0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #45 - : Μάιος 16, 2021, 08:25:37 πμ »
Χαιρετώ 17"wheeler και τις λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις!!  :P :P

Ψάχνοντας θα βρούμε δεκάδες παραδείγματα συγκρίσεων όπως του Daytona και του Honda.

Συνήθως οι απαντήσεις καθορίζονται σε τι ειδους συμβιβασμούς είναι διατεθειμένος να κάνει κάποιος επιλέγοντας το φτηνότερο προϊόν.

Η πορεία είναι προδιαγεγραμμένη...δες Samsung, Huawei, Xiaomi κτλ...φτηνά προϊόντα με δυνατά τεχνικά χαρακτηριστικά που αρχικά ηταν τζάμπα για να διεισδύσουν στην αγορά με άλλες κυρίαρχες μάρκες και μετά τιμές στο θεό.

Προς το παρόν οι Κινέζοι είναι στην φάση της διείσδυσης στην Ευρώπη και έχουν κάνει επιτυχία γιατί σε μεγάλο βαθμό έχουν πιάσει την αγορά σε μια φάση down sizing διψασμένη για μικρότερα κυβικά εξαιτίας την μειωμένης αγοραστικής δύναμης.

Προσωπικα περιμένω με ενδιαφέρον ποια θα είναι η εξέλιξη τόσο εμπορικά όσο και προιοντικα

Ανάμεσα στο Honda και το Daytona θα έπαιρνα το πρώτο γιατί στο δεύτερο σφηνωνει ο κωλος μου  :tez: :tez: :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +176
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #46 - : Μάιος 16, 2021, 05:39:40 μμ »
......... εαν θα αγοραζατε ενα κινεζικο μηχανακι.......?

σημασια εχει να ξερεις τι αγοραζεις και να το πληρωνεις αντιστοιχα

σε ποια αποτις 2 περιπτωσεις πρεπει να νιωθεις μεγαλο κοροιδο?...οταν αγοραζεις καινουργιο daytona hobby 125 στα 1750e ή honda monkey 125 στα 4100e?

Υπάρχει και μια τρίτη περίπτωση. Να αγοράζεις σκούτερ σε τιμή μοτοσυκλέτας μεσαίου κυβισμού. 
Εκεί κι αν γίνεται μεγάλο πανηγύρι με τις τιμές...


*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #47 - : Μάιος 16, 2021, 07:49:41 μμ »


Συνήθως οι απαντήσεις καθορίζονται σε τι ειδους συμβιβασμούς είναι διατεθειμένος να κάνει κάποιος επιλέγοντας το φτηνότερο προϊόν.


Αυτο μονο. Τιποτα αλλο.

Και επειδη προς το παρον οι κινεζοι εχουν διαλεξει να κατακλησουν την αγορα με φθηνα δικυκλα, εμεις απλα διαλεγουμε εαν θα κανουμε συμβιβασμους ή οχι
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος Panoswolf

  • ***
  • 100
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: K1200r
  • Αντιδράσεις: +107
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #48 - : Μάιος 19, 2021, 11:52:39 πμ »
Πέρα από προσωπικές απόψεις για φτηνουλιάρικα μηχανάκια που χαλάνε και τρίζουνε και ταύτιση με Κινέζικα αυτών των εννοιών πρέπει κάποια στιγμή να συνειδητοποιήσουμε οτι πρόκειται περί μιας χώρας προέλευσης που είναι πολύ ανώτερη από σχεδόν όλες τις άλλες αν όχι ακόμη από όλες τις άλλες.

Όσο κατηγορικά και να το δούμε, η γνώμη ενός που κατηγοριοποιεί τα πράγματα με μόνο κριτήριο την γνώμη του αγνοώντας ίσως το τι χρειάζεται για να κατασκευαστεί ένα προϊόν

Δηλαδή συγνώμη.... Εννοείται πως τις προσωπικές απόψεις εκφράζουμε εδώ!! Που είναι το κακό και το περίεργο σε αυτό;;; Αυτός είναι και ο σκοπός του forum, ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών. Το ότι λέμε όμως τη γνώμη μας η τις προσωπικές μας απόψεις δε σημαίνει,όπως έγραψες, ότι αυτό είναι το μοναδικό κριτήριο!! Είχα στη κατοχή μου δίκυκλα από όλες σχεδόν τις μάρκες, και από μια κινέζικη... Και αυτό γιατί δε σνομπαρω ούτε είμαι αρνητής των κινεζικών η οποιοσδήποτε μάρκας επειδή απλά "άκουσα" τι λένε οι άλλοι!

δεν αλλάζει το ότι οι Κινέζοι
- έχουν τεχνολογία πυρηνικών κατασκευών και διαστημικών αποστολών

Αυτό είναι κριτήριο για να αγοράσω κινεζική μοτοσυκλέτα;; Τι σχέση έχει;; Εκτός αν εννοείς με αυτό το τρόπο ότι φτιάχνουν μοτοσυκλέτες-"όπλα"!!!


- έχουν όλο το υλικοτεχνικό υλικό που έδιωξαν οι Άγγλοι για να βγάλουν περισσότερα χρήματα μέσω φθηνότερου εργατικού δυναμικού και έχουν με τα χρόνια αποκτήσει κατασκευαστική εμπειρία
- έχουν επιδοτούμενες εισαγωγές μεταλλευμάτων πράγμα που τους δίνει την δυνατότητα να παράγουν πολύ ανταγωγωνιστικά
- έχουν το 78% της βιομηχανικής τροφοδοσίας είτε αυτοτελών κατασκευών είτε ανταλλακτικών συνολικά σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τέλος έχουν την τιμιότητα να πουλάνε χωρίς να επιφορτίζουν τον καταναλωτή με μεταφορικά και έξοδα logistics/marketing όπως κάνουν οι υπόλοιποι κατασκευαστές ανεβάζοντας τις τιμές υπέρμετρα χωρίς λόγο.
Για παράδειγμα ένα ανταλλακτικό χρειάζεται έξοδα σχεδίασης, κατασκευής δοκιμών, διορθώσεων κλπ και πουλιέται σε μια τιμή Χ. Με τις εταιρείες των δυτικών χωρών για μεταφορικά δεν είναι λίγες οιπεριπτώσεις που κοστίζει 2Χ μόνο γι μεταφορικά, χωρίς κόπο, χωρίς ευθύνη, αδρή πληρωμή.

Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω αλλά αυτά θα ήταν λόγος για να έχουν φτιάξει οχήματα πολλά επίπεδα ανώτερα από αυτά που των "γνωστών" brands... Αυτό δυστυχώς για εμάς δε συμβαίνει!! Σε καμία περίπτωση,μέχρι σήμερα , τουλάχιστον....

Επίσης αν οι Κινέζοι ,σύμφωνα με τα λεγόμενα σου ,χρέωναν και αυτοί μεταφορικά, που όπως γράφεις μπορούν να φτάσουν τη τιμή στα διπλάσια ,τότε το trk 502 για παράδειγμα, θα έπρεπε να κοστίζει.... Έως και 14.000€ !!!! Δε θα πούλαγαν ούτε 1 τεμάχιο... Πότε!!



Εκείνο που δεν έχει η Κίνα ακόμη και είναι το μεγάλο της μειονέκτημα είναι τα στάνταρ και οι εδραιωμένες διαδικασίες ποιοτικού ελέγχου με αποτέλεσμα όταν θέλεις να παράγεις κάτι εκεί πρέπει να απαιτήσεις τις δικές σου διαδικασίες αν θέλεις να έχεις την τελική ποιότητα που έχεις θέσει είτε με δικούς σου υπαλλήλους είτε με διαδικασίες (π.χ. Mercedes).


Θα συμφωνήσω ότι δεν έχει διαδικασίες ποιοτικού ελέγχου θα διαφωνήσω στο "ακόμη"(για να έχει και λίγο ενδιαφέρον και το topic αυτό 😛😛)....

Εννοείται πως αφού μπορούν να φτιάξουν πυρηνικά όπλα , μπορούν να έχουν και διαδικασίες ποιοτικού ελέγχου. Αυτό το "μειων" που αναφέρεις για εμένα είναι το νούμερο ένα!! Αυτός είναι από τους πιο σημαντικούς λόγους που είναι φθηνά τα κινέζικα!! Προτιμούν ο πελάτης να κάνει τον ποιοτικό έλεγχο!! Έχουν τη τεχνογνωσία αλλά δεν έχουν τη θέληση...

επίσης δε τους ενδιαφέρει να "χτίσουν" όνομα με τη ποιότητα, αλλά κοιτάνε πάντα να αντιγράψουν κάτι καλύτερο (χωρίς να είναι κακό αυτό) ,αλλά με χάλια ποιότητα , φθηνές πρώτες ύλες και ψευτοεντυπωσιασμους.. Χτυπάνε τις άλλες εταιρείες μόνο σε ένα κομμάτι που μπορούν... Τις τιμές!!



Το φθηνό Zontas 310T1 δεν είναι φθηνό επειδή έχει φθηνά και υποβαθμισμένα υλικά αφού εύκολα διακρίνεται η σχεδίαση με CNC 6 αξόνων, εφάμιλη των καλύτερων δυτικών μοτοσυκλετών αλλά απλά δεν έχει επιπρόσθετα έξοδα που επιβαρρύνουν τον καταναλωτή άσκοπα όπως π.χ. 3000 Ευρώ επάνω ταχυδρομικά. Αυτό το εκτιμάω ιδιαίτερα σαν καταναλωτής. Ας φτιάξει και η ..... ένα μοτέρ με Direct Fuel Injection να μπορούμε να συγκρίνουμε.


Κοίτα ,όταν είχα πάρει το πρώτο (και τελευταίο) κινεζικο δίκυκλο , πιστεύοντας και εγώ ότι με τα μισά χρήματα θα αγοράσω κάτι πρώτο χέρι που θα το προσέχω και θα το κρατήσω μια δεκαετία (όπως αρμόζει σε ένα παπί)στα δύο χρόνια είχε μετατραπεί σε ρημαδι(χωρίς καμία πτώση ,απλά έγραφε αρκετά χιλιόμετρα )... Και δεν έφταιγα εγώ... Απλά σκορπάει... Το πήρα κούτα , ολοκαίνουργιο και πραγματικά έχω αλλάξει από πάπια, αυτόματα, μοτοσυκλέτες σχεδόν κάθε είδους και μάρκας τέτοιο χάλι, ΠΌΤΕ!!!! ΜΑΚΡΙΆ!!!! Το πούλησα (σχεδόν το χάρισα) και αγόρασα ένα Kawasaki kazer 10+++ χρόνων και το κράτησα αλλά τόσα χωρίς να βγάλει τίποτα με την ιδία χρήση...

Και παρόλα αυτά το trk 502  το γλυκόκοιτάω από τη μέρα που βγήκε.. δεν είμαι φίλος της ταχύτητας και έχει αυτά που θέλω,στα χαρτιά, συν το νέο χαρτί των κινεζων ,πλέον  την ομορφιά.... αυτό τους ανέβασε κατά πολύ τις πωλήσεις!! Είναι όλα όμορφα ! Σου βάζουν και ένα "γνωστό" μοτέρ η κανα-δυο μηχανικά μέρη από γνωστά brand και τσιμπάς το "τυράκι" και λες πήρα μηχαναρα!! "Σιγά το ίδιο με ένα BMW είναι! Απλά το σήμα αλλάζει!"
Ευτυχώς λοιπόν , για εμένα, το αγόρασε πρώτα φίλος ,και το μετάνιωσε το πρώτο κιόλας μήνα.... Σε πρώτη ματιά σε εντυπωσιάζει, αν το αγοράσεις βλέπεις σιγά σιγά πόσο πρόχειρο είναι....

Και στη τελική όλοι εσείς που πιστεύετε ότι είναι μηχαναρες , γιατί δε πουλάτε τη μηχανή που έχετε και να αγοράσετε μια κινέζικη , ολοκαίνουργια , με μηδέν χιλιόμετρα;;;;; Αφού είναι τόσο καλές και έχουν και ποιότητα και τεχνολογία;;;


*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +176
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #49 - : Μάιος 19, 2021, 10:00:52 μμ »
Καλα για μηχανάρες κανείς δεν τις έχει. Εκεί που λίγο πολύ συμφωνούμε οι περισσότεροι είναι ότι μπορεί να δώσουν τίμιες επιλογές στα μεσαία κυβικά για καθημερινή χρήση. Αυτή τη στιγμή η Benelli είναι η μόνη ελκυστική και με ανοδική πορεία. Τουλάχιστον στις πωλήσεις. Κάποια στιγμή και ποιοτικά πιστεύω. 
Εγώ πάντως ένα leoncino 500 γύρω στις 5000€ θα το έβλεπα ζεστά για αγορά. Ως 2ο μηχανάκι βέβαια μιας και το strada με καλύπτει απόλυτα.

Υ.Γ Το μεγάλο μειονέκτημα του TRK είναι το βάρος του σε συνδυασμό με την ιπποδύναμη του. Είναι φορτωμένο με πολλά και φθηνά πλαστικά. Αν στο μέλλον το διορθώσουν θα κερδίσει ακόμα μεγαλύτερο κοινό.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 19, 2021, 10:05:29 μμ από P for pegaso »

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #50 - : Μάιος 20, 2021, 07:20:40 μμ »

Δηλαδή συγνώμη.... Εννοείται πως τις προσωπικές απόψεις εκφράζουμε εδώ!! Που είναι το κακό και το περίεργο σε αυτό;;; Αυτός είναι και ο σκοπός του forum, ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών. Το ότι λέμε όμως τη γνώμη μας η τις προσωπικές μας απόψεις δε σημαίνει,όπως έγραψες, ότι αυτό είναι το μοναδικό κριτήριο!! Είχα στη κατοχή μου δίκυκλα από όλες σχεδόν τις μάρκες, και από μια κινέζικη... Και αυτό γιατί δε σνομπαρω ούτε είμαι αρνητής των κινεζικών η οποιοσδήποτε μάρκας επειδή απλά "άκουσα" τι λένε οι άλλοι!


Φίλε συμπάσχοντα (αν και εσύ βλέπω έχει KAWA) κι εγώ είμαι καυστικός με τα γιαπωνέζικα και έχω άσχημες εμπειρίες αλλά δεν σημαίνει οτι δεν αξίζουν επειδή εγώ δεν τα γουστάρω. Την γνώμη μου τη λέω αλλά δεν πιστεύω οτι είναι απόλυτα έτσι. Απλά αυτό.


Αυτό είναι κριτήριο για να αγοράσω κινεζική μοτοσυκλέτα;; Τι σχέση έχει;; Εκτός αν εννοείς με αυτό το τρόπο ότι φτιάχνουν μοτοσυκλέτες-"όπλα"!!!


Αν εννοούσα αυτό σίγουρα θα το έγραφα. Δεν τους υποστηρίζω, ούτε παρώτρυνα κανέναν να αγοράσει, απλώς έχουν τεχνολογία και κάνουν προσπάθειες που εμείς δεν τολμάμε να σκεφτούμε. Αυτό δείχνει ικανότητες, πράγμα που δεν δείχνουμε να εκτιμάμε εκ φύσεως.


Και στη τελική όλοι εσείς που πιστεύετε ότι είναι μηχαναρες , γιατί δε πουλάτε τη μηχανή που έχετε και να αγοράσετε μια κινέζικη , ολοκαίνουργια , με μηδέν χιλιόμετρα;;;;; Αφού είναι τόσο καλές και έχουν και ποιότητα και τεχνολογία;;;

Και πάλι μια σειρά από διαστρευλωμένες κουβέντες που εγώ δεν είπα και ούτε συνέστησα. Το οτι δεν γνωριζόμαστε δεν σημαίνει οτι πρέπει να είμαστε εχθροί. Γι'αυτό πολλοί έγκριτοι συμφορουμίτες δεν ασχολούνται να πούν ούτε την έμπειρη γνώμη τους. Η διαστρέβλωση και η μετατροπή σε παπαρολογία είναι ο λόγος. Ελπίζω ο χρόνος που αφιέρωσα να ήταν καλύτερος από το να μην ασχοληθώ. Πιστεύω πως θα ήταν πολύ καλύτερα να λέμε γνώμες μόνο και να μην ξοδεύουμε τον χρόνο μας σε ανούσια σχόλια διατυπώσεων των άλλων. Πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν τεράστιες διαφορές.

Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος Panoswolf

  • ***
  • 100
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: K1200r
  • Αντιδράσεις: +107
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #51 - : Μάιος 20, 2021, 08:42:25 μμ »

Δηλαδή συγνώμη.... Εννοείται πως τις προσωπικές απόψεις εκφράζουμε εδώ!! Που είναι το κακό και το περίεργο σε αυτό;;; Αυτός είναι και ο σκοπός του forum, ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών. Το ότι λέμε όμως τη γνώμη μας η τις προσωπικές μας απόψεις δε σημαίνει,όπως έγραψες, ότι αυτό είναι το μοναδικό κριτήριο!! Είχα στη κατοχή μου δίκυκλα από όλες σχεδόν τις μάρκες, και από μια κινέζικη... Και αυτό γιατί δε σνομπαρω ούτε είμαι αρνητής των κινεζικών η οποιοσδήποτε μάρκας επειδή απλά "άκουσα" τι λένε οι άλλοι!


Φίλε συμπάσχοντα (αν και εσύ βλέπω έχει KAWA) κι εγώ είμαι καυστικός με τα γιαπωνέζικα και έχω άσχημες εμπειρίες αλλά δεν σημαίνει οτι δεν αξίζουν επειδή εγώ δεν τα γουστάρω. Την γνώμη μου τη λέω αλλά δεν πιστεύω οτι είναι απόλυτα έτσι. Απλά αυτό.


Αυτό είναι κριτήριο για να αγοράσω κινεζική μοτοσυκλέτα;; Τι σχέση έχει;; Εκτός αν εννοείς με αυτό το τρόπο ότι φτιάχνουν μοτοσυκλέτες-"όπλα"!!!


Αν εννοούσα αυτό σίγουρα θα το έγραφα. Δεν τους υποστηρίζω, ούτε παρώτρυνα κανέναν να αγοράσει, απλώς έχουν τεχνολογία και κάνουν προσπάθειες που εμείς δεν τολμάμε να σκεφτούμε. Αυτό δείχνει ικανότητες, πράγμα που δεν δείχνουμε να εκτιμάμε εκ φύσεως.


Και στη τελική όλοι εσείς που πιστεύετε ότι είναι μηχαναρες , γιατί δε πουλάτε τη μηχανή που έχετε και να αγοράσετε μια κινέζικη , ολοκαίνουργια , με μηδέν χιλιόμετρα;;;;; Αφού είναι τόσο καλές και έχουν και ποιότητα και τεχνολογία;;;

Και πάλι μια σειρά από διαστρευλωμένες κουβέντες που εγώ δεν είπα και ούτε συνέστησα. Το οτι δεν γνωριζόμαστε δεν σημαίνει οτι πρέπει να είμαστε εχθροί. Γι'αυτό πολλοί έγκριτοι συμφορουμίτες δεν ασχολούνται να πούν ούτε την έμπειρη γνώμη τους. Η διαστρέβλωση και η μετατροπή σε παπαρολογία είναι ο λόγος. Ελπίζω ο χρόνος που αφιέρωσα να ήταν καλύτερος από το να μην ασχοληθώ. Πιστεύω πως θα ήταν πολύ καλύτερα να λέμε γνώμες μόνο και να μην ξοδεύουμε τον χρόνο μας σε ανούσια σχόλια διατυπώσεων των άλλων. Πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν τεράστιες διαφορές.

Καλά αυτό για τις μοτοσυκλέτες-οπλα είναι ξεκάθαρα αστειακι που ο γραπτός λόγος δε σου επέτρεψε να το δεις...

Διαστρεβλωμένες κουβέντες δεν είπα κάπου!! έκανα αναλυτική ανάλυση με βάση τις προσωπικές εμπειρίες και απόψεις μου και έκανες παράθεση μόνο τρεις προτάσεις που φαίνονται σα να μιλάω καυστικά η ειρωνικά χωρίς να σχολιάσεις τίποτα από τα υπόλοιπα ,που κατά τη γνώμη μου, έχουν κάτι να πουν...

Ο αντίλογος είναι μέρος του διαλόγου!
Κάποιοι πιστεύουν ότι τα κινέζικα αξίζουν , κάποιοι άλλοι όχι...
Οι μεν λένε τα δικά τους επιχειρήματα ,οι δε τα δικά τους ....

Νομίζω ότι έκανα μια σωστή και κατανοητή ανάλυση και θα ήθελα να μου πεις που ακριβώς διαστρευλωσα η ήμουν επιθετικός στα γραφόμενα μου;;

Απλά είπες τις απόψεις για τα κινέζικα σε κάποια διαφώνησα με τα δικά μου επιχειρήματα (όπως και εσύ ανελυσες τα δικά σου) και σε κάποια συμφώνησα! Απλό!

Στο τελευταίο σχόλιο που λέω ότι όποιος υποστηρίζει ότι τα κινέζικα είναι καλύτερα από τα επώνυμα ας πουλήσει το δικό του και ας αγοράσει ένα ,δεν ήταν προσωπικο σχόλιο για εσένα.... Ήταν προς όλους! Και αλήθεια ο καθένας έχει τη δική άποψη και τη δική του επιλογή να πράξει όπως γουστάρει εννοείται στο θέμα τη μοτοσικλέτα θα καβαλήσει.... Απλά αυτή η ρητορική ερώτηση που έκανα είναι τροφή για σκέψη σε όσους υποδέχονται με δάφνες τα κινέζικα αλλά αρνούνται να αγοράσουν κάποιο από αυτά ενώ έχουν ότι και τα επώνυμα μοντέλα στη μισή τιμή....

Κοίτα δε διάβασες μάλλον ότι το έψηνα να αγοράσω το trk... Κουκλί! Το λάτρεψα όταν το πρωτοείδα! Ο χρόνος θα δείξει πως θα πάνε τα κινέζικα... Ανέβηκαν σε εμφάνιση και έχουν χαμηλές τιμές... Και αυτά θετικά είναι! Παλιά ήταν άσχημα και το μόνο που είχαν ήταν η τιμή...

Ίσως το επόμενο βήμα να είναι και λίγο καλύτερη ποιότητα... Προς το παρόν δε το βλέπω εγώ προσωπικά αυτό....

Ο μόνος που ,για εμένα, θα πάρει κινεζικη μοτοσυκλέτα και θα γουσταρει είναι κάποιος που δεν έχει κάποιο μέτρο σύγκρισης.... Δηλαδή κάποιος που είναι η πρώτη του μοτοσυκλέτα και θα του φαίνεται , εννοείται , τέλεια!!!

Τέλος ,επειδή ο γραπτός λόγος ,ως γνωστόν αλλοιώνει τα λεγόμενα,αν ξαναδιαβάσεις το μήνυμα μου θα δεις ότι δεν υπάρχει κάτι εχθρικό σε αυτό προς εσένα... Πουθενά! Ίσως λίγο έχθρα προς τα κινέζικα!!  :P :P παρόλα το ξαναξεκαθαριζω ότι τίποτα από αυτά που έγραψα δεν είναι προσωπικο. Απλά μου φάνηκε ενδιαφέρον η τοποθέτηση σου και για αυτό ασχολήθηκα με τον αντίλογο της :thnk: :thnk: :tez:

Όλοι οι υπόλοιποι αφήστε κάτω τα ποπ κορν!!! :tez: :tez: :tez: :D :D :D

Δεν έχει καμία κόντρα εδώ !! Χαχαχαχα! :P :D :P :D :P :D

*

Αποσυνδεδεμένος Panoswolf

  • ***
  • 100
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: K1200r
  • Αντιδράσεις: +107
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #52 - : Μάιος 20, 2021, 08:45:34 μμ »
Καλα για μηχανάρες κανείς δεν τις έχει. Εκεί που λίγο πολύ συμφωνούμε οι περισσότεροι είναι ότι μπορεί να δώσουν τίμιες επιλογές στα μεσαία κυβικά για καθημερινή χρήση. Αυτή τη στιγμή η Benelli είναι η μόνη ελκυστική και με ανοδική πορεία. Τουλάχιστον στις πωλήσεις. Κάποια στιγμή και ποιοτικά πιστεύω. 
Εγώ πάντως ένα leoncino 500 γύρω στις 5000€ θα το έβλεπα ζεστά για αγορά. Ως 2ο μηχανάκι βέβαια μιας και το strada με καλύπτει απόλυτα.

Υ.Γ Το μεγάλο μειονέκτημα του TRK είναι το βάρος του σε συνδυασμό με την ιπποδύναμη του. Είναι φορτωμένο με πολλά και φθηνά πλαστικά. Αν στο μέλλον το διορθώσουν θα κερδίσει ακόμα μεγαλύτερο κοινό.

Πόσο συμφωνώ μαζί σου για το trk :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

Αυτό που λες για 2ο μηχανάκι σωστό σαν σκέψη και για ανθρώπους έχουν αυτή τη δυνατότητα!!
Εγώ, πλέον ,θέλω ενα και να τα κάνω όλα με αυτό!

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Thanos90

  • *****
  • 208
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Hypermotard 1100
  • Αντιδράσεις: +267
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #54 - : Δεκέμβριος 23, 2021, 11:14:45 πμ »
καλημερα θηριο..λιγο που ειδα και διαβασα πριν καιρο οσοι το καβαλησαν λεγανε τα καλυτερα απο γκαζι αισθηση κτλπ..τωρα οπτικα δεν ξερω αν μου αρεσει ιδιαιτερα αλλα η τιμη του ειναι πολυ δελεαστικη για κουτα στα 6000 ευρο
Οι Ιταλίδες είναι σαν της ερωμένες..όλοι θέλουν να έχουν μια..αλλά οι περισσότεροι φοβούνται της συνέπειες..

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #55 - : Δεκέμβριος 23, 2021, 11:48:24 πμ »
καλημερα θηριο..λιγο που ειδα και διαβασα πριν καιρο οσοι το καβαλησαν λεγανε τα καλυτερα απο γκαζι αισθηση κτλπ..τωρα οπτικα δεν ξερω αν μου αρεσει ιδιαιτερα αλλα η τιμη του ειναι πολυ δελεαστικη για κουτα στα 6000 ευρο
καλημερα..βασικα βλεποντας αυτο,δεν βρισκω λογο καποιος να παρει ενα mt-07 πχ...
αν δεις την εκδοση sprot με τις στυλεμα μπροστα θα παθεις πλακα
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Nikos B

  • ***
  • 123
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +139
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #56 - : Δεκέμβριος 23, 2021, 12:32:59 μμ »
Εχω νοικιάσει το CF oto 650 (On-off) του 2020, για βόλτα στο Πήλιο απο Αθήνα.  Καταλήξαμε (δικάβαλο) να κάνουμε γύρω στα 1.000χλμ σε δυο μέρες! Είναι το πιο άβολο πράγμα που έχω καβαλήσει.  Ετρεμαν τα πλαστικά, η σέλα με ενοχλούσε μετά απο μισή ώρα και οι ταχύτητες αλλάζαν με κόμπους και νευρικά!! Δε μπορούσα να το οδηγήσω smoothly, που λένε και οι Εγγλέζοι! Είχε μόνο 8.000 χλμ!!  Δύναμη και κράτημα ήταν μια χαρά αλλά απο άνεση με τίποτα.

Την επόμενη εβδομάδα νοίκιασα το VStrom του 2018 με 50.000χλμ απο το ίδιο μαγαζί.  Η σέλα ήταν πολύ πιο άνετη και οι ταχύτητες σαν βούτηρο.  Είχε την ίδια δύναμη και κράτημα αλλά απο άνεση ήταν άλλο επίπεδο.

Οπότε μετά απο αυτό, προσωπικά, λέω μακρυά απο κινέζικα.... Πανέμορφα ναι, αλλά μέχρι εκεί.

*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 589
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +234
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #57 - : Δεκέμβριος 23, 2021, 01:15:56 μμ »
προς το παρόν πουλάνε χαμηλό κόστος αγοράς με ανάλογες ίσως υποχωρήσεις στην ποιότητα στα επιμέρους συστήματα.
σε 5 χρόνια το πολύ πιστεύω θα έχουν φτάσει πολύ κοντά στους Ιάπωνες και σε ποιότητα αλλά και σε τιμές τουλάχιστον στα low-medium budget μοντέλα.
δεν θα βγάλουν RSV4 με 10.000 αλλά θα χτυπήσουν στην κατηγορία των 700-800cc με πλήρως ανταγωνιστικές προτάσεις.

αυτό που τους λείπει σίγουρα είναι η ιστορία/εμπειρία και κατ'επέκταση η αξιοπιστία και αυτό κόβει πολύ κόσμο από την αγορά.

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #58 - : Δεκέμβριος 23, 2021, 01:38:23 μμ »
Θυμάστε όταν η Honda έβγαλε το πρώτο παπί και οι Αμερικάνοι (και οι μοτοεταιρίες τους) γελούσαν και κορόιδευαν πως οι Ιάπωνες έφτιαχναν μοτοσυκλέτες απο τα τενεκεδάκια κονσέρβες που άφησαν πίσω τους οι στρατιώτες των ΗΠΑ;

Σήμερα απο αυτές τις εταιρίες που γελούσαν έμεινε μόνο μια harley με λειψές πωλήσεις και σοβαρά προβλήματα και απο τον υπόλοιπο κόσμο δεν γελάει κάνει πλέον.

Η ιστορία επαναλαμβάνεται.
Και μην πάτε μακριά. Μέχρι πριν 20 χρόνια οι Κινέζοι δεν έβγαζαν καν κινητά. Σήμερα το 90% απο εμάς έχει Κινέζικο κινητό.

Ευχαριστημένος κάτοχος Daytona παπιού, αισίως στον 7ο χρόνο, νομίζω θα δούμε πολύ ωραία πράγματα απο τους Κινέζους.

*

Αποσυνδεδεμένος kokopete

  • ***
  • 154
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000 ETV ABS + Moto Morini Seiemmezzo SCR
  • Αντιδράσεις: +100
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #59 - : Δεκέμβριος 23, 2021, 08:57:24 μμ »
προς το παρόν πουλάνε χαμηλό κόστος αγοράς με ανάλογες ίσως υποχωρήσεις στην ποιότητα στα επιμέρους συστήματα.
σε 5 χρόνια το πολύ πιστεύω θα έχουν φτάσει πολύ κοντά στους Ιάπωνες και σε ποιότητα αλλά και σε τιμές τουλάχιστον στα low-medium budget μοντέλα.
δεν θα βγάλουν RSV4 με 10.000 αλλά θα χτυπήσουν στην κατηγορία των 700-800cc με πλήρως ανταγωνιστικές προτάσεις.

αυτό που τους λείπει σίγουρα είναι η ιστορία/εμπειρία και κατ'επέκταση η αξιοπιστία και αυτό κόβει πολύ κόσμο από την αγορά.

Ναι αλλά το 800, έχει το 790 ΚΤΜ μοτέρ, με το αντίστοιχο κιβώτιο. Νομίζω ότι θα κάνει άλματα ποιότητας η εταιρεία.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης