0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
το βρηκα...MOTO GUZZI Stelvio
Πώς είναι έτσι το κακόμοιρο???
K τα 2 ειναι πολυ ακριβα γι'αυτο που ειναι.Ειναι μηχανες που για να πεις οτι αξιζουν τα λεφτα τους πρεπει να τις εκμεταλευτεις. Να τις χρησιμοποιησεις γι'αυτο που ειναι φτιαγμενες. Να οργωσεις δηλαδη βουνα, παραλιακους , καμπους κ λαγκαδια της Ελλαδας κ γιατι οχι της Ευρωπης. Τοτε ναι αξιζουν κ οι 2 τα λεφτα τους. Τωρα για τη χωρα μας - στη χωρα της μαγκιας-κλανιας κ φιγουρας που ζουμε - το 90% των αγοραστων αυτων των μηχανων, παει με αυτες για καφε, σπιτι δουλεια κ δουλεια σπιτι. Αλλα μετραει ο τυπος. Εχει ΒΜW1200 & KTM 990. Eτσι ειμαστε τι να κανουμε. Μπορει να μην εχουμε να φαμε αλλα θα το χτυπησουμε το ΒMW/KTM και θα το κοιταμε.Κ δεν τελειωνει εκει γιατι μετα που θα το πηγαινουμε για service θα μα "τον παινουν" κ εκει, θα τα σκαμε κ για βενζινες καθημερινα, ασφαλειες κτλ... Ειναι απο τις ακριβοτερες μηχανες κ στη συντηριση γι'αυτο επαναλβανω μονο αν τις αγορασεις με σκοπο να ταξιδευεις συχνα θα τις ευχαριστηθεις κ θα πιασουν τοπο.Επειδη ξεφυγα με το μπλα,μπλα απο το θεμα, στην ηλικια που ειμαι (29) κ αν ειχα την οικονιμικη ανεση θα προτιμουσα το ΚΤΜ κ ισως στα 35 μου να προτιμουσα το GS.Tωρα για σχεση τιμης αποδοσης ενα μεταχειρισμενο Caponord ή ακομα κ μια Africa Twin τα κατεφερνουν πιστευω αψογα.
Δεν συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφεις. Υπάρχει και ο παράγοντας καύλα. Δεν είναι απαραίτητο να οργώνεις καθημερινά τα βουνά, κάμπους κτλ. για να έχεις ένα από αυτά τα δύο μηχανάκια...Δεν βλέπω πού είναι το κακό, με το να πηγαίνεις με αυτές για καφέ, στην δουλειά σου και που και που κανένα ταξιδάκι?Σου γράφω τα παραπάνω, γιατί μου φαίνεται ότι είσαι πολύ απόλυτος ως προς το προφίλ του ατόμου που θα αγόραζε τις μηχανές αυτές. Εξ'άλλου αυτό που λες περί το 90% των αγοραστών αυτών των μηχανών, επεκτείνεται πολύ εύκολα και σε όλο το σύνολο των αγοραστών μηχανών... Σχεδόν κανένας δεν αγοράζει μία μηχανή, μόνο με βάση τις καθημερινές του ανάγκες.
Μεγαλο ποσοστο ομως αγοραστων ακριβων μηχανων (κ αυτοκινητων αντιστοιχα) δεν εχουν την οικονομικη ευκαιρια για τετοιες αγορες, κανουν θυσιες (βλεπε δανειο) για την αγορα κ τοτε η καυλα μετατρεπεται σε μαλακια (αν προοριζεται για καφετερια).
δεν πάω ταξίδια γιατί βαριέμαι το τσουκου-τσούκου του μονοκύλινδρου αλλά έχω γράψει 10000km τον χειμώνα με κρύο και βροχή και χρησιμοποιώ το strada ακόμα και σαν scooter μέσα στην πόλη για διαδρομές 1-2km. ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ Το θέμα είναι να μην ασχολιώμαστε με τους άλλους αλλά με την πάρτη μας.
Παράθεση από: lospsi στις Οκτώβριος 28, 2007, 10:03:37 μμMOTO GUZZI QUOTA 1100 ESμου ειχε κανει τρομερη εντυπωση οταν το ειχα πρωτοδει για το ποιος θα το αγοραζε...Είναι λίγο άθλιο!!!Βέβαια πρέπει να σκεφτεί κανείς ότι πρόκειται για μοντέλο που πρωτοβγήκε το 1993...
MOTO GUZZI QUOTA 1100 ESμου ειχε κανει τρομερη εντυπωση οταν το ειχα πρωτοδει για το ποιος θα το αγοραζε...
για μενα η οδηγικη συμπεριφορα και το ολο στησιμο του gs δεν με συγκινησε καθολου και πιστευω οτι για τα λεφτα του δεν σου προσφερει τιποτα καλυτερο απο οτι το caponord η το varadero του οποιου κιολας τα φρενα δεν εχουν να ζηλεψουν και τιποτα απο το bmw κοστιζοντας και αρκετα χιλιαδες ευρω λιγοτερα
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι