0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
DUCATI kυριοι γιαπωνεζοι.γιατι το τυρανατε το θεμα;μολις τη μετρισουνε το γιαπωνεζικο θα παει για νανι!μεχρι τοτε μπορειτε να χαμογελατε κρυφα!!
Παράθεση από: davide στις Μάιος 03, 2008, 02:30:24 πμΠαράθεση από: AKIS KARDITSA στις Μάιος 02, 2008, 11:17:34 μμλοιπόν κύριοι.....η hayabusa η καινούρια Κ8 με αντικόφτη βαράει κάτι λιγότερο από 307 χλμ και πάλι....οπότε ο τίτλος παραμένει στη ninja.... Είσαι σίγουρος? Γιατί εμένα μου είπαν κάτι για 330+ Πρακτικα για αεροδυναμικους λογους μηχανες παραγωγης δε μπορουν να ξεπερασουν τα 325 χιλιομετρα.Ειναι λογοι που σχετιζονται με παραμετρους οπως ευσταθια,αεροδυναμικη αντισταση,μηκος μεταξονιου κτλ.Το ZX-12 προπαραγωγης μετρηθηκε 331,8 km/h με ψαλιδι μηκους 1,5 μετρο.Παραγωγης μοντελα εβγαζαν 312-314 km/h.Αν υποθεσουμε οτι οι κατασκευαστες τηρουν τη συμφωνια τους για περιορισμο της τελικης στα 300 χλμ,Τοτε το ZX-12 ειναι το γρηγοροτερο μηχανακι ευρειας παραγωγης αφηνοντας πισω του το hayabusa 1300 με 307 km/h.Τονιζω το ευρειας γιατι κατα καιρους ολοι εχουν παρουσιασει κατασκευες με βελτιομενα μηχανικα μερη που ξεπερνουσαν τα 314 km/h.Στο βιβλιο των ρεκορ Γκινες ομως το ZX-12 κατεχει την πρωτη θεση.
Παράθεση από: AKIS KARDITSA στις Μάιος 02, 2008, 11:17:34 μμλοιπόν κύριοι.....η hayabusa η καινούρια Κ8 με αντικόφτη βαράει κάτι λιγότερο από 307 χλμ και πάλι....οπότε ο τίτλος παραμένει στη ninja.... Είσαι σίγουρος? Γιατί εμένα μου είπαν κάτι για 330+
λοιπόν κύριοι.....η hayabusa η καινούρια Κ8 με αντικόφτη βαράει κάτι λιγότερο από 307 χλμ και πάλι....οπότε ο τίτλος παραμένει στη ninja....
Παράθεση από: mariosvass στις Μάιος 04, 2008, 12:08:47 μμΠαράθεση από: davide στις Μάιος 03, 2008, 02:30:24 πμΠαράθεση από: AKIS KARDITSA στις Μάιος 02, 2008, 11:17:34 μμλοιπόν κύριοι.....η hayabusa η καινούρια Κ8 με αντικόφτη βαράει κάτι λιγότερο από 307 χλμ και πάλι....οπότε ο τίτλος παραμένει στη ninja.... Είσαι σίγουρος? Γιατί εμένα μου είπαν κάτι για 330+ Πρακτικα για αεροδυναμικους λογους μηχανες παραγωγης δε μπορουν να ξεπερασουν τα 325 χιλιομετρα.Ειναι λογοι που σχετιζονται με παραμετρους οπως ευσταθια,αεροδυναμικη αντισταση,μηκος μεταξονιου κτλ.Το ZX-12 προπαραγωγης μετρηθηκε 331,8 km/h με ψαλιδι μηκους 1,5 μετρο.Παραγωγης μοντελα εβγαζαν 312-314 km/h.Αν υποθεσουμε οτι οι κατασκευαστες τηρουν τη συμφωνια τους για περιορισμο της τελικης στα 300 χλμ,Τοτε το ZX-12 ειναι το γρηγοροτερο μηχανακι ευρειας παραγωγης αφηνοντας πισω του το hayabusa 1300 με 307 km/h.Τονιζω το ευρειας γιατι κατα καιρους ολοι εχουν παρουσιασει κατασκευες με βελτιομενα μηχανικα μερη που ξεπερνουσαν τα 314 km/h.Στο βιβλιο των ρεκορ Γκινες ομως το ZX-12 κατεχει την πρωτη θεση.θα συμφωνήσω με το θέμα της αεροδυναμικής κ πάνω σε αυτό η μόνη μου σκέψη έχει ως εξής: το desmosedici είναι ρεπλικα της περσινής μηχανής του stoner, σωστά? άρα με αυτή τη λογική, απο αεροδυναμικής άποψης μπορεί να φτάσει τα 330 χλμ/ωρα (βλ.σήμερα στη σανγκάι)..άρα το συγκεκριμένο μηχανάκι μάλλον είναι το πιο γρήγορο παραγωγής, αν και μερικής...σωστά?
δε διαφωνώ μ'αυτά που λέγονται και γράφονται.....αλλά λέω αν ήταν ρέπλικα...η τιμή της δεν θα ήταν το ''εφτελές'' ποσό των 62000 ευρώ....αλλά πολύ παραπάνω...πάνω κι από 100.000ευρώ.....για μένα ειναι απλά το δυνατότερο μηχανάκι παραγωγή και ένα V4 παραγωγής......με 1000 κυβικά και 200++++++++++++++ άλογα στον τροχό.....και απλά ο ερωτάς μου ο αγιάτρευτος.....
με βλεπω να φτιάχνω το σταύλο για τα 120+ που έχω τώρα !!!!!
Για δειτε και αυτο και προσεξτε την αναλογια κιλων /ιππο!!!!!!!!http://www.ecossespirit.com/index.htm
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι