0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #15 - : Νοέμβριος 09, 2016, 03:37:07 μμ »
FAR το BMW που έβαλες είναι το ADVENTURE οχι το Rallye το οποίο ομολογώ οτι άνετα έπαιρνα αν είχα χρήματα. Παλι έσκισε η ΒΜW στην συγκεκριμένη κατηγορία.
Πέρα απο αυτό όσον αφορά την Aprilia όπως είπωθηκε πιο πανω "Νιώθω σαν τον φτωχό συγγενή".


Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #16 - : Νοέμβριος 09, 2016, 03:57:32 μμ »
BMW, ΚΤΜ και Ducati έχουν ξεφύγει, βγάζουν φοβερά μηχανάκια (ή ανακατέβουν τα απομεινάρια της αποθήκης με νέο desing και μπόλικο lifestyle) και το κυριότερο, καλύπτουν όλο και περισσότερες κατηγορίες σε όλο το φάσμα κυβικών. Τιμολογιακά βέβαια είναι αλλού. Βέβαια όλα αυτά δεν αφορούν τους (υπόλοιπους) Ευρωπαίους, Αμερικανούς και Ασιάτες...

Η Αprilia δεν ακολουθεί και ειλικρινά αδυνατώ να καταλάβω το γιατί :thnk:
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #17 - : Νοέμβριος 09, 2016, 04:03:48 μμ »
no money no honey  :P

*

Αποσυνδεδεμένος ianai

  • *****
  • 794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV1000 / 2006
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #18 - : Νοέμβριος 09, 2016, 04:27:35 μμ »
Ducati multistrada 950 Red: τιμή επί Ιταλικού εδάφους  13.940
D multistrada 950 Star White Silk:τιμή επί Ιταλικού εδάφους  14.140 .....    ;) :bye:

If you think adventure is dangerous, try routine it is lethal ! (p.coelho)

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #19 - : Νοέμβριος 09, 2016, 04:57:35 μμ »
  Παλι έσκισε η ΒΜW στην συγκεκριμένη κατηγορία.


Δηλαδη να ρωτησω κατι ρε παιδια, περα απο τα χρωματα και τα διαφορα κοκοψινια  :thnk:

εχει αλλαξει κατι στον κινητηρα της ;;;; !!! Εχει αλλαξει μοτερ ;;;;; Boxer παλι ........  :P

 Κανω λαθος ;;;  :cl%   

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #20 - : Νοέμβριος 09, 2016, 05:23:00 μμ »
Ανεστη ακομα και τον παλαιολιθικο boxer η BMW τον εχει εξελιξει οσο γινεται και οσο αντεχει ομως. Οσον αφορα τα κοκοψινια ειναι αρκετα παραπανω απο την βασικη εκδοση και μην ξεχνας οτι μιλαμε για ενα μοντελο που ηδη κυκλοφορει και το βελτιωσανε οχι για καινουργιο μοντελο.
Ειδα και την Aprilia ρε φιλε που εφτιαξε ενα μηχανακι απο το μηδεν στην κατηγορια με καινουργιο κινητηρα και παλι δεν καταφερε να κανει την διαφορα περα απο τις αναρτησεις ωστε να παρει μια μεριδα στην μεγαλυτερη κατηγορια της αγορας.
KTM και DUCATI κανουν επισης παρτυ ρε σεις κσι η Aprilia κοιμαται τον υπνο του δικαιου βγαζοντας τι; Το Shiver και το Dorso με 900 κυβικα.ΟΥ-Α-ΟΥ να πουμε!Εβρεξαν το βρακακι τους οι αλλοι απο τον φοβο τους.
Μεγαλη απογοητευση για αλλη μια φορα. Εκτος αν μπουμε στην λογικη των fan-boys οποτε ενταξει μαμησε η Aprilia.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #21 - : Νοέμβριος 09, 2016, 05:36:12 μμ »
Και εκεί που μαμησε με τα v4, πούλησε σαν τρελή. Ή πούλησε το παλιό caponord για να πουλήσει το νεο
H aprilia είναι ένα πολύ μικρό εργοστάσιο για να μπορεί να βγάζει κάθε χρονιά ένα νέο μοντέλο και να απαξιωνει το παλιό, όπως έκανε πχ η ΚΤΜ.
Αυτό που πουλάει όμως ειναι το μάρκετινγκ και εκεί η piaggio βλέπει ότι η μάρκα δεν τραβάει ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #22 - : Νοέμβριος 09, 2016, 05:43:51 μμ »
Το παλιο Caponord στο τελος θα εχει πουλησει περοσσοτερο απο το νεο να δεις χαχα.
Αυτη η ρουφιαννα η Piaggio φταιει για ολα! Αφου δεν θελει να ασχοληθει με μηχανες τι στο καλο ηθελε να παρει την Aprilia ρε γαμωτο;
Δεν λεω να βγαζει καθε χρονο νεο μοντελο αλλα οταν βγαζει ας το βγαζει καλο και το RSV4 ειναι η αποδειξη οτι μπορει να το καταφερει.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #23 - : Νοέμβριος 09, 2016, 05:48:21 μμ »
Θοδωρε μια χαρα ειναι ο boxer, εμενα δεν με συγκινει ομως, αυτο που εννοω ειναι οτι λετε για την φτωχη aprilia που δεν εβγαλε 

καινουργιο κινητηρα παλι και ανακατεψε την σουπα και μπλα μπλα.......

Ενω για την BMW μουγκα στην στρουγκα, εχετε καταπιει ταμπελα με μονοδρομο, που δουλευει το ιδιο στυλ κινητηρα ολα αυτα   

τα χρονια ;;  Και ξανα μανα ρωταω αλλαξε τιποτα μπιελες, στροφαλα, πιστονια, καπακια, γραναζια  κ.λ.π. γενικα να παρουσιασει 

κατι νεο σε μοτερ ;;;  Που εχει το χρημα, τα μεσα, το κοινο και ολα τελος παντων !!!  Εεε ;;;  :)

 

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #24 - : Νοέμβριος 09, 2016, 06:16:21 μμ »
αν ηθελε να πουλησει θα μπορουσε να βρει ενα σοβαρο 650 μονοκυλινδρο μοτερ,δικο της η δανεικο,να το κουμπωσει σε ενα on.off ,σε ενα motard και σε ενα all rounder και να παρει μεγαλο μεριδιο της αγορας.
καλο μοτερακι+σχεδιαση aprilia+περιφεριακα, ποιος θα ελεγε οχι?
κανεις δεν ζητησε να βγαλει καθε χρονο νεο μοτερ και νεα μοντελα.
αλλα πλεον κραταει 10ετια το κεθε μοντελο κ αυτο με αλλαγες στους χρωματσιμους και στα αυτοκολλητα.
παλι καλα που εχει και το rsv4,οπως ξαναγραφτηκε,και κραταει τα προσχηματα.

αυτη ειναι απλά η αποψη μου,χωρις να εχω σπουδασει μαρκετινγκ και χωρις να ξερω τα ενδοαιτερικα της καθε εταιριας,απλος αγοραστης.ημουν... :P
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #25 - : Νοέμβριος 09, 2016, 06:17:52 μμ »


Το παλιο Caponord στο τελος θα εχει πουλησει περοσσοτερο απο το νεο να δεις χαχα.


Το παλιό caponord πουλάει ως μεταχειρισμένο σαν ένα από τα καλύτερα value for money (για μένα είναι το τοπ).
Κ το νέο πιστευω θα πουλήσει όταν θα έρθει η ώρα.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #26 - : Νοέμβριος 09, 2016, 06:49:58 μμ »
αλλο και τουτο
Εκατο χιλιαρικακια λεει,πνευματικες βαλβιδες λεει,250 αλογατα λεει...

http://www.gpone.com/en/2016110836234/news-prodotto/aprilia-rsv4-rr-gp-pneumatic-valves-and-250-hp.html

καλη φαση...

α ρε πασοκ που εισαι να γεμιζαν οι δρομοι με δαυτα!
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #27 - : Νοέμβριος 09, 2016, 06:50:37 μμ »


Το παλιο Caponord στο τελος θα εχει πουλησει περοσσοτερο απο το νεο να δεις χαχα.


Το παλιό caponord πουλάει ως μεταχειρισμένο σαν ένα από τα καλύτερα value for money (για μένα είναι το τοπ).
Κ το νέο πιστευω θα πουλήσει όταν θα έρθει η ώρα.
Σαν μεταχειρισμενο δεν θα βρισκεις παντως να αγορασεις μιας και εφοσον λιγοι το πηραν χαχα.
Θα πουλησει μονο αν ριξει την τιμη και μετα ειναι μια "συμφερουσα" αγορα. Λιγο παραπανω να εδινε βαση στον κινητηρα ωστε να ειχε πχ καλυτερη καταναλωση μετα μια σωστη προωθηση ηθελε και θα πουλαγε σαν ζεστο ψωμι.
Ανεστη μονο κολλημενος δεν ειμαι με GS μιας και κραζω συνεχεια αυτο που αντίπροσωπευει(επιτυχια λογω marketing) αλλα οταν μια εταιρια βγαζει κατι καλο πρεπει να το παραδεχομαστε ρε φιλε. Οσον αφορα τον κινητηρα ξαναλεω τον εχει εξελιξει οσο δεν παει αλλο πια εδω και 2-3 χρονια νομιζω με το τελευταιο μοντελο και δε νομιζω να τον εξελιξει αλλο λογω των αναγκων της κατηγοριας. Και το multistrada εχει ενα σκασμο αλογα αλλα δε νομιζω οτι ειναι on-off μηχανακι δαυτο πια.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος dorso

  • *****
  • 379
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO BLUEDREAM
  • Αντιδράσεις: +32
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #28 - : Νοέμβριος 09, 2016, 07:08:24 μμ »
Συμφωνω οτι για καποιον που θελει ενα καθαρο on-off δεν χρειαζονται 160 αλογα..η ktm επανηλθε λεει στα καθαρα με το 1090r στα 125 αλογα ,καταργοντας το 1050 κ το 1190 που ειχαν προσανατολισμο προς το χωμα κ ανανεωσε το 1290..
.

*

Αποσυνδεδεμένος dorso

  • *****
  • 379
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO BLUEDREAM
  • Αντιδράσεις: +32
Απ: Eicma 2016
« Απάντηση #29 - : Νοέμβριος 09, 2016, 07:09:43 μμ »
1190 κ 1050 προς την ασφαλτο

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης