Υ.Γ.: Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνω στις κατασκευάστριες εταιρείες. Όταν διαπιστωθεί ότι κάποιο εξάρτημα είναι προβληματικό (π.χ. ανορθωτής), γιατί στα επόμενα μοντέλα δεν το αλλάζουν και να προσθέσουν το επιπλέον κόστος στην τελική τιμή; αλλά και σε άλλες εταιρείες που φημίζονται για την ποιότητά τους (βλ. BMW).
Δεν είναι τόσο απλό. Ακόμα και αν διαπιστωθεί μια συχνή βλάβη σε κάποιο εξάρτημα, ο επανασχεδιασμός του μπορεί να πάρει αρκετό χρόνο και κόστος ή να μην γίνει καθόλου. Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο πάντως να αλλάζει κάποιο εξάρτημα από εταιρίες. Όλες οι εταιρίες έχουν πάντως συχνά προβλήματα που δεν τα αντιμετωπίζουν πχ η διαρροή ψυκτικού υγρού από τις κεφαλές των ΚΤΜ.
Στο Srx μου πάντως είχα αλλάξει 5 ανορθωτες μέχρι που έβαλα έναν από εξωλέμβια μηχανή και ησύχασα. Για να μην αναφέρουμε τις ηλεκτρονικές των παλαιότερων ΧΤ.
Όσο για τα BMW μην βάζεις και το χέρι σου στη φωτιά. Στο parking της δουλειάς μου υπάρχει ένας φίλος με ένα καινούργιο GS1200. Μέσα σε 2 μήνες έμεινε 2 φορές από μπαταρία στα καλά καθούμενα. Την δεύτερη φορά προσπάθησα να τον βοηθήσω αλλά η μπαταρία είναι κάτω από το ντεπόζιτο(!!!)
Ακουσα την συνομιλία του με την οδική βοήθεια της BMW. θα του το έβαζαν μπροστά αλλα έπρεπε να δουλέψει 2 ώρες (!) για να φορτίσει. Ο φίλος τα είχε πάρει βέβαια και τους είπε..... Τι λέτε ? Δλδ να πάω στην Λαμία και να έρθω για να φορτίσει η μπαταρία?
Τεσπα.... Όπως έχει πεί και ο Gfiotakis, όλα αυτά τα συνεργεία που υπάρχουν, τι φτιάχνουν? Aprilia και Ducati?