0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
σε rav4 αλλαζεις 2 με αυτα τα λεφτα
Μεταξυ των δυο θα επαιρνα capo
με ποια λογικη λες οτι το KTM ειναι το καλυτερο ονοφφ 1000 στην ασφαλτο?Οτι ειναι στο χωμα, δεν το αμφισβητω αλλα στην ασφαλτο εχω επιφυλαξεις.........
.......Α!!! αν θες μοναδικοτητα, προτιμησε κανα MotoGuzziεμεις γιναμε πολλοι πια
a! το καλυτερο ηταν που οταν καβαλησα το BMW, εψαχνα κανα 2λεπτο που ειναι η μιζα με κοιταγαν απο την καφετερια και γελαγανε...
Παράθεση από: lospsi στις Οκτώβριος 28, 2007, 11:04:55 πμa! το καλυτερο ηταν που οταν καβαλησα το BMW, εψαχνα κανα 2λεπτο που ειναι η μιζα με κοιταγαν απο την καφετερια και γελαγανε...γιατί..που είναι η μίζα..???
Κανονικά στην δεξιά πλευρά, απλά αντί να έχει χαμηλά το κουμπί το έχει ψηλά...
Τα φρενα του BMW ειναι αλλου, σερβο+ABS κανουν την διαφοραΤο 950 (990 δεν εχω οδηγησει) περιοριζεται απο το 21'' τροχο, σιγουρα μπορεις να το πεις "μαχιμο" στο στριψιμο του αλλα σε συγκριση με το BMW η και με το Καπο νομιζω οτι δεν θα τα καταφερει το ιδιο καλα σε απολυτα κρατηματα.περαν αυτου, στο ταξιδι ειναι μακραν πισω και απο τα δυο λογω κραδασμων, σελας. Στο χωμα λογικα δεν παιζεται-δεν το εχω ομως οδηγησει ουτε εκει.
MOTO GUZZI QUOTA 1100 ESμου ειχε κανει τρομερη εντυπωση οταν το ειχα πρωτοδει για το ποιος θα το αγοραζε...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι