0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θοδωρε μια χαρα ειναι ο boxer, εμενα δεν με συγκινει ομως, αυτο που εννοω ειναι οτι λετε για την φτωχη aprilia που δεν εβγαλε καινουργιο κινητηρα παλι και ανακατεψε την σουπα και μπλα μπλα.......Ενω για την BMW μουγκα στην στρουγκα, εχετε καταπιει ταμπελα με μονοδρομο, που δουλευει το ιδιο στυλ κινητηρα ολα αυτα τα χρονια ;; Και ξανα μανα ρωταω αλλαξε τιποτα μπιελες, στροφαλα, πιστονια, καπακια, γραναζια κ.λ.π. γενικα να παρουσιασει κατι νεο σε μοτερ ;;; Που εχει το χρημα, τα μεσα, το κοινο και ολα τελος παντων !!! Εεε ;;;
αλλο και τουτοΕκατο χιλιαρικακια λεει,πνευματικες βαλβιδες λεει,250 αλογατα λεει...http://www.gpone.com/en/2016110836234/news-prodotto/aprilia-rsv4-rr-gp-pneumatic-valves-and-250-hp.htmlκαλη φαση...α ρε πασοκ που εισαι να γεμιζαν οι δρομοι με δαυτα!
Παράθεση από: Μητσαρας στις Νοέμβριος 09, 2016, 06:49:58 μμαλλο και τουτοΕκατο χιλιαρικακια λεει,πνευματικες βαλβιδες λεει,250 αλογατα λεει...http://www.gpone.com/en/2016110836234/news-prodotto/aprilia-rsv4-rr-gp-pneumatic-valves-and-250-hp.htmlκαλη φαση...α ρε πασοκ που εισαι να γεμιζαν οι δρομοι με δαυτα!Κάθε πόσα χλμ θα θέλουν ρυθμισμα οι βαλβιδες?
Μπερδεύεσαι μου φαίνεται Ανέστη....Μιλάμε για την εταιρεία που έχει 4κ εν σειρά (s1000RR, R, XR) που γαμάνε, 6κ σε τουριστάδικα και power cruiser, 2κ σε ον οφ, στρητ, boxer σε ένα κάρο μοντελα, ονοφ, χιπστερ, τουριγνκ, σπορτουρινγκ, naked, νεα σειρά 300αρια made in india για τσαμπέ, μέγκα σκουτερ...Της πουτάνας γίνεται ρε συ, και από μοτέρ και από μοντέλα.Ducati και KTΜ το ίδιο, ίσως με λιγότερα διαφορετικά μοτέρ αλλά με φαντασία στο design και στο μάρκετινγκ. Τα νέα husqvarna τα έχετε δει???Και η Aprilia έχει μείνει με ένα ανταγωνιστικό μοτέρ V4 σε 2 (ολογράφως ΔΥΟ) μοτοσυκλέτες και αρκετά value for money μεταχειρισμένα Μακάρι τα 900αρια να είναι καλά μηχανάκια, με σωστή τιμή για να πουλήσουν....Τόσα ενδιαφέροντα μοτέρ ρε φίλε και να μην κάνουν τπτ?????
Να.κάνω τον δικηγόρο του φτωχού συγγενή ? Θα τον κάνω.Βρε κουτα, η πιατζιο ξέρει τι κάνει. Αφήνει τους βησιγοτθους( BMW) και τους.οστρογοτθους(κτμ) αλλά και τις λοιπές δυνάμεις του.άξονα duc και jap να βγάλουν τα νέα κακάσχημο μοντέλα τους, οπότε το καπο θα τα.κερδίσει λόγω ομορφιάς.Γιατί το νέο gs και το νέο ktm είναι λίγο......πως να το πω.....ιδιαίτερα στην εμφάνιση.ΕΠΙΣΗΣ όλοι λέγατε ότι τα 130 άλογα του καπο δεν φτάνουν....τι κάνουν τώρα οι γερμαναραδες? Μειώνουν λέει τα άλογα γιατί λέει ότι με τριβαλιτσο δε χρειάζεσαι 180 άλογα τροχό γιατί ξεκολλανε στην autobahn, άλλωστε και στο χώμα τα 180 άλογα δεν ξεκινάνε λέει....απλά σκάβουν.Πόσο χαζοί θεέ μου.Να μιλήσουμε λίγο και για τα μοντέλα δεκαετίας με τον 750 κινητήρα?Ποιος καθιέρωσε τους πολλαπλούς χάρτες, το ride by wire που δεν άρεσε λέει στον κόσμο γιατί ήθελαν ντιζα όλοι οι παγκόσμιοι, για να νιώθουν τους ίππους... Βρε ουστ.Τελικά όταν η πιατζιο έφτιαχνε μηχανάκια και βετεσσερα με aprc όλοι οι γοτθοι και οι ξεπουλημενοι σε αυτους( duc) ζούσαν στα κλαδιά των.δέντρων. Κάντε λίγο υπομονή δύο χρονάκια έμειναν μέχρι να αλλάξει η δεκαετία.ΥΓ ούτως ή άλλως και τώρα να έβγαζε μηχανάκια μήπως έχουμε χρήμα.να το αγοράσουμε ?ΥΓ 2 ρε. Παιδιά η αγκουστα που βρίσκει τα λεφτά ? Την αγόρασαν κι αυτήν οι γοτθοι?
ΥΓ 2 ρε. Παιδιά η αγκουστα που βρίσκει τα λεφτά ? Την αγόρασαν κι αυτήν οι γοτθοι?
Κοσμά δεν συμφωνώ για τον boxer, μία χαρά μοτέρ είναι για τα μηχανάκια που κινεί. Και γκάζι, και ροπές και χαμηλή κατανάλωση!
Kαι ο boxer πλεον είναι πολύ καλύτερος από τον 1200 της Aprilia...
Δεν μπορεί να βγάλει ένα σπορ τούρερ και ένα μέγκα ον οφ με το V4? Δεν μπορεί να βγάλει ένα μεσαίο ονοφ αντικαταστάτη του pegaso με το 750? Κανά scrambler, χίπστερ και τι σκατά άλλο με το ίδιο μότερ? 'Η και με το "νέο" 900? Κανά περίεργο μονοκύλινδρο με τα απομεινάρια του 660? Σπεσιαλάκια με το 450/550 τύπου ducati supermono? Όλα αυτά θέλουν λίγο μάρκετινγκ και design...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι