Εγώ έχω δει στο κοντέρ με πολύ ζόρι 165 σε ευθεία, αρκεί όμως μια ανεπαίσθητη ανηφορική κλίση του δρόμου για να με ρίξει κάτω από τα 160. Πάντα με βαλίτσα. Στην ταχύτητα αυτή με ενοχλούσε αρκετά ο αέρας (έχω τη στάνταρ ζελατίνα), οι κραδασμοί του μοτέρ και η μηχανή δεν ήταν πολύ σταθερή - δηλαδή και να πήγαινε παραπάνω ταχύτηα δεν θα μπορούσα να την κρατήσω για ώρα. Βέβαια είναι προφανές ότι το μηχανάκι δεν σχεδιάστηκε με στόχο τις υψηλές ταχυτητες στον αυτοκινητόδρομο. Γι' αυτές ο ιταλός δίνει το Κάπονορδ!
Εμένα δε μου λείπει τελική, αλλά η δύναμη, θέλω τουλάχιστον 20-30 ίππους ακόμα, όχι για να περνάω τα 160, αλλά για να έχω δυνατή επιτάχυνση μετά τα 110-120. Βέβαια ίσως τότε και πάλι να ήθελα άλλους 30 για τα 150-180 και πάει λέγοντας... Ας χαρούμε λοιπον αυτό που έχουμε, κι όταν με το καλό το αλλάξουμε, βλέπουμε!
Όσο για βελτίωση...δεν ξέρω αλλά σ' ένα μονοκύλινδρο τι να κάνεις, έχω την αίσθηση ότι δεν μπορεί να σου δώσει και πάρα πολλά άλογα χωρίς να χάσεις πολύ σε αξιοπιστία καθότι είναι αργόστροφα οπότε ότι είναι να δώσουν το δίνουν σε ροπή....Πόσο παραπάνω πια...