0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Byron στις Σεπτέμβριος 23, 2008, 07:51:11 μμΠαράθεση από: NitroArgi στις Σεπτέμβριος 23, 2008, 07:38:59 μμΥ.Γ. Ε δεν ειναι και ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ.....το Honda που εχει δημιουργησει τοσο κακο σαματα φετος ειναι 198...γεματο μαστορα...και με σελακι...και ποδοστηρια...και πινακιδα....και υποπλαισιο...και...αυτα!!!Ελα μου???? Το ελαφρύτερο SS αν δεν κάνω λάθος είναι το RC8 που είναι στα 199 γεμάτο. Το CBR είναι τόσο άδειο Aprilia have revealed that the new RSV4 weighs in at 190kg fully fueled, which incidentally is 9kg less than a Honda CBR1000RR Fireblade weighs with an empty tank.http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2008/september/15-21/sep2008-rsv4-launch-picture/Απο μνημης ειμαι σχεδον βεβαιος οτι εχει ζυγιστει στα κιλα που σου ειπα....το λινκ που εβαλες απλα λεει οτι συμφωνα με την Aprilia το V4 θα ειναι 190 με καυσιμα...δε λεει τιποτα για λαδι, νερα ψυγειου, μπαταριας κτλ..!!! Επισης τα κιλα που αναφερονται ειναι τα ζυγισμενα απο την εν λογο εφημεριδα (αλλωστε εχει και επιδοσεις 400αρι) και οχι τα "εργοστασιακα" που ειναι για γελια στα 185?!?!?!!?Επισης για το ΚΤΜ αν το 199 που λες ειναι αληθες...γερασα και δε θυμαμαι...η εταιρια ανακοικωνε οτι το 8αρι θα ειναι τοσο Ready To Race αλλα πρεπει να ειναι ο μονος κατασκευαστης που δε λεει χοντρα ψεματα για το βαρος!!!Φιλε Painkiller το δικο σου μοντελο (που ειναι 2001) βγαζει αυτη την ιπποδυναμη αλλα το δικο σου δεν ειναι η πρωτη γενια!!! Το πρωτο μοντελο εβγαζε 110 τροχο κατα μεσο ορο...βαλτα κατω και πες μου.
Παράθεση από: NitroArgi στις Σεπτέμβριος 23, 2008, 07:38:59 μμΥ.Γ. Ε δεν ειναι και ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ.....το Honda που εχει δημιουργησει τοσο κακο σαματα φετος ειναι 198...γεματο μαστορα...και με σελακι...και ποδοστηρια...και πινακιδα....και υποπλαισιο...και...αυτα!!!Ελα μου???? Το ελαφρύτερο SS αν δεν κάνω λάθος είναι το RC8 που είναι στα 199 γεμάτο. Το CBR είναι τόσο άδειο Aprilia have revealed that the new RSV4 weighs in at 190kg fully fueled, which incidentally is 9kg less than a Honda CBR1000RR Fireblade weighs with an empty tank.http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2008/september/15-21/sep2008-rsv4-launch-picture/
Υ.Γ. Ε δεν ειναι και ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ.....το Honda που εχει δημιουργησει τοσο κακο σαματα φετος ειναι 198...γεματο μαστορα...και με σελακι...και ποδοστηρια...και πινακιδα....και υποπλαισιο...και...αυτα!!!
το μοντελο του 99 το εδινε το μοτο 117,3 ιππους το εχω τωρα μπροστα μου στο moto catalog toy 99 και καπου εκει το εδινε και το τευχος που το ειχε συγκριτικο με το r1 to 98 ..με τιποτα δεν ηταν 110..
Παράθεση από: NitroArgi στις Σεπτέμβριος 23, 2008, 08:19:16 μμΠαράθεση από: Byron στις Σεπτέμβριος 23, 2008, 07:51:11 μμΠαράθεση από: NitroArgi στις Σεπτέμβριος 23, 2008, 07:38:59 μμΥ.Γ. Ε δεν ειναι και ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ.....το Honda που εχει δημιουργησει τοσο κακο σαματα φετος ειναι 198...γεματο μαστορα...και με σελακι...και ποδοστηρια...και πινακιδα....και υποπλαισιο...και...αυτα!!!Ελα μου???? Το ελαφρύτερο SS αν δεν κάνω λάθος είναι το RC8 που είναι στα 199 γεμάτο. Το CBR είναι τόσο άδειο Aprilia have revealed that the new RSV4 weighs in at 190kg fully fueled, which incidentally is 9kg less than a Honda CBR1000RR Fireblade weighs with an empty tank.http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2008/september/15-21/sep2008-rsv4-launch-picture/Απο μνημης ειμαι σχεδον βεβαιος οτι εχει ζυγιστει στα κιλα που σου ειπα....το λινκ που εβαλες απλα λεει οτι συμφωνα με την Aprilia το V4 θα ειναι 190 με καυσιμα...δε λεει τιποτα για λαδι, νερα ψυγειου, μπαταριας κτλ..!!! Επισης τα κιλα που αναφερονται ειναι τα ζυγισμενα απο την εν λογο εφημεριδα (αλλωστε εχει και επιδοσεις 400αρι) και οχι τα "εργοστασιακα" που ειναι για γελια στα 185?!?!?!!?Επισης για το ΚΤΜ αν το 199 που λες ειναι αληθες...γερασα και δε θυμαμαι...η εταιρια ανακοικωνε οτι το 8αρι θα ειναι τοσο Ready To Race αλλα πρεπει να ειναι ο μονος κατασκευαστης που δε λεει χοντρα ψεματα για το βαρος!!!Φιλε Painkiller το δικο σου μοντελο (που ειναι 2001) βγαζει αυτη την ιπποδυναμη αλλα το δικο σου δεν ειναι η πρωτη γενια!!! Το πρωτο μοντελο εβγαζε 110 τροχο κατα μεσο ορο...βαλτα κατω και πες μου.το μοντελο του 99 το εδινε το μοτο 117,3 ιππους το εχω τωρα μπροστα μου στο moto catalog toy 99 και καπου εκει το εδινε και το τευχος που το ειχε συγκριτικο με το r1 to 98 ..με τιποτα δεν ηταν 110..
Παράθεση από: NitroArgi στις Σεπτέμβριος 23, 2008, 08:19:16 μμΑπο μνημης ειμαι σχεδον βεβαιος οτι εχει ζυγιστει στα κιλα που σου ειπα....το λινκ που εβαλες απλα λεει οτι συμφωνα με την Aprilia το V4 θα ειναι 190 με καυσιμα...δε λεει τιποτα για λαδι, νερα ψυγειου, μπαταριας κτλ..!!! Επισης τα κιλα που αναφερονται ειναι τα ζυγισμενα απο την εν λογο εφημεριδα (αλλωστε εχει και επιδοσεις 400αρι) και οχι τα "εργοστασιακα" που ειναι για γελια στα 185?!?!?!!?Επισης για το ΚΤΜ αν το 199 που λες ειναι αληθες...γερασα και δε θυμαμαι...η εταιρια ανακοικωνε οτι το 8αρι θα ειναι τοσο Ready To Race αλλα πρεπει να ειναι ο μονος κατασκευαστης που δε λεει χοντρα ψεματα για το βαρος!!!Φίλε δεν ξέρω τι παίζει για το CBR. Η Ηονδα δίνει 199 Kerb Weight (γεμάτο). Γιατι το MCN δίνει 199 χωρίς βενζίνη το αγνοώ. ϊσως να το ζύγισαν ή να κάνει λάθος. Το ΚΤΜ βγαίνει 199,5 κιλά με βενζίνη. Πιθανόν να είναι και κόλπο του marketing έτσι ώστε να μείνει το βάρος κάτω απ΄τα 200 και το εφοδίασαν με 16.5lt ντεπόζιτο.Για το aprilia είδωμεν. Αυτή τη βδομάδα θα κάνει παρουσίαση το MCN
Απο μνημης ειμαι σχεδον βεβαιος οτι εχει ζυγιστει στα κιλα που σου ειπα....το λινκ που εβαλες απλα λεει οτι συμφωνα με την Aprilia το V4 θα ειναι 190 με καυσιμα...δε λεει τιποτα για λαδι, νερα ψυγειου, μπαταριας κτλ..!!! Επισης τα κιλα που αναφερονται ειναι τα ζυγισμενα απο την εν λογο εφημεριδα (αλλωστε εχει και επιδοσεις 400αρι) και οχι τα "εργοστασιακα" που ειναι για γελια στα 185?!?!?!!?Επισης για το ΚΤΜ αν το 199 που λες ειναι αληθες...γερασα και δε θυμαμαι...η εταιρια ανακοικωνε οτι το 8αρι θα ειναι τοσο Ready To Race αλλα πρεπει να ειναι ο μονος κατασκευαστης που δε λεει χοντρα ψεματα για το βαρος!!!
Αυτή η μανια με τη μείωση βάρους δε το καταλαβαίνω ρε πστ μου.Θαρρείς και άμα είναι η μηχανή 205 κιλά δε θα στρίβει και δε φρενάρει ή δε θα επιταγχύνει ένώ άμα είναι 199,5 θα γ1μ@ει τέτοιες π@π@ριές πάνε να κάνουνε γι αυτό και τα πλαίσια(gsxr fazer) κόβονται σα πράσα Στο τέλος θα μας βάλουν δυο ρόδες και μια μηχανή στη πλάτη και θα χουμε για σασί το σώμα μας Μας έχουν ζαλίσει τα @ρχιδι@ με τέτοιες παπαριές τις οποίες φυσικά τι σιγοντάρουν και τα περιοδικά τύπου .Το αν το καινούργιο απρίλια ζυγίζει 199 ή 205 ποσώς με ενδιαφέρει Με ενδιαφέρει πόσα άλογα και πως τα βγάζει στο δρόμο και στη πίστα ,τι αναρτήσεις φορά ,φρένα ,ζάντες, αν αλλάζει γρήγορα κατεύθυνση(γεωμετρία)όλα τα άλλα άμα τρέξω και αγώνες θα τη ψάξω πως να μειώσω βάρος.Σόρυ σε πιστεύω να πρόσβαλα κανένα αλλά εδώ και καιρό αυτό με το βάρος των μηχανών έχει γίνει βαρετόΒύρωνα μου δε το'γραψα για σένα
Peace brothers..... Κόψτε τα κοντοσούβλια στη λαδόκολλα, κόψτε μαλλί, κόψτε νύχια, ρίξτε ένα κατούρημα καλό και θα καθαρίζετε ότι ultra light κυκλοφορεί.
όσο για το αν η μείωση βάρους επέφερε κομένα πλαίσια δεν έχεις παρά μόνο να δεις πόσα πλαίσια κοβόντουσαν από gsxr k-k3-k4 kaι πόσα κόπηκανν από κ5-κ6 όπου το πλαίσιο έχασε βάρος κατά τη Σουζούκι 10-15%!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι