0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

kostas aprilias

ερωτιση για διχρονα
« - : Απρίλιος 23, 2009, 05:41:53 μμ »
 :bye: :bye: :bye:εχω μια ερωτιση
ισχυει οτι αν δουλευεις εναν διχρονο κινητηρα σε ψηλες στροφες αυτος διαρκει περισοτερο



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ερωτιση για διχρονα
« Απάντηση #1 - : Απρίλιος 23, 2009, 11:49:46 μμ »
 :ke: :ke:

*

AkHeNaDoN

Απ: ερωτιση για διχρονα
« Απάντηση #2 - : Απρίλιος 24, 2009, 12:23:57 πμ »
 :light: :cig:

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: ερωτιση για διχρονα
« Απάντηση #3 - : Απρίλιος 24, 2009, 02:12:18 πμ »
Κοίτα....Αν δουλεύεις ένα δίχρονο μόνιμα και επίμονα σε ψηλές στροφές πράγματι κάτι διαρκεί περισσότερο... :ohyes:

Αλλά αυτό το κάτι δεν είναι η διάρκεια του κινητήρα... :shahea:

Αυτό που διαρκεί περισσότερο είναι το σιχτήρισμα που θα ρίχνεις όταν θα πάρεις τον κινητήρα στο χέρι... :wha1:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Και πέραν της πλάκας τώρα και πολύ χοντρικά να σου πω ότι γενικότερα οι υψηλοί ρυθμοί περιστροφής έχουν ως αποτέλεσμα αυξημένες φθορές...Στα δίχρονα το θέμα των φθορών είναι πολλαπλάσιας κλίμακας και για δίχρονους κινητήρες υχηλής απόδοσης συνίσταται συγκεκριμένη χρήση λόγω αυτού...δλδ...καλό ζέσταμα...όχι παρατεταμένα υψηλές στροφές.....κτλπ...κτλπ....κτλπ....πολύ χοντρικά όλα αυτά.... :bye:

*

kostas aprilias

Απ: ερωτιση για διχρονα
« Απάντηση #4 - : Μάιος 11, 2009, 05:16:59 μμ »
οκ ευχαριστο ενταξει δεν λεω να πιγαινεις τερμα αλλα να το κρατας ξεμπουκομενο αν πηγενεις σε χαμιλες στροφες τον διχρονο κινητιρα αυτος μπουκονει και εχω ακουσει οτι ο μπουκομενος κινητιρας ζοριζετε.

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: ερωτιση για διχρονα
« Απάντηση #5 - : Μάιος 11, 2009, 06:02:57 μμ »
Η απαντηση σε ολα αυτα ειναι οτι η βενζινη μαζι με το λαδι ψυχει και λιπαινει τον κινητηρα.
Υψηλες στροφες= μεγαλη ροη βενζινης και λαδιου μεσα στον θαλαμο καυσης
Χμηλες στροφες= μικρη ροη (τα ιδια ως ανω)
Θεωρητικα λοιπον στις υψηλες στροφες ειναι καλυτερα.Πρακτικα ομως ισχυουν αυτα που ειπε ο φιλος Βαγγος
Κι αυτο διοτι οσο περισσοτερη βενζινη (μιγμα) μπαινει, τοσο μεγαλυτερη χημικη ενεργεια απελευθερωνεται κατα την καυση της.Συνεπως οι θερμοκρασιες μεσα στον κυλινδρο μεγαλωνουν και καταπονειται περισσοτερο.
Να μην αναφερθω σε ρουλεμαν στροφαλου,τσιμουχες,ρουλεμαν κομβιου και μπιελας-πειρου κλπ.
Αυτο που κυριολεκτικα σκοτωνει τα διχρονα ειναι το σταθερο γκαζι.Θελει ανοιγμα-κλεισιμο συνεχεια.Αν δεν εχουμε δρομο μπροστα μας επιλεγουμε τα ξερογκαζα.Χωρις να υπερστροφαρουμε ομως.
Γνωμη μου.........Ευχαριστω

*

kostas aprilias

Απ: ερωτιση για διχρονα
« Απάντηση #6 - : Μάιος 11, 2009, 06:22:54 μμ »
συμφωνω μαζι σου  :ohyes:
ευχαριστω

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης