0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: stako στις Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:26:00 μμΚαι το σπάσιμο δύο 675 είτε "ξέχασε κάποιος να βάλει λάδια" είτε έγινε κάτι άλλο δημιουργεί εντυπώσεις, ειδικά όταν άλλων φίλων παντελώς μαμίσια Γιαπωνέζικα μηχανάκια δεν έπαθαν τίποτα.Σε ΄χασα λίγο...Το 675 έσπασε από έλλειψη λαδιών ή όχι;
Και το σπάσιμο δύο 675 είτε "ξέχασε κάποιος να βάλει λάδια" είτε έγινε κάτι άλλο δημιουργεί εντυπώσεις, ειδικά όταν άλλων φίλων παντελώς μαμίσια Γιαπωνέζικα μηχανάκια δεν έπαθαν τίποτα.
ΠαράθεσηΑν όπως λες οι σφυρίλατες αλουμινίου έχουν την ίδια αντοχή μετισ εργοστασιακές και έχουν διαφορά 2,5 αύριο θα πάω να τις αγοράσω...όμως για την αξιοπιστία ειδικά στους ελληνικούς δρόμους με τις λακουβάρες και τα εξογκώματα λέω να παραμείνω στις συμβατικές.Ρε συ Αντρεα διαβαζεις τι γραφεις???Οταν μιλας για συμβατικες ζαντες τι ακριβως εννοεις??? Ελπιζω να μη πιστευεις οτι οι ζαντες στη μοτοσυκλετα σου ειναι σιδερενιες...αλλιως γιατι λες στο τελος του Post σου οτι οι αλουμινενιες ζαντες δε στραβωνουν αλλα σπανε?!?!?ΠαράθεσηΤέλος η συζήτηση είχε αρχίσει από το βάρος των μοτοσικλετώνν και ειδικά για το μη περιστρεφόμενο φορτίο και τις γελοίες διαφορές των 2 κιλών που διατυμπανίζουν όλα τα περιοδικά.Νομιζω οτι εξηγησα γιατι δεν ειναι γελιο...επαναλαμβανω ως παραδειγμα οτι ειναι κατορθωμα που το CBR1000RR του 2008 εχει το ιδιο βαρος με εκεινο του 1998 το οποιο ειχε 16αρα ζαντα εμπρος, καρμπυρατερ, δε περναει EURO3 και αλλα περιοριστικα που επιβαρυνουν το συνολικο βαρος μιας συγχρονης μοτοσυκλετας!ΠαράθεσηΔε θα μπω δε λεπτομέροιες για τις αλουμινίου ζάντες ότι δε στραβώνον αλλά σπάνε αυτό το ξέρουν όλοι.Ειδικά με τα ντιούμπλεξ Λάστιχα........Οι ζαντες στις μοτοσυκλετες ειναι αλουμινενιες!!!! Η διαδικασια που χρησιμοποιουν οι εταιριες ειναι η γνωστη χυτη (χυτο αλουμινιο) η οποια εχει περισσοτερες πιθανοτητες στατιστικα να εχει ελλατωματα (πορους κτλ). Οι ζαντες απο σφυρηλατο αλουμινιο υπαρχουν και σαν εργοστασιακες σε πολλες μοτοσυκλετες και δεν ειναι εξοτικες απλα στοιχισουν κατι παραπανω στις εταιριες λογο τις διαφορετικης επεξεργασιας!!! Εγω παντως χρησιμοποιω τα τελευταια 5 χρονια τη μοτοσυκλετα μου με σφυρηλατες ζαντες ο οποιες μαλιστα ειναι και επισκευασμενες (δηλαδη ειχαν στραβωσει και τις ισιωσα!!!) διχως ΑΠΟΛΥΤΩΣ κανενα προβλημα...το ιδιο φανταζομαι κανουν και ολοι κατοχοι Aprilia Mille RSV-R μεχρι το 2003 και οσοι εχουν Aprilia Mille Factory...
Αν όπως λες οι σφυρίλατες αλουμινίου έχουν την ίδια αντοχή μετισ εργοστασιακές και έχουν διαφορά 2,5 αύριο θα πάω να τις αγοράσω...όμως για την αξιοπιστία ειδικά στους ελληνικούς δρόμους με τις λακουβάρες και τα εξογκώματα λέω να παραμείνω στις συμβατικές.
Τέλος η συζήτηση είχε αρχίσει από το βάρος των μοτοσικλετώνν και ειδικά για το μη περιστρεφόμενο φορτίο και τις γελοίες διαφορές των 2 κιλών που διατυμπανίζουν όλα τα περιοδικά.
Δε θα μπω δε λεπτομέροιες για τις αλουμινίου ζάντες ότι δε στραβώνον αλλά σπάνε αυτό το ξέρουν όλοι.Ειδικά με τα ντιούμπλεξ Λάστιχα........
Υπάρχει όμως και μια βασική διαφοροποίηση.Η μείωση του αναρτώμενου βάρους επηρρεάζει κατά πολύ λιγότερο την συμπεριφορά της μηχανήςσε σχέση με τη μείωση του μη αναρτώμενου βάρους αλλα κοστίζει και πολύ παραπάνω.....Προφανώς τα 2sec δεν προήλθαν από τη μείωση του βαρους κατα 1 ή 2 ή 5 κιλά
Τίποτα δεν είναι τυχαίο.Άλλο να φτιάχνεις τέτοια μηχανάκια 20 χρόνια και άλλο μόλις να ξεκινάς.
Παράθεση από: stako στις Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:26:00 μμΚαι το σπάσιμο δύο 675 είτε "ξέχασε κάποιος να βάλει λάδια" είτε έγινε κάτι άλλο δημιουργεί εντυπώσεις, ειδικά όταν άλλων φίλων παντελώς μαμίσια Γιαπωνέζικα μηχανάκια δεν έπαθαν τίποτα.Δηλαδή εσύ βγάζεις συμπέρασμα για την αξιοπιστία μιας μηχανής, όταν δεν της έχουν βάλει λάδια? Τα παντελώς μαμίσια Γιαπωνέζικα μηχανάκια των φίλων σου, χωρίς λαδάκι δεν σπάνε? Εδώ μιλάμε για καθαρή ανθρώπινη βλακεία, μην μπερδεύουμε τα πράγματα... Παράθεση από: stako στις Σεπτέμβριος 24, 2008, 01:32:41 μμΤίποτα δεν είναι τυχαίο.Άλλο να φτιάχνεις τέτοια μηχανάκια 20 χρόνια και άλλο μόλις να ξεκινάς.Εγώ έμαθα ότι έφτασε 100% Γιαπωνέζικο GSXR στην πίστα και όταν το κατέβασαν από το τρέιλερ, αυτό αυτό κόπηκε στα δύο.Ξέχασα, είναι τα 20 χρόνια εμπειρία......Τίποτα δεν είναι τυχαίο!!!
Δεν άκουσα κάτι τέτοιο.....
Παράθεση από: stako στις Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:38:30 μμΔεν άκουσα κάτι τέτοιο.....Είσαι άδικος θα έλεγα. Ρώτα τον dimdoc στο άλλο φόρουμ, πόσες χιλιάδες ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ χλμ και έξάωρους έχει κάνει με το 675, και τι του έχει βγάλει.
Παράθεση από: george_mille στις Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:12:28 μμΥπάρχει όμως και μια βασική διαφοροποίηση.Η μείωση του αναρτώμενου βάρους επηρρεάζει κατά πολύ λιγότερο την συμπεριφορά της μηχανήςσε σχέση με τη μείωση του μη αναρτώμενου βάρους αλλα κοστίζει και πολύ παραπάνω.....Προφανώς τα 2sec δεν προήλθαν από τη μείωση του βαρους κατα 1 ή 2 ή 5 κιλά Η μείωση του αναρτώμενου βάρους επηρρεάζει πολύ περισσότερο την συμπεριφορά της μοτό, καθώς οι αναρτήσεις δουλεύουν πολύ πολύ καλύτερα,έχεις μειωμένες δυνάμεις κατά το γυροσκοπικό, καλύτερο φρενάρισμα κλπΑπλά υπάρχει ένα όριο στο πόσο ελαφριές/ανθεκτικές θα είναι.
Απλά λέω τι δημιουργεί κλίμα στη μάζα......
...έρχεται!!!
Ει ψιτ σουζούκι όχι όλα τα γιαπωνέζικα έτσι??
Ας με διορθώσει κάποιος αλλά εγώ ξέρω ότι αναρτώμενο είναι αυτό που αναρτάται στο πλαίσιο,ενώ μη αναρτώμενο αυτό που δεν αναρτάται άρα κινείται σε σχέση μ αυτό, ζάντες, μπότες, δαγκάνες αλυσίδες, κλπ κλπ(καμιά φορά και η θεωρία βοηθάει )
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι