0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
χαχα...φιλε μου οχι ακομα δεν εχω μπει στον τρελο κοσμο των μηχανων αν εξερεσεις τις βολτες με μια Βεσπα του 1960(τρομερο κομματι)..απλα επειδη σκεφτομαι να παρω κανα μεταχειρησμενο rs 50 θελω να ξερω τι περιπου εχω να αντιμετωπισω σε περιπτωση που με σταματησει κανεις.. παντως αν μπορουσα θα εβγαζα διπλωμα..εχω ακομα κανα χρονο...και μη νομιζεις αν μπορουσα θα περνα 125 αλλα θελω να ειμαι νομιμος... ευχαριστω παντως....
συγγνωμη φιλη.. εχω 2....βασικα ειναι του παππου μου..ο οποιος φετος θα παρει καινουριο σκουτερακι και οι βεσπες γινονται δικες μου...η μια ειναι Heinkel Tourist του 1954 στα 175 cc και εχει και μια αλλη του 1960 στα 50cc...μοντελο δεν θυμαμαι παντως μαμα εβγαινε μαυρη με λεοπαρδαλε καθισμα...κουκλα!...και οι 2 με τις ταχυτητες στο τιμονι....το σαββατοκυριακο θα ξαναπαω και θα τις βγαλω φωτογραφεις να τις δεις....! Η φωτο που εβαλα πανω δεν ειναι η δικια μου...ειναι απλα το μοντελο.....η δικια μου ειναι αριβως ιδια αλλα πιο βρωμικια
Η κλήση και το πρόστιμο είναι το λιγότερο...Αν τρακάρεις θα πληρώνεις τον άλλον φταις δεν φταις και επίσης δεν θα πληρωθείς αν δεν φταις. Αν υπάρξει τραυματισμός τότε καλύτερα ψάξε κανά πλοίο να μπεις στο αμπάρι να πας μετανάστατης προς Αφρική.
...Και κατι αλλο...εαν σε 50αρι εχεις βαλει κιτ και του εχεις ανεβασει τα κυβικα στα χαρτια παραμενει το ιδιο???μπορουν να το καταλαβουν?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι