0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Υ.Γ.: Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνω στις κατασκευάστριες εταιρείες. Όταν διαπιστωθεί ότι κάποιο εξάρτημα είναι προβληματικό (π.χ. ανορθωτής), γιατί στα επόμενα μοντέλα δεν το αλλάζουν και να προσθέσουν το επιπλέον κόστος στην τελική τιμή; Προτιμούν να δυσφημίζεται το προϊόν τους για λίγα παραπάνω ευρώ, ή δεν έχουν σωστό feedback από εμάς τους καταναλωτές; Το παραπάνω ερώτημα δεν απευθύνεται μόνο στην Aprilia, αλλά και σε άλλες εταιρείες που φημίζονται για την ποιότητά τους (βλ. BMW).

Κατα την γνώμη μου αυτο το φαινομενο οφείλετε εν μερη στο οτι για να αλλαχτει κατι σε ενα μοντελο πρεπει να περάσει αναγκαστικα απο την (χρονοβορα και "επιζήμια") διαδικασια του σχεδιασμου. Το capo απο οτι βλέπω είναι το ίδιο εδώ και πολλά χρόνια όπως και οι πήγασοι μέχρι πριν και το strada.

To strada (και το Trail εννοειτε) το οποίο είναι ουσιαστικα καινουριος πηγασος εχει λυσει αρκετά προβληματα που είχαν οι παλαιοτεροι πηγασοι (διακοπτης, ανορθωτης, καλύτερα φώτα, εγκεφαλος κα).




*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
RE: Γιατί στα επόμενα μοντέλα δεν το αλλάζουν;
« Απάντηση #1 - : Μάρτιος 14, 2007, 11:19:01 μμ »


Υ.Γ.: Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνω στις κατασκευάστριες εταιρείες. Όταν διαπιστωθεί ότι κάποιο εξάρτημα είναι προβληματικό (π.χ. ανορθωτής), γιατί στα επόμενα μοντέλα δεν το αλλάζουν και να προσθέσουν το επιπλέον κόστος στην τελική τιμή;  αλλά και σε άλλες εταιρείες που φημίζονται για την ποιότητά τους (βλ. BMW).

Δεν είναι τόσο απλό. Ακόμα και αν διαπιστωθεί μια συχνή βλάβη σε κάποιο εξάρτημα, ο επανασχεδιασμός του μπορεί να πάρει αρκετό χρόνο και κόστος ή να μην γίνει καθόλου. Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο πάντως να αλλάζει κάποιο εξάρτημα από εταιρίες. Όλες οι εταιρίες έχουν πάντως συχνά προβλήματα που δεν τα αντιμετωπίζουν πχ η διαρροή ψυκτικού υγρού από τις κεφαλές των ΚΤΜ.
Στο Srx μου πάντως είχα αλλάξει 5 ανορθωτες μέχρι που έβαλα έναν από εξωλέμβια μηχανή και ησύχασα. Για να μην αναφέρουμε τις ηλεκτρονικές των παλαιότερων ΧΤ.
Όσο για τα BMW  μην βάζεις και το χέρι σου στη φωτιά. Στο parking της δουλειάς μου υπάρχει ένας φίλος με ένα καινούργιο GS1200. Μέσα σε 2 μήνες έμεινε 2 φορές από μπαταρία στα καλά καθούμενα. Την δεύτερη φορά προσπάθησα να τον βοηθήσω αλλά η μπαταρία είναι κάτω από το ντεπόζιτο(!!!)

Ακουσα την συνομιλία του με την οδική βοήθεια της BMW. θα του το έβαζαν μπροστά αλλα έπρεπε να δουλέψει 2 ώρες (!) για να φορτίσει. Ο φίλος τα είχε πάρει βέβαια και τους είπε..... Τι λέτε ? Δλδ να πάω στην Λαμία και να έρθω για να φορτίσει η μπαταρία?

Τεσπα.... Όπως έχει πεί και ο Gfiotakis, όλα αυτά τα συνεργεία που υπάρχουν, τι φτιάχνουν? Aprilia και Ducati?  :thnk:

*

CHRISTODOU

RE: Γιατί στα επόμενα μοντέλα δεν το αλλάζουν;
« Απάντηση #2 - : Μάρτιος 15, 2007, 11:50:54 πμ »


Υ.Γ.: Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνω στις κατασκευάστριες εταιρείες. Όταν διαπιστωθεί ότι κάποιο εξάρτημα είναι προβληματικό (π.χ. ανορθωτής), γιατί στα επόμενα μοντέλα δεν το αλλάζουν και να προσθέσουν το επιπλέον κόστος στην τελική τιμή;  αλλά και σε άλλες εταιρείες που φημίζονται για την ποιότητά τους (βλ. BMW).

Δεν είναι τόσο απλό. Ακόμα και αν διαπιστωθεί μια συχνή βλάβη σε κάποιο εξάρτημα, ο επανασχεδιασμός του μπορεί να πάρει αρκετό χρόνο και κόστος ή να μην γίνει καθόλου. Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο πάντως να αλλάζει κάποιο εξάρτημα από εταιρίες. Όλες οι εταιρίες έχουν πάντως συχνά προβλήματα που δεν τα αντιμετωπίζουν πχ η διαρροή ψυκτικού υγρού από τις κεφαλές των ΚΤΜ.
Στο Srx μου πάντως είχα αλλάξει 5 ανορθωτες μέχρι που έβαλα έναν από εξωλέμβια μηχανή και ησύχασα. Για να μην αναφέρουμε τις ηλεκτρονικές των παλαιότερων ΧΤ.
Όσο για τα BMW  μην βάζεις και το χέρι σου στη φωτιά. Στο parking της δουλειάς μου υπάρχει ένας φίλος με ένα καινούργιο GS1200. Μέσα σε 2 μήνες έμεινε 2 φορές από μπαταρία στα καλά καθούμενα. Την δεύτερη φορά προσπάθησα να τον βοηθήσω αλλά η μπαταρία είναι κάτω από το ντεπόζιτο(!!!)

Ακουσα την συνομιλία του με την οδική βοήθεια της BMW. θα του το έβαζαν μπροστά αλλα έπρεπε να δουλέψει 2 ώρες (!) για να φορτίσει. Ο φίλος τα είχε πάρει βέβαια και τους είπε..... Τι λέτε ? Δλδ να πάω στην Λαμία και να έρθω για να φορτίσει η μπαταρία?

Τεσπα.... Όπως έχει πεί και ο Gfiotakis, όλα αυτά τα συνεργεία που υπάρχουν, τι φτιάχνουν? Aprilia και Ducati?  :thnk:

Λοιπόν για να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα (δουλεύω σε αντιπροσωπεία αυτ/των υπευθυνος εγγυήσεων) όταν μία εταιρία (αυτ/των μηχανών) υπογράφει συμφωνία με μια άλλη για την παραγωγή ενός εξαρτήματος πχ ανορθωτή τις δίνει ένα περιθώρίο 10% της παραγώγής για ελλάτωματικό υλικό και αυτό γιατί δεν την συμφέρει και δεν μπορεί να κάνει η APRILIA πχ έλεγχο ποιότητας σε ποσοστό 100% στην nipodenso έτσι υπάρχει η δυνατότητα να πέσεις σε γρανάζι που ο προμηθευτής δεν έκανε στην παραγωγή του καλο καθαρισμό του γραναζοκόφτη σε κάποια κομμάτια και άφησε ρηνίσματα με αποτέλεσμα τα ρουλμαν του σασμαν να γουργουρίζουν  αυτό είναι ένα παράδειγμα. Σε κάποιες εταιρίες και κυρίως αυτοκινητοβιομηχάνίες και κάποιες μοτο με πολύ οργανωμένα aftersales (σε αυτές δεν ανήκει σίγουρα η aprilia) καταγράφουν τα ofp (original false parts) και έχουν μια εικόνα των ανταλλάκτικών που δημιουργούν προβλήματα έτσι ζητούν απο τους προμηθευτές να βελτιώσουν το ανταλλακτικό (γι΄αυτο το ψαλιδι του rsv είναι διαφορετικό αυτό που αλλάζουν στην εγγύηση). Το πρόβλημα τώρα είναι οτι το βελτιωμένο ανταλλακτικό το εισάγουν πρώτα στην γραμμή παραγωγής και έπειτα στο after sales  και όταν είναι μέγάλο το πρόβλημα (αφορα πχ ασφάλεια) το αντικαταστούν με καμπάνια. Αυτά εν ολίγης για τις εγγυήσεις.
Περιτό να σας πω οτι οποιοδήποτε ανταλλακτικό αγοράζετε βάση οδηγίας της ΕΕ έχει ένα χρόνο εγγύηση οπότε κρατάτε την απόδειξη αγοράς απο τον κεντρικό διακόπτη  του pegaso πχ και αν χαλάσει σε 363 μέρες είναι υποχρεωμένοι να σας τον αλλάξουν με καινούριο και ας είναι το μηχανάκι 7 ετών δεν έχει καμία σχέση.   

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης