0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και κάτι για συμπλήρωμα :Μέσα δεκαετίας '80 . Με Harley κυκλοφοράνε κάτι παλιοαληταράδες μακρυμάλληδες , με πέτσινα και τζην.Τα μηχανάκια τους ,Παναγία φύλαε. Κάτι μακρυά πειρούνια με καντήλια να κρέμονται ,με τεπόζιτα φέρετρα και άλλα ευτράπελα.Μέταλλο και θόρυβος που ξυπνάνε τους φιλήσυχους τα βράδια. Τέλη δεκαετίας '80. Η Harley Davison ανοίγει την αντιπροσωπεία της στο Κολωνάκι (sic! ). Γεμίζει η πλατεία Κολωνακίου, η Γλυφάδα ,το Πασαλιμάνι από καλοντυμένους γιατρούς ,δικηγόρους, πολιτικούς (που'σε ρε Πολύδωρα !!! ) με κράνος στον αγκώνα ή το πίσω κάθισμα ,περήφανους πάνω στα γυαλιστερά βροντόφωνα άτια τους ,των 300+ κιλών να βγαίνουν για καφέ.Συμπέρασμα : η μάρκα άλλαξε γιατί είμεθα χώρα ορεινή με όχι τόσο καλό οδικό δίκτυο. Η μ@λ@κία παρέμεινε καθότι αξία διαχρονική και θρησκεία επίσημη
Bravo για το κείμενο! Δυστυχώς περιγράφει μία πραγματικότητα!ΟΜΩΣ:Μην τα ρίχνουμε όλα στους κατόχους των GS! Έχω πετύχει στο δρόμο πολλούς από δαύτους οι οποίοι είναι πολύ καλοί μοτοσυκλετιστές. Και χεράδες, και με σωστή ενδυμασία/εξοπλισμό, και με σωστή οδηγική συμπεριφορά!
Παράθεση από: dimzaf στις Μάρτιος 30, 2009, 02:56:38 μμBravo για το κείμενο! Δυστυχώς περιγράφει μία πραγματικότητα!ΟΜΩΣ:Μην τα ρίχνουμε όλα στους κατόχους των GS! Έχω πετύχει στο δρόμο πολλούς από δαύτους οι οποίοι είναι πολύ καλοί μοτοσυκλετιστές. Και χεράδες, και με σωστή ενδυμασία/εξοπλισμό, και με σωστή οδηγική συμπεριφορά!Ο Νίκος δεν περιγράφει τον κανόνα , το ξέρεις .Όχι ο Νίκος περιγράφει τους άχρηστους συνομήλικους του ,που για να μη γίνουν ρεζίλι παίρνοντας σκούτερ (ξέρεις ποιος είμαι εγώ ,ρε??!! ) πα΄νε και γίνονται κάποιοι με μεγάλα ( και φυσικά άχρηστα για αυτούς) μηχανάκια τύπου GS ,Varadero etc. Πάντως πολύ θα'θελα να δω κάποιον από αυτούς με κανά ΚΤΜ 990 Adventure (είναι και ψηλό το γ@μημένο )
Ο Νίκος δεν περιγράφει τον κανόνα , το ξέρεις .ΟΜΩΣ , μιας που λες για τους κάγκουρες Supersport (που συμφωνώ απόλυτα μαζί σου - γιαυτό τα συνεργεία άλλωστε είναι γεμάτο τρακαρισμένα SS και SB γιατί οι άνθρωποι δεν έχουν ιδέα τι καβαλάνε) να κάνω μια παρατήρηση : Δεν έχω δει σχεδόν κανέναν απο αυτούς να περνάνε με κόκκινο φανάρια και ΑΝ έχουν αγοράσει κράνος , το φοράνε στο κεφάλι και όχι στον αγκώνα. Αντιθέτως , Vstromakides , TDMakides , Varkaderakides, MBWdakides και συναφή , 1 στους 2 παραβιάζουν κόκκινο και γενικά τον ΚΟΚ. Δεν μιλάω για κανόνα αλλά για το μεγαλύτερο ποσοστό . ΑΥΤΟ είναι πολύ σοβαρότερο από τον SS που καβαλάει το καλάμι στο καφέ. Τον προτιμώ ..(χαριτολογώντας βέβαια)Nick
Σαφώς και δεν περιγράφει τον κανόνα. Δεν διαφωνώ σε τίποτα με τον Νίκο. Ίσα-ίσα... το αντίθετο.Απλά με το ποστ μου προσπαθούσα να πω ότι δεν έχει να κάνει μόνο με το ποια μηχανή καβαλάς.....Επέτρεψέ μου να έχω μία διαφωνία με τα κόκκινα φανάρια για δύο λόγους:1. Είναι ψιλοδύσκολο στις μέρες μας να βρεις supersport στην καθημερινότητα μιας πόλης. Τα TDM, VStrom, Varkadero, BMW (και τα Caponord φυσικά, μην αφήνουμε την ουρά μας απ'εξω) είναι πολύ περισσότερα αριθμητικά, άρα στατιστικά περνάνε και πιο πολλά κόκκινα. Για του λόγου το αληθές παρατήρησε τα beverly, SH, κτλπ...2.Ήμουν και συνεχίζω να είμαι της άποψης ότι ως Έλλην μηχανόβιος "αναγκάζεσαι" να περάσεις κάποια φανάρια με κόκκινο. Όχι για λόγους χρόνου/βιασύνης. Αλλά για λόγους σωματικής ακεραιότητας. Αυτή την άποψη την απέκτησα όταν με εμβόλισε ΙΧ στην παραλιακή ενώ περίμενα υπομονετικά να δω το "πράσινο" φως! Την ίδια ακριβώς άποψη έχει και πολύ καλός μου φίλος ο οποίος κάθησε για τον ίδιο λόγο 1 μήνα στο κρεββάτι. Δεν εννοώ βέβαια ότι είναι σωστό να περνάς με κόκκινο! Μην παρεξηγηθώ.
Κατσε Νικο, γιατι τωρα ξεκιναει η πλακα.....................Αφορμη φυσικα ειναι το κειμενο σου, το οποιο οδηγησε σε αυτην μου την σκεψη.........Δηλαδη υπαρχουν ατομα που περνανε ΣΚΟΠΙΜΑ το κοκκινο και λενε οτι το κανουν για λογους ασφαλειας, και υπαρχουν και ατομα τα οποια ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ οτι αυτοι που δεν φορανε κρανος μεσα στην πολη, κανουν κακο στον εαυτο τους μονο???Για συνεχιστε.............υπαρχει ΜΠΟΛΙΚΗ ΠΛΑΚΑ εδω.......
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι