Επίσης στα απωλεσθέντα να προσθέσω τα Maico , SWM και φυσικά Sachs. Τώρα όσον αφορά τον χαρακτηρισμό "αγωνιστικά" τα "καθαρά" (ΜΧ) με τα εντούρο η μόνη διαφορά που είχαν ήταν ότι τα εντούρο είχαν φανάρι (sic!) μπρός -πίσω για να έχουν την δυνατότητα να βγάζουν πινακίδα
Για τις διαφορές των ΜΧ & enduro θα σε γελάσω, και θεωρώ ότι είναι πολύ πιθανόν.
Για τα Maico κλπ που αναφέρεις σαφώς έχεις δίκιο όλα δεν της ανέφερα γιατί δεν ήταν ισπανικές. Για την ακρίβεια απ΄όλες τις εκατοντάδες εταιρίες της Ευρώπης οι μοναδικές εταιρίες που δεν διέκοψαν έστω και για λίγο την παραγωγή μοτοσυκλετών είναι η BMW και η ΚΤΜ... Ουδεμία άλλη γλύτωσε απ΄το τσουνάμι της Ιαπωνίας.
Πιθανόν να πρέπει να συμπεριλάβουμε και την aprilia, αλλά την εξαιρώ καθώς μέχρι το 85 περίπου, η παραγωγή ήταν μικρή. (όπως και της ΚΤΜ που είχε όμως μεγαλύτερη ιστορία με παραγωγή μοτοσυκλετών απ΄το 1955)