0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #75 - : Σεπτέμβριος 02, 2022, 09:46:58 πμ »
οταν λεω εγω επελαση..
κοιτατε ταξινομησεις 7 κινεζικα στο top-20
https://www.bikeit.gr/reportaz/item/31572-taksinomiseis-eptaminou-2022-top-20-adventure
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #76 - : Σεπτέμβριος 02, 2022, 11:04:11 πμ »
Άσχετο αλλά μου κάνει εντύπωση πως δεν υπάρχει κανένα ΚΤΜ ενώ υπάρχει έως και Triumph! Πιθανολογώ πως θα έχει να κάνει και με τις διαθεσιμότητες των καινούργιων μοτοσυκλετών...
 :thnk:
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #77 - : Σεπτέμβριος 02, 2022, 11:47:04 πμ »
Άσχετο αλλά μου κάνει εντύπωση πως δεν υπάρχει κανένα ΚΤΜ ενώ υπάρχει έως και Triumph! Πιθανολογώ πως θα έχει να κάνει και με τις διαθεσιμότητες των καινούργιων μοτοσυκλετών...
 :thnk:
οπως και καβασακι
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Agisilaos

  • *******
  • 1812
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsodouro 750 Abs 11 / Triumph Tiger 1050 09 Yamaha fazer 600 s2 10
  • Αντιδράσεις: +995
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #78 - : Σεπτέμβριος 02, 2022, 12:09:41 μμ »
Το tiger 660 θα το χτυπούσα αν το έβρισκα μεταχειρισμένο  :blus:
Train like a beast... Eat like a king... Sleep like a baby

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #79 - : Νοέμβριος 14, 2022, 10:22:29 πμ »
Το μηχανακι που συζητιτεται οσο κανενα αλλο το τελευταιο διαστημα απ την κινα...
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #80 - : Νοέμβριος 17, 2022, 07:04:27 μμ »

σχολιο δικο μου πριν δειτε το αποκατω...η κτμ πχ.για να ενεργοποιησει κατι στα 790, 14000ε μηχανακι, ζηταει 300αρια...
τουτη εδω λενε θα το βαλουν σε ολα ανεξαιρετως κυβικων κτλπ....ρε που παμε!!!!!


CF Moto Ride – Ηλεκτρονική πλατφόρμα από το μέλλον
Όλα μπορούν πραγματοποιηθούν μέσω φωνητικών εντολών αλλά και μέσω της οθόνης που πια είναι και αφής! Ακόμα, η εν λόγω πλατφόρμα θα επικοινωνεί και με wearable κομμάτια του εξοπλισμού του αναβάτη, όπως έξυπνα κράνη και μπουφάν με αερόσακο, με το CF Moto Ride να εξοπλίζει σταδιακά όλα τα οχήματα όπως προείπαμε της CF Moto.

https://www.bikeit.gr/nea-kosmou/item/32420-cf-moto-ride-ilektroniki-platforma-apo-to-mellon?m=1&fbclid=IwAR1lY8vy4mMWQlBQYlfRTf6KgLkdL1eXU2ybWgwhmt6evZHZS7hWAU5g4rI
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +176
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #81 - : Νοέμβριος 23, 2022, 02:15:39 πμ »
Νice! 
Αυτά είναι από τα καλά της κινέζικης επέλασης. Οπως έχω πει ξανα εδώ, κάποιοι θα αναγκαστούν να βάλουν μυαλό.

*

Αποσυνδεδεμένος DEMOS

  • **
  • 35
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: PEGASO STRADA 660
  • Αντιδράσεις: +37
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #82 - : Νοέμβριος 23, 2022, 09:22:18 μμ »
Και με τιμή 7-8000€ . Κι άσε τη Triumph ( και την bmw και άλλους) να κουρεύεται, που το αντίστοιχο Tiger έχει 11500€..
Και με αυτές τις 3500-4500 που σου μένουν βάλε ohlins, βάλε εξατμίσεις, βάλε φίλτρα κλπ κλπ  και πάλι περισσεύουν.....
Γιατί όχι Κινέζος λοιπόν ?
Μπράβο του Κινέζου

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #83 - : Νοέμβριος 24, 2022, 02:34:32 μμ »
Καλησπέρα στην παρέα,

Καλοδεχούμενες οι νέες ή παλαιότερες Κινέζικες εταιρείες στας Ευρώπας μιας και θα βοηθήσουν πολύ κόσμο με παλαιότερα μοντέλα πρακτικά μηδενικής αξίας να αναβαθμίσουν σε κάτι πιο σύγχρονο.

Βέβαια οτι γυαλίζει δεν είναι αυτόματα και χρυσός...οι Κινέζοι δεν έχουν το business ethics των Ιαπώνων και αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να τους δω να κάνουν οτι έκαναν οι Ιάπωνες στην δεκαετία του 70

Από την άλλη έρχονται σε μια αγορά που έχει μάθει να πληρώνει χρυσάφι προιόντα που το παραγωγικό τους κόστος είναι εξαιρετικά χαμηλό. Μην έχετε αυταπάτες, οι Κινέζοι βγάζουν τρελό χρήμα με τα νέα μοντέλα και ας φαίνεται εκ πρώτης οτι τα πουλάνει "τζάμπα"

*

Αποσυνδεδεμένος dimos

  • *****
  • 628
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: capo,900ss ducati,vespa px200e
  • Αντιδράσεις: +111
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #84 - : Νοέμβριος 24, 2022, 02:54:21 μμ »
Και με τιμή 7-8000€ . Κι άσε τη Triumph ( και την bmw και άλλους) να κουρεύεται, που το αντίστοιχο Tiger έχει 11500€..
Και με αυτές τις 3500-4500 που σου μένουν βάλε ohlins, βάλε εξατμίσεις, βάλε φίλτρα κλπ κλπ  και πάλι περισσεύουν.....
Γιατί όχι Κινέζος λοιπόν ?
Μπράβο του Κινέζου

Συνονοματε,οτι και να βαλεις στον γαϊδαρο,αλογο ΔΕΝ γινεται.-

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #85 - : Νοέμβριος 24, 2022, 07:01:49 μμ »
Καλησπέρα στην παρέα,

Καλοδεχούμενες οι νέες ή παλαιότερες Κινέζικες εταιρείες στας Ευρώπας μιας και θα βοηθήσουν πολύ κόσμο με παλαιότερα μοντέλα πρακτικά μηδενικής αξίας να αναβαθμίσουν σε κάτι πιο σύγχρονο.

Βέβαια οτι γυαλίζει δεν είναι αυτόματα και χρυσός...οι Κινέζοι δεν έχουν το business ethics των Ιαπώνων και αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να τους δω να κάνουν οτι έκαναν οι Ιάπωνες στην δεκαετία του 70

Από την άλλη έρχονται σε μια αγορά που έχει μάθει να πληρώνει χρυσάφι προιόντα που το παραγωγικό τους κόστος είναι εξαιρετικά χαμηλό. Μην έχετε αυταπάτες, οι Κινέζοι βγάζουν τρελό χρήμα με τα νέα μοντέλα και ας φαίνεται εκ πρώτης οτι τα πουλάνει "τζάμπα"
εδιαφερον αυτη η φραση....
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #86 - : Νοέμβριος 25, 2022, 01:02:50 πμ »
Αν το δούμε λίγο πιο ευρύτερα από καταναλωτές και δεχτούμε να διαπραγματευτούμε κάτι πέρα από την θεωρία της "κινεζικης σαβούρας", βλέπουμε πως υπάρχουν αρκετοί αναβάτες που καλύπτονται από τα υπέρ και τα κατά των κινέζικων μοτοσυκλετών.

Κάποιος με μέσες απαιτήσεις για Sport-Touring καλύπτεται π.χ. από το Benelli TRX 500 ή το 800άρι πιο πάνω.
Άλλοι προτιμούν την αγορά καινούργιου για να έχουν την εξασφάλιση της εγγύησης όπως βλέπω πολλούς φοιτητές ακτός των μεγάλων πόλεων και δεν διαθέτουν τα υπερβολικά κονδύλια για Ducati BMW κλπ. 

Άλλωστε δεν χτύπησαν την πόρτα των απαιτητικών αναβατών που θέλουν υψηλές επιδόσεις και στάνταρ.

Επίσης τώρα πιά ο πολύς κόσμος δεν δένεται με μια μηχανή όπως παλιότερα αλλά αλλάζει μηχανές μετά από λίγα χρόνια, οπότε δεν θα είναι τραγικό να αποκτήσει προσωπική εμπειρία της κινέζικης εκδοχής παρά να ακούει υποθέσεις.

Δεν υποστηρίζω οτι πρέπει να αγοράσει κάποιος κινέζικη μηχανή με παρωπίδες και μόνο κριτήριο την τιμή αλλά να δεί όλα τα θετικά και αρνητικά και να τα ζυγίσει σύμφωνα με τις απαιτήσεις του και λαμβάνοντας λιγότερο υπόψη τις προκαταλήψεις.

Όταν αγοράζει ένας αγοραστής iphone δεν του λέει κανείς είναι ....... κινεζιά

Πάντως κάποιες κινέζες είναι ομολογουμένως πολύ όμορφες ....... μηχανές.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 25, 2022, 01:06:26 πμ από ifylios72 »
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #87 - : Νοέμβριος 25, 2022, 07:43:37 πμ »
Αν το δούμε λίγο πιο ευρύτερα από καταναλωτές και δεχτούμε να διαπραγματευτούμε κάτι πέρα από την θεωρία της "κινεζικης σαβούρας", βλέπουμε πως υπάρχουν αρκετοί αναβάτες που καλύπτονται από τα υπέρ και τα κατά των κινέζικων μοτοσυκλετών.

Κάποιος με μέσες απαιτήσεις για Sport-Touring καλύπτεται π.χ. από το Benelli TRX 500 ή το 800άρι πιο πάνω.
Άλλοι προτιμούν την αγορά καινούργιου για να έχουν την εξασφάλιση της εγγύησης όπως βλέπω πολλούς φοιτητές ακτός των μεγάλων πόλεων και δεν διαθέτουν τα υπερβολικά κονδύλια για Ducati BMW κλπ. 

Άλλωστε δεν χτύπησαν την πόρτα των απαιτητικών αναβατών που θέλουν υψηλές επιδόσεις και στάνταρ.

Επίσης τώρα πιά ο πολύς κόσμος δεν δένεται με μια μηχανή όπως παλιότερα αλλά αλλάζει μηχανές μετά από λίγα χρόνια, οπότε δεν θα είναι τραγικό να αποκτήσει προσωπική εμπειρία της κινέζικης εκδοχής παρά να ακούει υποθέσεις.

Δεν υποστηρίζω οτι πρέπει να αγοράσει κάποιος κινέζικη μηχανή με παρωπίδες και μόνο κριτήριο την τιμή αλλά να δεί όλα τα θετικά και αρνητικά και να τα ζυγίσει σύμφωνα με τις απαιτήσεις του και λαμβάνοντας λιγότερο υπόψη τις προκαταλήψεις.

Όταν αγοράζει ένας αγοραστής iphone δεν του λέει κανείς είναι ....... κινεζιά

Πάντως κάποιες κινέζες είναι ομολογουμένως πολύ όμορφες ....... μηχανές.

Σωστός Αντώνη!
Να σημειώσω ότι πλέον αρκετοί έμπειροι μοτοσυκλετιστές καλοβλέπουν αρκετά κινέζικα, είτε γιατί βγαίνουν σε κατηγορίες που δεν υπάρχει ανταγωνισμός, είτε γιατί η τιμή τους είναι συμφέρουσα για την χρήση που θέλουν να κάνουν. Υπάρχει πχ, μεγάλο ενδιαφέρον για αρκετά ονοφ κινέζικα που είτε δεν υπάρχουν σε άλλες εταιρείες ή βγαίνουν σε τιμή που ο άλλος δεν το σκέφτεται να τα βάζει στα χώματα.

Εδώ εγώ πήγα και οδήγησα το cfmoto 800mt για να δω τι μηχανάκι είναι, με ιντρίγκαρε η τιμή σε σχέση με τις προδιαγραφές.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #88 - : Νοέμβριος 25, 2022, 09:14:14 πμ »
Αν το δούμε λίγο πιο ευρύτερα από καταναλωτές και δεχτούμε να διαπραγματευτούμε κάτι πέρα από την θεωρία της "κινεζικης σαβούρας", βλέπουμε πως υπάρχουν αρκετοί αναβάτες που καλύπτονται από τα υπέρ και τα κατά των κινέζικων μοτοσυκλετών.

Κάποιος με μέσες απαιτήσεις για Sport-Touring καλύπτεται π.χ. από το Benelli TRX 500 ή το 800άρι πιο πάνω.
Άλλοι προτιμούν την αγορά καινούργιου για να έχουν την εξασφάλιση της εγγύησης όπως βλέπω πολλούς φοιτητές ακτός των μεγάλων πόλεων και δεν διαθέτουν τα υπερβολικά κονδύλια για Ducati BMW κλπ. 

Άλλωστε δεν χτύπησαν την πόρτα των απαιτητικών αναβατών που θέλουν υψηλές επιδόσεις και στάνταρ.

Επίσης τώρα πιά ο πολύς κόσμος δεν δένεται με μια μηχανή όπως παλιότερα αλλά αλλάζει μηχανές μετά από λίγα χρόνια, οπότε δεν θα είναι τραγικό να αποκτήσει προσωπική εμπειρία της κινέζικης εκδοχής παρά να ακούει υποθέσεις.

Δεν υποστηρίζω οτι πρέπει να αγοράσει κάποιος κινέζικη μηχανή με παρωπίδες και μόνο κριτήριο την τιμή αλλά να δεί όλα τα θετικά και αρνητικά και να τα ζυγίσει σύμφωνα με τις απαιτήσεις του και λαμβάνοντας λιγότερο υπόψη τις προκαταλήψεις.

Όταν αγοράζει ένας αγοραστής iphone δεν του λέει κανείς είναι ....... κινεζιά

Πάντως κάποιες κινέζες είναι ομολογουμένως πολύ όμορφες ....... μηχανές.

Σωστός Αντώνη!
Να σημειώσω ότι πλέον αρκετοί έμπειροι μοτοσυκλετιστές καλοβλέπουν αρκετά κινέζικα, είτε γιατί βγαίνουν σε κατηγορίες που δεν υπάρχει ανταγωνισμός, είτε γιατί η τιμή τους είναι συμφέρουσα για την χρήση που θέλουν να κάνουν. Υπάρχει πχ, μεγάλο ενδιαφέρον για αρκετά ονοφ κινέζικα που είτε δεν υπάρχουν σε άλλες εταιρείες ή βγαίνουν σε τιμή που ο άλλος δεν το σκέφτεται να τα βάζει στα χώματα.

Εδώ εγώ πήγα και οδήγησα το cfmoto 800mt για να δω τι μηχανάκι είναι, με ιντρίγκαρε η τιμή σε σχέση με τις προδιαγραφές.
οχι μονο τα on-of.... ;)
scrambler 800 ducati 9900ε vs cfmoto 700 clx 6200ε
εντελως ιδιες προδιαγραφες,πιο συγχρονος ο κινεζος,κοντα 4000ε διαφορα...
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Η επελαση της κινας......
« Απάντηση #89 - : Νοέμβριος 25, 2022, 12:17:41 μμ »
Το γεγονός ότι οι Ευρωπαίοι έχουν ξεφύγει από τιμές , εμένα μου λέει ότι απλά ψάχνουν για τα μεγάλα πορτοφόλια. Εάν κάποιος τα έχει, μπορεί άνετα να σπόνσοραρει την κοντρά των Γερμανών της ντουκάτι, με τους Γερμανούς της μπεμβε και τους Γερμανούς της κτμ , στον αγώνα τους για το ποιος θα βγάλει πρώτος χωμάτινο με 200 άλογα. Προσωπικά θεωρώ τα πανάκριβα αυτά προϊόντα status symbols, και όχι μοτοσυκλέτες που καλύπτουν τις ανάγκες ενός μοτοσυκλετιστη. Άλλωστε ποιος μπορεί να δαμάσει 200 άλογα στην ασφαλτο..... Ή 300 κιλά στο χώμα???

Υπό αυτό το πρίσμα θα αγόραζα χαμηλότερης κατηγορίας μοτοσυκλέτα, πχ 660 και όχι βετεσσερα, ή τενερε700 αλλά όχι africa .

..παρόλα αυτά....... Για τον Κινέζο θα είχα ενδοιασμούς



ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης