0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« - : Σεπτέμβριος 23, 2008, 05:06:17 μμ »
splited post απο post RSV4... σχόλια γενικωτερες παρατηρησεις japan & italian models...  themis edit
Όσο για το πουπουλένιο βάρος…να κάνουμε λιγάκι κράτη να δούμε??? 190kg γεμάτο μάλλον είναι χλωμό αλλά ακόμα και να ισχύει μη ξεχνάμε ότι μιλάμε για μια μοτοσικλέτα που είναι μονόσελη με μισό υποπλαίσιο, δίχως ποδοστήρια συνεπιβάτη και σέλα  (χαρακτηριστικά να αναφέρω ότι η μετατροπή υποπλαισίου από strada σε monoposto στο Ducati 996 ελαφρώνει κατά 4 ολόκληρα φιλάκια τη μοτοσικλέτα!!!)


Και εγώ να αναφέρω κάνοντας τον συνήγορο του διάολου, ότι το 1098R με τα 37.000€ ζυγίζει 191kg. Και αν ακόμα το μηχανάκι ζυγίζει 195 πχ γεμάτο, πες μου πόσο θα ζυγίζει με μια εξάτμιση της προκοπής και όχι Euro3579, χωρίς λασπωτήρες κλπ περιττά

φιλιά στη μούρη  :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 27, 2008, 10:12:38 μμ από Themis »



*

nikos force

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 23, 2008, 05:07:33 μμ »
ούτε japan θυμίζει ούτε τίποτα από ότι κυκλοφορεί... είναι απίστευτο και το design του θεού Miguel Galluzi απλά δεν παίζεται... που είδατε japan με τέτοια λεπτομέρεια, με carbon υποπλαίσιο, με τέτοια ουρά που θυμίζει motogp bike?
πλάκα κάνετε???
δείτε το καινούργιο R1 που θυμίζει shiver από πίσω με διασταύρωση b-king και μετά ελάτε να μου πείτε για σχέδιο... ή το cbr που είναι σαν τρακαρισμένη κότα... ή το gsxr πού είναι το ίδιο εδ΄ς και 4 χρόνια με αλλαγμένα αυτοκόλλητα ...
τι λέτε ρε σεις??? τι δεν σας αρεσει δηλαδή?
που είναι ultra light? που έχει ανύπαρκτη ουρά? ξέρετε σε ποια κατηγορία είναι το μηχανακι?? SUPERSPORT !!!! τι θέλετε θέση για συνεπιβάτη και τουριστικές δυνατότητες????? ΗΜΑΡΤΟΝ :oo!

Carbon  υποπλαισιο παλιά…μια προσεκτική ματιά σε φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης δείχνει ότι ούτε καν το αγωνιστικό δεν έχει τέτοιο υποπλαισιο. Όσο για το πουπουλένιο βάρος…να κάνουμε λιγάκι κράτη να δούμε??? 190kg γεμάτο μάλλον είναι χλωμό αλλά ακόμα και να ισχύει μη ξεχνάμε ότι μιλάμε για μια μοτοσικλέτα που είναι μονόσελη με μισό υποπλαίσιο, δίχως ποδοστήρια συνεπιβάτη και σέλα  (χαρακτηριστικά να αναφέρω ότι η μετατροπή υποπλαισίου από strada σε monoposto στο Ducati 996 ελαφρώνει κατά 4 ολόκληρα φιλάκια τη μοτοσικλέτα!!!)

Προσωπικά θα περίμενα δαγκάνες Brembo M4 αλα 1098 και ζαντούλες που να γράφουν τι είναι (μοιάζουν ΟΖ αλλά δε γράφουν τίποτα ή τουλάχιστον δε φαίνεται στις φωτο).

Όσο για τη σύγκριση με τα ποταπά και ανάξια αναφοράς μοντέλα της κατηγορίας καλύτερα θα ήταν να είμαστε λιγάκι προσεκτικοί γιατί έχουμε και πρόσφατο παράδειγμα νέου γυμνού από την Aprilia που στα specs γ@μ@γε και έδερνε όλα τα μηχανάκια της κατηγορίας αλλά έπρεπε να γίνει sequel μέχρι να το πετύχουν….για να μην αναφέρουμε και το χωμάτινο φιάσκο…λέω εγώ τώρα… ΥΠΟΜΟΝΗ παλικάρια

:kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 23, 2008, 06:51:03 μμ »
Όσο για το πουπουλένιο βάρος…να κάνουμε λιγάκι κράτη να δούμε??? 190kg γεμάτο μάλλον είναι χλωμό αλλά ακόμα και να ισχύει μη ξεχνάμε ότι μιλάμε για μια μοτοσικλέτα που είναι μονόσελη με μισό υποπλαίσιο, δίχως ποδοστήρια συνεπιβάτη και σέλα  (χαρακτηριστικά να αναφέρω ότι η μετατροπή υποπλαισίου από strada σε monoposto στο Ducati 996 ελαφρώνει κατά 4 ολόκληρα φιλάκια τη μοτοσικλέτα!!!)


Και εγώ να αναφέρω κάνοντας τον συνήγορο του διάολου, ότι το 1098R με τα 37.000€ ζυγίζει 191kg. Και αν ακόμα το μηχανάκι ζυγίζει 195 πχ γεμάτο, πες μου πόσο θα ζυγίζει με μια εξάτμιση της προκοπής και όχι Euro3579, χωρίς λασπωτήρες κλπ περιττά

φιλιά στη μούρη  :bye:

Καλως τον!

Ναι ρε φιλε μπορει η Ντουντουκα να ζυγιζει τοσο γεματη αλλα μη ξεχνας οτι ειναι full carbon και με ζαντουλα special! Μονο το κουστουμακι τις αφαιρει καμια 10αρια κιλακια (μαζι με το ρεζερβουαρ)

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 23, 2008, 06:59:31 μμ »

Ναι ρε φιλε μπορει η Ντουντουκα να ζυγιζει τοσο γεματη αλλα μη ξεχνας οτι ειναι full carbon και με ζαντουλα special! Μονο το κουστουμακι τις αφαιρει καμια 10αρια κιλακια (μαζι με το ρεζερβουαρ)


Επομένως αμφιβάλεις μόνο για το κομμάτι του βάρους του RSV. Ασε την ντουντούκα στην ακρη, γιατί τα 37.000€ την βάζουν σε άλλη διαστημική κατηγορία.

όσο για τα 4 κιλά του monoposto, καλέ μου φίλε είναι απολύτως φυσιολογικά μιας και ένα μικρότερο υποπλαίσιο φτιαγμένο με την νεροσωλήνα της Ducati είναι ελαφρύτερο (λιγότερη ποσότητα χάλυβα και μόνο  :h22:)
Το RSV4 είναι πανάλαφρο αν είναι αλήθεια ότι δηλώνουν, και σίγουρα τέτοια μείωση βάρους δεν βγαίνει απ΄το σελλάκι του συνεπιβάτη και τα μαρσπιέ που λείπουν ρε Argi.....
Κάτσε να βγεί και το ζυγίζουμε στη λαχαναγορά που έχω ένα γνωστό με πλάστιγγα... :dry:

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 23, 2008, 07:38:59 μμ »

Ναι ρε φιλε μπορει η Ντουντουκα να ζυγιζει τοσο γεματη αλλα μη ξεχνας οτι ειναι full carbon και με ζαντουλα special! Μονο το κουστουμακι τις αφαιρει καμια 10αρια κιλακια (μαζι με το ρεζερβουαρ)


Επομένως αμφιβάλεις μόνο για το κομμάτι του βάρους του RSV. Ασε την ντουντούκα στην ακρη, γιατί τα 37.000€ την βάζουν σε άλλη διαστημική κατηγορία.

όσο για τα 4 κιλά του monoposto, καλέ μου φίλε είναι απολύτως φυσιολογικά μιας και ένα μικρότερο υποπλαίσιο φτιαγμένο με την νεροσωλήνα της Ducati είναι ελαφρύτερο (λιγότερη ποσότητα χάλυβα και μόνο  :h22:)
Το RSV4 είναι πανάλαφρο αν είναι αλήθεια ότι δηλώνουν, και σίγουρα τέτοια μείωση βάρους δεν βγαίνει απ΄το σελλάκι του συνεπιβάτη και τα μαρσπιέ που λείπουν ρε Argi.....
Κάτσε να βγεί και το ζυγίζουμε στη λαχαναγορά που έχω ένα γνωστό με πλάστιγγα... :dry:

Αμφιβαλω σοβαρα και για την ιπποδυναμη η οποια με μια μειωση της ταξεως του 15% στην ιπποδυναμη που ανακοινωνεται μεχρι το τροχο (15% ειχε το πρωτο Mille και περιπου 12% τα Ι4 απο Ανατολης) στο τροχο θα φτανουν πολυ μπακαλιστικα περιπου 155 τροχο. Ενα πουλακι μου ειπε μαλιστα οτι απο του χρονου το βασικο μοντελο της Ντουντου 1098 αλλα και το S θα φοραει το μοτερ απο το R...ξερεις τι σημαινει αυτο 160 τροχο απο V2 ΑΚΡΙΒΩΣ στα ιδια χρηματα! Οποτε μην ονειρευομαστε οτι θα ερθει το τερατακι της μαμας εταιριας μας που ολοι ασγαπαμε και θα γ@μησει οτι κυκλοφορει...τα πραγματα δυσκολευουν λεμεεεεεεεεε

Το θεμα ομως δεν ειναι εκει...το μονο που προτεινω ειναι να μη προτρεχουμε να χρησουμε το μαναρι κορυφη της κατηγοριας που κατουραει στους ταφους των αντιπαλων του μιας και καλα καλα ακομα δε ξερουμε τιποτα για αυτο!  :tez:

Υ.Γ. Ε δεν ειναι και ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ.....το Honda που εχει δημιουργησει τοσο κακο σαματα φετος ειναι 198...γεματο μαστορα...και με σελακι...και ποδοστηρια...και πινακιδα....και υποπλαισιο...και...αυτα!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 23, 2008, 07:47:24 μμ από NitroArgi »

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 23, 2008, 07:51:11 μμ »
Υ.Γ. Ε δεν ειναι και ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ.....το Honda που εχει δημιουργησει τοσο κακο σαματα φετος ειναι 198...γεματο μαστορα...και με σελακι...και ποδοστηρια...και πινακιδα....και υποπλαισιο...και...αυτα!!!

Ελα μου???? :thnk:
Το ελαφρύτερο SS αν δεν κάνω λάθος είναι το RC8 που είναι στα 199 γεμάτο. Το CBR είναι τόσο άδειο

Aprilia have revealed that the new RSV4 weighs in at 190kg fully fueled, which incidentally is 9kg less than a Honda CBR1000RR Fireblade weighs with an empty tank.

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2008/september/15-21/sep2008-rsv4-launch-picture/

*

PAINKILLER

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 23, 2008, 07:53:27 μμ »

Ναι ρε φιλε μπορει η Ντουντουκα να ζυγιζει τοσο γεματη αλλα μη ξεχνας οτι ειναι full carbon και με ζαντουλα special! Μονο το κουστουμακι τις αφαιρει καμια 10αρια κιλακια (μαζι με το ρεζερβουαρ)


Επομένως αμφιβάλεις μόνο για το κομμάτι του βάρους του RSV. Ασε την ντουντούκα στην ακρη, γιατί τα 37.000€ την βάζουν σε άλλη διαστημική κατηγορία.

όσο για τα 4 κιλά του monoposto, καλέ μου φίλε είναι απολύτως φυσιολογικά μιας και ένα μικρότερο υποπλαίσιο φτιαγμένο με την νεροσωλήνα της Ducati είναι ελαφρύτερο (λιγότερη ποσότητα χάλυβα και μόνο  :h22:)
Το RSV4 είναι πανάλαφρο αν είναι αλήθεια ότι δηλώνουν, και σίγουρα τέτοια μείωση βάρους δεν βγαίνει απ΄το σελλάκι του συνεπιβάτη και τα μαρσπιέ που λείπουν ρε Argi.....
Κάτσε να βγεί και το ζυγίζουμε στη λαχαναγορά που έχω ένα γνωστό με πλάστιγγα... :dry:

Αμφιβαλω σοβαρα και για την ιπποδυναμη η οποια με μια μειωση της ταξεως του 15% στην ιπποδυναμη που ανακοινωνεται μεχρι το τροχο (15% ειχε το πρωτο Mille :thnk: :thnk: και περιπου 12% τα Ι4 απο Ανατολης) στο τροχο θα φτανουν πολυ μπακαλιστικα περιπου 155 τροχο. Ενα πουλακι μου ειπε μαλιστα οτι απο του χρονου το βασικο μοντελο της Ντουντου 1098 αλλα και το S θα φοραει το μοτερ απο το R...ξερεις τι σημαινει αυτο 160 τροχο απο V2 ΑΚΡΙΒΩΣ στα ιδια χρηματα! Οποτε μην ονειρευομαστε οτι θα ερθει το τερατακι της μαμας εταιριας μας που ολοι ασγαπαμε και θα γ@μησει οτι κυκλοφορει...τα πραγματα δυσκολευουν λεμεεεεεεεεε

Το θεμα ομως δεν ειναι εκει...το μονο που προτεινω ειναι να μη προτρεχουμε να χρησουμε το μαναρι κορυφη της κατηγοριας που κατουραει στους ταφους των αντιπαλων του μιας και καλα καλα ακομα δε ξερουμε τιποτα για αυτο!  :tez:

Υ.Γ. Ε δεν ειναι και ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ.....το Honda που εχει δημιουργησει τοσο κακο σαματα φετος ειναι 198...γεματο μαστορα...και με σελακι...και ποδοστηρια...και πινακιδα....και υποπλαισιο...και...αυτα!!!

15 % Tο πρωτο mille?? 128 αλογα το εδινε και εβγαζε απο 118-120 τροχο..

*

davide

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 23, 2008, 07:59:42 μμ »
Κάτσε να βγεί και το ζυγίζουμε στη λαχαναγορά που έχω ένα γνωστό με πλάστιγγα... :dry:

Τώρα που χειμώνιασε, όπως θα πας να πάρεις ξύλα για το τζάκι, το ζυγίζεις και μία!!! :P

...κατά τα άλλα, το Superbike στα τεστ της Valencia, με αναβάτη τον Roberto Rolfo, σημείωσε χρόνο 1'34"800 και γύριζε σταθερά κάτω από τον χρόνο που είχε σημειώσει τον περασμένο Απρίλη ο Haga (ρεκόρ αγώνα, περίπου 3 δέκατα πιο αργός από τον Rolfo). Για όσους θα βιαστούν να πουν ότι οι καιρικές συνθήκες ήταν διαφορετικές, η απάντηση είναι ότι το Aprilia γύριζε με στάνταρ ελαστικά της Pirelli!!!
 ;)

*

davide

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #8 - : Σεπτέμβριος 23, 2008, 08:08:53 μμ »
Ελα μου???? :thnk:
Το ελαφρύτερο SS αν δεν κάνω λάθος είναι το RC8 που είναι στα 199 γεμάτο. Το CBR είναι τόσο άδειο

Aprilia have revealed that the new RSV4 weighs in at 190kg fully fueled, which incidentally is 9kg less than a Honda CBR1000RR Fireblade weighs with an empty tank.
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2008/september/15-21/sep2008-rsv4-launch-picture/

κι εγώ ήξερα ότι το ελαφρύτερο είναι το CBR1000 '08 με 199 γεμάτο. :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #9 - : Σεπτέμβριος 23, 2008, 08:19:16 μμ »
Υ.Γ. Ε δεν ειναι και ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ.....το Honda που εχει δημιουργησει τοσο κακο σαματα φετος ειναι 198...γεματο μαστορα...και με σελακι...και ποδοστηρια...και πινακιδα....και υποπλαισιο...και...αυτα!!!

Ελα μου???? :thnk:
Το ελαφρύτερο SS αν δεν κάνω λάθος είναι το RC8 που είναι στα 199 γεμάτο. Το CBR είναι τόσο άδειο

Aprilia have revealed that the new RSV4 weighs in at 190kg fully fueled, which incidentally is 9kg less than a Honda CBR1000RR Fireblade weighs with an empty tank.

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2008/september/15-21/sep2008-rsv4-launch-picture/

Απο μνημης ειμαι σχεδον βεβαιος οτι εχει ζυγιστει στα κιλα που σου ειπα....το λινκ που εβαλες απλα λεει οτι συμφωνα με την Aprilia το V4 θα ειναι 190 με καυσιμα...δε λεει τιποτα για λαδι, νερα ψυγειου, μπαταριας κτλ..!!! Επισης τα κιλα που αναφερονται ειναι τα ζυγισμενα απο την εν λογο εφημεριδα (αλλωστε εχει και επιδοσεις 400αρι) και οχι τα "εργοστασιακα" που ειναι για γελια στα 185?!?!?!!?

Επισης για το  ΚΤΜ αν το 199 που λες ειναι αληθες...γερασα και δε θυμαμαι...η εταιρια ανακοικωνε οτι το 8αρι θα ειναι τοσο Ready To Race αλλα πρεπει να ειναι ο μονος κατασκευαστης που δε λεει χοντρα ψεματα για το βαρος!!!

Φιλε Painkiller το δικο σου μοντελο (που ειναι 2001) βγαζει αυτη την ιπποδυναμη αλλα το δικο σου δεν ειναι η πρωτη γενια!!! Το πρωτο μοντελο εβγαζε 110 τροχο κατα μεσο ορο...βαλτα κατω και πες μου.

*

thodoris

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #10 - : Σεπτέμβριος 23, 2008, 08:30:24 μμ »
παιδια καλησπερα....εγω παντος το θελω...και να ειστε συγουροι οτι θα φαει πολλα γιαπονεζικα :psdof:

*

CAPOMAN

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #11 - : Σεπτέμβριος 23, 2008, 09:05:13 μμ »
Κάτσε γιατί και η χόντα κάτι για  V5 λέει εξάλου άμα δε βγάζει 165-170 τροχό δε μπορούμε να μιλάμε για ανωτερότητα...

Πάντως στ πίστα θα ράβει πιστεύω... :kalo:

*

stako

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #12 - : Σεπτέμβριος 23, 2008, 09:20:21 μμ »
Κάτσε γιατί και η χόντα κάτι για  V5

Ναι, από το 1998.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #13 - : Σεπτέμβριος 23, 2008, 10:00:30 μμ »
Κάτσε γιατί και η χόντα κάτι για  V5 λέει εξάλου άμα δε βγάζει 165-170 τροχό δε μπορούμε να μιλάμε για ανωτερότητα...

Πάντως στ πίστα θα ράβει πιστεύω... :kalo:

Θα ράβει κουστούμια όντως.....με τις βελόνες να προσέχει μόνο μη βγάλει κανένα μάτι... :h22: :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #14 - : Σεπτέμβριος 23, 2008, 10:17:41 μμ »

Απο μνημης ειμαι σχεδον βεβαιος οτι εχει ζυγιστει στα κιλα που σου ειπα....το λινκ που εβαλες απλα λεει οτι συμφωνα με την Aprilia το V4 θα ειναι 190 με καυσιμα...δε λεει τιποτα για λαδι, νερα ψυγειου, μπαταριας κτλ..!!! Επισης τα κιλα που αναφερονται ειναι τα ζυγισμενα απο την εν λογο εφημεριδα (αλλωστε εχει και επιδοσεις 400αρι) και οχι τα "εργοστασιακα" που ειναι για γελια στα 185?!?!?!!?

Επισης για το  ΚΤΜ αν το 199 που λες ειναι αληθες...γερασα και δε θυμαμαι...η εταιρια ανακοικωνε οτι το 8αρι θα ειναι τοσο Ready To Race αλλα πρεπει να ειναι ο μονος κατασκευαστης που δε λεει χοντρα ψεματα για το βαρος!!!


Φίλε δεν ξέρω τι παίζει για το CBR. Η Ηονδα δίνει 199 Kerb Weight (γεμάτο). Γιατι το MCN δίνει 199 χωρίς βενζίνη το αγνοώ. ϊσως να το ζύγισαν ή να κάνει λάθος.
Το ΚΤΜ βγαίνει 199,5 κιλά με βενζίνη. Πιθανόν να είναι και κόλπο του marketing έτσι ώστε να μείνει το βάρος κάτω απ΄τα 200 και το εφοδίασαν με 16.5lt ντεπόζιτο.

Για το aprilia είδωμεν. Αυτή τη βδομάδα θα κάνει παρουσίαση το MCN  :bye: 

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης