0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: AlexDorso στις Μάιος 13, 2021, 10:17:41 μμ......... εαν θα αγοραζατε ενα κινεζικο μηχανακι.......?σημασια εχει να ξερεις τι αγοραζεις και να το πληρωνεις αντιστοιχασε ποια αποτις 2 περιπτωσεις πρεπει να νιωθεις μεγαλο κοροιδο?...οταν αγοραζεις καινουργιο daytona hobby 125 στα 1750e ή honda monkey 125 στα 4100e?
......... εαν θα αγοραζατε ενα κινεζικο μηχανακι.......?
Συνήθως οι απαντήσεις καθορίζονται σε τι ειδους συμβιβασμούς είναι διατεθειμένος να κάνει κάποιος επιλέγοντας το φτηνότερο προϊόν.
Πέρα από προσωπικές απόψεις για φτηνουλιάρικα μηχανάκια που χαλάνε και τρίζουνε και ταύτιση με Κινέζικα αυτών των εννοιών πρέπει κάποια στιγμή να συνειδητοποιήσουμε οτι πρόκειται περί μιας χώρας προέλευσης που είναι πολύ ανώτερη από σχεδόν όλες τις άλλες αν όχι ακόμη από όλες τις άλλες.Όσο κατηγορικά και να το δούμε, η γνώμη ενός που κατηγοριοποιεί τα πράγματα με μόνο κριτήριο την γνώμη του αγνοώντας ίσως το τι χρειάζεται για να κατασκευαστεί ένα προϊόν
δεν αλλάζει το ότι οι Κινέζοι - έχουν τεχνολογία πυρηνικών κατασκευών και διαστημικών αποστολών
- έχουν όλο το υλικοτεχνικό υλικό που έδιωξαν οι Άγγλοι για να βγάλουν περισσότερα χρήματα μέσω φθηνότερου εργατικού δυναμικού και έχουν με τα χρόνια αποκτήσει κατασκευαστική εμπειρία- έχουν επιδοτούμενες εισαγωγές μεταλλευμάτων πράγμα που τους δίνει την δυνατότητα να παράγουν πολύ ανταγωγωνιστικά- έχουν το 78% της βιομηχανικής τροφοδοσίας είτε αυτοτελών κατασκευών είτε ανταλλακτικών συνολικά σε παγκόσμιο επίπεδο.Τέλος έχουν την τιμιότητα να πουλάνε χωρίς να επιφορτίζουν τον καταναλωτή με μεταφορικά και έξοδα logistics/marketing όπως κάνουν οι υπόλοιποι κατασκευαστές ανεβάζοντας τις τιμές υπέρμετρα χωρίς λόγο. Για παράδειγμα ένα ανταλλακτικό χρειάζεται έξοδα σχεδίασης, κατασκευής δοκιμών, διορθώσεων κλπ και πουλιέται σε μια τιμή Χ. Με τις εταιρείες των δυτικών χωρών για μεταφορικά δεν είναι λίγες οιπεριπτώσεις που κοστίζει 2Χ μόνο γι μεταφορικά, χωρίς κόπο, χωρίς ευθύνη, αδρή πληρωμή.
Εκείνο που δεν έχει η Κίνα ακόμη και είναι το μεγάλο της μειονέκτημα είναι τα στάνταρ και οι εδραιωμένες διαδικασίες ποιοτικού ελέγχου με αποτέλεσμα όταν θέλεις να παράγεις κάτι εκεί πρέπει να απαιτήσεις τις δικές σου διαδικασίες αν θέλεις να έχεις την τελική ποιότητα που έχεις θέσει είτε με δικούς σου υπαλλήλους είτε με διαδικασίες (π.χ. Mercedes).
Το φθηνό Zontas 310T1 δεν είναι φθηνό επειδή έχει φθηνά και υποβαθμισμένα υλικά αφού εύκολα διακρίνεται η σχεδίαση με CNC 6 αξόνων, εφάμιλη των καλύτερων δυτικών μοτοσυκλετών αλλά απλά δεν έχει επιπρόσθετα έξοδα που επιβαρρύνουν τον καταναλωτή άσκοπα όπως π.χ. 3000 Ευρώ επάνω ταχυδρομικά. Αυτό το εκτιμάω ιδιαίτερα σαν καταναλωτής. Ας φτιάξει και η ..... ένα μοτέρ με Direct Fuel Injection να μπορούμε να συγκρίνουμε.
Δηλαδή συγνώμη.... Εννοείται πως τις προσωπικές απόψεις εκφράζουμε εδώ!! Που είναι το κακό και το περίεργο σε αυτό;;; Αυτός είναι και ο σκοπός του forum, ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών. Το ότι λέμε όμως τη γνώμη μας η τις προσωπικές μας απόψεις δε σημαίνει,όπως έγραψες, ότι αυτό είναι το μοναδικό κριτήριο!! Είχα στη κατοχή μου δίκυκλα από όλες σχεδόν τις μάρκες, και από μια κινέζικη... Και αυτό γιατί δε σνομπαρω ούτε είμαι αρνητής των κινεζικών η οποιοσδήποτε μάρκας επειδή απλά "άκουσα" τι λένε οι άλλοι!
Αυτό είναι κριτήριο για να αγοράσω κινεζική μοτοσυκλέτα;; Τι σχέση έχει;; Εκτός αν εννοείς με αυτό το τρόπο ότι φτιάχνουν μοτοσυκλέτες-"όπλα"!!!
Και στη τελική όλοι εσείς που πιστεύετε ότι είναι μηχαναρες , γιατί δε πουλάτε τη μηχανή που έχετε και να αγοράσετε μια κινέζικη , ολοκαίνουργια , με μηδέν χιλιόμετρα;;;;; Αφού είναι τόσο καλές και έχουν και ποιότητα και τεχνολογία;;;
Παράθεση από: Panoswolf στις Μάιος 19, 2021, 11:52:39 πμΔηλαδή συγνώμη.... Εννοείται πως τις προσωπικές απόψεις εκφράζουμε εδώ!! Που είναι το κακό και το περίεργο σε αυτό;;; Αυτός είναι και ο σκοπός του forum, ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών. Το ότι λέμε όμως τη γνώμη μας η τις προσωπικές μας απόψεις δε σημαίνει,όπως έγραψες, ότι αυτό είναι το μοναδικό κριτήριο!! Είχα στη κατοχή μου δίκυκλα από όλες σχεδόν τις μάρκες, και από μια κινέζικη... Και αυτό γιατί δε σνομπαρω ούτε είμαι αρνητής των κινεζικών η οποιοσδήποτε μάρκας επειδή απλά "άκουσα" τι λένε οι άλλοι!Φίλε συμπάσχοντα (αν και εσύ βλέπω έχει KAWA) κι εγώ είμαι καυστικός με τα γιαπωνέζικα και έχω άσχημες εμπειρίες αλλά δεν σημαίνει οτι δεν αξίζουν επειδή εγώ δεν τα γουστάρω. Την γνώμη μου τη λέω αλλά δεν πιστεύω οτι είναι απόλυτα έτσι. Απλά αυτό. Παράθεση από: Panoswolf στις Μάιος 19, 2021, 11:52:39 πμΑυτό είναι κριτήριο για να αγοράσω κινεζική μοτοσυκλέτα;; Τι σχέση έχει;; Εκτός αν εννοείς με αυτό το τρόπο ότι φτιάχνουν μοτοσυκλέτες-"όπλα"!!!Αν εννοούσα αυτό σίγουρα θα το έγραφα. Δεν τους υποστηρίζω, ούτε παρώτρυνα κανέναν να αγοράσει, απλώς έχουν τεχνολογία και κάνουν προσπάθειες που εμείς δεν τολμάμε να σκεφτούμε. Αυτό δείχνει ικανότητες, πράγμα που δεν δείχνουμε να εκτιμάμε εκ φύσεως. Παράθεση από: Panoswolf στις Μάιος 19, 2021, 11:52:39 πμΚαι στη τελική όλοι εσείς που πιστεύετε ότι είναι μηχαναρες , γιατί δε πουλάτε τη μηχανή που έχετε και να αγοράσετε μια κινέζικη , ολοκαίνουργια , με μηδέν χιλιόμετρα;;;;; Αφού είναι τόσο καλές και έχουν και ποιότητα και τεχνολογία;;;Και πάλι μια σειρά από διαστρευλωμένες κουβέντες που εγώ δεν είπα και ούτε συνέστησα. Το οτι δεν γνωριζόμαστε δεν σημαίνει οτι πρέπει να είμαστε εχθροί. Γι'αυτό πολλοί έγκριτοι συμφορουμίτες δεν ασχολούνται να πούν ούτε την έμπειρη γνώμη τους. Η διαστρέβλωση και η μετατροπή σε παπαρολογία είναι ο λόγος. Ελπίζω ο χρόνος που αφιέρωσα να ήταν καλύτερος από το να μην ασχοληθώ. Πιστεύω πως θα ήταν πολύ καλύτερα να λέμε γνώμες μόνο και να μην ξοδεύουμε τον χρόνο μας σε ανούσια σχόλια διατυπώσεων των άλλων. Πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν τεράστιες διαφορές.
Καλα για μηχανάρες κανείς δεν τις έχει. Εκεί που λίγο πολύ συμφωνούμε οι περισσότεροι είναι ότι μπορεί να δώσουν τίμιες επιλογές στα μεσαία κυβικά για καθημερινή χρήση. Αυτή τη στιγμή η Benelli είναι η μόνη ελκυστική και με ανοδική πορεία. Τουλάχιστον στις πωλήσεις. Κάποια στιγμή και ποιοτικά πιστεύω. Εγώ πάντως ένα leoncino 500 γύρω στις 5000€ θα το έβλεπα ζεστά για αγορά. Ως 2ο μηχανάκι βέβαια μιας και το strada με καλύπτει απόλυτα. Υ.Γ Το μεγάλο μειονέκτημα του TRK είναι το βάρος του σε συνδυασμό με την ιπποδύναμη του. Είναι φορτωμένο με πολλά και φθηνά πλαστικά. Αν στο μέλλον το διορθώσουν θα κερδίσει ακόμα μεγαλύτερο κοινό.
καλημερα θηριο..λιγο που ειδα και διαβασα πριν καιρο οσοι το καβαλησαν λεγανε τα καλυτερα απο γκαζι αισθηση κτλπ..τωρα οπτικα δεν ξερω αν μου αρεσει ιδιαιτερα αλλα η τιμη του ειναι πολυ δελεαστικη για κουτα στα 6000 ευρο
προς το παρόν πουλάνε χαμηλό κόστος αγοράς με ανάλογες ίσως υποχωρήσεις στην ποιότητα στα επιμέρους συστήματα.σε 5 χρόνια το πολύ πιστεύω θα έχουν φτάσει πολύ κοντά στους Ιάπωνες και σε ποιότητα αλλά και σε τιμές τουλάχιστον στα low-medium budget μοντέλα.δεν θα βγάλουν RSV4 με 10.000 αλλά θα χτυπήσουν στην κατηγορία των 700-800cc με πλήρως ανταγωνιστικές προτάσεις.αυτό που τους λείπει σίγουρα είναι η ιστορία/εμπειρία και κατ'επέκταση η αξιοπιστία και αυτό κόβει πολύ κόσμο από την αγορά.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι