0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δε πιστεύω να συγκρίνεις την αξιοποιστία σε καταπονήσεις στο δρόμο μία ζάντα από μαγνήσιο και μία συμβατική θα ήταν αστείο γιατί ξέρω ότι γνώσεις έχεις....
To πλαίσιο του κ7 ενισχύθηκε ΚΑΙ σε βάρος και όχι μόνο σε κολήσεις όπως λες.Και όχι δε λέω ότι θέλουν να μας σκοτώσουν μ@λ@κίες όμως όλοι κάνουν ακόμα και τα μεγάλα εργοστάσια......όσο για τις ΟΖ που λες συνήθως τισ χρησοιμοποιούν σε αγώνες και σε σπέσια΄εκδώσεις μοτοσικλετών π.χ φάκτορυ τουόνο σω κ.λ.π. που συνήθως πάνε πίστα άσχετα αν στην Ελλάδα τισ σκίζουμε παντού(ΊΣΩς ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΈΧΟΥΜΕ ΠΊΣΤΑ)Δε πιστεύω να συγκρίνεις την αξιοποιστία σε καταπονήσεις στο δρόμο μία ζάντα από μαγνήσιο και μία συμβατική θα ήταν αστείο γιατί ξέρω ότι γνώσεις έχεις....
τελος 675 ... ενα μηχανακι που εδω και τρια χρονια ειναι πρωτο στη κατηγορια του , πραγμα που σημαινει οτι οντως ειναι αυτο που λενε και πραγματικα αξιζει τη προβολη και τα σχολια που δεχεται αλλα παραταυτα οι δρομοι και οι πιστες ειναι γεματα cbr-gsxr kai r6 ,αομα και το ζχ6 που θεωρειτε το χειριστο απο τα τζαπαν , εχει καλυτερες πωλησεις απο το 675 ...που ξαναλεμε υπαρχει εδω και 3 χρονια και θεωρειτε το καλυτερο ...
Παράθεση από: nikos force στις Σεπτέμβριος 24, 2008, 10:35:02 πμτελος 675 ... ενα μηχανακι που εδω και τρια χρονια ειναι πρωτο στη κατηγορια του , πραγμα που σημαινει οτι οντως ειναι αυτο που λενε και πραγματικα αξιζει τη προβολη και τα σχολια που δεχεται αλλα παραταυτα οι δρομοι και οι πιστες ειναι γεματα cbr-gsxr kai r6 ,αομα και το ζχ6 που θεωρειτε το χειριστο απο τα τζαπαν , εχει καλυτερες πωλησεις απο το 675 ...που ξαναλεμε υπαρχει εδω και 3 χρονια και θεωρειτε το καλυτερο ... Τίποτα δεν είναι τυχαίο.Όπως και δεν ήταν τυχαίο που δύο 675 σπάσανε στον εξάωρο.Άλλο να φτιάχνεις τέτοια μηχανάκια 20 χρόνια και άλλο μόλις να ξεκινάς.
Αν όπως λες οι σφυρίλατες αλουμινίου έχουν την ίδια αντοχή μετισ εργοστασιακές και έχουν διαφορά 2,5 αύριο θα πάω να τις αγοράσω...όμως για την αξιοπιστία ειδικά στους ελληνικούς δρόμους με τις λακουβάρες και τα εξογκώματα λέω να παραμείνω στις συμβατικές.
Τέλος η συζήτηση είχε αρχίσει από το βάρος των μοτοσικλετώνν και ειδικά για το μη περιστρεφόμενο φορτίο και τις γελοίες διαφορές των 2 κιλών που διατυμπανίζουν όλα τα περιοδικά.
Δε θα μπω δε λεπτομέροιες για τις αλουμινίου ζάντες ότι δε στραβώνον αλλά σπάνε αυτό το ξέρουν όλοι.Ειδικά με τα ντιούμπλεξ Λάστιχα........
Η γνωμη μου ειναι οτι η μειωση του βαρους ειναι σημαντικοτερη της αυξησης της ιπποδυναμης μιας και τα αποτελεσματα ειναι πιο ευεργετικα για τη συνολικη λειτουργια και συμπεριφορα της μοτοσυκλετας. Χαρακτηριστικα θα αναφερω οτι στο αγαπημενο σου περιοδικο Superbike περισυ εκαναν τεστ οπου ενα Kawasaki ZX10R εκανε γυρολογια με αγωνιζομενο εντελως μαμα και μετα μονο αλλαζοντας τις εργοστασιακες ζαντες με ενα ζευγαρι carbon BST. Το αποτελεσμα ηταν σχεδον 2sec κατω σε χρονο...ξερεις ποσα παραπανω αλογα θα χρειαζοταν καποιος για να κατεβασει τοσο τα γυρολογια του? Σιγουρα ομως θα κοστιζαν παραπανω απο τα €3000 που κανουν οι ζαντες!
ΗΜΑΡΤΟΝ ρε παλληκαρια!
Παράθεση από: stako στις Σεπτέμβριος 24, 2008, 01:32:41 μμΠαράθεση από: nikos force στις Σεπτέμβριος 24, 2008, 10:35:02 πμτελος 675 ... ενα μηχανακι που εδω και τρια χρονια ειναι πρωτο στη κατηγορια του , πραγμα που σημαινει οτι οντως ειναι αυτο που λενε και πραγματικα αξιζει τη προβολη και τα σχολια που δεχεται αλλα παραταυτα οι δρομοι και οι πιστες ειναι γεματα cbr-gsxr kai r6 ,αομα και το ζχ6 που θεωρειτε το χειριστο απο τα τζαπαν , εχει καλυτερες πωλησεις απο το 675 ...που ξαναλεμε υπαρχει εδω και 3 χρονια και θεωρειτε το καλυτερο ... Τίποτα δεν είναι τυχαίο.Όπως και δεν ήταν τυχαίο που δύο 675 σπάσανε στον εξάωρο.Άλλο να φτιάχνεις τέτοια μηχανάκια 20 χρόνια και άλλο μόλις να ξεκινάς.και παλι στον αντιποδα , αναφερθηκε οτι στο 24endurance σπασανε ενα σωρο γιαπονεζικα και μολις ενα ducati ...καμια φορα μερικα ειναι οντως θεμα τυχης-ατυχιας ... αν και το συγκεκριμενο δικο σου επιχειρημα ειναι αυτο το οποιο υποστηριζει τα λεγομενα μου ''περι συγκρατημενης αισιοδοξιας'' για οτι αφορα το νεο μοτορι της εταιριας ... ενα ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ μοτερ , μιας εταιριας , οπου πολυς κοσμος κοιταει με προκαταληψη (τυχαια ????) ...
Παράθεση από: stako στις Σεπτέμβριος 24, 2008, 01:32:41 μμΠαράθεση από: nikos force στις Σεπτέμβριος 24, 2008, 10:35:02 πμτελος 675 ... ενα μηχανακι που εδω και τρια χρονια ειναι πρωτο στη κατηγορια του , πραγμα που σημαινει οτι οντως ειναι αυτο που λενε και πραγματικα αξιζει τη προβολη και τα σχολια που δεχεται αλλα παραταυτα οι δρομοι και οι πιστες ειναι γεματα cbr-gsxr kai r6 ,αομα και το ζχ6 που θεωρειτε το χειριστο απο τα τζαπαν , εχει καλυτερες πωλησεις απο το 675 ...που ξαναλεμε υπαρχει εδω και 3 χρονια και θεωρειτε το καλυτερο ... Τίποτα δεν είναι τυχαίο.Όπως και δεν ήταν τυχαίο που δύο 675 σπάσανε στον εξάωρο.Άλλο να φτιάχνεις τέτοια μηχανάκια 20 χρόνια και άλλο μόλις να ξεκινάς.Και αυτο τι λεει???Το ενα 675 δεν ειχε λαδια γιατι ο μ@λ@κ@ς ο μηχανικος δεν ειχε βαλει και εσπασε στο πρωτο γυρο....δηλαδη τα Ιαπωνεζικα τι θα εκαναν? Θα εβγαζαν ολο τον αγωνα??? ΗΜΑΡΤΟΝ ρε παλληκαρια!
Παράθεση από: NitroArgi στις Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:07:14 μμΗΜΑΡΤΟΝ ρε παλληκαρια!ΜΗ ΣΥΝΧΙΖΕΣΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΗΝ ΗΛΙΚΙΑ
Και το σπάσιμο δύο 675 είτε "ξέχασε κάποιος να βάλει λάδια" είτε έγινε κάτι άλλο δημιουργεί εντυπώσεις, ειδικά όταν άλλων φίλων παντελώς μαμίσια Γιαπωνέζικα μηχανάκια δεν έπαθαν τίποτα.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι