0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 592
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +238
Dorso vs Hyper
« - : Ιούλιος 22, 2020, 02:27:16 μμ »
καλησπέρεςςς!

ψάχνομαι για το επόμενο μηχανάκι μετά απ'το Tuono και αφού πουληθεί εννοείται.
η χρήση του θα είναι βασικά εντός πόλης με προοπτική για κοντινές βόλτες από Αθήνα προς Εύβοια,Πελοπόννησο.
σκέφτηκα για σκουτεράκι 250-300 για εντός πόλης και αργότερα αν μπορέσω για δεύτερο μεγάλο για βόλτες,το οποίο εγχείρημα είναι δύσκολο για μένα από οικονομικής άποψης...
σκέφτηκα για μονοκύλινδρο 690 τύπου Duke II με τα προβολάκια πάνω-κάτω,αλλά θυμάμαι ότι το γκάζι του ήταν on-off και τέλειωνε νωρίς για τα γούστα μου...

και ψάχνοντας έφτασα στο δίλημμα του τίτλου.
Dorso 750 Factory-900 ή Hyper 796-1100???

έχει κάποιος άποψη (ακόμα καλύτερα και για τα δύο μοντέλα) πως δουλεύουν εντός,εκτός,κατανάλωση-αυτονομία,κόστος χρήσης-service,παίρνουν συνεπιβάτη,αν σε πρήζουν,αν κοπανάνε κλπ.?

από σκούτερ,690 και Tuono έχω άποψη αλλά σε δικύλινδρο τύπου motard δεν έχω ανέβει.

κάθε γνώμη δεκτή!  :bye:



*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4100
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2312
Απ: Dorso vs Hyper
« Απάντηση #1 - : Ιούλιος 22, 2020, 06:09:38 μμ »
καλησπέρεςςς!

ψάχνομαι για το επόμενο μηχανάκι μετά απ'το Tuono και αφού πουληθεί εννοείται.
η χρήση του θα είναι βασικά εντός πόλης με προοπτική για κοντινές βόλτες από Αθήνα προς Εύβοια,Πελοπόννησο.
σκέφτηκα για σκουτεράκι 250-300 για εντός πόλης και αργότερα αν μπορέσω για δεύτερο μεγάλο για βόλτες,το οποίο εγχείρημα είναι δύσκολο για μένα από οικονομικής άποψης...
σκέφτηκα για μονοκύλινδρο 690 τύπου Duke II με τα προβολάκια πάνω-κάτω,αλλά θυμάμαι ότι το γκάζι του ήταν on-off και τέλειωνε νωρίς για τα γούστα μου...

και ψάχνοντας έφτασα στο δίλημμα του τίτλου.
Dorso 750 Factory-900 ή Hyper 796-1100???

έχει κάποιος άποψη (ακόμα καλύτερα και για τα δύο μοντέλα) πως δουλεύουν εντός,εκτός,κατανάλωση-αυτονομία,κόστος χρήσης-service,παίρνουν συνεπιβάτη,αν σε πρήζουν,αν κοπανάνε κλπ.?

από σκούτερ,690 και Tuono έχω άποψη αλλά σε δικύλινδρο τύπου motard δεν έχω ανέβει.

κάθε γνώμη δεκτή!  :bye:
κοιτα εδω μια κουβεντα :ohyes:

https://www.apriliabikers.gr/portal/genika/agora-1100-hypermotard/msg469380/#msg469380

επισης στην ενοτητα dorso εχει πολυ πραμα για διαβασμα
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 22, 2020, 06:12:06 μμ από Πυξιδας »
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος dorso

  • *****
  • 379
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO BLUEDREAM
  • Αντιδράσεις: +32
Απ: Dorso vs Hyper
« Απάντηση #2 - : Ιούλιος 22, 2020, 09:43:46 μμ »
Άμα θες καβλομηχανη πας στο 1100 δεν συγκρίνεται με τα υπόλοιπα που αναφέρεις,με ότι συνεπάγεται αυτό σε έξοδα συντήρησης...

*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 592
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +238
Απ: Dorso vs Hyper
« Απάντηση #3 - : Ιούλιος 23, 2020, 12:06:50 πμ »
Άμα θες καβλομηχανη πας στο 1100 δεν συγκρίνεται με τα υπόλοιπα που αναφέρεις,με ότι συνεπάγεται αυτό σε έξοδα συντήρησης...

καβλομηχανή έχω αλλά στην πόλη δεν παλεύεται οπότε πάμε για κάτι πιο νορμάλ που να συνδυάζει και πόλη και κάβλες.
για το 1100 αυτά που έχω διαβάσει είναι ότι ο ξηρός συμπλέκτης θα τσακίσει στην ζέστη-κίνηση και ότι είναι σκληροπυρηνικό για σπίτι-δουλειά-σπίτι.
οπότε μάλλον θα βγει απ'την εξίσωση γιατί δεν έχει νόημα να αλλάξω το Tuono και να πάρω μια απ'τα ίδια.

*

Αποσυνδεδεμένος dorso

  • *****
  • 379
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO BLUEDREAM
  • Αντιδράσεις: +32
Απ: Dorso vs Hyper
« Απάντηση #4 - : Ιούλιος 23, 2020, 12:44:40 πμ »
Εντάξει το tuono επειδή το είχα κιόλας είναι πολύ σκληροπυρηνικό, έχει τσαμπούκα, ζεσταίνεται πανευκολα, είσαι αρκετά σκυφτός,δεν κόβει το τιμόνι αλλά είναι καβλομηχανη...στο 1100 γλιτώνεις πολλά από αυτά κ κρατάς το τσαμπουκα..Το dorso 750 που είχα ναι μεν καλύτερο στην πόλη κ για καθημερινή χρήση αλλά δεν έχει αυτό το τσαμπουκα να κάνεις παιχνίδι..Το μόνο μηχανάκι που έχω οδηγήσει από θέμα κινητήρα που να είναι αρνάκι οπότε θες κ να βγάζεις καβλες οπότε θες είναι το street triple 675... Είναι δύσκολο να βρεις κάτι για καθημερινή χρήση κ για καβλες χωρίς να κάνεις συμβιβασμούς...Από αυτά που έγραψες αν δεν πήγαινα στο 1100 μετά θα κοιταγα το Duke 3(όχι το 2,το 3 είναι το 690)...

*

Αποσυνδεδεμένος Akis.kal

  • **
  • 51
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver 900
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Dorso vs Hyper
« Απάντηση #5 - : Ιούλιος 23, 2020, 06:18:35 μμ »
Στην ίδια κατάσταση με εσένα ήμουνα κ εγώ πρίν από μερικά χρόνια. Έψαχνα δηλαδή τον αντικαταστάτη του Tuono που τόσο πολύ είχα αγαπήσει για τους ίδιους λόγους που θες να το αλλάξεις και εσύ. Αρχικά ψάχνοντας μηχανάκι μόνο για την πόλη πήρα το Duke 390. Πολύ καλό αλλά όχι για πολύ μακρινές αποστάσεις κ αν το πάρεις θα σου λείψει πολύ γρήγορα η αίσθηση της μεγάλης μηχανής. Μετά πήρα το Street triple 675 που ανέφερε ο φίλος παραπάνω. Πολύ καλό μηχανάκι αλλά στην ουσία πας σε ένα πιο μαζεμένο Tuono. Πολύ καλό για πίστα, στροφές κλπ, ωραίο μοτέρ αλλά λίγο νευρικό για κάθε μέρα κ όχι τόσο άνετο. Τέλος ενώ αρχικά ήθελα να πάρω το Hyperstrada 821 το οποίο τα συνδιάζει όλα κ είναι κ πολύ οικονομικό για καθημερινή χρήση, ήταν λίγο ακριβή η αγορά του για το πορτοφόλι μου και κατέληξα σε Shiver 900. Από τότε τα δύο τελευταία χρόνια δεν ξανά ασχολήθηκα αφού ήμουνα κ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Κριτικές κ απόψεις για αυτό το μηχανάκι αν σε ενδιαφέρει θα βρεις σε άλλα threads μέσα στο φόρουμ.

*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 592
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +238
Απ: Dorso vs Hyper
« Απάντηση #6 - : Ιούλιος 23, 2020, 08:11:57 μμ »
Στην ίδια κατάσταση με εσένα ήμουνα κ εγώ πρίν από μερικά χρόνια. Έψαχνα δηλαδή τον αντικαταστάτη του Tuono που τόσο πολύ είχα αγαπήσει για τους ίδιους λόγους που θες να το αλλάξεις και εσύ. Αρχικά ψάχνοντας μηχανάκι μόνο για την πόλη πήρα το Duke 390. Πολύ καλό αλλά όχι για πολύ μακρινές αποστάσεις κ αν το πάρεις θα σου λείψει πολύ γρήγορα η αίσθηση της μεγάλης μηχανής. Μετά πήρα το Street triple 675 που ανέφερε ο φίλος παραπάνω. Πολύ καλό μηχανάκι αλλά στην ουσία πας σε ένα πιο μαζεμένο Tuono. Πολύ καλό για πίστα, στροφές κλπ, ωραίο μοτέρ αλλά λίγο νευρικό για κάθε μέρα κ όχι τόσο άνετο. Τέλος ενώ αρχικά ήθελα να πάρω το Hyperstrada 821 το οποίο τα συνδιάζει όλα κ είναι κ πολύ οικονομικό για καθημερινή χρήση, ήταν λίγο ακριβή η αγορά του για το πορτοφόλι μου και κατέληξα σε Shiver 900. Από τότε τα δύο τελευταία χρόνια δεν ξανά ασχολήθηκα αφού ήμουνα κ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Κριτικές κ απόψεις για αυτό το μηχανάκι αν σε ενδιαφέρει θα βρεις σε άλλα threads μέσα στο φόρουμ.

όσν αφορά το Duke 390 το έχω κάνει ένα test ride αλλά δεν...μου φάνηκε πολύ νευρικό μοτέρ και αδύναμο γι'αυτό δεν ψήνομαι καθόλου και για το Adventure 390 που βγήκε τώρα.
τα Triumph μου άρεσαν πάντα για το ηλεκτρικό μοτέρ που έχουν αλλά το 675 δεν το έχω σκεφτεί να πω την αλήθεια.
το 821 και τα επόμενα υδρόψυκτα είναι αυτό που λες,ακριβά για το πορτοφόλι μου δυστυχώς.
ανάμεσα σε Shiver και Dorso 900 κλίνω περισσότερο προς το Dorso 900...ή το Dorso Factory 750 εκτός αν το μοτέρ του 900 σε κάνει να ξεχάσεις τις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις,τα καρμπόνια και καμιά εξάτμιση που θα βρεις στο μεταχείρο Factory.

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4100
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2312
Απ: Dorso vs Hyper
« Απάντηση #7 - : Ιούλιος 23, 2020, 08:37:02 μμ »
Στην ίδια κατάσταση με εσένα ήμουνα κ εγώ πρίν από μερικά χρόνια. Έψαχνα δηλαδή τον αντικαταστάτη του Tuono που τόσο πολύ είχα αγαπήσει για τους ίδιους λόγους που θες να το αλλάξεις και εσύ. Αρχικά ψάχνοντας μηχανάκι μόνο για την πόλη πήρα το Duke 390. Πολύ καλό αλλά όχι για πολύ μακρινές αποστάσεις κ αν το πάρεις θα σου λείψει πολύ γρήγορα η αίσθηση της μεγάλης μηχανής. Μετά πήρα το Street triple 675 που ανέφερε ο φίλος παραπάνω. Πολύ καλό μηχανάκι αλλά στην ουσία πας σε ένα πιο μαζεμένο Tuono. Πολύ καλό για πίστα, στροφές κλπ, ωραίο μοτέρ αλλά λίγο νευρικό για κάθε μέρα κ όχι τόσο άνετο. Τέλος ενώ αρχικά ήθελα να πάρω το Hyperstrada 821 το οποίο τα συνδιάζει όλα κ είναι κ πολύ οικονομικό για καθημερινή χρήση, ήταν λίγο ακριβή η αγορά του για το πορτοφόλι μου και κατέληξα σε Shiver 900. Από τότε τα δύο τελευταία χρόνια δεν ξανά ασχολήθηκα αφού ήμουνα κ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Κριτικές κ απόψεις για αυτό το μηχανάκι αν σε ενδιαφέρει θα βρεις σε άλλα threads μέσα στο φόρουμ.

όσν αφορά το Duke 390 το έχω κάνει ένα test ride αλλά δεν...μου φάνηκε πολύ νευρικό μοτέρ και αδύναμο γι'αυτό δεν ψήνομαι καθόλου και για το Adventure 390 που βγήκε τώρα.
τα Triumph μου άρεσαν πάντα για το ηλεκτρικό μοτέρ που έχουν αλλά το 675 δεν το έχω σκεφτεί να πω την αλήθεια.
το 821 και τα επόμενα υδρόψυκτα είναι αυτό που λες,ακριβά για το πορτοφόλι μου δυστυχώς.
ανάμεσα σε Shiver και Dorso 900 κλίνω περισσότερο προς το Dorso 900...ή το Dorso Factory 750 εκτός αν το μοτέρ του 900 σε κάνει να ξεχάσεις τις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις,τα καρμπόνια και καμιά εξάτμιση που θα βρεις στο μεταχείρο Factory.
αν σε παιρνει το 900 καλυτερα,πιο καινουριο μηχανακι,ωραια οθονη κοντερ,ωραιοι χρωματισμοι και η ροπη χρειαζεται που και που
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Akis.kal

  • **
  • 51
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver 900
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Dorso vs Hyper
« Απάντηση #8 - : Ιούλιος 23, 2020, 09:12:05 μμ »
Μπορείς να τα κάνεις test ride σε κάποια αντιπροσωπεία Aprilia. Πέρνα μια βόλτα από Αρμακολα αν σε βγάζει ο δρόμος. Λογικά θα έχει κάποιο από αυτά που σε ενδιαφέρουν για test ride. Εμένα μου είχε δώσει το Shiver 900 πριν το πάρω.

*

Αποσυνδεδεμένος GΕΕ

  • ***
  • 173
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: ΚΤΜ 950 ΑDV
  • Αντιδράσεις: +72
Απ: Dorso vs Hyper
« Απάντηση #9 - : Ιούλιος 24, 2020, 09:49:58 πμ »
Ως πρωην κατοχος Hypermotard 1100s εχω να σου πω οτι για πολη δεν κανει, δεν εχεις προβλημα να το χρησιμοποιησεις να πας καπου, αλλα οχι να το εχεις σαν μεσο μετακινησης καθημερινο.
Το τιμονι του κοβει πολυ, ειναι ψηλο, οποτε περνας πανω απο τους καθρεφτες των αυτοκινητων, δεν εχει θεμα με το μοτερ και τον συμπλεκτη απο ζεστη (δεν καταλαβαινει τιποτα σε θεμα λειτουργιας), ελισσεται πανευκολα με πολυ ελαφρια αισθηση, αν θες πας παντου σουζα-παντα ΑΛΛΑ δεν του αρεσει να το δουλευεις στην κινηση, το μοτερ στα χαμηλα σκορτσαρει και σου δειχνει οτι δυσανασχετει. Επισης αν εισαι ολο στα φαναρια τα δισκακια του συμπλεκτη και το καλαθι τους θα παραδωσουν πνευμα νωρις και θα πληρωνεις πολλα λεφτα σε συντηρηση (βαλβιδες και ιμαντες) αφου θα γραφεις πολλα χιλιομετρα.
Το μηχανακι ειναι τελειο και ειναι ο μεγαλυτερος μου ερωτας μαζι με το tuono v4 που ειχα, αλλα δεν κανει για καθε μερα.
Επισης ειχα οδηγησει τοτε το 821sp, αλλα μου ειχε φανει πολυ ξενερωτο σε σχεση με το 1100s
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 24, 2020, 09:53:39 πμ από GΕΕ »
HONDA XR250 - YAMAHA TTR600SM - YAMAHA TTR600E - DUCATI SS800 - DUCATI HYPERMOTARD 1100S - KTM 990 SUPERDUKE - KTM 990 SMT - APRILIA TUONO V4R ABS - APRILIA CAPONORD 1200 - KTM 1290 S.A. S - SUZUKI HAYABUSA - DUCATI STREETFIGTER 1098 - ΚΤΜ 950 ΑDV  ***Instagram : geev4***

*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 592
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +238
Απ: Dorso vs Hyper
« Απάντηση #10 - : Ιούλιος 30, 2020, 12:22:35 μμ »
Μπορείς να τα κάνεις test ride σε κάποια αντιπροσωπεία Aprilia. Πέρνα μια βόλτα από Αρμακολα αν σε βγάζει ο δρόμος. Λογικά θα έχει κάποιο από αυτά που σε ενδιαφέρουν για test ride. Εμένα μου είχε δώσει το Shiver 900 πριν το πάρω.

πέρασα χτες μια βόλτα απ'τον Νίκο και οδήγησα λίγο το μεταχείρο Dorso 900...
μου φάνηκε λίγο "περίεργο" ας πούμε στην διαχείριση γκαζιού και στην σταθερότητα για το βάρος του σε σχέση με το Tuono.
δεν ξέρω αν φταίει το ηλεκτρόγκαζο ή οι προδιαγραφές Euro 4 αλλά σαν να κόμπιαζε στο γκάζι και στους δύο χάρτες Τ και S.
ίσως με άλλα τελικά ή κάποιο Ο2 optimizer τύπου Fat Duc,Motocorsaro στρώνει το θέμα.

επίσης ενώ το Tuono και ειδικά το μπροστινό του είναι βιδωμένο στην άσφαλτο,το Dorso ήταν κάπως χαλαρό τύπου πάμε ρομαντζάδα τώρα,άραξε μαν!  :D
βέβαια πιο άνετο overall και πιο οικονομικό σε σχέση με το δικό μου οπότε μπαίνει στην λίστα των υποψηφίων προς αγορά.

μένει να δω μία το 750 για να δω διαφορές και το Hyper 796 στην επόμενη εξόρμηση!

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4100
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2312
Απ: Dorso vs Hyper
« Απάντηση #11 - : Ιούλιος 30, 2020, 12:50:14 μμ »
Μπορείς να τα κάνεις test ride σε κάποια αντιπροσωπεία Aprilia. Πέρνα μια βόλτα από Αρμακολα αν σε βγάζει ο δρόμος. Λογικά θα έχει κάποιο από αυτά που σε ενδιαφέρουν για test ride. Εμένα μου είχε δώσει το Shiver 900 πριν το πάρω.

πέρασα χτες μια βόλτα απ'τον Νίκο και οδήγησα λίγο το μεταχείρο Dorso 900...
μου φάνηκε λίγο "περίεργο" ας πούμε στην διαχείριση γκαζιού και στην σταθερότητα για το βάρος του σε σχέση με το Tuono.
δεν ξέρω αν φταίει το ηλεκτρόγκαζο ή οι προδιαγραφές Euro 4 αλλά σαν να κόμπιαζε στο γκάζι και στους δύο χάρτες Τ και S.
ίσως με άλλα τελικά ή κάποιο Ο2 optimizer τύπου Fat Duc,Motocorsaro στρώνει το θέμα.

επίσης ενώ το Tuono και ειδικά το μπροστινό του είναι βιδωμένο στην άσφαλτο,το Dorso ήταν κάπως χαλαρό τύπου πάμε ρομαντζάδα τώρα,άραξε μαν!  :D
βέβαια πιο άνετο overall και πιο οικονομικό σε σχέση με το δικό μου οπότε μπαίνει στην λίστα των υποψηφίων προς αγορά.

μένει να δω μία το 750 για να δω διαφορές και το Hyper 796 στην επόμενη εξόρμηση!
το hyper 796 οχι..μονο 1100...
το 796  υπολειπεται σε μπροστινη αναρτηση κατα πολυ
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 592
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +238
Απ: Dorso vs Hyper
« Απάντηση #12 - : Ιούλιος 30, 2020, 01:09:19 μμ »
το hyper 796 οχι..μονο 1100...
το 796  υπολειπεται σε μπροστινη αναρτηση κατα πολυ

το έχω υπ'όψιν αλλά το 1100 απ'ότι διαβάζω θα τσακίσει εντός των τειχών οπότε βγήκε εκτός υποψηφίων.

*

Αποσυνδεδεμένος dimos

  • *****
  • 628
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: capo,900ss ducati,vespa px200e
  • Αντιδράσεις: +111
Απ: Dorso vs Hyper
« Απάντηση #13 - : Ιούλιος 30, 2020, 01:43:46 μμ »
το hyper 796 οχι..μονο 1100...
το 796  υπολειπεται σε μπροστινη αναρτηση κατα πολυ

το έχω υπ'όψιν αλλά το 1100 απ'ότι διαβάζω θα τσακίσει εντός των τειχών οπότε βγήκε εκτός υποψηφίων.

δεν παθαινει τιποτα,οπως ολα τα ντουκατι,εαν τα φροντιζεις σωστα και στην ωρα τους.

παρε το 1100s εαν μπορεις κ ασε το 796,θα το μετανοιωσεις. :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης