δυνάμεις του.άξονα duc και jap να βγάλουν τα νέα κακάσχημο μοντέλα τους, οπότε το καπο θα τα.κερδίσει λόγω ομορφιάς.

Γιατί το νέο gs και το νέο ktm είναι λίγο......πως να το πω.....ιδιαίτερα στην εμφάνιση.


ΕΠΙΣΗΣ όλοι λέγατε ότι τα 130 άλογα του καπο δεν φτάνουν....τι κάνουν τώρα οι γερμαναραδες? Μειώνουν λέει τα άλογα γιατί λέει ότι με τριβαλιτσο δε χρειάζεσαι 180 άλογα τροχό γιατί ξεκολλανε στην autobahn, άλλωστε και στο χώμα τα 180 άλογα δεν ξεκινάνε λέει....απλά σκάβουν.

Πόσο χαζοί θεέ μου.

Να μιλήσουμε λίγο και για τα μοντέλα δεκαετίας με τον 750 κινητήρα?
Ποιος καθιέρωσε τους πολλαπλούς χάρτες, το ride by wire που δεν άρεσε λέει στον κόσμο γιατί ήθελαν ντιζα όλοι οι παγκόσμιοι,  για να νιώθουν τους ίππους... Βρε ουστ.

Τελικά όταν η πιατζιο έφτιαχνε μηχανάκια και βετεσσερα με aprc όλοι οι γοτθοι και οι ξεπουλημενοι σε αυτους( duc) ζούσαν στα κλαδιά των.δέντρων.

Κάντε λίγο υπομονή δύο χρονάκια έμειναν μέχρι να αλλάξει η δεκαετία.

ΥΓ ούτως ή άλλως και τώρα να έβγαζε μηχανάκια μήπως έχουμε χρήμα.να το αγοράσουμε ?

ΥΓ 2 ρε. Παιδιά η αγκουστα που βρίσκει τα λεφτά ? Την αγόρασαν κι αυτήν οι γοτθοι?

Πες τα ρε Αλεξ  :D

*

Αποσυνδεδεμένος ianai

  • *****
  • 794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV1000 / 2006
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #36 - : Νοέμβριος 09, 2016, 11:03:39 μμ »
ΥΓ 2 ρε. Παιδιά η αγκουστα που βρίσκει τα λεφτά ? Την αγόρασαν κι αυτήν οι γοτθοι?
.. ποια λεφτα http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Katethese-to-sxedio-anakampshs-MV-AGUSTA_111717.asp  :bye: :bye:
If you think adventure is dangerous, try routine it is lethal ! (p.coelho)

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #37 - : Νοέμβριος 09, 2016, 11:29:17 μμ »
Και μια και μιλαμε για καινουργια μοτερ, :thnk: γιατι οχι να εβγαζε  η aprilia  κανενα 400αρι η 500αρι ;;; Οχι τα πριονια sxv  κ.λ.π.

για νορμαλ καταστασεις μιλαω 

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #38 - : Νοέμβριος 10, 2016, 07:32:31 πμ »
Kαι ο boxer πλεον είναι πολύ καλύτερος από τον 1200 της Aprilia...

Έχει μείνει πολύ πίσω η aprilia, αλλά το χειρότερο είναι ότι δεν έχει και θέληση για νέα μοντέλα, έστω με τα υπάρχοντα μοτέρ. Δεν μπορεί να βγάλει ένα σπορ τούρερ και ένα μέγκα ον οφ με το V4? Δεν μπορεί να βγάλει ένα μεσαίο ονοφ αντικαταστάτη του pegaso με το 750? Κανά scrambler, χίπστερ και τι σκατά άλλο με το ίδιο μότερ? 'Η και με το "νέο" 900? Κανά περίεργο μονοκύλινδρο με τα απομεινάρια του 660? Σπεσιαλάκια με το 450/550 τύπου ducati supermono? Όλα αυτά θέλουν λίγο μάρκετινγκ και design...
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #39 - : Νοέμβριος 10, 2016, 07:44:31 πμ »
O boxer είναι για τα μπάζα, εκτός για αυτούς που θέλουν το χαμηλό δούλεμα του (αυτό είναι το προτέρημα του). Α, κ το σέρβις που μπορείς να αλλαξεις μπιελες χωρίς να βγάλεις μοτέρ (αλλά λυνεις ολόκληρο το μηχανάκι για αλλαγή συμπλέκτη).
H aprilia ότι κ να είχε στην γκάμα της δεν θα πουλούσε. Για το μάτι θα ήταν μόνο κ να ικανοποιήσει τους λιγοστούς οπαδούς της. Εδώ με RSV k tuono στο τοπ 3 όλων των συγκριτικών κ πάλι τα κοιτάνε με μισό μάτι.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #40 - : Νοέμβριος 10, 2016, 08:22:53 πμ »
Κοσμά δεν συμφωνώ για τον boxer, μία χαρά μοτέρ είναι για τα μηχανάκια που κινεί. Και γκάζι, και ροπές και χαμηλή κατανάλωση!
Για το δεύτερο που λες, δεν είπαμε ότι θα γίνουν τα μηχανάκια αύριο και θα πουλάνε σαν ζεστά ψωμάκια. Θέλει δουλειά και υπομονή. Για σκέψου πως ήταν η ducati πριν 15 χρόνια...
Και κάτι τελευταίο. Μου ήρθε στον δρόμο. Futura με το v4 μοτέρ και ηλεκτρονικές αναρτήσεις. Τεχνολογία υπάρχει...

Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #41 - : Νοέμβριος 10, 2016, 09:04:37 πμ »


Κοσμά δεν συμφωνώ για τον boxer, μία χαρά μοτέρ είναι για τα μηχανάκια που κινεί. Και γκάζι, και ροπές και χαμηλή κατανάλωση!

Γκάζι δεν έχει. Ροπή έχει χαμηλά οκ, αλλά δεν ξεμπαζωνει. Κατανάλωση χαμηλή μόνο εάν έχεις χαμηλες στροφές. Φυσικά δεν ειναι κακό αυτό, απλα λεω.
Οδήγησε ενα 1190 ΚΤΜ και θα καταλάβεις.
Ολα τα παραπανω, εφόσον φυσικά η συζητηση εχει να κάνει με το έτος 2016. Απλά η BMW πουλάει ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #42 - : Νοέμβριος 10, 2016, 09:21:42 πμ »
Ωπα, το συγκρίνω με το Aprilia ρε συ, τι ξέρω ότι το ΚΤΜ είναι αλλού. Το έχω οδηγήσει...

Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #43 - : Νοέμβριος 10, 2016, 02:07:45 μμ »
Kαι ο boxer πλεον είναι πολύ καλύτερος από τον 1200 της Aprilia...

Ο boxer δεν ειναι καλυτερος ουτε απο το 1000 της aprilia .......  :) να το θυμαστε αυτο και μην παραμυθιαζεστε  :ohyes:



Δεν μπορεί να βγάλει ένα σπορ τούρερ και ένα μέγκα ον οφ με το V4? Δεν μπορεί να βγάλει ένα μεσαίο ονοφ αντικαταστάτη του pegaso με το 750? Κανά scrambler, χίπστερ και τι σκατά άλλο με το ίδιο μότερ? 'Η και με το "νέο" 900? Κανά περίεργο μονοκύλινδρο με τα απομεινάρια του 660? Σπεσιαλάκια με το 450/550 τύπου ducati supermono? Όλα αυτά θέλουν λίγο μάρκετινγκ και design...

Οτι και να σου βγαλει θα σου φταιει παντα κατι ,  γιατι ;;; γιατι ειναι aprilia

Ενω το bmw οχι σκραμπλερ οχι χιπστερ και χαμστερ να σου βγαλει  :P θα σου αρεσει  ;)








υ.γ.
το επομενο μοντελο του boxer θα το βγαλουν με αλυσογραναζα  :tez:   εκει να δεις γελια  :lol%

δεν λεω κατι αλλο γιατι θα με παρουν στο κυνηγι οι Γερμανοι  :P 

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #44 - : Νοέμβριος 10, 2016, 02:37:48 μμ »


The 250bhp RSV4 FW GP! We're awaiting full details, but as far as we can tell it uses a motor similar to the last pneumatic valved WSB bike and the likewise valved GP machine from 2015, a hybrid of both perhaps. But two large numbers and an addition is the big news - that 250bhp and the 100,000+ Euros asking price - and you get a technician whenever you take it on track!


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης