Όσο για το πουπουλένιο βάρος…να κάνουμε λιγάκι κράτη να δούμε??? 190kg γεμάτο μάλλον είναι χλωμό αλλά ακόμα και να ισχύει μη ξεχνάμε ότι μιλάμε για μια μοτοσικλέτα που είναι μονόσελη με μισό υποπλαίσιο, δίχως ποδοστήρια συνεπιβάτη και σέλα (χαρακτηριστικά να αναφέρω ότι η μετατροπή υποπλαισίου από strada σε monoposto στο Ducati 996 ελαφρώνει κατά 4 ολόκληρα φιλάκια τη μοτοσικλέτα!!!)
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:ούτε japan θυμίζει ούτε τίποτα από ότι κυκλοφορεί... είναι απίστευτο και το design του θεού Miguel Galluzi απλά δεν παίζεται... που είδατε japan με τέτοια λεπτομέρεια, με carbon υποπλαίσιο, με τέτοια ουρά που θυμίζει motogp bike?
πλάκα κάνετε???
δείτε το καινούργιο R1 που θυμίζει shiver από πίσω με διασταύρωση b-king και μετά ελάτε να μου πείτε για σχέδιο... ή το cbr που είναι σαν τρακαρισμένη κότα... ή το gsxr πού είναι το ίδιο εδ΄ς και 4 χρόνια με αλλαγμένα αυτοκόλλητα ...
τι λέτε ρε σεις??? τι δεν σας αρεσει δηλαδή?
που είναι ultra light? που έχει ανύπαρκτη ουρά? ξέρετε σε ποια κατηγορία είναι το μηχανακι?? SUPERSPORT !!!! τι θέλετε θέση για συνεπιβάτη και τουριστικές δυνατότητες????? ΗΜΑΡΤΟΝ :oo!
Carbon υποπλαισιο παλιά…μια προσεκτική ματιά σε φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης δείχνει ότι ούτε καν το αγωνιστικό δεν έχει τέτοιο υποπλαισιο. Όσο για το πουπουλένιο βάρος…να κάνουμε λιγάκι κράτη να δούμε??? 190kg γεμάτο μάλλον είναι χλωμό αλλά ακόμα και να ισχύει μη ξεχνάμε ότι μιλάμε για μια μοτοσικλέτα που είναι μονόσελη με μισό υποπλαίσιο, δίχως ποδοστήρια συνεπιβάτη και σέλα (χαρακτηριστικά να αναφέρω ότι η μετατροπή υποπλαισίου από strada σε monoposto στο Ducati 996 ελαφρώνει κατά 4 ολόκληρα φιλάκια τη μοτοσικλέτα!!!)
Προσωπικά θα περίμενα δαγκάνες Brembo M4 αλα 1098 και ζαντούλες που να γράφουν τι είναι (μοιάζουν ΟΖ αλλά δε γράφουν τίποτα ή τουλάχιστον δε φαίνεται στις φωτο).
Όσο για τη σύγκριση με τα ποταπά και ανάξια αναφοράς μοντέλα της κατηγορίας καλύτερα θα ήταν να είμαστε λιγάκι προσεκτικοί γιατί έχουμε και πρόσφατο παράδειγμα νέου γυμνού από την Aprilia που στα specs γ@μ@γε και έδερνε όλα τα μηχανάκια της κατηγορίας αλλά έπρεπε να γίνει sequel μέχρι να το πετύχουν….για να μην αναφέρουμε και το χωμάτινο φιάσκο…λέω εγώ τώρα… ΥΠΟΜΟΝΗ παλικάρια
Όσο για το πουπουλένιο βάρος…να κάνουμε λιγάκι κράτη να δούμε??? 190kg γεμάτο μάλλον είναι χλωμό αλλά ακόμα και να ισχύει μη ξεχνάμε ότι μιλάμε για μια μοτοσικλέτα που είναι μονόσελη με μισό υποπλαίσιο, δίχως ποδοστήρια συνεπιβάτη και σέλα (χαρακτηριστικά να αναφέρω ότι η μετατροπή υποπλαισίου από strada σε monoposto στο Ducati 996 ελαφρώνει κατά 4 ολόκληρα φιλάκια τη μοτοσικλέτα!!!)
Και εγώ να αναφέρω κάνοντας τον συνήγορο του διάολου, ότι το 1098R με τα 37.000€ ζυγίζει 191kg. Και αν ακόμα το μηχανάκι ζυγίζει 195 πχ γεμάτο, πες μου πόσο θα ζυγίζει με μια εξάτμιση της προκοπής και όχι Euro3579, χωρίς λασπωτήρες κλπ περιττά
φιλιά στη μούρη :bye:
Ναι ρε φιλε μπορει η Ντουντουκα να ζυγιζει τοσο γεματη αλλα μη ξεχνας οτι ειναι full carbon και με ζαντουλα special! Μονο το κουστουμακι τις αφαιρει καμια 10αρια κιλακια (μαζι με το ρεζερβουαρ)
Ναι ρε φιλε μπορει η Ντουντουκα να ζυγιζει τοσο γεματη αλλα μη ξεχνας οτι ειναι full carbon και με ζαντουλα special! Μονο το κουστουμακι τις αφαιρει καμια 10αρια κιλακια (μαζι με το ρεζερβουαρ)
Επομένως αμφιβάλεις μόνο για το κομμάτι του βάρους του RSV. Ασε την ντουντούκα στην ακρη, γιατί τα 37.000€ την βάζουν σε άλλη διαστημική κατηγορία.
όσο για τα 4 κιλά του monoposto, καλέ μου φίλε είναι απολύτως φυσιολογικά μιας και ένα μικρότερο υποπλαίσιο φτιαγμένο με την νεροσωλήνα της Ducati είναι ελαφρύτερο (λιγότερη ποσότητα χάλυβα και μόνο :h22:)
Το RSV4 είναι πανάλαφρο αν είναι αλήθεια ότι δηλώνουν, και σίγουρα τέτοια μείωση βάρους δεν βγαίνει απ΄το σελλάκι του συνεπιβάτη και τα μαρσπιέ που λείπουν ρε Argi.....
Κάτσε να βγεί και το ζυγίζουμε στη λαχαναγορά που έχω ένα γνωστό με πλάστιγγα... :dry:
Υ.Γ. Ε δεν ειναι και ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ.....το Honda που εχει δημιουργησει τοσο κακο σαματα φετος ειναι 198...γεματο μαστορα...και με σελακι...και ποδοστηρια...και πινακιδα....και υποπλαισιο...και...αυτα!!!
Ναι ρε φιλε μπορει η Ντουντουκα να ζυγιζει τοσο γεματη αλλα μη ξεχνας οτι ειναι full carbon και με ζαντουλα special! Μονο το κουστουμακι τις αφαιρει καμια 10αρια κιλακια (μαζι με το ρεζερβουαρ)
Επομένως αμφιβάλεις μόνο για το κομμάτι του βάρους του RSV. Ασε την ντουντούκα στην ακρη, γιατί τα 37.000€ την βάζουν σε άλλη διαστημική κατηγορία.
όσο για τα 4 κιλά του monoposto, καλέ μου φίλε είναι απολύτως φυσιολογικά μιας και ένα μικρότερο υποπλαίσιο φτιαγμένο με την νεροσωλήνα της Ducati είναι ελαφρύτερο (λιγότερη ποσότητα χάλυβα και μόνο :h22:)
Το RSV4 είναι πανάλαφρο αν είναι αλήθεια ότι δηλώνουν, και σίγουρα τέτοια μείωση βάρους δεν βγαίνει απ΄το σελλάκι του συνεπιβάτη και τα μαρσπιέ που λείπουν ρε Argi.....
Κάτσε να βγεί και το ζυγίζουμε στη λαχαναγορά που έχω ένα γνωστό με πλάστιγγα... :dry:
Αμφιβαλω σοβαρα και για την ιπποδυναμη η οποια με μια μειωση της ταξεως του 15% στην ιπποδυναμη που ανακοινωνεται μεχρι το τροχο (15% ειχε το πρωτο Mille :thnk: :thnk: και περιπου 12% τα Ι4 απο Ανατολης) στο τροχο θα φτανουν πολυ μπακαλιστικα περιπου 155 τροχο. Ενα πουλακι μου ειπε μαλιστα οτι απο του χρονου το βασικο μοντελο της Ντουντου 1098 αλλα και το S θα φοραει το μοτερ απο το R...ξερεις τι σημαινει αυτο 160 τροχο απο V2 ΑΚΡΙΒΩΣ στα ιδια χρηματα! Οποτε μην ονειρευομαστε οτι θα ερθει το τερατακι της μαμας εταιριας μας που ολοι ασγαπαμε και θα γ@μησει οτι κυκλοφορει...τα πραγματα δυσκολευουν λεμεεεεεεεεε
Το θεμα ομως δεν ειναι εκει...το μονο που προτεινω ειναι να μη προτρεχουμε να χρησουμε το μαναρι κορυφη της κατηγοριας που κατουραει στους ταφους των αντιπαλων του μιας και καλα καλα ακομα δε ξερουμε τιποτα για αυτο! :tez:
Υ.Γ. Ε δεν ειναι και ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ.....το Honda που εχει δημιουργησει τοσο κακο σαματα φετος ειναι 198...γεματο μαστορα...και με σελακι...και ποδοστηρια...και πινακιδα....και υποπλαισιο...και...αυτα!!!
Κάτσε να βγεί και το ζυγίζουμε στη λαχαναγορά που έχω ένα γνωστό με πλάστιγγα... :dry:
Ελα μου???? :thnk:
Το ελαφρύτερο SS αν δεν κάνω λάθος είναι το RC8 που είναι στα 199 γεμάτο. Το CBR είναι τόσο άδειο
Aprilia have revealed that the new RSV4 weighs in at 190kg fully fueled, which incidentally is 9kg less than a Honda CBR1000RR Fireblade weighs with an empty tank.
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2008/september/15-21/sep2008-rsv4-launch-picture/
Υ.Γ. Ε δεν ειναι και ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ.....το Honda που εχει δημιουργησει τοσο κακο σαματα φετος ειναι 198...γεματο μαστορα...και με σελακι...και ποδοστηρια...και πινακιδα....και υποπλαισιο...και...αυτα!!!
Ελα μου???? :thnk:
Το ελαφρύτερο SS αν δεν κάνω λάθος είναι το RC8 που είναι στα 199 γεμάτο. Το CBR είναι τόσο άδειο
Aprilia have revealed that the new RSV4 weighs in at 190kg fully fueled, which incidentally is 9kg less than a Honda CBR1000RR Fireblade weighs with an empty tank.
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2008/september/15-21/sep2008-rsv4-launch-picture/
Κάτσε γιατί και η χόντα κάτι για V5
Κάτσε γιατί και η χόντα κάτι για V5 λέει εξάλου άμα δε βγάζει 165-170 τροχό δε μπορούμε να μιλάμε για ανωτερότητα...
Πάντως στ πίστα θα ράβει πιστεύω... :kalo:
Απο μνημης ειμαι σχεδον βεβαιος οτι εχει ζυγιστει στα κιλα που σου ειπα....το λινκ που εβαλες απλα λεει οτι συμφωνα με την Aprilia το V4 θα ειναι 190 με καυσιμα...δε λεει τιποτα για λαδι, νερα ψυγειου, μπαταριας κτλ..!!! Επισης τα κιλα που αναφερονται ειναι τα ζυγισμενα απο την εν λογο εφημεριδα (αλλωστε εχει και επιδοσεις 400αρι) και οχι τα "εργοστασιακα" που ειναι για γελια στα 185?!?!?!!?
Επισης για το ΚΤΜ αν το 199 που λες ειναι αληθες...γερασα και δε θυμαμαι...η εταιρια ανακοικωνε οτι το 8αρι θα ειναι τοσο Ready To Race αλλα πρεπει να ειναι ο μονος κατασκευαστης που δε λεει χοντρα ψεματα για το βαρος!!!
Υ.Γ. Ε δεν ειναι και ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ.....το Honda που εχει δημιουργησει τοσο κακο σαματα φετος ειναι 198...γεματο μαστορα...και με σελακι...και ποδοστηρια...και πινακιδα....και υποπλαισιο...και...αυτα!!!
Ελα μου???? :thnk:
Το ελαφρύτερο SS αν δεν κάνω λάθος είναι το RC8 που είναι στα 199 γεμάτο. Το CBR είναι τόσο άδειο
Aprilia have revealed that the new RSV4 weighs in at 190kg fully fueled, which incidentally is 9kg less than a Honda CBR1000RR Fireblade weighs with an empty tank.
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2008/september/15-21/sep2008-rsv4-launch-picture/
Απο μνημης ειμαι σχεδον βεβαιος οτι εχει ζυγιστει στα κιλα που σου ειπα....το λινκ που εβαλες απλα λεει οτι συμφωνα με την Aprilia το V4 θα ειναι 190 με καυσιμα...δε λεει τιποτα για λαδι, νερα ψυγειου, μπαταριας κτλ..!!! Επισης τα κιλα που αναφερονται ειναι τα ζυγισμενα απο την εν λογο εφημεριδα (αλλωστε εχει και επιδοσεις 400αρι) και οχι τα "εργοστασιακα" που ειναι για γελια στα 185?!?!?!!?
Επισης για το ΚΤΜ αν το 199 που λες ειναι αληθες...γερασα και δε θυμαμαι...η εταιρια ανακοικωνε οτι το 8αρι θα ειναι τοσο Ready To Race αλλα πρεπει να ειναι ο μονος κατασκευαστης που δε λεει χοντρα ψεματα για το βαρος!!!
Φιλε Painkiller το δικο σου μοντελο (που ειναι 2001) βγαζει αυτη την ιπποδυναμη αλλα το δικο σου δεν ειναι η πρωτη γενια!!! Το πρωτο μοντελο εβγαζε 110 τροχο κατα μεσο ορο...βαλτα κατω και πες μου.
το μοντελο του 99 το εδινε το μοτο 117,3 ιππους το εχω τωρα μπροστα μου στο moto catalog toy 99 και καπου εκει το εδινε και το τευχος που το ειχε συγκριτικο με το r1 to 98 ..με τιποτα δεν ηταν 110..
Υ.Γ. Ε δεν ειναι και ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ.....το Honda που εχει δημιουργησει τοσο κακο σαματα φετος ειναι 198...γεματο μαστορα...και με σελακι...και ποδοστηρια...και πινακιδα....και υποπλαισιο...και...αυτα!!!
Ελα μου???? :thnk:
Το ελαφρύτερο SS αν δεν κάνω λάθος είναι το RC8 που είναι στα 199 γεμάτο. Το CBR είναι τόσο άδειο
Aprilia have revealed that the new RSV4 weighs in at 190kg fully fueled, which incidentally is 9kg less than a Honda CBR1000RR Fireblade weighs with an empty tank.
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2008/september/15-21/sep2008-rsv4-launch-picture/
Απο μνημης ειμαι σχεδον βεβαιος οτι εχει ζυγιστει στα κιλα που σου ειπα....το λινκ που εβαλες απλα λεει οτι συμφωνα με την Aprilia το V4 θα ειναι 190 με καυσιμα...δε λεει τιποτα για λαδι, νερα ψυγειου, μπαταριας κτλ..!!! Επισης τα κιλα που αναφερονται ειναι τα ζυγισμενα απο την εν λογο εφημεριδα (αλλωστε εχει και επιδοσεις 400αρι) και οχι τα "εργοστασιακα" που ειναι για γελια στα 185?!?!?!!?
Επισης για το ΚΤΜ αν το 199 που λες ειναι αληθες...γερασα και δε θυμαμαι...η εταιρια ανακοικωνε οτι το 8αρι θα ειναι τοσο Ready To Race αλλα πρεπει να ειναι ο μονος κατασκευαστης που δε λεει χοντρα ψεματα για το βαρος!!!
Φιλε Painkiller το δικο σου μοντελο (που ειναι 2001) βγαζει αυτη την ιπποδυναμη αλλα το δικο σου δεν ειναι η πρωτη γενια!!! Το πρωτο μοντελο εβγαζε 110 τροχο κατα μεσο ορο...βαλτα κατω και πες μου.
το μοντελο του 99 το εδινε το μοτο 117,3 ιππους το εχω τωρα μπροστα μου στο moto catalog toy 99 και καπου εκει το εδινε και το τευχος που το ειχε συγκριτικο με το r1 to 98 ..με τιποτα δεν ηταν 110..
Απο μνημης ειμαι σχεδον βεβαιος οτι εχει ζυγιστει στα κιλα που σου ειπα....το λινκ που εβαλες απλα λεει οτι συμφωνα με την Aprilia το V4 θα ειναι 190 με καυσιμα...δε λεει τιποτα για λαδι, νερα ψυγειου, μπαταριας κτλ..!!! Επισης τα κιλα που αναφερονται ειναι τα ζυγισμενα απο την εν λογο εφημεριδα (αλλωστε εχει και επιδοσεις 400αρι) και οχι τα "εργοστασιακα" που ειναι για γελια στα 185?!?!?!!?
Επισης για το ΚΤΜ αν το 199 που λες ειναι αληθες...γερασα και δε θυμαμαι...η εταιρια ανακοικωνε οτι το 8αρι θα ειναι τοσο Ready To Race αλλα πρεπει να ειναι ο μονος κατασκευαστης που δε λεει χοντρα ψεματα για το βαρος!!!
Φίλε δεν ξέρω τι παίζει για το CBR. Η Ηονδα δίνει 199 Kerb Weight (γεμάτο). Γιατι το MCN δίνει 199 χωρίς βενζίνη το αγνοώ. ϊσως να το ζύγισαν ή να κάνει λάθος.
Το ΚΤΜ βγαίνει 199,5 κιλά με βενζίνη. Πιθανόν να είναι και κόλπο του marketing έτσι ώστε να μείνει το βάρος κάτω απ΄τα 200 και το εφοδίασαν με 16.5lt ντεπόζιτο.
Για το aprilia είδωμεν. Αυτή τη βδομάδα θα κάνει παρουσίαση το MCN :bye:
Αυτή η μανια με τη μείωση βάρους δε το καταλαβαίνω ρε πστ μου.
Θαρρείς και άμα είναι η μηχανή 205 κιλά δε θα στρίβει και δε φρενάρει ή δε θα επιταγχύνει ένώ άμα είναι 199,5 θα γ1μ@ει τέτοιες π@π@ριές πάνε να κάνουνε γι αυτό και τα πλαίσια(gsxr fazer) κόβονται σα πράσα :rant1:
Στο τέλος θα μας βάλουν δυο ρόδες και μια μηχανή στη πλάτη και θα χουμε για σασί το σώμα μας :tez: :tez:
Μας έχουν ζαλίσει τα @ρχιδι@ με τέτοιες παπαριές τις οποίες φυσικά τι σιγοντάρουν και τα περιοδικά τύπου .
Το αν το καινούργιο απρίλια ζυγίζει 199 ή 205 ποσώς με ενδιαφέρει :shahea: :shahea:
Με ενδιαφέρει πόσα άλογα και πως τα βγάζει στο δρόμο και στη πίστα ,τι αναρτήσεις φορά ,φρένα ,ζάντες, αν αλλάζει γρήγορα κατεύθυνση(γεωμετρία)
όλα τα άλλα άμα τρέξω και αγώνες θα τη ψάξω πως να μειώσω βάρος.
Σόρυ σε πιστεύω να πρόσβαλα κανένα αλλά εδώ και καιρό αυτό με το βάρος των μηχανών έχει γίνει βαρετό
Βύρωνα μου δε το'γραψα για σένα :P :P :chrs:
Peace brothers..... :srndr:
Κόψτε τα κοντοσούβλια στη λαδόκολλα, κόψτε μαλλί, κόψτε νύχια, ρίξτε ένα κατούρημα καλό και θα καθαρίζετε ότι ultra light κυκλοφορεί. :bye:
όσο για το αν η μείωση βάρους επέφερε κομένα πλαίσια δεν έχεις παρά μόνο να δεις πόσα πλαίσια κοβόντουσαν από gsxr k-k3-k4 kaι πόσα κόπηκανν από κ5-κ6 όπου το πλαίσιο έχασε βάρος κατά τη Σουζούκι 10-15%!!
Δε πιστεύω να συγκρίνεις την αξιοποιστία σε καταπονήσεις στο δρόμο μία ζάντα από μαγνήσιο και μία συμβατική θα ήταν αστείο γιατί ξέρω ότι γνώσεις έχεις....
To πλαίσιο του κ7 ενισχύθηκε ΚΑΙ σε βάρος και όχι μόνο σε κολήσεις όπως λες.
Και όχι δε λέω ότι θέλουν να μας σκοτώσουν
μ@λ@κίες όμως όλοι κάνουν ακόμα και τα μεγάλα εργοστάσια......
όσο για τις ΟΖ που λες συνήθως τισ χρησοιμοποιούν σε αγώνες και σε σπέσια΄εκδώσεις μοτοσικλετών π.χ φάκτορυ τουόνο σω κ.λ.π. που συνήθως πάνε πίστα άσχετα αν στην Ελλάδα τισ σκίζουμε παντού(ΊΣΩς ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΈΧΟΥΜΕ ΠΊΣΤΑ)
Δε πιστεύω να συγκρίνεις την αξιοποιστία σε καταπονήσεις στο δρόμο μία ζάντα από μαγνήσιο και μία συμβατική θα ήταν αστείο γιατί ξέρω ότι γνώσεις έχεις....
τελος 675 ... ενα μηχανακι που εδω και τρια χρονια ειναι πρωτο στη κατηγορια του , πραγμα που σημαινει οτι οντως ειναι αυτο που λενε και πραγματικα αξιζει τη προβολη και τα σχολια που δεχεται αλλα παραταυτα οι δρομοι και οι πιστες ειναι γεματα cbr-gsxr kai r6 ,αομα και το ζχ6 που θεωρειτε το χειριστο απο τα τζαπαν , εχει καλυτερες πωλησεις απο το 675 ...που ξαναλεμε υπαρχει εδω και 3 χρονια και θεωρειτε το καλυτερο ...
και παλι στον αντιποδα , αναφερθηκε οτι στο 24endurance σπασανε ενα σωρο γιαπονεζικα και μολις ενα ducati ...καμια φορα μερικα ειναι οντως θεμα τυχης-ατυχιας ...τελος 675 ... ενα μηχανακι που εδω και τρια χρονια ειναι πρωτο στη κατηγορια του , πραγμα που σημαινει οτι οντως ειναι αυτο που λενε και πραγματικα αξιζει τη προβολη και τα σχολια που δεχεται αλλα παραταυτα οι δρομοι και οι πιστες ειναι γεματα cbr-gsxr kai r6 ,αομα και το ζχ6 που θεωρειτε το χειριστο απο τα τζαπαν , εχει καλυτερες πωλησεις απο το 675 ...που ξαναλεμε υπαρχει εδω και 3 χρονια και θεωρειτε το καλυτερο ...
Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Όπως και δεν ήταν τυχαίο που δύο 675 σπάσανε στον εξάωρο.
Άλλο να φτιάχνεις τέτοια μηχανάκια 20 χρόνια και άλλο μόλις να ξεκινάς.
Αν όπως λες οι σφυρίλατες αλουμινίου έχουν την ίδια αντοχή μετισ εργοστασιακές και έχουν διαφορά 2,5 αύριο θα πάω να τις αγοράσω...
όμως για την αξιοπιστία ειδικά στους ελληνικούς δρόμους με τις λακουβάρες και τα εξογκώματα λέω να παραμείνω στις συμβατικές.
Τέλος η συζήτηση είχε αρχίσει από το βάρος των μοτοσικλετώνν και ειδικά για το μη περιστρεφόμενο φορτίο και τις γελοίες διαφορές των 2 κιλών που διατυμπανίζουν όλα τα περιοδικά.
Δε θα μπω δε λεπτομέροιες για τις αλουμινίου ζάντες ότι δε στραβώνον αλλά σπάνε αυτό το ξέρουν όλοι.
Ειδικά με τα ντιούμπλεξ Λάστιχα........
τελος 675 ... ενα μηχανακι που εδω και τρια χρονια ειναι πρωτο στη κατηγορια του , πραγμα που σημαινει οτι οντως ειναι αυτο που λενε και πραγματικα αξιζει τη προβολη και τα σχολια που δεχεται αλλα παραταυτα οι δρομοι και οι πιστες ειναι γεματα cbr-gsxr kai r6 ,αομα και το ζχ6 που θεωρειτε το χειριστο απο τα τζαπαν , εχει καλυτερες πωλησεις απο το 675 ...που ξαναλεμε υπαρχει εδω και 3 χρονια και θεωρειτε το καλυτερο ...
Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Όπως και δεν ήταν τυχαίο που δύο 675 σπάσανε στον εξάωρο.
Άλλο να φτιάχνεις τέτοια μηχανάκια 20 χρόνια και άλλο μόλις να ξεκινάς.
Η γνωμη μου ειναι οτι η μειωση του βαρους ειναι σημαντικοτερη της αυξησης της ιπποδυναμης μιας και τα αποτελεσματα ειναι πιο ευεργετικα για τη συνολικη λειτουργια και συμπεριφορα της μοτοσυκλετας. Χαρακτηριστικα θα αναφερω οτι στο αγαπημενο σου περιοδικο Superbike περισυ εκαναν τεστ οπου ενα Kawasaki ZX10R εκανε γυρολογια με αγωνιζομενο εντελως μαμα και μετα μονο αλλαζοντας τις εργοστασιακες ζαντες με ενα ζευγαρι carbon BST. Το αποτελεσμα ηταν σχεδον 2sec κατω σε χρονο...ξερεις ποσα παραπανω αλογα θα χρειαζοταν καποιος για να κατεβασει τοσο τα γυρολογια του? Σιγουρα ομως θα κοστιζαν παραπανω απο τα €3000 που κανουν οι ζαντες!
ΗΜΑΡΤΟΝ ρε παλληκαρια!
και παλι στον αντιποδα , αναφερθηκε οτι στο 24endurance σπασανε ενα σωρο γιαπονεζικα και μολις ενα ducati ...καμια φορα μερικα ειναι οντως θεμα τυχης-ατυχιας ...τελος 675 ... ενα μηχανακι που εδω και τρια χρονια ειναι πρωτο στη κατηγορια του , πραγμα που σημαινει οτι οντως ειναι αυτο που λενε και πραγματικα αξιζει τη προβολη και τα σχολια που δεχεται αλλα παραταυτα οι δρομοι και οι πιστες ειναι γεματα cbr-gsxr kai r6 ,αομα και το ζχ6 που θεωρειτε το χειριστο απο τα τζαπαν , εχει καλυτερες πωλησεις απο το 675 ...που ξαναλεμε υπαρχει εδω και 3 χρονια και θεωρειτε το καλυτερο ...
Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Όπως και δεν ήταν τυχαίο που δύο 675 σπάσανε στον εξάωρο.
Άλλο να φτιάχνεις τέτοια μηχανάκια 20 χρόνια και άλλο μόλις να ξεκινάς.
αν και το συγκεκριμενο δικο σου επιχειρημα ειναι αυτο το οποιο υποστηριζει τα λεγομενα μου ''περι συγκρατημενης αισιοδοξιας'' για οτι αφορα το νεο μοτορι της εταιριας ... ενα ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ μοτερ , μιας εταιριας , οπου πολυς κοσμος κοιταει με προκαταληψη (τυχαια ????) ...
τελος 675 ... ενα μηχανακι που εδω και τρια χρονια ειναι πρωτο στη κατηγορια του , πραγμα που σημαινει οτι οντως ειναι αυτο που λενε και πραγματικα αξιζει τη προβολη και τα σχολια που δεχεται αλλα παραταυτα οι δρομοι και οι πιστες ειναι γεματα cbr-gsxr kai r6 ,αομα και το ζχ6 που θεωρειτε το χειριστο απο τα τζαπαν , εχει καλυτερες πωλησεις απο το 675 ...που ξαναλεμε υπαρχει εδω και 3 χρονια και θεωρειτε το καλυτερο ...
Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Όπως και δεν ήταν τυχαίο που δύο 675 σπάσανε στον εξάωρο.
Άλλο να φτιάχνεις τέτοια μηχανάκια 20 χρόνια και άλλο μόλις να ξεκινάς.
Και αυτο τι λεει???
Το ενα 675 δεν ειχε λαδια γιατι ο μ@λ@κ@ς ο μηχανικος δεν ειχε βαλει και εσπασε στο πρωτο γυρο....δηλαδη τα Ιαπωνεζικα τι θα εκαναν? Θα εβγαζαν ολο τον αγωνα???
ΗΜΑΡΤΟΝ ρε παλληκαρια!
ΗΜΑΡΤΟΝ ρε παλληκαρια!
ΜΗ ΣΥΝΧΙΖΕΣΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΗΝ ΗΛΙΚΙΑ :P
Και το σπάσιμο δύο 675 είτε "ξέχασε κάποιος να βάλει λάδια" είτε έγινε κάτι άλλο δημιουργεί εντυπώσεις, ειδικά όταν άλλων φίλων παντελώς μαμίσια Γιαπωνέζικα μηχανάκια δεν έπαθαν τίποτα.
Και το σπάσιμο δύο 675 είτε "ξέχασε κάποιος να βάλει λάδια" είτε έγινε κάτι άλλο δημιουργεί εντυπώσεις, ειδικά όταν άλλων φίλων παντελώς μαμίσια Γιαπωνέζικα μηχανάκια δεν έπαθαν τίποτα.
Σε ΄χασα λίγο...
Το 675 έσπασε από έλλειψη λαδιών ή όχι;
ΠαράθεσηΑν όπως λες οι σφυρίλατες αλουμινίου έχουν την ίδια αντοχή μετισ εργοστασιακές και έχουν διαφορά 2,5 αύριο θα πάω να τις αγοράσω...
όμως για την αξιοπιστία ειδικά στους ελληνικούς δρόμους με τις λακουβάρες και τα εξογκώματα λέω να παραμείνω στις συμβατικές.
Ρε συ Αντρεα διαβαζεις τι γραφεις???
Οταν μιλας για συμβατικες ζαντες τι ακριβως εννοεις??? Ελπιζω να μη πιστευεις οτι οι ζαντες στη μοτοσυκλετα σου ειναι σιδερενιες...αλλιως γιατι λες στο τελος του Post σου οτι οι αλουμινενιες ζαντες δε στραβωνουν αλλα σπανε?!?!?ΠαράθεσηΤέλος η συζήτηση είχε αρχίσει από το βάρος των μοτοσικλετώνν και ειδικά για το μη περιστρεφόμενο φορτίο και τις γελοίες διαφορές των 2 κιλών που διατυμπανίζουν όλα τα περιοδικά.
Νομιζω οτι εξηγησα γιατι δεν ειναι γελιο...επαναλαμβανω ως παραδειγμα οτι ειναι κατορθωμα που το CBR1000RR του 2008 εχει το ιδιο βαρος με εκεινο του 1998 το οποιο ειχε 16αρα ζαντα εμπρος, καρμπυρατερ, δε περναει EURO3 και αλλα περιοριστικα που επιβαρυνουν το συνολικο βαρος μιας συγχρονης μοτοσυκλετας!ΠαράθεσηΔε θα μπω δε λεπτομέροιες για τις αλουμινίου ζάντες ότι δε στραβώνον αλλά σπάνε αυτό το ξέρουν όλοι.
Ειδικά με τα ντιούμπλεξ Λάστιχα........
Οι ζαντες στις μοτοσυκλετες ειναι αλουμινενιες!!!! Η διαδικασια που χρησιμοποιουν οι εταιριες ειναι η γνωστη χυτη (χυτο αλουμινιο) η οποια εχει περισσοτερες πιθανοτητες στατιστικα να εχει ελλατωματα (πορους κτλ). Οι ζαντες απο σφυρηλατο αλουμινιο υπαρχουν και σαν εργοστασιακες σε πολλες μοτοσυκλετες και δεν ειναι εξοτικες απλα στοιχισουν κατι παραπανω στις εταιριες λογο τις διαφορετικης επεξεργασιας!!!
Εγω παντως χρησιμοποιω τα τελευταια 5 χρονια τη μοτοσυκλετα μου με σφυρηλατες ζαντες ο οποιες μαλιστα ειναι και επισκευασμενες (δηλαδη ειχαν στραβωσει και τις ισιωσα!!!) διχως ΑΠΟΛΥΤΩΣ κανενα προβλημα...το ιδιο φανταζομαι κανουν και ολοι κατοχοι Aprilia Mille RSV-R μεχρι το 2003 και οσοι εχουν Aprilia Mille Factory...
Υπάρχει όμως και μια βασική διαφοροποίηση.
Η μείωση του αναρτώμενου βάρους επηρρεάζει κατά πολύ λιγότερο την συμπεριφορά της μηχανής
σε σχέση με τη μείωση του μη αναρτώμενου βάρους ;)
αλλα κοστίζει και πολύ παραπάνω.....
Προφανώς τα 2sec δεν προήλθαν από τη μείωση του βαρους κατα 1 ή 2 ή 5 κιλά
Και το σπάσιμο δύο 675 είτε "ξέχασε κάποιος να βάλει λάδια" είτε έγινε κάτι άλλο δημιουργεί εντυπώσεις, ειδικά όταν άλλων φίλων παντελώς μαμίσια Γιαπωνέζικα μηχανάκια δεν έπαθαν τίποτα.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Άλλο να φτιάχνεις τέτοια μηχανάκια 20 χρόνια και άλλο μόλις να ξεκινάς.
Και το σπάσιμο δύο 675 είτε "ξέχασε κάποιος να βάλει λάδια" είτε έγινε κάτι άλλο δημιουργεί εντυπώσεις, ειδικά όταν άλλων φίλων παντελώς μαμίσια Γιαπωνέζικα μηχανάκια δεν έπαθαν τίποτα.
Δηλαδή εσύ βγάζεις συμπέρασμα για την αξιοπιστία μιας μηχανής, όταν δεν της έχουν βάλει λάδια? Τα παντελώς μαμίσια Γιαπωνέζικα μηχανάκια των φίλων σου, χωρίς λαδάκι δεν σπάνε? :thnk:
Εδώ μιλάμε για καθαρή ανθρώπινη βλακεία, μην μπερδεύουμε τα πράγματα... ;)Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Άλλο να φτιάχνεις τέτοια μηχανάκια 20 χρόνια και άλλο μόλις να ξεκινάς.
Εγώ έμαθα ότι έφτασε 100% Γιαπωνέζικο GSXR στην πίστα και όταν το κατέβασαν από το τρέιλερ, αυτό αυτό κόπηκε στα δύο.
Ξέχασα, είναι τα 20 χρόνια εμπειρία...
...Τίποτα δεν είναι τυχαίο!!! ;)
Δεν άκουσα κάτι τέτοιο.....:)
Δεν άκουσα κάτι τέτοιο.....:)
Είσαι άδικος θα έλεγα. Ρώτα τον dimdoc στο άλλο φόρουμ, πόσες χιλιάδες ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ χλμ και έξάωρους έχει κάνει με το 675, και τι του έχει βγάλει.
Ει ψιτ σουζούκι όχι όλα τα γιαπωνέζικα έτσι??Και το σπάσιμο δύο 675 είτε "ξέχασε κάποιος να βάλει λάδια" είτε έγινε κάτι άλλο δημιουργεί εντυπώσεις, ειδικά όταν άλλων φίλων παντελώς μαμίσια Γιαπωνέζικα μηχανάκια δεν έπαθαν τίποτα.
Δηλαδή εσύ βγάζεις συμπέρασμα για την αξιοπιστία μιας μηχανής, όταν δεν της έχουν βάλει λάδια? Τα παντελώς μαμίσια Γιαπωνέζικα μηχανάκια των φίλων σου, χωρίς λαδάκι δεν σπάνε? :thnk:
Εδώ μιλάμε για καθαρή ανθρώπινη βλακεία, μην μπερδεύουμε τα πράγματα... ;)Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Άλλο να φτιάχνεις τέτοια μηχανάκια 20 χρόνια και άλλο μόλις να ξεκινάς.
Εγώ έμαθα ότι έφτασε 100% Γιαπωνέζικο GSXR στην πίστα και όταν το κατέβασαν από το τρέιλερ, αυτό αυτό κόπηκε στα δύο.
Ξέχασα, είναι τα 20 χρόνια εμπειρία...
...Τίποτα δεν είναι τυχαίο!!! ;)
Υπάρχει όμως και μια βασική διαφοροποίηση.
Η μείωση του αναρτώμενου βάρους επηρρεάζει κατά πολύ λιγότερο την συμπεριφορά της μηχανής
σε σχέση με τη μείωση του μη αναρτώμενου βάρους ;)
αλλα κοστίζει και πολύ παραπάνω.....
Προφανώς τα 2sec δεν προήλθαν από τη μείωση του βαρους κατα 1 ή 2 ή 5 κιλά
Η μείωση του αναρτώμενου βάρους επηρρεάζει πολύ περισσότερο την συμπεριφορά της μοτό, καθώς οι αναρτήσεις δουλεύουν πολύ πολύ καλύτερα,έχεις μειωμένες δυνάμεις κατά το γυροσκοπικό, καλύτερο φρενάρισμα κλπ
Απλά υπάρχει ένα όριο στο πόσο ελαφριές/ανθεκτικές θα είναι.
Απλά λέω τι δημιουργεί κλίμα στη μάζα......
...έρχεται!!! :D
Ει ψιτ σουζούκι όχι όλα τα γιαπωνέζικα έτσι??
Ας με διορθώσει κάποιος αλλά εγώ ξέρω ότι
αναρτώμενο είναι αυτό που αναρτάται στο πλαίσιο,
ενώ μη αναρτώμενο αυτό που δεν αναρτάται
άρα κινείται σε σχέση μ αυτό, ζάντες, μπότες, δαγκάνες αλυσίδες, κλπ κλπ
(καμιά φορά και η θεωρία βοηθάει ;) )
Απλά λέω τι δημιουργεί κλίμα στη μάζα......
Ρε μαν ποιός την γαμεί τη μάζα; Αν κινούμαστε σύμφωνα μ΄αυτήν δεν θα είχες Capo. Για την ακρίβεια θα είχαμε όλοι TDM, VStrom & Transalp
Μα η συζήτηση ξεκίνησε από την απορία γιατί η μάζα παίρνει γιαπωνέζικα SS και όχι 675. :)
Όχι βρε!
...ξεκίνησε για την παρουσίαση του RSV4!!! :P :P
...το νούμερο 3 είναι σύμπτωση άραγε!? :P
...το νούμερο 3 είναι σύμπτωση άραγε!? :P
Όχι βέβαια.....
Σημαίνει τι θα πάρουμε :h22: :h22: :h22:
Argi ρίξε μια ματιά ρε φίλε εδώ... (http://issuu.com/motorcyclenews/docs/mcnsampler24sep08?mode=embed&documentId=080924135354-5ecb6664c38e4629af4860bd5617eea5&layout=grey)
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα έχει βάλει με το CBR :h22: :h22:, αλλά το βγάζει καμμιά 20αριά κιλά ελαφρύτερο, μικρότερο, γαμηστερότερο, και με τον πιο χάλια οδηγό ... :srry:
Ναι ειναι θεοι!
ένα ότι προβλέπεται συνεπιβάτης (μπαίνει σελάκι και μασπιέ)
ένα ότι προβλέπεται συνεπιβάτης (μπαίνει σελάκι και μασπιέ)
Ξέχασε να αναφέρει ότι ο συνεπιβάτης πρέπει να είναι Χομπιτ :h22:
Ε πόσες φορές είναι ο συνεπιβάτης σε τέτοια μηχανάκια πάνω από 45-50 κιλά??? :)
Ε πόσες φορές είναι ο συνεπιβάτης σε τέτοια μηχανάκια πάνω από 45-50 κιλά??? :)
Μας αναγκάζουν να έχουμε αδύνατες και μικρές κοπέλες για συνεπιβάτες... :psdof: :P
εσύ γιατί χτυπιέσαι ???? πάχυνε η δικιά σου?? :P :P :P