Απ΄ότι διάβασα, ο κινητήρας δεν είναι big bang. Η Yamaha τον ονομάζει smooth bang και η σειρά ανάφλεξης των κυλίνδρων ξεφεύγει απ΄το συνηθες του 0-180-360-540 και δίνει ανάφλεξη σε 0-270-450-540.
Κάποιο πλεονέκτημα δεν νομίζω να έχει πέραν του διαφορετικού ήχου. Δεν γνωρίζω κάτι περισσότερο, απλά υποψιάζομαι πως όλη η ιστορία με τις διαφορετικές μοίρες έχει εξαντληθεί απ΄τα εργοστάσια στους αγώνες. Αν η συγκεκριμένη διάταξη είχε κάποια σοβαρά πλεονεκτήματα θα είχε εφαρμοστεί και σε αγώνες και νωρίτερα σε μηχανάκια παραγωγής.
Για κόλπο του marketing μου μοιάζει για να δείξει ομοιότητες με το Μ1 (που δεν έχει σχέση βέβαια με μηχανάκια παραγωγής, έχοντας εκτός των άλλων ανάποδη περιστροφή στροφάλου σε σχέση με όλα τα Ι4 )