0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

CAPOMAN

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #30 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 12:56:47 μμ »
To πλαίσιο του κ7 ενισχύθηκε ΚΑΙ σε βάρος και όχι μόνο σε κολήσεις όπως λες.

Και όχι δε λέω ότι θέλουν να μας σκοτώσουν

μ@λ@κίες όμως όλοι κάνουν  ακόμα και τα μεγάλα εργοστάσια......

όσο για τις ΟΖ που λες συνήθως τισ χρησοιμοποιούν σε αγώνες και σε σπέσια΄εκδώσεις μοτοσικλετών π.χ φάκτορυ τουόνο σω κ.λ.π. που συνήθως πάνε πίστα άσχετα αν στην Ελλάδα τισ σκίζουμε παντού(ΊΣΩς ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΈΧΟΥΜΕ ΠΊΣΤΑ)

Δε πιστεύω να συγκρίνεις την αξιοποιστία σε καταπονήσεις στο δρόμο μία ζάντα από μαγνήσιο και μία συμβατική θα ήταν αστείο γιατί ξέρω ότι γνώσεις έχεις....

*

pagapontis

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #31 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 12:59:19 μμ »
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 24, 2008, 01:02:56 μμ από pagapontis »

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #32 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 01:12:47 μμ »
Δε πιστεύω να συγκρίνεις την αξιοποιστία σε καταπονήσεις στο δρόμο μία ζάντα από μαγνήσιο και μία συμβατική θα ήταν αστείο γιατί ξέρω ότι γνώσεις έχεις....

Οι ΟΖ racing δεν είναι μαγνήσιο. Οι σφυρήλατες ζάντες των Factory δεν έχουν προβλήματα αντοχής πάντως.  :bye:

Το θέμα είναι FUBAR πλέον. Μόνο για το γαμηστερό πριόνι δεν συζητάμε.... :(

*

giorgos24

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #33 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 01:12:59 μμ »
 :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #34 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 01:24:49 μμ »
Παράθεση
To πλαίσιο του κ7 ενισχύθηκε ΚΑΙ σε βάρος και όχι μόνο σε κολήσεις όπως λες.

Και όχι δε λέω ότι θέλουν να μας σκοτώσουν

μ@λ@κίες όμως όλοι κάνουν  ακόμα και τα μεγάλα εργοστάσια......

όσο για τις ΟΖ που λες συνήθως τισ χρησοιμοποιούν σε αγώνες και σε σπέσια΄εκδώσεις μοτοσικλετών π.χ φάκτορυ τουόνο σω κ.λ.π. που συνήθως πάνε πίστα άσχετα αν στην Ελλάδα τισ σκίζουμε παντού(ΊΣΩς ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΈΧΟΥΜΕ ΠΊΣΤΑ)

Δε πιστεύω να συγκρίνεις την αξιοποιστία σε καταπονήσεις στο δρόμο μία ζάντα από μαγνήσιο και μία συμβατική θα ήταν αστείο γιατί ξέρω ότι γνώσεις έχεις....

Για το βαρος του πλαισιου δεν επιμενω γιατι αυτη τη στιγμη δεν εχω προσβαση στη πληροφορια...

Οι ΟΖ των Factory εκδοσεων ΔΕΝ ειναι απο μαγνησιο αλλα απο σφυρηλατο αλουμινιο και μαλιστα εχουν εγκριση τυπου για χρηση δρομου οποτε το επιχειρημα σου ειναι ακυρο....η μειωση σε βαρος απο τις χυτες ζαντες του βασικου μοντελου στις σφυρηλατες αλουμινιου ειναι σχεδον 2,5kg.
Συμφωνα λοιπον με το επιχειρημα σου, οτι δηλαδη το μικροτερο βαρος ειναι λιγοτερο ασφαλες, ειναι επικινδυνο να εχεις σφυρηλατες ζαντες αλουμινιου γιατι ειναι πιο ελαφριες αρα πιο ευαλωτες στη φθορα....με λιγα λογια ακυρωνεις τα πλεονεκτηματα μιας νεας τεχνικης που μπορει να κανει κατι πιο ελαφρυ και συναμα αν οχι πιο ενισχυμενο τουλαχιστον το ιδιο ανθεκτικο.

Επιπλεον για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις υπαρχουν ακομα και ζαντες απο σφυρηλατο μαγνησιο που εχουν εγκριση δρομου απλα δεν ειναι τοσο ελαφριες οσο οι αγωνιστικες τους εκδοσεις ακριβως για να αντεχουν σε καθημερινη χρηση!

Η γνωμη μου ειναι οτι η μειωση του βαρους ειναι σημαντικοτερη της αυξησης της ιπποδυναμης μιας και τα αποτελεσματα ειναι πιο ευεργετικα για τη συνολικη λειτουργια και συμπεριφορα της μοτοσυκλετας. Χαρακτηριστικα θα αναφερω οτι στο αγαπημενο σου περιοδικο Superbike περισυ εκαναν τεστ οπου ενα Kawasaki ZX10R εκανε γυρολογια με αγωνιζομενο εντελως μαμα και μετα μονο αλλαζοντας τις εργοστασιακες ζαντες με ενα ζευγαρι carbon BST. Το αποτελεσμα ηταν σχεδον 2sec κατω σε χρονο...ξερεις ποσα παραπανω αλογα θα χρειαζοταν καποιος για να κατεβασει τοσο τα γυρολογια του? Σιγουρα ομως θα κοστιζαν παραπανω απο τα €3000 που κανουν οι ζαντες!

*

stako

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #35 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 01:32:41 μμ »
τελος 675 ... ενα μηχανακι που εδω και τρια χρονια ειναι πρωτο στη κατηγορια του , πραγμα που σημαινει οτι οντως ειναι αυτο που λενε και πραγματικα αξιζει τη προβολη και τα σχολια που δεχεται αλλα παραταυτα οι δρομοι και οι πιστες ειναι γεματα cbr-gsxr kai r6 ,αομα και το ζχ6 που θεωρειτε το χειριστο απο τα τζαπαν , εχει καλυτερες πωλησεις απο το 675 ...που ξαναλεμε υπαρχει εδω και 3 χρονια και θεωρειτε το καλυτερο ...  

Τίποτα δεν είναι τυχαίο.

Όπως και δεν ήταν τυχαίο που δύο 675 σπάσανε στον εξάωρο.

Άλλο να φτιάχνεις τέτοια μηχανάκια 20 χρόνια και άλλο μόλις να ξεκινάς.

*

CAPOMAN

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #36 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 01:36:26 μμ »
Αν όπως λες οι σφυρίλατες αλουμινίου έχουν την ίδια αντοχή μετισ εργοστασιακές και έχουν διαφορά 2,5 αύριο θα πάω να τις αγοράσω...


όμως για την αξιοπιστία ειδικά στους ελληνικούς δρόμους με τις λακουβάρες και τα εξογκώματα λέω να παραμείνω στις συμβατικές.

Τέλος η συζήτηση είχε αρχίσει από το βάρος των μοτοσικλετώνν και ειδικά για το μη περιστρεφόμενο φορτίο και τις γελοίες διαφορές των 2 κιλών που διατυμπανίζουν όλα τα περιοδικά.

Δε θα μπω δε λεπτομέροιες για τις αλουμινίου ζάντες ότι δε στραβώνον αλλά σπάνε αυτό το ξέρουν όλοι.

Ειδικά με τα ντιούμπλεξ Λάστιχα........
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 24, 2008, 01:41:25 μμ από TUONOMAN »

*

nikos force

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #37 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:03:37 μμ »
τελος 675 ... ενα μηχανακι που εδω και τρια χρονια ειναι πρωτο στη κατηγορια του , πραγμα που σημαινει οτι οντως ειναι αυτο που λενε και πραγματικα αξιζει τη προβολη και τα σχολια που δεχεται αλλα παραταυτα οι δρομοι και οι πιστες ειναι γεματα cbr-gsxr kai r6 ,αομα και το ζχ6 που θεωρειτε το χειριστο απο τα τζαπαν , εχει καλυτερες πωλησεις απο το 675 ...που ξαναλεμε υπαρχει εδω και 3 χρονια και θεωρειτε το καλυτερο ...  

Τίποτα δεν είναι τυχαίο.

Όπως και δεν ήταν τυχαίο που δύο 675 σπάσανε στον εξάωρο.

Άλλο να φτιάχνεις τέτοια μηχανάκια 20 χρόνια και άλλο μόλις να ξεκινάς.

και παλι στον αντιποδα , αναφερθηκε οτι στο 24endurance σπασανε ενα σωρο γιαπονεζικα και μολις ενα ducati ...καμια φορα μερικα ειναι οντως θεμα  τυχης-ατυχιας ...         
 
αν και το συγκεκριμενο δικο σου επιχειρημα ειναι αυτο το οποιο υποστηριζει τα λεγομενα μου ''περι συγκρατημενης αισιοδοξιας''   για οτι αφορα το νεο μοτορι της εταιριας ... ενα ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ μοτερ , μιας εταιριας , οπου πολυς κοσμος κοιταει με προκαταληψη (τυχαια ????)  ...

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #38 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:05:12 μμ »
Παράθεση
Αν όπως λες οι σφυρίλατες αλουμινίου έχουν την ίδια αντοχή μετισ εργοστασιακές και έχουν διαφορά 2,5 αύριο θα πάω να τις αγοράσω...


όμως για την αξιοπιστία ειδικά στους ελληνικούς δρόμους με τις λακουβάρες και τα εξογκώματα λέω να παραμείνω στις συμβατικές.

Ρε συ Αντρεα διαβαζεις τι γραφεις???

Οταν μιλας για συμβατικες ζαντες τι ακριβως εννοεις??? Ελπιζω να μη πιστευεις οτι οι ζαντες στη μοτοσυκλετα σου ειναι σιδερενιες...αλλιως γιατι λες στο τελος του Post σου οτι οι αλουμινενιες ζαντες δε στραβωνουν αλλα σπανε?!?!?

Παράθεση
Τέλος η συζήτηση είχε αρχίσει από το βάρος των μοτοσικλετώνν και ειδικά για το μη περιστρεφόμενο φορτίο και τις γελοίες διαφορές των 2 κιλών που διατυμπανίζουν όλα τα περιοδικά.

Νομιζω οτι εξηγησα γιατι δεν ειναι γελιο...επαναλαμβανω ως παραδειγμα οτι ειναι κατορθωμα που το CBR1000RR του 2008 εχει το ιδιο βαρος με εκεινο του 1998 το οποιο ειχε 16αρα ζαντα εμπρος, καρμπυρατερ, δε περναει EURO3 και αλλα περιοριστικα που επιβαρυνουν το συνολικο βαρος μιας συγχρονης μοτοσυκλετας!

Παράθεση
Δε θα μπω δε λεπτομέροιες για τις αλουμινίου ζάντες ότι δε στραβώνον αλλά σπάνε αυτό το ξέρουν όλοι.

Ειδικά με τα ντιούμπλεξ Λάστιχα........

Οι ζαντες στις μοτοσυκλετες ειναι αλουμινενιες!!!! Η διαδικασια που χρησιμοποιουν οι εταιριες ειναι η γνωστη χυτη (χυτο αλουμινιο) η οποια εχει περισσοτερες πιθανοτητες στατιστικα να εχει ελλατωματα (πορους κτλ). Οι ζαντες απο σφυρηλατο αλουμινιο υπαρχουν και σαν εργοστασιακες σε πολλες μοτοσυκλετες και δεν ειναι εξοτικες απλα στοιχισουν κατι παραπανω στις εταιριες λογο τις διαφορετικης επεξεργασιας!!!

Εγω παντως χρησιμοποιω τα τελευταια 5 χρονια τη μοτοσυκλετα μου με σφυρηλατες ζαντες ο οποιες μαλιστα ειναι και επισκευασμενες (δηλαδη ειχαν στραβωσει και τις ισιωσα!!!) διχως ΑΠΟΛΥΤΩΣ κανενα προβλημα...το ιδιο φανταζομαι κανουν και ολοι κατοχοι Aprilia Mille RSV-R μεχρι το 2003 και οσοι εχουν Aprilia Mille Factory...




*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #39 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:07:14 μμ »
τελος 675 ... ενα μηχανακι που εδω και τρια χρονια ειναι πρωτο στη κατηγορια του , πραγμα που σημαινει οτι οντως ειναι αυτο που λενε και πραγματικα αξιζει τη προβολη και τα σχολια που δεχεται αλλα παραταυτα οι δρομοι και οι πιστες ειναι γεματα cbr-gsxr kai r6 ,αομα και το ζχ6 που θεωρειτε το χειριστο απο τα τζαπαν , εχει καλυτερες πωλησεις απο το 675 ...που ξαναλεμε υπαρχει εδω και 3 χρονια και θεωρειτε το καλυτερο ...  

Τίποτα δεν είναι τυχαίο.

Όπως και δεν ήταν τυχαίο που δύο 675 σπάσανε στον εξάωρο.

Άλλο να φτιάχνεις τέτοια μηχανάκια 20 χρόνια και άλλο μόλις να ξεκινάς.


Και αυτο τι λεει???

Το ενα 675 δεν ειχε λαδια γιατι ο μ@λ@κ@ς ο μηχανικος δεν ειχε βαλει και εσπασε στο πρωτο γυρο....δηλαδη τα Ιαπωνεζικα τι θα εκαναν? Θα εβγαζαν ολο τον αγωνα???

ΗΜΑΡΤΟΝ ρε παλληκαρια!

*

Αποσυνδεδεμένος george_mille

  • ***
  • 189
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #40 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:12:28 μμ »
Η γνωμη μου ειναι οτι η μειωση του βαρους ειναι σημαντικοτερη της αυξησης της ιπποδυναμης μιας και τα αποτελεσματα ειναι πιο ευεργετικα για τη συνολικη λειτουργια και συμπεριφορα της μοτοσυκλετας. Χαρακτηριστικα θα αναφερω οτι στο αγαπημενο σου περιοδικο Superbike περισυ εκαναν τεστ οπου ενα Kawasaki ZX10R εκανε γυρολογια με αγωνιζομενο εντελως μαμα και μετα μονο αλλαζοντας τις εργοστασιακες ζαντες με ενα ζευγαρι carbon BST. Το αποτελεσμα ηταν σχεδον 2sec κατω σε χρονο...ξερεις ποσα παραπανω αλογα θα χρειαζοταν καποιος για να κατεβασει τοσο τα γυρολογια του? Σιγουρα ομως θα κοστιζαν παραπανω απο τα €3000 που κανουν οι ζαντες!

Υπάρχει όμως και μια βασική διαφοροποίηση.
Η μείωση του αναρτώμενου βάρους επηρρεάζει κατά πολύ λιγότερο την συμπεριφορά της μηχανής
σε σχέση με τη μείωση του μη αναρτώμενου βάρους ;)
αλλα κοστίζει και πολύ παραπάνω.....
Προφανώς τα 2sec δεν προήλθαν από τη μείωση του βαρους κατα 1 ή 2 ή 5 κιλά

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #41 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:13:26 μμ »

ΗΜΑΡΤΟΝ ρε παλληκαρια!

ΜΗ ΣΥΝΧΙΖΕΣΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΗΝ ΗΛΙΚΙΑ   :P

*

stako

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #42 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:26:00 μμ »
τελος 675 ... ενα μηχανακι που εδω και τρια χρονια ειναι πρωτο στη κατηγορια του , πραγμα που σημαινει οτι οντως ειναι αυτο που λενε και πραγματικα αξιζει τη προβολη και τα σχολια που δεχεται αλλα παραταυτα οι δρομοι και οι πιστες ειναι γεματα cbr-gsxr kai r6 ,αομα και το ζχ6 που θεωρειτε το χειριστο απο τα τζαπαν , εχει καλυτερες πωλησεις απο το 675 ...που ξαναλεμε υπαρχει εδω και 3 χρονια και θεωρειτε το καλυτερο ...  

Τίποτα δεν είναι τυχαίο.

Όπως και δεν ήταν τυχαίο που δύο 675 σπάσανε στον εξάωρο.

Άλλο να φτιάχνεις τέτοια μηχανάκια 20 χρόνια και άλλο μόλις να ξεκινάς.

και παλι στον αντιποδα , αναφερθηκε οτι στο 24endurance σπασανε ενα σωρο γιαπονεζικα και μολις ενα ducati ...καμια φορα μερικα ειναι οντως θεμα  τυχης-ατυχιας ...        
 
αν και το συγκεκριμενο δικο σου επιχειρημα ειναι αυτο το οποιο υποστηριζει τα λεγομενα μου ''περι συγκρατημενης αισιοδοξιας''   για οτι αφορα το νεο μοτορι της εταιριας ... ενα ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ μοτερ , μιας εταιριας , οπου πολυς κοσμος κοιταει με προκαταληψη (τυχαια ????)  ...
τελος 675 ... ενα μηχανακι που εδω και τρια χρονια ειναι πρωτο στη κατηγορια του , πραγμα που σημαινει οτι οντως ειναι αυτο που λενε και πραγματικα αξιζει τη προβολη και τα σχολια που δεχεται αλλα παραταυτα οι δρομοι και οι πιστες ειναι γεματα cbr-gsxr kai r6 ,αομα και το ζχ6 που θεωρειτε το χειριστο απο τα τζαπαν , εχει καλυτερες πωλησεις απο το 675 ...που ξαναλεμε υπαρχει εδω και 3 χρονια και θεωρειτε το καλυτερο ...  

Τίποτα δεν είναι τυχαίο.

Όπως και δεν ήταν τυχαίο που δύο 675 σπάσανε στον εξάωρο.

Άλλο να φτιάχνεις τέτοια μηχανάκια 20 χρόνια και άλλο μόλις να ξεκινάς.


Και αυτο τι λεει???

Το ενα 675 δεν ειχε λαδια γιατι ο μ@λ@κ@ς ο μηχανικος δεν ειχε βαλει και εσπασε στο πρωτο γυρο....δηλαδη τα Ιαπωνεζικα τι θα εκαναν? Θα εβγαζαν ολο τον αγωνα???

ΗΜΑΡΤΟΝ ρε παλληκαρια!

Στο 24ωρο endurance δεν ξέρω τι κάνουν, ξέρω στον εξάωρο που τρέχουν μερικοί φίλοι και τα μηχανάκια είναι κυρίως μαμίσια με ελάχιστες αλλαγές.

Και το σπάσιμο δύο 675 είτε "ξέχασε κάποιος να βάλει λάδια" είτε έγινε κάτι άλλο δημιουργεί εντυπώσεις, ειδικά όταν άλλων φίλων παντελώς μαμίσια Γιαπωνέζικα μηχανάκια δεν έπαθαν τίποτα.

Εδώ να πω ότι αν έπαιρνα πέρσι ή πρόπερσι 600άρι το 675 θα έπαιρνα. Απλά θέλω να πω πως σκέφτεται η μάζα και "γιατί" το 675 δεν είναι πρώτο και με διαφορά.

Σαφώς και πρέπει να περιμένουμε να δούμε κανά χρόνο τι κάνει το V4. Ο ενθουσιασμός τώρα είναι με βάση ότι δεν θα έχει σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας.

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #43 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:33:35 μμ »

ΗΜΑΡΤΟΝ ρε παλληκαρια!

ΜΗ ΣΥΝΧΙΖΕΣΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΗΝ ΗΛΙΚΙΑ   :P

Κανονικα θα επρεπε να σου χωσω και εσενα αλλα εισαι τυχερος γιατι μολις επνιξα το καημο μου σε μια μακαροναδουλα και χαλαρωσα....

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #44 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:37:19 μμ »

Και το σπάσιμο δύο 675 είτε "ξέχασε κάποιος να βάλει λάδια" είτε έγινε κάτι άλλο δημιουργεί εντυπώσεις, ειδικά όταν άλλων φίλων παντελώς μαμίσια Γιαπωνέζικα μηχανάκια δεν έπαθαν τίποτα.


Σε ΄χασα λίγο...
Το 675 έσπασε από έλλειψη λαδιών ή όχι;

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης