0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Ninja Nihil

GS800
« - : Αύγουστος 28, 2009, 02:30:56 μμ »
Καλοπούλητο, φίλε! Και μένα το f800 GS μου έχει καρφωθεί πολύ άσχημα ρε γμτ!!!! Και προχθές το είδα live σε δύσκολη σχετικά διαδρομή βουνίσια -την οποία είχα μόλις κάνει με το trail (διπλός παρακαλώ)- να την βγάζει (επίσης διπλός) άνετα παρά τον όγκο, τον συνεπιβάτη και τα μπαγκάζια του και καταπορώθηκα! Αλλά είναι αρκετά και τα λεφτά ρε γμτ...



*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +5
RE: GS800
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 28, 2009, 03:08:56 μμ »
Κάντε και ένα test ride το F800 GS. Εγώ που το έκανα πέρσι στο Λουτράκι δεν τρελάθηκα. Δεν νιώθεις τη δύναμη του πουθενά. Σε όλο το φάσμα των στροφών σε τραβάει το ίδιο. Δεν καταλαβαίνεις ροπή.
Επίσης η ABS έκδοση που δοκίμασα είχε υπερευαίσθητο ABS πίσω. Συνέχεια δουλεύε σε κάθε φρενάρισμα.
Ο θόρυβος της εξάτμισης πάντως είναι κορυφαίος.
Γούστα είναι αυτά βέβαια.

Με το καλό :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: GS800
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 29, 2009, 12:58:35 πμ »

Επίσης η ABS έκδοση που δοκίμασα είχε υπερευαίσθητο ABS πίσω. Συνέχεια δουλεύε σε κάθε φρενάρισμα.

μήπως εισαι ολίγον ΤΙ καγκουρίξ..????  :lol% :lol% :lol% :pp% :pp% :pp% :souza: :souza:

*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +5
RE: GS800
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 30, 2009, 06:53:46 μμ »

Επίσης η ABS έκδοση που δοκίμασα είχε υπερευαίσθητο ABS πίσω. Συνέχεια δουλεύε σε κάθε φρενάρισμα.

μήπως εισαι ολίγον ΤΙ καγκουρίξ..????  :lol% :lol% :lol% :pp% :pp% :pp% :souza: :souza:

Δεν θα έλεγα τον εαυτό μου καγκουρίξ. Όχι πως δεν γουστάρω τρελίτσες αλλά δεν είμαι ο χέριας.
Στο test ride δοκίμασα διάφορα. Δεν το πήρα απλά βόλτα. Έκανα γρήγορο ξεκίνημα, ανοίγματα από χαμηλά, ψηλά, φρενάριμα πανικού κλπ. Και επειδή είχε πολύ κόσμο που περίμενε, ο πλοηγός μας πήγαινε αρκετά γρήγορα.
Κάτι δεν μου πήγαινε. Κι αυτό ήταν η ροπή. Το ξαφνικό τράβηγμα.
Όμορφο αλλά εγώ δεν θα το έπαιρνα. Με τα λεφτά του θα έψαχνα καλύτερο παιχνίδι. ΚάΤι Μεγαλύτερο μάλλον.
Δεν με έπεισε τέλος πάντων.

Αντώνηηηη.... Το πουλάς το μουλάρ....???
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 30, 2009, 06:55:29 μμ από freco »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: GS800
« Απάντηση #4 - : Αύγουστος 31, 2009, 12:29:56 πμ »
Εγώ νομίζω ότι είναι ένα πολύ καλό μηχανάκι (ανώτερο από το πήγασο) με αδικαιολόγητα υψηλή τιμή όμως. Βέβαια παρόλαυτα πουλάει σαν τρελό. Μόνο και μόνο γιαυτό respect στην BMW.

Επίσης το ότι ανέβαινε εύκολα την βουνίσια διαδρομή νομίζω ότι έχει να κάνει κυριώς με τον αναβάτη και όχι την μηχανή. Το trail πάει παντου (εδώ πάει το strada, τι να λέμε  :ohyes: )   :bye:

*

Ninja Nihil

Απ: GS800
« Απάντηση #5 - : Αύγουστος 31, 2009, 12:52:44 μμ »
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε απόψεις για F800GS. Προς το παρόν η γνώμη του freco είναι η μοναδική βαρύνουσα, καθώς εμείς δεν το έχουμε οδηγήσει.
Υ.Γ: Έχει βάλει κανείς ποτέ καθαρά χωμάτινα λάστιχα στο trail? Εγώ προσωπικά χάρηκα με τις επιδόσεις του trail σε off road και ξαναθυμήθηκα τις enduro (εντούρο να τις κάνει ο θεός δηλαδή με ΧΤ 250 και DR 650) μέρες και μου μπαίνουν ιδέες!

*

yannis_k76

Απ: GS800
« Απάντηση #6 - : Αύγουστος 31, 2009, 04:20:38 μμ »
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε απόψεις για F800GS. ...
...
...

Kάντε λίγη υπομονή και θα δώσω αρκετό info. Κάτοχος του 800 εδώ και 2 μήνες περίπου, επέστρεψα μόλις χτες απο ταξίδι 15 ημερών μαζί του σε Άλπεις και Πυρηναία, έχοντας γράψει 5200 χλμ στο ταξίδι αυτο και 7500 συνολικά...

Ως πρώην ιδιοκτήτης pegaso trail, απλά δεν υπάρχει καμία σύγκριση παίδες


*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: GS800
« Απάντηση #7 - : Αύγουστος 31, 2009, 04:24:05 μμ »
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε απόψεις για F800GS. ...
...
...


Ως πρώην ιδιοκτήτης pegaso trail, απλά δεν υπάρχει καμία σύγκριση παίδες



ε...αυτο ακριβώς δεν το διευκρινίζεις ρε τσιγγούνη καλύτερα..???  :psdof:

Ποιο σε άρεσε περισσοτερο το Gs...??? Γιατι..?? και σε ποια σημεία... λόγω δικύλινδρου..??  vs μονοκύλινδρου.. ανεσης...??

αντε.. με το τσιγκέλι να τα βγάζουμε... :tez: :tez:

επίσης ρίξε και κανα ταξιδιωτικό.... :bye: :bye: :bye:

*

yannis_k76

Απ: GS800
« Απάντηση #8 - : Αύγουστος 31, 2009, 04:37:14 μμ »

ε...αυτο ακριβώς δεν το διευκρινίζεις ρε τσιγγούνη καλύτερα..???  :psdof:

Ποιο σε άρεσε περισσοτερο το Gs...??? Γιατι..?? και σε ποια σημεία... λόγω δικύλινδρου..??  vs μονοκύλινδρου.. ανεσης...??

αντε.. με το τσιγκέλι να τα βγάζουμε... :tez: :tez:

επίσης ρίξε και κανα ταξιδιωτικό.... :bye: :bye: :bye:

 :h22: :h22:

εννοείται το gs! για πολλούς λόγους... θα αναφερθώ για αρχή σε έναν: την όλη αίσθηση. Προσωπικά μιλώντας πάντα, είχα καιρό να καβαλήσω μοτο που να με φτιάχνει για βόλτα, έτσι απλά, χωρίς λόγο και χωρίς προορισμό.

Ο κινητήρας της είναι απίστευτος, αυτό που αναφέρει ο freco παραπάνω ονομάζεται απλά ηλεκτρική και γραμμική λειτουργία! Είναι απο τους πιο γραμμικούς κινητήρες που έχω δει, και ίσως για αυτό "δίνει" την εντύπωση ότι δεν έχει δύναμη αλλά δεν είναι έτσι. Θεωρώ ότι το δούλεμα του είναι καταπληκτικό, έχει ροπή παντού, αρπάει εντυπωσιακά, κατανάλωση μηδέν! (μέση 4,1 λιτ ανά 100 χλμ στο ταξίδι, μονοκάβαλος, φορτωμένη μηχανή με δυο μεταλλικές βαλίτσες και λουκάνικο πίσω, και σε ορεινες ως επι το πλείστον διαδρομές με τρελό στροφιλίκι όπου ΠΑΙΖΑΜΕ ΤΡΕΛΑ! )

το ABS το απενεργοποιείς και έχεις φρενούκλες.

η άνεση ... ΔΕΝ υπάρχει!  :D  βασικά η σέλα του είναι τάκος!

δώστε μου λίγο χρόνο, θα αναφερθώ με περισσότερες λεπτομέρειες και φυσικά θα γραφτεί και ταξιδιωτικό! Για την ώρα προσπαθώ να επανενταχθώ σε εργασιακές συνθήκες γαμω το φελέκι μου  :srry:






*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: GS800
« Απάντηση #9 - : Αύγουστος 31, 2009, 06:08:31 μμ »
1. δεν υπαρχει χρόνος..

2. ίισως να ηταν μια επιλογή αν δεν υπήρχε το αναντικαταστατο capo και ο παραγοντας τιμή bmw
για αυτο ρωτάω...


3. ειλικρινά δεν ειναι ανετο..??  :thnk: όλο γρίφους εισαι... (ψς...δε χαλασε και ο διακοπτης ε... φανταζομαι..μες στη χαρά θα εισαι... :tez:  :bye: :bye:)

*

Αποσυνδεδεμένος SKIER

  • *****
  • 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 '97
  • Αντιδράσεις: +15
Απ: GS800
« Απάντηση #10 - : Αύγουστος 31, 2009, 07:21:37 μμ »
Σαν BMW κι αυτο κατι θα εχει να σπαει μια που δεν εχει αξονα!
All i want from my birthday is another birthday...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: GS800
« Απάντηση #11 - : Αύγουστος 31, 2009, 10:56:29 μμ »
Γιάννη νομίζεις ότι η τιμή του είναι λογική, λίγο τσιμπημένη η αρκετά τσιμπημένη? γιαυτά που προσφέρει?

*

yannis_k76

Απ: GS800
« Απάντηση #12 - : Αύγουστος 31, 2009, 11:56:04 μμ »
1. δεν υπαρχει χρόνος..
βιάζεσαι να κάνεις επιλογή για αγορά?  :D


2. ίισως να ηταν μια επιλογή αν δεν υπήρχε το αναντικαταστατο capo και ο παραγοντας τιμή bmw
για αυτο ρωτάω...
το capo δεν το έχω οδηγήσει ποτέ και δεν είμαι σε θέση να συγκρίνω. Ξέρω ότι ο κινητήρας του είναι απολαυστικός και έχει Πλαισιάρα (με Π κεφαλαίο). Αν ήθελα 1000αρι και αν δεν είχα στραβώσει με την απρίλια πολύ πιθανο να ήταν μια επιλογή μου. Το ότι τα bmw είναι υπερτιμημένα, θα συμφωνήσω, και αυτό ισχύει ΚΑΙ για το 800.

Γιατί το πήρα τότε? γιατι : 1) ήθελα ον-οφφ, 2) δεν ήθελα 1000άρια (βάρος, όγκος) , 3) δεν ήθελα μονοκύλινδρο. Άρα μεταξύ αυτων που απομένουν (τρανσαλπ, βεστρωμ650, μεταχειρο αφρικες κλπ), πολύ απλά δεν υπάρχει σύγκριση! Και αυτό το ξέρει και το εκμεταλεύεται η βαυαρική εταιρεία και χτυπάει την τιμή. Ωστόσο, πρέπει να πω ότι το χτύπησα σε περίοδο με προσφορά δώρο 1100 ευρώ στη τιμή της μηχανής.

3. ειλικρινά δεν ειναι ανετο..??  :thnk: όλο γρίφους εισαι... (ψς...δε χαλασε και ο διακοπτης ε... φανταζομαι..μες στη χαρά θα εισαι... :tez:  :bye: :bye:)
Όλη η εργονομία της μηχανής φωνάζει ότι είναι σχεδιασμένη για να οδηγέται σε εκτός δρόμου διαδρομές. Από τις γωνίες που σχηματίζει το τρίγωνο σέλα-μαρσπιε-τιμόνι που μόλις σταθείς όρθιος ξαφνικά το μηχανάκι κουμπώνει πάνω σου μαγικά, μέχρι τη σέλα που είναι εντουράδικη (σκληρή, φλατ, στενή) και τις αναρτήσεις. Άτομα που ασχολούνται συστηματικά με χώμα θα το επιβεβαιώσουν. Όσο και αν φαίνεται παράξενο, δεν είναι long tourer όπως νομίζει ο πολύς κόσμος.

ψς... τίποτα δε χάλασε  :P   
έχουν βγει προβλήματα για το συγκεκριμένο μοντέλο πάντως, με πιο πρόσφατη την ανάκληση στις ΗΠΑ για έλεγχο στον άξονα του μπροστινού τροχού (πιθανή αστοχία υλικου και σπάσιμο).

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: GS800
« Απάντηση #13 - : Σεπτέμβριος 01, 2009, 12:04:45 πμ »
o.k. Γιάννη...με κάλυψες...

1. για τους ιδιους λόγους ''θεωρητικα'' θα το αγόραζα..

2. μου κανει εντύπωση αυτο που ειπες οτι ΔΕΝ ειναι Long tourer και μαλιστα και χωμάτινο... (ακριβως το αντιθετο απο μενα...χαχαχ :P)

 :bye: :bye:

*

yannis_k76

Απ: GS800
« Απάντηση #14 - : Σεπτέμβριος 01, 2009, 12:16:35 πμ »
Γιάννη νομίζεις ότι η τιμή του είναι λογική, λίγο τσιμπημένη η αρκετά τσιμπημένη? γιαυτά που προσφέρει?

το μηχανάκι το πήρα στα 11.100 με αξία 12.200 περίπου, τα 1.100 ευρώ σε εξοπλισμό ήταν δώρο. Η απόφαση μου ήταν οριακή. Έψαχνα για μεταχειρο, και το πιο φτηνό (εδώ ή απο γερμανία+μεταφορικά+εκτελωνισμό) μου έβγαινε ~ 9.500. Για 1.600 ευρώ διαφορά και σε 5ετές δάνειο, η μηνιαία επιβάρυνση ήταν ανεκτή και θεώρησα ότι δεν αξίζει το ρίσκο του μεταχειρισμένου. Έτσι προχώρησα στο νέο. Ωστόσο, αν δεν υπήρχε η προσφορά και έπρεπε να παώ στα 12.200 τότε δεν θα τα έδινα...

Τώρα, εκ των υστέρων και έχοντας κάνει μαζί του 7500 χλμ: για τα 11.100, θεωρώ ότι η τιμή του είναι οριακά αποδεκτή. Αναπόφευκτα συγκρίνοντας τα με τα 6.500 Ε που έκανε το trail όταν το πήρα (2006) πιστεύω ότι ναι, παίρνεις 70% "περισσότερο" μηχανάκι. +30 άλογα, + πόση ροπή, + χαόδη διαφορά στις αναρτήσεις ειδικά στη μπροστινή. Αισθητά καλύτερη "ψυχή" (αίσθηση λειτουργίας, αν και αυτό μπορεί να είναι υποκειμενικό).
Ελαφρύτερη αίσθηση, ΝΑΙ, είναι βαρύτερο στη ζυγαριά, αλλά το αισθάνομαι 20 κιλά ελαφρύτερο απο το πέγκασο. Μέσα στην Αθήνα ελύσομαι πολύ πιο άνετα και γρήγορα με το 800!
Για την κατανάλωση έγραψα παραπάνω... τι να πω ρε παίδες. Με 12,5 λίτρα (χωρίς τη ρεζέρβα) μου βγάζει μέχρι και πάνω απο 350 χλμ!! Σε βάθος χρόνου (πχ αν κάποιος το κρατήσει 4 χρονάκια) πόση απόσβεση θα κάνει απο την εξοικονόμηση βενζίνης?

Υπάρχει και μια άλλη θεώρηση: αν δεχτώ ότι είναι υπερτιμημένο, τότε μηχανάκια όπως το πέγκασο ή το ΧΤ δεν θα έπρεπε να κοστίζουν πάνω απο 5.000 καινούρια. Ειλικρινά. Επίσης, αν προσθέσουμε στα 6500 του πέγκασο το κόστος των έξτρα (ΑΒΣ, χούφτες, κεντρικό σταντ, συναγερμός, αλουμινένια ποδιά, θερμαινόμενα γκριπ, board computer, υψηλότερη ζελατίνα), πόσο θα ανέβαινε απο τα 6.500?

Πάντα φιλικά παίδες, δεν είμαι οπαδός της BMW, και άμα αρχίσει να μου κάνει τσαλίμια θα είμαι ο πρώτος που θα κράξω. Για την ώρα όλα καλά!


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης