0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μανιταρακι φιλε ειναι η σωστη επισκευη............................
Το εσωτερικό μπάλωμα είναι σαφώς καλύτερη μέθοδος. Με το κορδόνι μπορεί σε λίγο καιρό ν' αρχίσει να ξαναχάνει αέρα από το σημείο εκείνο. Μπορεί βέβαια και να μη χάνει καθόλου για χρόνια. Είναι θέμα τύχης.Το μπάλωμα είναι πιο σίγουρο. Τώρα από τη στιγμή που τό κανες με κορδόνι, άστο, αλλά να παρακολουθείς σχετικά συχνά την πίεση.
Το μπαλωμα απο μεσα, ονομαζεται μανιταρι.........γιατι το μπαλομα μοιαζει με μανιταρι
Παράθεση από: bros400pgm στις Νοέμβριος 23, 2008, 12:14:46 πμΤο μπαλωμα απο μεσα, ονομαζεται μανιταρι.........γιατι το μπαλομα μοιαζει με μανιταρι Όχι, δεν είναι το ίδιο πράγμα. Το μπάλωμα, είναι μπάλωμα από μέσα και πρέπει να βγει το λάστιχο από τη ζάντα για να γίνει. Το μανιτάρι θα μπορούσες να πεις ότι είναι ένα εξελιγμένο κορδόνι.(στην εικόνα, κιτ επισκευής με "μανιτάρια")
To ιδιο λεμε βρε...................Το μανιταρι μπαινει απο την μεσα μερια του ελαστικου...................
Εχω την εντυπωση πως το κορδονι εχει απαγορευτει,ασχετα αν στο ελλαντα το καρφωνουν.
Παράθεση από: bros400pgm στις Νοέμβριος 23, 2008, 01:00:15 πμTo ιδιο λεμε βρε...................Το μανιταρι μπαινει απο την μεσα μερια του ελαστικου...................Το μανιτάρι το βάζεις χωρίς να βγάλεις το λάστιχο από τη ζάντα. Το τοποθετείς "αλά κορδόνι" με ειδικό εργαλείο, εισάγοντάς από την εξωτερική πλευρά του πέλματος (άσχετα αν το κεφάλι του μανιταριού τελικά θα καταλήξει εσωτερικά).Το εσωτερικό μπάλωμα είναι άλλο πράγμα, κάτι σαν ειδικό "χανσαπλάστ" για λάστιχα, που τοποθετείται εσωτερικά στην ευρύτερη περιοχή της τρύπας.
Αυτο που με βαζουν εμενα, ειναι μανιταρι, μεγαλο (σχεδον 4 ποντους διαμετρο) και του περνουν το κοτσανι στην τρυπα και το κοβουν απεξω..................
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι