0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

CAPOMAN

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #15 - : Σεπτέμβριος 23, 2008, 10:44:44 μμ »
Αυτή η μανια με τη μείωση βάρους δε το καταλαβαίνω ρε πστ μου.


Θαρρείς και άμα είναι η μηχανή 205 κιλά δε θα στρίβει και δε φρενάρει ή δε θα επιταγχύνει ένώ άμα είναι 199,5 θα γ1μ@ει τέτοιες π@π@ριές πάνε να κάνουνε γι αυτό και τα πλαίσια(gsxr fazer) κόβονται σα πράσα  :rant1:

Στο τέλος θα μας βάλουν δυο ρόδες και μια μηχανή στη πλάτη και θα χουμε για σασί το σώμα μας :tez: :tez:


Μας έχουν ζαλίσει τα @ρχιδι@ με τέτοιες παπαριές τις οποίες φυσικά τι σιγοντάρουν και τα περιοδικά τύπου .

Το αν το καινούργιο απρίλια ζυγίζει 199 ή 205 ποσώς με ενδιαφέρει  :shahea: :shahea:

Με ενδιαφέρει πόσα άλογα και πως τα βγάζει στο δρόμο και στη πίστα ,τι αναρτήσεις φορά ,φρένα ,ζάντες, αν αλλάζει γρήγορα κατεύθυνση(γεωμετρία)

όλα τα άλλα άμα τρέξω και αγώνες θα τη ψάξω πως να μειώσω βάρος.

Σόρυ σε πιστεύω να πρόσβαλα κανένα  αλλά εδώ και καιρό αυτό με το βάρος των μηχανών έχει γίνει βαρετό


Βύρωνα μου δε το'γραψα για σένα :P :P :chrs:

 
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 23, 2008, 10:50:23 μμ από TUONOMAN »

*

PAINKILLER

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #16 - : Σεπτέμβριος 23, 2008, 11:08:19 μμ »
Υ.Γ. Ε δεν ειναι και ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ.....το Honda που εχει δημιουργησει τοσο κακο σαματα φετος ειναι 198...γεματο μαστορα...και με σελακι...και ποδοστηρια...και πινακιδα....και υποπλαισιο...και...αυτα!!!

Ελα μου???? :thnk:
Το ελαφρύτερο SS αν δεν κάνω λάθος είναι το RC8 που είναι στα 199 γεμάτο. Το CBR είναι τόσο άδειο

Aprilia have revealed that the new RSV4 weighs in at 190kg fully fueled, which incidentally is 9kg less than a Honda CBR1000RR Fireblade weighs with an empty tank.

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2008/september/15-21/sep2008-rsv4-launch-picture/

Απο μνημης ειμαι σχεδον βεβαιος οτι εχει ζυγιστει στα κιλα που σου ειπα....το λινκ που εβαλες απλα λεει οτι συμφωνα με την Aprilia το V4 θα ειναι 190 με καυσιμα...δε λεει τιποτα για λαδι, νερα ψυγειου, μπαταριας κτλ..!!! Επισης τα κιλα που αναφερονται ειναι τα ζυγισμενα απο την εν λογο εφημεριδα (αλλωστε εχει και επιδοσεις 400αρι) και οχι τα "εργοστασιακα" που ειναι για γελια στα 185?!?!?!!?

Επισης για το  ΚΤΜ αν το 199 που λες ειναι αληθες...γερασα και δε θυμαμαι...η εταιρια ανακοικωνε οτι το 8αρι θα ειναι τοσο Ready To Race αλλα πρεπει να ειναι ο μονος κατασκευαστης που δε λεει χοντρα ψεματα για το βαρος!!!

Φιλε Painkiller το δικο σου μοντελο (που ειναι 2001) βγαζει αυτη την ιπποδυναμη αλλα το δικο σου δεν ειναι η πρωτη γενια!!! Το πρωτο μοντελο εβγαζε 110 τροχο κατα μεσο ορο...βαλτα κατω και πες μου.


το μοντελο του 99 το εδινε το μοτο 117,3 ιππους  το εχω τωρα μπροστα μου στο moto catalog toy 99 και καπου εκει το εδινε και το τευχος που το ειχε συγκριτικο με το r1 to 98 ..με τιποτα δεν ηταν 110..

*

Drakos

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #17 - : Σεπτέμβριος 23, 2008, 11:25:22 μμ »
 :thnk:


*

kompimen

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #18 - : Σεπτέμβριος 23, 2008, 11:48:50 μμ »
έλα ξεφύγαμε!!!!!!!

άντε μην έρθουμε εμείς!!!!! :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:

*

davide

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #19 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 12:33:03 πμ »
το μοντελο του 99 το εδινε το μοτο 117,3 ιππους  το εχω τωρα μπροστα μου στο moto catalog toy 99 και καπου εκει το εδινε και το τευχος που το ειχε συγκριτικο με το r1 to 98 ..με τιποτα δεν ηταν 110..

'Άπιστος Θωμάς είσαι!
Ο άνθρωπος σου λέει ότι έχει το συγκεκριμένο μηχανάκι, δουλεύει σε περιοδικό, όπου δυναμομετρούν ζυγίζουν και δεν ξέρω τι άλλο κάνουν στα μηχανάκια... ...γιατί να σου λέει ψέματα? :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #20 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:03:41 πμ »
Υ.Γ. Ε δεν ειναι και ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ.....το Honda που εχει δημιουργησει τοσο κακο σαματα φετος ειναι 198...γεματο μαστορα...και με σελακι...και ποδοστηρια...και πινακιδα....και υποπλαισιο...και...αυτα!!!

Ελα μου???? :thnk:
Το ελαφρύτερο SS αν δεν κάνω λάθος είναι το RC8 που είναι στα 199 γεμάτο. Το CBR είναι τόσο άδειο

Aprilia have revealed that the new RSV4 weighs in at 190kg fully fueled, which incidentally is 9kg less than a Honda CBR1000RR Fireblade weighs with an empty tank.

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2008/september/15-21/sep2008-rsv4-launch-picture/

Απο μνημης ειμαι σχεδον βεβαιος οτι εχει ζυγιστει στα κιλα που σου ειπα....το λινκ που εβαλες απλα λεει οτι συμφωνα με την Aprilia το V4 θα ειναι 190 με καυσιμα...δε λεει τιποτα για λαδι, νερα ψυγειου, μπαταριας κτλ..!!! Επισης τα κιλα που αναφερονται ειναι τα ζυγισμενα απο την εν λογο εφημεριδα (αλλωστε εχει και επιδοσεις 400αρι) και οχι τα "εργοστασιακα" που ειναι για γελια στα 185?!?!?!!?

Επισης για το  ΚΤΜ αν το 199 που λες ειναι αληθες...γερασα και δε θυμαμαι...η εταιρια ανακοικωνε οτι το 8αρι θα ειναι τοσο Ready To Race αλλα πρεπει να ειναι ο μονος κατασκευαστης που δε λεει χοντρα ψεματα για το βαρος!!!

Φιλε Painkiller το δικο σου μοντελο (που ειναι 2001) βγαζει αυτη την ιπποδυναμη αλλα το δικο σου δεν ειναι η πρωτη γενια!!! Το πρωτο μοντελο εβγαζε 110 τροχο κατα μεσο ορο...βαλτα κατω και πες μου.


το μοντελο του 99 το εδινε το μοτο 117,3 ιππους  το εχω τωρα μπροστα μου στο moto catalog toy 99 και καπου εκει το εδινε και το τευχος που το ειχε συγκριτικο με το r1 to 98 ..με τιποτα δεν ηταν 110..

Πραγματικα δε καταλαβαινω γιατι επιμενεις φιλε μου μιας και σου ειπα ηδη οτι ειμαι κατοχος τα τελευταια 7 χρονια και γνωριζω αυτη τη μοτοσυκλετα καλυτερα απο τον καθενα! Σε αυτο το λινκ dynoθα δεις οτι μεχρι και στη Αυστραλια το μετρησαν 109 τροχο...το ΜΟΤΟ δε ξερω τι λεει απλα λεω οτι ακομα και το δικο μου εδειξε 111 τροχο μαμα!


*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #21 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:05:32 πμ »

Απο μνημης ειμαι σχεδον βεβαιος οτι εχει ζυγιστει στα κιλα που σου ειπα....το λινκ που εβαλες απλα λεει οτι συμφωνα με την Aprilia το V4 θα ειναι 190 με καυσιμα...δε λεει τιποτα για λαδι, νερα ψυγειου, μπαταριας κτλ..!!! Επισης τα κιλα που αναφερονται ειναι τα ζυγισμενα απο την εν λογο εφημεριδα (αλλωστε εχει και επιδοσεις 400αρι) και οχι τα "εργοστασιακα" που ειναι για γελια στα 185?!?!?!!?

Επισης για το  ΚΤΜ αν το 199 που λες ειναι αληθες...γερασα και δε θυμαμαι...η εταιρια ανακοικωνε οτι το 8αρι θα ειναι τοσο Ready To Race αλλα πρεπει να ειναι ο μονος κατασκευαστης που δε λεει χοντρα ψεματα για το βαρος!!!


Φίλε δεν ξέρω τι παίζει για το CBR. Η Ηονδα δίνει 199 Kerb Weight (γεμάτο). Γιατι το MCN δίνει 199 χωρίς βενζίνη το αγνοώ. ϊσως να το ζύγισαν ή να κάνει λάθος.
Το ΚΤΜ βγαίνει 199,5 κιλά με βενζίνη. Πιθανόν να είναι και κόλπο του marketing έτσι ώστε να μείνει το βάρος κάτω απ΄τα 200 και το εφοδίασαν με 16.5lt ντεπόζιτο.

Για το aprilia είδωμεν. Αυτή τη βδομάδα θα κάνει παρουσίαση το MCN  :bye: 

To 199 της MCN ειναι γεματο φιλος...

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #22 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:21:04 πμ »
Αυτή η μανια με τη μείωση βάρους δε το καταλαβαίνω ρε πστ μου.


Θαρρείς και άμα είναι η μηχανή 205 κιλά δε θα στρίβει και δε φρενάρει ή δε θα επιταγχύνει ένώ άμα είναι 199,5 θα γ1μ@ει τέτοιες π@π@ριές πάνε να κάνουνε γι αυτό και τα πλαίσια(gsxr fazer) κόβονται σα πράσα  :rant1:

Στο τέλος θα μας βάλουν δυο ρόδες και μια μηχανή στη πλάτη και θα χουμε για σασί το σώμα μας :tez: :tez:


Μας έχουν ζαλίσει τα @ρχιδι@ με τέτοιες παπαριές τις οποίες φυσικά τι σιγοντάρουν και τα περιοδικά τύπου .

Το αν το καινούργιο απρίλια ζυγίζει 199 ή 205 ποσώς με ενδιαφέρει  :shahea: :shahea:

Με ενδιαφέρει πόσα άλογα και πως τα βγάζει στο δρόμο και στη πίστα ,τι αναρτήσεις φορά ,φρένα ,ζάντες, αν αλλάζει γρήγορα κατεύθυνση(γεωμετρία)

όλα τα άλλα άμα τρέξω και αγώνες θα τη ψάξω πως να μειώσω βάρος.

Σόρυ σε πιστεύω να πρόσβαλα κανένα  αλλά εδώ και καιρό αυτό με το βάρος των μηχανών έχει γίνει βαρετό


Βύρωνα μου δε το'γραψα για σένα :P :P :chrs:

 

Μαλλον για εμενα το εγραψες?!?

Δε πειραζει δε παρεξηγω....συμφωνω μαζι σου οτι ολα αυτα ειναι π@π@ριες...προσωπικα εχω κανει τεραστια μ@λ@κι@ και σπαταλη χρηματων που καταφερα να ριξω το γεματο βαρος του Mille μου απο τα περιπου 120 κιλα στα μολις 195 (και ακομα δεν εχω τελειωσει). Με λιγα λογια ειναι μ@λ@κι@ μια μοτοσυκλετα να μειωνει δραματικα το λογο κιλων ανα ιππο απο το 1,784 στο 1,56 μιας και αυτο δε θα εχει καμια αλλαγη (???) στο τροπο που επιταχυνει/επιβραδυνει/στριβει?!?!?!!?

Το οτι οι μοτοσυκλετες γινονται ολο και πιο ελαφρυες μονο καλο ειναι για ολους. Δεν ειναι αλλωστε ολοι με σωματοτυπο που να μπορει να διαχειριστει ευκολα 200+ κιλα. Δηλαδη η δυναμη ειναι μονο σημαντικη??? Ε τοτε να παρουμε ολοι το νεο V-Max που ειναι 200 ονομαστικα αλογα και δε τρεχει και τιποτα που ειναι 360 κιλα μωρε....εσυ αληθεια γιατι δε κρατησες το Busa σου που ηταν και τερατακι???

Οι μοτο μπορουν να χανουν βαρος διχως να υπαρχουν θεματα ασφαλειας (κομμενα πλαισια κλπ) μη τρελαθουμε...θυμαμαι χαρακτηριστικα το Kawasaki ZX7R 1998 το οποιο εχανε 10 ολοκληρα κιλα αν του αλλαζες ολη την εξατμιση με μια του εμποριου....μαλιστα εχανε ακομα 10 μονο αν ακκαζες τα μαμα πλαστικα με aftermarket!!!!!!

Αν εγω εκανα μια μοτοσυκλετα 10ετιας να ειναι ζυγισει γεματη κατω απο 200κιλα (οσο περιπου το Aprilia Nera) διχως να χρησιμοποιησω τιτανιο-μαγνησιο και αλλα ελαφρυα και σπανια υλικα (οκ εκτος απο ανθρακονημα...το παραδεχομαι!) τοτε μπορει το ιδιο να κανει σημερα ο οποιοσδηποτε κατασκευαστης...ειδικα τη στιγμη που εχει τη δυνατοτητα να σχεδιασει απο λευκη κολλα και να μην εχει με το καλημερα ενα κινητηρα που ζυγισει 65 κιλα αδειος οπως ο δικος μου!!!!

*

CAPOMAN

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #23 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 09:15:34 πμ »
An παρατήρησες το ποστ μου μιλούσα για τη τάση των περιοδικών και ειδικά των κατασκευαστών....
2ον και φυσικά αν χάσει μια μοτοσικλέτα 25 ολόκληρα κιλά αλλάζει δραματικά η συμπεριφορά της αν όμως έχανε 3-4 κιλά η διαφορά θα ήταν αμελητέα και γι αυτό θεωρώ γελοίο να μας ζαλίζουν ποια είναι 203,5 κιλά και ποιοα είναι 199,5 κιλά θαρείς και η  βαρύτερη κατά 4 κιλά θα χάσει το τίτλο σε αυτό αναφερόμουνα....
3ον ακόμα και εγώ κάνω το ίδιο βάζοντας στο cbrάκι μου(ναι τελικά δε το πούλησα) μία αράτα και έχασε 5κιλά,αλλά το έκανα κυρίως για τα 8-9 άλογα που κέρδισα και όχι για τα 5 κιλά.......
Αυτό που έβαλα σα στόχο είναι να χάσω εγώ 10 κιλά για να επιταγχύνει καλύτερα η μοτοσικλέτα

Και τελευταία δεν αναφερόμουνα ούτε σε εσένα απλά παρατήρησα μία συζήτηση που επηδεί τυγχάνει να διαβάζω ανελιπώς το  περιοδικό PB έχω βαρεθεί να βλέπω να λέει ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΚΙΛΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΖΥΓΙΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ....
τι λες ρε παιδί μου 2 ολόκληρα κιλά ε? Να το πάρουμε τότε ρε παιδιά....
Άλλο 25 ΟΛΟΚΛΗΡΑ κιλά(το θεωρώ απόστευτο πως το έκανες, όχι δε το αμφισβητώ)  και άλλο 2-3-4 κιλα

Χώρια που το πραγματικό βάρος το μαθαίνουμε από εσάς τις περισσότερες φορές και όχι από τις δηλώσεις των εταιριών που συνήθως παραμιθιάζουν το κόσμο.......


όσο για το αν η μείωση βάρους επέφερε κομένα πλαίσια δεν έχεις παρά μόνο να δεις πόσα πλαίσια κοβόντουσαν από gsxr k-k3-k4 kaι πόσα κόπηκανν από κ5-κ6 όπου το πλαίσιο έχασε βάρος κατά τη Σουζούκι 10-15%!!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 24, 2008, 10:47:31 πμ από TUONOMAN »

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #24 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 10:33:17 πμ »
Peace brothers..... :srndr:
Κόψτε τα κοντοσούβλια στη λαδόκολλα, κόψτε μαλλί, κόψτε νύχια, ρίξτε ένα κατούρημα καλό και θα καθαρίζετε ότι ultra light κυκλοφορεί.  :bye:

*

nikos force

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #25 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 10:35:02 πμ »
και εγω θεωρω πως εχει γινει πολυ μεγαλος ντορος , αλλα επικεντρωμένος γυρω μονο απο τις καλες προσδοκιες  σε ενα project που θεωρω οτι ειναι μια αποπειρα που κατα τον πρωτο χρονο θα δωσει ενα μηχανακι που θα αποτελει μια πολυ καλη και ελπιδοφορα βαση για το μελλον ... πιστευω οτι το παρον του θα ειναι ιδιαιτερα δυστροπο ...και πανω απο ολα ΔΕΝ θα καταφερει να χτυπησει τα japan  para mono ΙΣΩΣ στη θεωρεια ... και τα παραδειγματα ,τα προσφατα , ειναι πολλααααα ...οπως ειπε ο argi για αρχη sxv-rxv ...το μονο που του δινει καποια αιγλη , ειναι η πορεια του στους αγωνες , και αυτο λογω οτι απο πισω ακολουθει ενα εργοστασιο και μπροστα παει ο μεγας VDB  ...αυτα στη παγκοσμια πιστα , γιατι σε εθνικα πρωταθληματα και στο δρομο ...ΠΑΤΟΣ ...ΓΙΑ ΤΟ rxv ΑΣ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...μετα ΚΤΜ και το rc8 ...τοσα χρονια εξελιξη , ενα μοτερ ηδη δοκιμασμενο , αλλα περα απο τις πρωτες ενθουσιωδης παρουσιασεις του ειδικου τυπου ακολουθει μια σιωπη  ... στα συγκριτικα εχει αρχισει και χολώνει και εχουν αρχισει πλεον να τονιζονται τα αρνητικα του και η δυστροπια του ... οσο για δρομο και πωλησεις ... αμηχανια ... ουτε οι ΔΟΥΚΑΚΗΔΕς ΟΥΤΕ OI ευρωπαιοι umber alles το εχουν τιμησει ... τελος 675 ... ενα μηχανακι που εδω και τρια χρονια ειναι πρωτο στη κατηγορια του , πραγμα που σημαινει οτι οντως ειναι αυτο που λενε και πραγματικα αξιζει τη προβολη και τα σχολια που δεχεται αλλα παραταυτα οι δρομοι και οι πιστες ειναι γεματα cbr-gsxr kai r6 ,αομα και το ζχ6 που θεωρειτε το χειριστο απο τα τζαπαν , εχει καλυτερες πωλησεις απο το 675 ...που ξαναλεμε υπαρχει εδω και 3 χρονια και θεωρειτε το καλυτερο ...  οπως επισης τρανταχτο παραδειγμα ειναι κατι το ''δικο μας ''  τουνο ... επρεπε να φτασει 2η γενια για να αρχισει να κοιταει σε πωλησεις τα Ζ η ακομα και τα προπολεμικα χορνετ


για αυτο υπομονη ...υπομονη ...υπομονη ... γιατι μεγαλη μπουκια φαε μεγαλη κουβεντα μην πεις

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #26 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 10:38:43 πμ »
Peace brothers..... :srndr:
Κόψτε τα κοντοσούβλια στη λαδόκολλα, κόψτε μαλλί, κόψτε νύχια, ρίξτε ένα κατούρημα καλό και θα καθαρίζετε ότι ultra light κυκλοφορεί.  :bye:

αν αφησω τα μαλλια θα κανω δουλεια λες η να τα κοψω με το ζορι?? :lol%
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #27 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 11:01:00 πμ »
Παράθεση
όσο για το αν η μείωση βάρους επέφερε κομένα πλαίσια δεν έχεις παρά μόνο να δεις πόσα πλαίσια κοβόντουσαν από gsxr k-k3-k4 kaι πόσα κόπηκανν από κ5-κ6 όπου το πλαίσιο έχασε βάρος κατά τη Σουζούκι 10-15%!!

Καλημερα και παλι!

Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ειναι πραγμα σπουδαιο για μια εταιρια να καταφερνει να κοψει καθε χρονο κιλα απο το superbike/supersport μοντελο της...ξερεις ποσο δυσκολο ειναι να πας απο το Κ6 στο Κ7 που εχει τρεις!!! καταλυτες για να περναει Euro3 διχως να προσθεσεις επιπλεον βαρος? Ειναι τοσο δυσκολο που ουτε η Suzuki δε το καταφερε "φορτωνοντας" το μεγαλο GSXR με καμια δεκαρια extra κιλακια!!! Οι προδιαγραφες ειναι αυτες που εχουν φορτωσει με κιλα τις συγχρονες μοτοσυκλετες οι οποιες θα συνεχισουν να γινονται βαρυτερες αν οι κατασκευαστες δε βρισκουν τροπους να μειωνουν το βαρος (ειτε το φερομενο ειτε το μη φερομενο).

Θεωρω σπουδαιο οτι το νεο Honda CBR1000RR καταφερε να ειναι εστω και οριακα να ειναι κατω απο τα 200κιλα (οπως ηταν και το μοντελο του 1998!!!) παρολο που πρεπει να περναει προδιαγραφες ρυπων και αλλων δοκιμασιων που εχει επιβαλει η EU.

Οσο για τα κομμενα πλαισια δε νομιζω οτι ειναι αποτελεσμα της διαιτας αλλα μαλλον καπου χαλασε το γλυκο στα χυτηρια. Αν ηταν ετσι θα κοβοντουσαν και τα πλαισια και στα αλλα μοντελα της κατηγοριας και οχι μονο στα Suzuki....αλλωστε τα Kawasaki ZX9 και ZX6 δεν ηταν full στη διαιτα οταν εκοβαν πλαισιο στο λαιμο το ενα πισω απο το αλλο πισω στο 1998!

Δυο κιλα ειναι πολλα! Ειδικα αν ειναι δυο κιλα μειον στις φερομενες μαζες της μοτοσυκλετας...


*

CAPOMAN

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #28 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 12:25:48 μμ »
κόβονται και από άλλες εταιρίες άσχετα αν δε δημοσιεύονται ποτέ σε περιοδικά τύπου.

Fazer 1000 για παράδειγμα.

Και αν δεν έπαιζε ρόλο όπως λες τότε γιατί στο κ7 ενισχύσαν το πλαίσιο ξανά??

Απλή λογική έχεις ένα πλαίσιο από το κ4 το ελαφρώνεις στο κ5-κ6 και το ξαναενισχύεις στο κ7-κ8?

έτσι από χόμπυ λες?


Τι κάνει νιαου νιαου στα κεραμίδια μου ακούγεται...


όσο για τα 2 κιλά ναι αν είναι από ζάντες  είναι πολλά, αν είναι <<συμβατικά>> κιλά μη περιστρεφόμενης μάζας δεν είναι τίποτα....
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 24, 2008, 12:28:21 μμ από TUONOMAN »

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #29 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 12:45:40 μμ »
Το οτι ενισχυθηκε ενα πλαισιο απο μοντελο σε μοντελο δε σημαινει καταρχην οτι ανεκτησε το βαρος που του ελλειπε για να ειναι πιο γερο... Η λεξη ενισχυση μπορει να σημαινει αυξηση της ακαμψιας...ή καποια νεα τεχνικη κολλησεων που δεν υπηρχε οταν δημιουργηθηκε το προηγουμενο μοντελο.

Απο το Κ4 στο Κ5 μειωθηκε το βαρος του πλαισου ειναι αληθεια...αυτο σημαινει οτι ειναι η αιτια για τα οποια ατυχηματα με κομμενα πλαισια??? Επιπλεον οπως ειπα και παραπανω η ενισχυση ξανα στο Κ7 δε σημαινει οτι το πλασιο ξαναπηρε βαρος...απλα οτι ενισχυθηκε (σε κολλησεις ή σε σχημα!)

Η μειωση του βαρους δεν ειναι απαραιτητη προυποθεση για να καταρευσει μια μοτοσυκλετα...δεν νομιζω οτι υπαρχει κατασκευαστης που να θελει να μας εξοντωσει και επιπλεον αν ηταν ετσι τοτε ολοι οσο αλλαξαν τις μαμα ζαντες του βασικου Mille-Tuono με OZ Racing κινδυνεουν μιας και ειναι πιο ελαφριες αρα και πιο επιφοβες να σπασουν??? Αυτο λες???

Υ.Γ. Το μ@μησ@με στο spam το post  :dry:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης