0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος ZografoC

  • *****
  • 330
  • Φύλο: Άντρας
  • Fuck the forecast cause everyday is sunny...!
  • Αντιδράσεις: 0
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #60 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 04:04:06 μμ »
Πολυ ψαρωτικο το videaki...Γ@μ*σεεεεεεεεε  :tez:
Τα όνειρα μου έχουν πάρει ένα πράσινο χρώμα.
Με αστέρια για φόντο,μου τα θάψαν στο χώμα.
Μην βιαστείς όμως να πεις πως τελειώσαν τα όνειρα μου.
Μου αλλάξαν την εμφάνιση και οχι τη καρδιά μου...

*

stako

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #61 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 04:24:23 μμ »
Απλά λέω τι δημιουργεί κλίμα στη μάζα......


Ρε μαν ποιός την γαμεί τη μάζα; Αν κινούμαστε σύμφωνα μ΄αυτήν δεν θα είχες Capo. Για την ακρίβεια θα είχαμε όλοι TDM, VStrom & Transalp

Μα η συζήτηση ξεκίνησε από την απορία γιατί η μάζα παίρνει γιαπωνέζικα SS και όχι 675. :)

*

davide

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #62 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 04:49:25 μμ »
Μα η συζήτηση ξεκίνησε από την απορία γιατί η μάζα παίρνει γιαπωνέζικα SS και όχι 675. :)

Όχι βρε!
...ξεκίνησε για την παρουσίαση του RSV4!!! :P :P

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #63 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 04:59:23 μμ »
Όχι βρε!
...ξεκίνησε για την παρουσίαση του RSV4!!! :P :P

RSV4 ???  :thnk: Τι ειν΄τούτο πάλι;  :srry:

*

stako

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #64 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 05:02:49 μμ »
Όντως, παρασυρθήκαμε...... Αν είχε τον χρόνο κανείς να κάνει ένα split ή ακόμα και delete τα άσχετα θα ήταν τέλεια.

:)

*

davide

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #65 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 05:05:14 μμ »
...δεν αντέχω άλλο...
θέλω να δω το apriliaκι έτσι!

...το νούμερο 3 είναι σύμπτωση άραγε!? :P



*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #66 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 05:14:18 μμ »

...το νούμερο 3 είναι σύμπτωση άραγε!? :P


Όχι βέβαια.....


Σημαίνει τι θα πάρουμε  :h22: :h22: :h22:

*

davide

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #67 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 05:15:55 μμ »

...το νούμερο 3 είναι σύμπτωση άραγε!? :P


Όχι βέβαια.....

Σημαίνει τι θα πάρουμε  :h22: :h22: :h22:

Φρόντισε, εσύ και οι υπόλοιποι κατσικοπόδαροι εδώ μέσα, να μου ματιάσετε το παιδί! :P

*

Drakos

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #68 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 06:09:22 μμ »
Aprilia RSV4

Ένα επαναστατικό σχέδιο που μας οδήγησε σε μια πραγματικά μοναδική μοτοσυκλέτα και σηματοδοτεί την επιστροφή της Aprilia στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike.

Με 31 παγκόσμια πρωταθλήματα, 250 νίκες στα GP και 8 νίκες στα SBK τα τελευταία 16 χρόνια, η Aprilia έχει καθιερωθεί σαν ένας σύγχρονος μύθος στο χώρο της μοτοσυκλέτας. Οι μοτοσυκλέτες της Aprilia κυριαρχούν στις πίστες σε όλο τον κόσμο χάρη στις μη συμβατικές τεχνολογικές λύσεις, τον πειραματισμό και την καινοτομία, και σε πολλές περιπτώσεις χάρη στην επαναστατική τεχνολογία που πάει κόντρα στα κατεστημένα.

Με αυτό το ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν και την βαριά κληρονομιά, η Aprilia περήφανα παρουσιάζει το RSV4, την μοτοσυκλέτα με την οποία θα επιστρέψει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα SBK το 2009. Αυτή η μοναδική και εξωπραγματική μοτοσυκλέτα σχεδιάστηκε, κατασκευάστηκε και εξελίχθηκε αποκλειστικά από το αγωνιστικό τμήμα της Aprilia, το Aprilia Racing, για να σηματοδοτήσει την αγωνιστική επιστροφή.

Το RSV4 θα κάνει την εμφάνιση του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike 2009.

Με τέσσερις κυλίνδρους, 999 cc και την κορυφαία ιπποδύναμη στην κατηγορία του στην αγωνιστική έκδοση, αυτή η επαναστατική μοτοσυκλέτα ενσωματώνει μερικές από τις πιο επαναστατικές τεχνολογικές λύσεις στο επαναστατικό σχέδιο από τον μοναδικό Miguel Galuzzi .

Μια μοτοσυκλέτα που από μακριά δείχνει ότι είναι μια γνήσια Aprilia , αυτό που όλοι περιμέναμε να δούμε από μια αντισυμβατική εταιρία όπως η Aprilia .

Ο μοναδικός V4 κινητήρας , ο μόνος με συνολική ηλεκτρονική διαχείριση, και το εκπληκτικά ελαφρύ και συμπαγές πλαίσιο είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας που την κάνουν μοναδική. Το επαναστατικό design του RSV 4 προέρχεται από την γνώση και την εμπειρία του μεγαλύτερου και πιο επιτυχημένου ευρωπαϊκού αγωνιστικού τμήματος, του race department της Aprilia.

Η έκδοση δρόμου του RSV4 ενσωματώνει την μοναδική τεχνολογία που έρχεται κατευθείαν από την αγωνιστική έκδοση και την εμπειρία που έχει η Aprilia μετά από δύο δεκαετίες πετυχημένης αγωνιστικής εμπλοκής στους αγώνες GP . Μια μοτοσυκλέτα με όλες τις τελευταίες τεχνολογικές λύσεις που χαράζει τον δικό της δρόμο στην κατηγορία supersport , γνήσιο τέκνο της αγωνιστικής φιλοσοφίας, μοναδική και εξωτική σαν μια γνήσια race replica μοτοσυκλέτα .

Ο κινητήρας του Aprilia RSV4 είναι ο πιο ισχυρός και επαναστατικός κινητήρας που έχει εξελίξει ποτέ η Aprilia . Αυτός ο V4 με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων 65ο βασίζεται σε μια μοναδική ιδέα σχεδίασης και αρχιτεκτονικής κινητήρα που όμοιά της δεν υπάρχει στον χώρο των supersport μοτοσυκλετών.

Συνδυάζοντας εξελιγμένες τεχνολογικές λύσεις και εξωτικά υλικά μαζί με την πλήρη ηλεκτρονική διαχείριση το αποτέλεσμα είναι εκρηκτικό από κάθε άποψη.

Ο νέος αυτός κινητήρας χρησιμοποιεί multi-mapping σύστημα για την επιλογή προγράμματος διαχείρίσης καθώς και την επαναστατική τεχνολογία ride by wire, μια λύση που ανοίγει νέους ορίζοντες στην διαχείριση και τον έλεγχο του κινητήρα και της δύναμης του, προσφέροντας οφέλη τόσο στην τελική ισχύ και πως αυτή περνάει στο δρόμο αλλά και στην διαχείριση μέσω του traction control (που υπάρχει σαν standard στην αγωνιστική έκδοση)

Η επιλογή της V διάταξης των κυλίνδρων έδωσε το πλεονέκτημα της ανάπτυξης ενός εξαιρετικά στενού κινητήρα. Αυτό επέτρεψε στις μάζες να συγκεντρωθούν ακόμα πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας καθώς και να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο η συμπεριφορά του πλαισίου (χάρη στο κοντό μεταξόνιο και το μακρύ ψαλίδι). Ο στενός V 4 αφήνει περιθώριο για μεγαλύτερη διαδρομή με τελικό κέρδος της καλύτερη αναπνοή του κινητήρα. Έτσι γίνεται εφικτό να αποδίδει εξαιρετικά στις υψηλές στροφές χωρίς να χρειάζεται να γίνει φαρδύς. Αυτό έχει σαν συνέπεια την εξαιρετική αεροδυναμική και την ευκολία αλλαγής κατεύθυνσης ( δύο χαρακτηριστικά που οι μοτοσυκλέτες Aprilia πάντα ήταν σημεία αναφοράς).

Οι μονομπλόκ κύλινδροι κάνουν ακόμα πιο ελαφρύ εξωπραγματικό τον κινητήρα και συμβάλουν τα μέγιστα στην ευστάθεια και την αποτελεσματικότητα της μοτοσυκλέτας. Οι δίοδοι αέρα του ram air έχουν διαφορετικό μήκος και διάμετρο. Κάθε μπλοκ κυλίνδρων έχει το δικό του σερβο-μοτέρ που ελέγχει τα δύο σώματα ψεκασμού. Το άνοιγμα των τεσσάρων πεταλούδων των σωμάτων ψεκασμού, και κατ’ επέκταση η ποσότητα εισερχομένου αέρα, μπορούν πλέον να ελεγχθούν ανεξάρτητα. Αυτή η λύση ανοίγει νέους ορίζοντες στην ηλεκτρονική διαχείριση του κινητήρα έχοντας σαν αποτέλεσμα ένα πραγματικά σκεπτόμενο traction control. Το τύπου κασέτα κιβώτιο ταχυτήτων και ο μονόδρομος συμπλέκτης αποπνέουν την αγωνιστική καταβολή του κινητήρα.

Το Aprilia RSV 4 σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε με γνώμονα την συμμετοχή του σε αγώνες και φυσικά προσφέρει όλες τις ρυθμίσεις που μπορούν να βρεθούν σε αγωνιστικές μοτοσυκλέτες.

Συγκεκριμένα αυτό το πανίσχυρο Aprilia , το δυνατότερο που κατασκευάστηκε ποτέ από το εργοστάσιο του Noale , προσφέρει όλες τις ρυθμίσεις πλαισίου και γεωμετρίας. Το μεταβλητής γεωμετρίας πλαίσιό του όχι μόνο δίνει την δυνατότητα ρύθμισης της γωνίας offset αλλά και της ρύθμισης του ύψους του ψαλιδιού και της θέσης του κινητήρα. Η αγωνιστική τεχνολογία έχει χρησιμοποιηθεί παντού πάνω στην μοτοσυκλέτα. Το πλαίσιο και το ψαλίδι του RSV 4 έχουν κατασκευαστεί από ελαφρύ αλλά ταυτόχρονα εξαιρετικά ανθεκτικό κράμα αλουμινίου μεταβλητής διατομής.

Τα επιμέρους εξαρτήματα που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι κορυφαίας ποιότητας και περιλαμβάνουν μπροστινό ανάποδο πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι και πίσω πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση από την Ohlins, μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo και τροχούς από σφυρήλατο ultralite αλουμίνιο.

Το σχέδιο του RSV4 ακολουθεί την φιλοσοφία της υπόλοιπης μοτοσυκλέτας: κανένας συμβιβασμός! Ο αγωνιστικός χαρακτήρας του RSV 4 είναι καθαρός και φαίνεται σε κάθε τμήμα της μοτοσυκλέτας ακόμα και με την επιλογή της απουσίας λύσεων που υπάρχουν για λόγους εντυπωσιασμού (όπως για παράδειγμα του υδραυλικού συμπλέκτη).

Σαν αποτέλεσμα, η συνολική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας καθώς και των προηγμένων τεχνολογικά λύσεων που έχουν χρησιμοποιηθεί, να δένουν αρμονικά και προσφέρουν μια πρωτόγνωρη αίσθηση αγωνιστικής οδήγησης στην πίστα, στο φυσικό περιβάλλον του τελευταίου δημιουργήματος της Aprilia .

Το φαίρινγκ έχει εξελιχθεί σε αεροδυναμική σήραγγα. Μικρό σε μέγεθος μεν κάνει εξαιρετικά την δουλειά του χωρίς να κρύβει το πλαίσιο και τον κινητήρα.

Ο τριπλός προβολέας κάνει το RSV4 αναγνωρίσιμο αμέσως και με την πρώτη ματιά ενώ είναι υπεράνω κριτικής η απόδοση του.

Τέλος η ουρά, ένα γλυπτό αεροδυναμικής, χαρακτηριστικά λεπτή δίνει ακόμα μια έμφαση στην δυναμική της μοτοσυκλέτας αφού ακόμα και σταματημένη η μοτοσυκλέτα φωνάζει για πίστα, ταχύτητα και αγώνες. Ένα ακόμα πραγματικό Aprilia.

*

h.a.balafoutre

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #69 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 09:26:37 μμ »
Απριλιάκηδες...το εργαλείο είναι too much για WSBK. Είναι και γαμώ, δεν υπάρχει αμφιβολία, αλλά αν τρέχουν V4 στα SBK...δηλαδή στα MotoGp τι θα τρέχουν μετά, ειδικά από τη στιγμή που έγιναν όλα 4Τ. Πάμε σε ενοποίηση? Διότι αφού η κολοτρυπίδα η απρίλια άνοιξε τους ασκούς του αιόλου....σε μια κατηγορία που δεν έχει εμπειρία, είναι προφανές πως αν δεν έχει 500,000ευρώ αυτό το αριστούργημα, να είναι τόσο ακριβό όπως το Desmosedici ώστε να είναι σε δική τους κατηγορία....αλλιώς το βλέπω να αγοράζει όλα τα αντίτυπα η χονδα να δει πως φτιάχνονται οι μηχανές σήμερα και πως μπορείς να γλυτώσεις το λιμάνι του Τόκυο από την πλυμμήρα...αφού ο βυθός έχει γεμίσει τσιμεντομένους μηχανικούς και κάθε φορά ανεβαίνει η στάθμη της θάλασσας 10εκατοστά.....το χαρακίρι τους το απαγόρευσε ο αυτοκράτορας διότι μια κολοτρυπίδα πάλι τους το φόρεσε σε διαφήμιση παλιά και έχουν ψυχολογικά από τότε.

Το σίγουρο είναι πως πρόκειται για μια κατάσταση Perl Harbor. Σπέρνεις ανέμους και θερίζεις θύελλες. Διότι και μόνον ως μέγεθος πάρα πολύ δύσκολα θα μπορέσει να ανταπεξέθει σε αυτό που έκανε. Δηλαδή αν μεθαύριο, πεί η Yamaha ή η χονδα, ή η Σουζούκι ή η Καβασάκι στα μοντέλα Superbike ότι πάρεις 10.000ευρώ το κομμάτι...η MV Agusta θα κλείσει πάλι, η Ducati...θα το γυρίσει σε σκούτερ, η ΚΤΜ θα εξαγοραστεί από την BMW και θα απολύσει 15000 εργαζόμενους για να διατυρήσει κερδοφόρα τη χρονιά και μόνον στα αρχεία του επιμελητιρίου θα υπάρχει μια εταιρεία που ξεκινούσε από Α (άλφα) και τίποτα άλλο.

edit:Για να μην τολμήσω και πω το άλλο....μην βγεί καμιά Rotax στο κουρμπέτι κι αρχίσει και παραμιλάει για τίποτα δικαιώματα-πατέντες.....θού κύριε.....
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 24, 2008, 09:35:14 μμ από h.a.balafoutre »

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #70 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 10:05:17 πμ »
Argi ρίξε μια ματιά ρε φίλε εδώ...
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα έχει βάλει με το CBR :h22: :h22:, αλλά το βγάζει καμμιά 20αριά κιλά ελαφρύτερο, μικρότερο, γαμηστερότερο, και με τον πιο χάλια οδηγό ... :srry:

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #71 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 11:15:33 πμ »
Argi ρίξε μια ματιά ρε φίλε εδώ...
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα έχει βάλει με το CBR :h22: :h22:, αλλά το βγάζει καμμιά 20αριά κιλά ελαφρύτερο, μικρότερο, γαμηστερότερο, και με τον πιο χάλια οδηγό ... :srry:

Ναι ειναι θεοι!

Προσεξες που λεει στο εξωφυλλο που λεει κατι για 169 ενω στι κειμενο μιλανε για 180???

*

stako

Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #72 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 11:21:38 πμ »
25 κιλά λέει για την ακρίβεια αλλά αυτό δεν παίζει......:D

Δύο τα σημαντικά του άρθρου, ένα ότι προβλέπεται συνεπιβάτης (μπαίνει σελάκι και μασπιέ) και ότι σε διαστάσεις όταν ανεβαίνεις είναι μικρότερο από CBR1000. (πολύ σημαντικό το τελευταίο καθώς το CBR είναι ΠΟΛΥ μικρό)

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #73 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 11:46:13 πμ »

Ναι ειναι θεοι!


Κουφάλες Ιταλοί..... Όλους στο pay list τους έχετε  :h22: :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Japan Vs Italian (RSV4 & other) τεχνικο-συζητησεις
« Απάντηση #74 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 11:48:07 πμ »
ένα ότι προβλέπεται συνεπιβάτης (μπαίνει σελάκι και μασπιέ)

Ξέχασε να αναφέρει ότι ο συνεπιβάτης πρέπει να είναι Χομπιτ  :h22:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης