Στα "Θέματα Συντήρησης" στο sticky
"Αντ/κα για Pegaso '95 ('97 και παλαιότερους) και Ιταλοί Dealers", έχει τον μόνο Ιταλό που μου απάντησε σε δικό μου email (στα αγγλικά) όταν έψαχνα για ανταλλακτικά, αλλά και μαζεμένα τα emails όλων των Ιταλών (που είχαν τότε mail). To paypal (ακόμα και με προπληρωμένες πιστωτικές) σου δίνει λίγο πιο πολύ ασφάλεια στις αγορές μέσω νετ.
Ξαναδοκιμάστε -είναι γνωστό ότι δεν μιλάνε πολλοί Ιταλοί αγγλικά-, και στείλτε emails σε όλους τους Ιταλούς (όχι ένα μαζικό mail, στείλτε ένα ένα μέ ένα αποδέκτη τη φορά), για να πάρετε τιμές, και ρωτήστε καί για τα μεταφορικά καί πόσο θα κάνουν να έρθουν. Στα δύσκολα, βρείτε κάποιον να ξέρει Ιταλικά.
Δεν θα πώ πάλι για κάτι τρίμηνες καθυστερήσεις σε αντ/κα σε εξουσιοδοτημένους, σε αρκετές δεκάδες ευρά σε τηλέφωνα, ή για το τραγικό παράδειγμα Έλληνα dealer αν και όχι εξουσιοδοτημένου (παπακάτι μου φαίνεται τον λένε) που μόλις άκουσε ότι δεν είμαι στην Αθήνα μου ζήτησε 200 ευρά για αλυσίδα και μπροστινό γρανάζι -όπου τον βρείς πιάστονε λογική...
Κλασικός διάλογος με Έλληνα Dealer, μέχρι να βάλουνε μυαλό πρέπει να είναι:
Πελάτης: Πότε θα έχω τα ανταλλακτικά;
Dealer: Σε 3 με 7 εργάσιμες.
Πελάτης: Επειδή τη τελευταία φορά που μου το είπανε καθυστέρησαν 2 μήνες και τη ζημιά δεν τη πληρώθηκα ποτέ, ο δικηγόρος μου μου είπε να σας ζητήσω να υπογράψετε μιά απλή υπεύθυνη δήλωση ότι θα τηρήσετε το λόγο σας, θα το κάνετε;
Dealer: ;;;