0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

stako

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #45 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:38:30 μμ »

Και το σπάσιμο δύο 675 είτε "ξέχασε κάποιος να βάλει λάδια" είτε έγινε κάτι άλλο δημιουργεί εντυπώσεις, ειδικά όταν άλλων φίλων παντελώς μαμίσια Γιαπωνέζικα μηχανάκια δεν έπαθαν τίποτα.


Σε ΄χασα λίγο...
Το 675 έσπασε από έλλειψη λαδιών ή όχι;

Δεν άκουσα κάτι τέτοιο.....:)

*

CAPOMAN

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #46 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:40:16 μμ »
Παράθεση
Αν όπως λες οι σφυρίλατες αλουμινίου έχουν την ίδια αντοχή μετισ εργοστασιακές και έχουν διαφορά 2,5 αύριο θα πάω να τις αγοράσω...


όμως για την αξιοπιστία ειδικά στους ελληνικούς δρόμους με τις λακουβάρες και τα εξογκώματα λέω να παραμείνω στις συμβατικές.

Ρε συ Αντρεα διαβαζεις τι γραφεις???

Οταν μιλας για συμβατικες ζαντες τι ακριβως εννοεις??? Ελπιζω να μη πιστευεις οτι οι ζαντες στη μοτοσυκλετα σου ειναι σιδερενιες...αλλιως γιατι λες στο τελος του Post σου οτι οι αλουμινενιες ζαντες δε στραβωνουν αλλα σπανε?!?!?

Παράθεση
Τέλος η συζήτηση είχε αρχίσει από το βάρος των μοτοσικλετώνν και ειδικά για το μη περιστρεφόμενο φορτίο και τις γελοίες διαφορές των 2 κιλών που διατυμπανίζουν όλα τα περιοδικά.

Νομιζω οτι εξηγησα γιατι δεν ειναι γελιο...επαναλαμβανω ως παραδειγμα οτι ειναι κατορθωμα που το CBR1000RR του 2008 εχει το ιδιο βαρος με εκεινο του 1998 το οποιο ειχε 16αρα ζαντα εμπρος, καρμπυρατερ, δε περναει EURO3 και αλλα περιοριστικα που επιβαρυνουν το συνολικο βαρος μιας συγχρονης μοτοσυκλετας!

Παράθεση
Δε θα μπω δε λεπτομέροιες για τις αλουμινίου ζάντες ότι δε στραβώνον αλλά σπάνε αυτό το ξέρουν όλοι.

Ειδικά με τα ντιούμπλεξ Λάστιχα........

Οι ζαντες στις μοτοσυκλετες ειναι αλουμινενιες!!!! Η διαδικασια που χρησιμοποιουν οι εταιριες ειναι η γνωστη χυτη (χυτο αλουμινιο) η οποια εχει περισσοτερες πιθανοτητες στατιστικα να εχει ελλατωματα (πορους κτλ). Οι ζαντες απο σφυρηλατο αλουμινιο υπαρχουν και σαν εργοστασιακες σε πολλες μοτοσυκλετες και δεν ειναι εξοτικες απλα στοιχισουν κατι παραπανω στις εταιριες λογο τις διαφορετικης επεξεργασιας!!!

Εγω παντως χρησιμοποιω τα τελευταια 5 χρονια τη μοτοσυκλετα μου με σφυρηλατες ζαντες ο οποιες μαλιστα ειναι και επισκευασμενες (δηλαδη ειχαν στραβωσει και τις ισιωσα!!!) διχως ΑΠΟΛΥΤΩΣ κανενα προβλημα...το ιδιο φανταζομαι κανουν και ολοι κατοχοι Aprilia Mille RSV-R μεχρι το 2003 και οσοι εχουν Aprilia Mille Factory...






Εν ολοίγοις πρέπει να παρδεχτούμε πως αν το cbr 1000 2008 δεν ήταν 199.5 κιλά αλλά 202 κιλά θα ήταν τρομερή αλλαγή ε?


Δε μιλάω για περιστρεφόμενο βαρος για να μη ξαναρχίσεις  το λέω ...

εγώ πάλι λέω ότι δε θα είχε μεγάλη διαφορά και ναι υποστηρίζω ότι τα καινούργια πλαίσια λόγω της μείωσης βάρους και ίσως διαφορετικής επεξεργασίας είναι ποιο ευαίσθητα.

υ.γ να μου πεις για την αλλαγλη του παλιού GS1150 ΣΤΟ GS 1200 όπου χάθηκαν 20 κιλά να πάω πάσο

αλλά για τα 2-3 κιλα να'χαμε να λέγαμε ρε φίλε,,,,,,

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #47 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:42:01 μμ »

Υπάρχει όμως και μια βασική διαφοροποίηση.
Η μείωση του αναρτώμενου βάρους επηρρεάζει κατά πολύ λιγότερο την συμπεριφορά της μηχανής
σε σχέση με τη μείωση του μη αναρτώμενου βάρους ;)
αλλα κοστίζει και πολύ παραπάνω.....
Προφανώς τα 2sec δεν προήλθαν από τη μείωση του βαρους κατα 1 ή 2 ή 5 κιλά

Η μείωση του αναρτώμενου βάρους επηρρεάζει πολύ περισσότερο την συμπεριφορά της μοτό, καθώς οι αναρτήσεις δουλεύουν πολύ πολύ καλύτερα,έχεις μειωμένες δυνάμεις κατά το γυροσκοπικό, καλύτερο φρενάρισμα κλπ
Απλά υπάρχει ένα όριο στο πόσο ελαφριές/ανθεκτικές θα είναι.

*

davide

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #48 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:46:16 μμ »
Και το σπάσιμο δύο 675 είτε "ξέχασε κάποιος να βάλει λάδια" είτε έγινε κάτι άλλο δημιουργεί εντυπώσεις, ειδικά όταν άλλων φίλων παντελώς μαμίσια Γιαπωνέζικα μηχανάκια δεν έπαθαν τίποτα.


Δηλαδή εσύ βγάζεις συμπέρασμα για την αξιοπιστία μιας μηχανής, όταν δεν της έχουν βάλει λάδια? Τα παντελώς μαμίσια Γιαπωνέζικα μηχανάκια των φίλων σου, χωρίς λαδάκι δεν σπάνε? :thnk:

Εδώ μιλάμε για καθαρή ανθρώπινη βλακεία, μην μπερδεύουμε τα πράγματα... ;)


Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Άλλο να φτιάχνεις τέτοια μηχανάκια 20 χρόνια και άλλο μόλις να ξεκινάς.

Εγώ έμαθα ότι έφτασε 100% Γιαπωνέζικο GSXR στην πίστα και όταν το κατέβασαν από το τρέιλερ, αυτό αυτό κόπηκε στα δύο.
Ξέχασα, είναι τα 20 χρόνια εμπειρία...
...Τίποτα δεν είναι τυχαίο!!! ;)

*

stako

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #49 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:49:01 μμ »
Και το σπάσιμο δύο 675 είτε "ξέχασε κάποιος να βάλει λάδια" είτε έγινε κάτι άλλο δημιουργεί εντυπώσεις, ειδικά όταν άλλων φίλων παντελώς μαμίσια Γιαπωνέζικα μηχανάκια δεν έπαθαν τίποτα.


Δηλαδή εσύ βγάζεις συμπέρασμα για την αξιοπιστία μιας μηχανής, όταν δεν της έχουν βάλει λάδια? Τα παντελώς μαμίσια Γιαπωνέζικα μηχανάκια των φίλων σου, χωρίς λαδάκι δεν σπάνε? :thnk:

Εδώ μιλάμε για καθαρή ανθρώπινη βλακεία, μην μπερδεύουμε τα πράγματα... ;)


Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Άλλο να φτιάχνεις τέτοια μηχανάκια 20 χρόνια και άλλο μόλις να ξεκινάς.

Εγώ έμαθα ότι έφτασε 100% Γιαπωνέζικο GSXR στην πίστα και όταν το κατέβασαν από το τρέιλερ, αυτό αυτό κόπηκε στα δύο.
Ξέχασα, είναι τα 20 χρόνια εμπειρία...
...Τίποτα δεν είναι τυχαίο!!! ;)

Οκ..............

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #50 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:52:12 μμ »
Δεν άκουσα κάτι τέτοιο.....:)


Είσαι άδικος θα έλεγα. Ρώτα τον dimdoc στο άλλο φόρουμ, πόσες χιλιάδες ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ χλμ και έξάωρους έχει κάνει με το 675, και τι του έχει βγάλει.

*

stako

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #51 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 03:00:43 μμ »
Δεν άκουσα κάτι τέτοιο.....:)


Είσαι άδικος θα έλεγα. Ρώτα τον dimdoc στο άλλο φόρουμ, πόσες χιλιάδες ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ χλμ και έξάωρους έχει κάνει με το 675, και τι του έχει βγάλει.

Βύρωνα είπα ότι 675 θα έπαιρνα κι εγώ..... Απλά λέω τι δημιουργεί κλίμα στη μάζα......

*

CAPOMAN

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #52 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 03:07:03 μμ »
Και το σπάσιμο δύο 675 είτε "ξέχασε κάποιος να βάλει λάδια" είτε έγινε κάτι άλλο δημιουργεί εντυπώσεις, ειδικά όταν άλλων φίλων παντελώς μαμίσια Γιαπωνέζικα μηχανάκια δεν έπαθαν τίποτα.


Δηλαδή εσύ βγάζεις συμπέρασμα για την αξιοπιστία μιας μηχανής, όταν δεν της έχουν βάλει λάδια? Τα παντελώς μαμίσια Γιαπωνέζικα μηχανάκια των φίλων σου, χωρίς λαδάκι δεν σπάνε? :thnk:

Εδώ μιλάμε για καθαρή ανθρώπινη βλακεία, μην μπερδεύουμε τα πράγματα... ;)


Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Άλλο να φτιάχνεις τέτοια μηχανάκια 20 χρόνια και άλλο μόλις να ξεκινάς.

Εγώ έμαθα ότι έφτασε 100% Γιαπωνέζικο GSXR στην πίστα και όταν το κατέβασαν από το τρέιλερ, αυτό αυτό κόπηκε στα δύο.
Ξέχασα, είναι τα 20 χρόνια εμπειρία...
...Τίποτα δεν είναι τυχαίο!!! ;)
Ει ψιτ σουζούκι όχι όλα τα γιαπωνέζικα έτσι??

*

davide

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #53 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 03:09:42 μμ »
...έρχεται!!! :D


*

Αποσυνδεδεμένος george_mille

  • ***
  • 189
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #54 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 03:11:28 μμ »

Υπάρχει όμως και μια βασική διαφοροποίηση.
Η μείωση του αναρτώμενου βάρους επηρρεάζει κατά πολύ λιγότερο την συμπεριφορά της μηχανής
σε σχέση με τη μείωση του μη αναρτώμενου βάρους ;)
αλλα κοστίζει και πολύ παραπάνω.....
Προφανώς τα 2sec δεν προήλθαν από τη μείωση του βαρους κατα 1 ή 2 ή 5 κιλά

Η μείωση του αναρτώμενου βάρους επηρρεάζει πολύ περισσότερο την συμπεριφορά της μοτό, καθώς οι αναρτήσεις δουλεύουν πολύ πολύ καλύτερα,έχεις μειωμένες δυνάμεις κατά το γυροσκοπικό, καλύτερο φρενάρισμα κλπ
Απλά υπάρχει ένα όριο στο πόσο ελαφριές/ανθεκτικές θα είναι.

Ας με διορθώσει κάποιος αλλά εγώ ξέρω ότι
αναρτώμενο είναι αυτό που αναρτάται στο πλαίσιο,
ενώ μη αναρτώμενο αυτό που δεν αναρτάται
άρα κινείται σε σχέση μ αυτό, ζάντες, μπότες, δαγκάνες αλυσίδες, κλπ κλπ
(καμιά φορά και η θεωρία βοηθάει ;) )

PS. μηπως κανας moderator να σπασει το post γιατι εχουμε ξεφυγει απ το θεμα?  :thnk:
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 24, 2008, 03:13:58 μμ από george_mille »

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #55 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 03:12:10 μμ »
Απλά λέω τι δημιουργεί κλίμα στη μάζα......


Ρε μαν ποιός την γαμεί τη μάζα; Αν κινούμαστε σύμφωνα μ΄αυτήν δεν θα είχες Capo. Για την ακρίβεια θα είχαμε όλοι TDM, VStrom & Transalp

*

AKIS KARDITSA

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #56 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 03:13:33 μμ »
...έρχεται!!! :D


ο Biaggi πιλοτάρει.....??????? :D :D :D :D :D

*

davide

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #57 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 03:14:37 μμ »
Ει ψιτ σουζούκι όχι όλα τα γιαπωνέζικα έτσι??

Ναι φίλε μου καλέ! Σουτζούκι! Το νούμερο ένα σε πωλήσεις (αν δεν κάνω λάθος) supersport στην Ελλάδα...

...το δικό σου είναι καλό, μην ανησυχείς!!! :P :P

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #58 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 03:15:17 μμ »
 :kalo: :kalo: :kalo:
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #59 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 03:20:55 μμ »

Ας με διορθώσει κάποιος αλλά εγώ ξέρω ότι
αναρτώμενο είναι αυτό που αναρτάται στο πλαίσιο,
ενώ μη αναρτώμενο αυτό που δεν αναρτάται
άρα κινείται σε σχέση μ αυτό, ζάντες, μπότες, δαγκάνες αλυσίδες, κλπ κλπ
(καμιά φορά και η θεωρία βοηθάει ;) )


Εχεις δίκιο. Το μη αναρτώμενο βάρος είναι το σωστό.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης