Στην έκθεση του Μιλάνου (Νοέμβριος 2008) θα παρουσιαστεί πιθανότατα η «μικρή» Agusta των 675κ.εκ., αποτελώντας την πρώτη «προσιτή» εξωτική μοτοσικλέτα. Με νέο τρικύλινδρο κινητήρα και ποιοτικά περιφερειακά, η F3 στοχεύει στην κατηγορία των μικρομεσαίων supersport.
Δεν έχει περάσει πολύ καιρός από τότε που η Harley- Davidson αγόρασε την MV Agusta και ήδη κάποια από τα project που φαινόντουσαν να αδρανούν λόγω των οικονομικών προβλημάτων, είναι έτοιμα να παρουσιαστούν. Όπως είχε δηλώσει ο Ταμπουρίνι λίγο πριν η Agusta περιέλθει σε Αμερικανική ιδιοκτησία, μία μεσαία μοτοσικλέτα με μικρότερο κόστος από τις F4 ήταν στα άμεσα σχέδια της εταιρείας και για τον σκοπό αυτό εξελίχθηκε ένας νέος τρικύλινδρος κινητήρας, που σύμφωνα με τα λεγόμενα του «μέγιστου» Ιταλού, συγκεντρώνει πληθώρα θετικών χαρακτηριστικών για την συγκεκριμένη κατηγόρια.
Η F3, δεν θα διαφοροποιείται φυσικά από την «Agusta» φιλοσοφία περί κατασκευής μοτοσικλετών, διατηρώντας αρκετή από την εξωτική αύρα των μεγαλύτερων μοντέλων. Ο κινητήρας αναμένεται να αποδίδει πάνω από 120 ίππους στον τροχό, το πλαίσιο θα είναι συνδυασμός ατσάλινου χωροδικτυώματος και χυτών αλουμινένιων τμημάτων, τα περιφερειακά θα αποτελούνται από κορυφαία εξαρτήματα και η σχεδίαση πολύ πιθανόν να αποτελέσει το αισθητικό πρότυπο της κατηγορίας.
πηγη... pitstop.gr