0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: lospsi στις Νοέμβριος 10, 2016, 07:32:31 πμKαι ο boxer πλεον είναι πολύ καλύτερος από τον 1200 της Aprilia...Ο boxer δεν ειναι καλυτερος ουτε απο το 1000 της aprilia ....... να το θυμαστε αυτο και μην παραμυθιαζεστε Παράθεση από: lospsi στις Νοέμβριος 10, 2016, 07:32:31 πμ Δεν μπορεί να βγάλει ένα σπορ τούρερ και ένα μέγκα ον οφ με το V4? Δεν μπορεί να βγάλει ένα μεσαίο ονοφ αντικαταστάτη του pegaso με το 750? Κανά scrambler, χίπστερ και τι σκατά άλλο με το ίδιο μότερ? 'Η και με το "νέο" 900? Κανά περίεργο μονοκύλινδρο με τα απομεινάρια του 660? Σπεσιαλάκια με το 450/550 τύπου ducati supermono? Όλα αυτά θέλουν λίγο μάρκετινγκ και design...Οτι και να σου βγαλει θα σου φταιει παντα κατι , γιατι ;;; γιατι ειναι apriliaΕνω το bmw οχι σκραμπλερ οχι χιπστερ και χαμστερ να σου βγαλει θα σου αρεσει υ.γ.το επομενο μοντελο του boxer θα το βγαλουν με αλυσογραναζα εκει να δεις γελια % δεν λεω κατι αλλο γιατι θα με παρουν στο κυνηγι οι Γερμανοι
Kαι ο boxer πλεον είναι πολύ καλύτερος από τον 1200 της Aprilia...
Δεν μπορεί να βγάλει ένα σπορ τούρερ και ένα μέγκα ον οφ με το V4? Δεν μπορεί να βγάλει ένα μεσαίο ονοφ αντικαταστάτη του pegaso με το 750? Κανά scrambler, χίπστερ και τι σκατά άλλο με το ίδιο μότερ? 'Η και με το "νέο" 900? Κανά περίεργο μονοκύλινδρο με τα απομεινάρια του 660? Σπεσιαλάκια με το 450/550 τύπου ducati supermono? Όλα αυτά θέλουν λίγο μάρκετινγκ και design...
Ανεστη το BMW όταν έχει 5η μέσα στο σασμαν, το caponord μας έχει 3η για να μπορέσει να ακολουθήσει σωστά. Το έχω δει live αυτό, εξού και η πιο μικρή κατανάλωση του. Ψηλά κρεμάει, και στην εθνική (όταν κουμπωσουν ολα την τελευταία ταχύτητα) καίει.
Εγώ προσωπικά δεν θα αγοράσω τίποτα καινούργιο, είναι όλα πολύ ακριβά πλέον. Κάποιος όμως που σκάει ένα κάρο λεφτά, θα κοιτάξει να πάρει το καλύτερο. Τώρα εάν θα είναι BMW, DUCATΙ ή ΚΤΜ δεν ξέρω, σίγουρα δεν θα είναι Aprilia. Γιατί έχει μείνει πίσω. Σε όλα εκτός από το V4. Και τώρα που πήραν μπρος και οι Γιαπωνέζοι και βγάζουν σοβαρά μηχανάκια και εκεί, δεν ξέρω τι θα γίνει.Είπαμε, τίμια ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ τα Aprilia αλλά μέχρι εκεί...Και επειδή με μπερδεύεις, μπορείς να μου εξηγήσεις ποιό GS έχει χειρότερο μοτέρ από ποιό Capo? Γιατί εγώ νομίζω ότι από το 2008 και μετά το GS είναι τουλάχιστον ισάξιο του Capo 1000, το δε 1200LC καλύτερο του Capo 1200. Τα τελευταία δύο δεν τα έχω οδήγησει όμως οπότε δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά για το τι αίσθηση σου αφήνουν.Επειδή είχα Capo για 5 χρόνια και έγραψα κοντά 80000χλμ, σου λέω ότι το μοτέρ του δεν μου άρεσε τόσο. Χαμηλά και μεσαία ήταν, αν όχι το πιο ψόφιο, από τα πιο ψόφια V2 της κατηγορίας ( κορυφή vstrom 1000) ενώ ψηλά δεν ήταν είχαν κάποια διαφορά σε δύναμη.
και μεσα σ΄ όλο αυτό πετάγεται και η Zongshen με το RX 450 ENDURO, λέει, και με 900 dolars το παίρνεις και το αναφέρω γιατί στο πλάνο της λέει η εν λόγω εταιρεία έχει την κυκλοφορία ενός ίδιου με 900 ή 1200 κυβικά έως το 2020 https://www.youtube.com/watch?v=VkDGBH5Sl_Y
Ρε συ, δεν είπα εγώ ότι σε αγώνα dragster δεν είναι πιο γρήγορο το caponord. Είπα ότι για να ακολουθήσει τον ρυθμο μιας μοτο με boxer σε συγκεκριμένες συνθήκες που εσύ αναγκαστικά θα έχεις 3η ταχύτητα, αυτό θα έχει 5η. Το να τον περάσεις δεν είναι "ακολουθώ τον ρυθμό του" και μιλησα για την μικρή του κατανάλωση εξαιτίας αυτού του φαινομένου.
Κοσμα μπορει να εχεις δικιο
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι