0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
1000αρια


DUCATI 1098 S
τιμη 23.900
ιπποδυναμη 160/9.750
ιπποδυναμη στον τροχο 147.6/9.200

KAWASAKI ZX10-R
τιμη 13.990
ιπποδυναμη 188/12.500
ιπποδυναμη στον τροχο 162.3/12.500

MV AGUSTA F312
τιμη 24.500
ιπποδυναμη 183/13.000
ιπποδυναμη στον τροχο 165.7/10.900

SUZUKI GSX-R 1000 K7
τιμη 12.995
ιπποδυναμη ----
υπποδυναμη στον τροχο 161.8/12.200

HONDA CBR 1000RR
τιμη 14.120
υπποδυναμη 175/12.000
υπποδυναμη στον τροχο 158/12.100

KTM RC8
τιμη 17.490
υπποδυναμη 155/10.000
υπποδυναμη στον τροχο 142.3/9.900

SUZUKI GSX-R 750 K8
τιμη 12.995
υπποδυναμη ----
υπποδυναμη στον τροχο 126.8/13.300

YAMAHA R1
τιμη 14.600
υπποδυναμη 177/12.500
υπποδυναμη στον τροχο 160.6/12.600



ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
1ο HONDA CBR 1000RR
2ο SUZUKI GSX-R 1000 K7
3ο YAMAHA R1

4ο SUZUKI GSX-R 750 K8
5ο KAWASAKI ZX10-R
6ο KTM RC8
7ο DUCATI 1098 S
8ο MV AGUSTA F312

ΔΥΝΑΜΗ ΨΗΛΑ
1ο KAWASAKI ZX10-R
2ο MV AGUSTA F312
3ο YAMAHA R1

4ο HONDA CBR 1000RR
5ο SUZUKI GSX-R 1000 K7
6ο DUCATI 1098 S
7ο KTM RC8
8ο SUZUKI GSX-R 750 K8

ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ
1ο HONDA CBR 1000RR
2ο SUZUKI GSX-R 1000 K7
3ο KAWASAKI ZX10-R

4ο YAMAHA R1
5ο KTM RC8
6ο DUCATI 1098 S
7ο MV AGUSTA F312
8ο SUZUKI GSX-R 750 K8

ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΓΚΑΖΙΟΥ
1ο YAMAHA R1
2ο KAWASAKI ZX10-R
3ο HONDA CBR 1000RR

4ο SUZUKI GSX-R 1000 K7
5ο DUCATI 1098 S
6ο SUZUKI GSX-R 750 K8
7ο MV AGUSTA F312
8ο KTM RC8

ΚΡΑΤΗΜΑ
1ο HONDA CBR 1000RR
2ο KAWASAKI ZX10-R
3ο SUZUKI GSX-R 750 K8

4ο YAMAHA R1
5ο SUZUKI GSX-R 1000 K7
6ο KTM RC8
7ο DUCATI 1098 S
8ο MV AGUSTA F312

ΦΡΕΝΑ
1ο MV AGUSTA F312
2ο DUCATI 1098 S
3ο KAWASAKI ZX10-R

4ο YAMAHA R1
5ο HONDA CBR 1000RR
6ο KTM RC8
7ο SUZUKI GSX-R 750 K8
8ο SUZUKI GSX-R 1000 K7

ΠΛΑΙΣΙΟ
1ο MV AGUSTA F312
2ο YAMAHA R1
3ο HONDA CBR 1000RR

4ο DUCATI 1098 S
5ο KAWASAKI ZX10-R
6ο SUZUKI GSX-R 1000 K7
7ο SUZUKI GSX-R 750 K8
8ο KTM RC8

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
1ο DUCATI 1098 S
2ο KTM RC8
3ο MV AGUSTA F312

4ο KAWASAKI ZX10-R
5ο HONDA CBR 1000RR
6ο SUZUKI GSX-R 1000 K7
7ο YAMAHA R1
8ο SUZUKI GSX-R 750 K8

ΤΙΜΗ
1ο KAWASAKI ZX10-R
2ο SUZUKI GSX-R 1000 K7
3ο HONDA CBR 1000RR

4ο YAMAHA R1
5ο SUZUKI GSX-R 750 K8
6ο KTM RC8
7ο DUCATI 1098 S
8ο MV AGUSTA F312

ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
1ο KAWASAKI ZX10-R
2ο HONDA CBR 1000RR
3ο YAMAHA R1

4ο SUZUKI GSX-R 1000 K7
5ο DUCATI 1098 S
6ο MV AGUSTA F312
7ο SUZUKI GSX-R 750 K8
8ο KTM RC8




600αρια

DUCATI 848
τιμη 14.900
υπποδυναμη 132/10.000
υπποδυναμη στον τροχο 124.2/9.600

KAWASAKI ZX-6R
τιμη 9,990
υπποδυναμη 125/14.000
υπποδυναμη στον τροχο 107.1/14.100

YAMAHA R6
τιμη 11.800
υπποδυναμη 129/14.500
υπποδυναμη στον τροχο 112.6/14.500

HONDA CBR 600 RR
τιμη 11.300
υπποδυναμη 120/13.500
υπποδυναμη στον τροχο 110/13.700

SUZUKI GSX-R 600 K8
τιμη 9.995
υπποδυναμη ----
υπποδυναμη στον τροχο 106.4/13.800

TRIUMPH DAYTONA 675
τιμη 10.490
υπποδυναμη 125/12.500
υπποδυναμη στον τροχο 107/12.100



ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
1ο SUZUKI GSX-R 600 K8
2ο HONDA CBR 600 RR
3ο TRIUMPH DAYTONA 675

4ο KAWASAKI ZX-6R
5ο YAMAHA R6
6ο DUCATI 848

ΔΥΝΑΜΗ ΨΗΛΑ
1ο YAMAHA R6
2ο TRIUMPH DAYTONA 675
3ο KAWASAKI ZX-6R

4ο DUCATI 848
5ο HONDA CBR 600 RR
6ο SUZUKI GSX-R 600 K8

ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ
1ο TRIUMPH DAYTONA 675
2ο DUCATI 848
3ο HONDA CBR 600 RR

4ο SUZUKI GSX-R 600 K8
5ο KAWASAKI ZX-6R
6ο YAMAHA R6

ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΓΚΑΖΙΟΥ
1ο TRIUMPH DAYTONA 675
2ο YAMAHA R6
3ο KAWASAKI ZX-6R

4ο HONDA CBR 600 RR
5ο SUZUKI GSX-R 600 K8
6ο DUCATI 848

ΚΡΑΤΗΜΑ
1ο TRIUMPH DAYTONA 675
2ο YAMAHA R6
3ο HONDA CBR 600 RR

4ο KAWASAKI ZX-6R
5ο SUZUKI GSX-R 600 K8
6ο DUCATI 848

ΦΡΕΝΑ
1ο TRIUMPH DAYTONA 675
2ο KAWASAKI ZX-6R
3ο DUCATI 848
4ο YAMAHA R6
5ο HONDA CBR 600 RR
6ο SUZUKI GSX-R 600 K8

ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ
1ο DUCATI 848
2ο KAWASAKI ZX-6R
3ο TRIUMPH DAYTONA 675

4ο HONDA CBR 600 RR
5ο SUZUKI GSX-R 600 K8
6ο YAMAHA R6

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
1ο SUZUKI GSX-R 600 K8
2ο YAMAHA R6
3ο KAWASAKI ZX-6R

4ο DUCATI 848
5ο TRIUMPH DAYTONA 675
6ο HONDA CBR 600 RR

ΤΙΜΗ
1ο KAWASAKI ZX-6R
2ο TRIUMPH DAYTONA 675
3ο SUZUKI GSX-R 600 K8

4ο HONDA CBR 600 RR
5ο YAMAHA R6
6ο DUCATI 848

ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
1ο TRIUMPH DAYTONA 675
2ο KAWASAKI ZX-6R
3ο YAMAHA R6

4ο SUZUKI GSX-R 600 K8
5ο HONDA CBR 600 RR
6ο DUCATI 848






ΕΧΩ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΡΙΑ............ΓΙΑΤΙ ΤΟ SUZUKI GSX-R 750 K8 ΤΟ ΤΕSTΑΡΗ ΜΕ ΤΑ 1000αρια ΚΑΙ ΤΟ DUCATI 848 ΤΟ TESTΑΡΗ ΜΕ ΤΑ 600αρια???????????????


ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

Aprilios Καίσαρας

Απ: test απο το 0-300 στην ΑΛΜΕΡΙΑ σε 1000αρια και 600αρια!!!!!
« Απάντηση #1 - : Μάιος 22, 2008, 06:55:05 μμ »
Αυτό είδες? Τα χάλια σου που το gsxr600 το έβγαλαν τελευταίο δεν το βλεπεις? :P :tez:

Το 750 μπορεί να το συγκαταλέγει στα 1000αρια από τον παλιό κανονισμό των sbk (μπορεί και όχι).
Εξάλλου το κρίνει ξεχωριστά.

Και το 848 το δικαιολογούν από πλευράς ευκολίας στην οδήγηση και της αίσθησης που προσεγγίζει περισσότερο τα 600.

*

pangeo200

Απ: test απο το 0-300 στην ΑΛΜΕΡΙΑ σε 1000αρια και 600αρια!!!!!
« Απάντηση #2 - : Μάιος 22, 2008, 06:56:52 μμ »
ΝΑΙ,δεν κοιτας που το gsxr παει 4ο!!!ουστ!!!!ουτε μια μηχανη δεν ξερεις να αγορασεις!!! :tez: :tez: :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: test απο το 0-300 στην ΑΛΜΕΡΙΑ σε 1000αρια και 600αρια!!!!!
« Απάντηση #3 - : Μάιος 22, 2008, 06:57:05 μμ »
Αυτό είδες? Τα χάλια σου που το gsxr600 το έβγαλαν τελευταίο δεν το βλεπεις? :P :tez:

δεν το εβγαλαν τελευταιο :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:

 :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:

4ο ειναι ;) ;) ;) ;) ;) ;) :D :D :D :D :D :D


και μην κανετε SPAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMM :psdof: :psdof: :psdof: :tez:
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

pangeo200

Απ: test απο το 0-300 στην ΑΛΜΕΡΙΑ σε 1000αρια και 600αρια!!!!!
« Απάντηση #4 - : Μάιος 22, 2008, 06:59:56 μμ »
 :tez: :tez:!!!σοβαρα ρε,για daytona γιατι δεν το σκεφτηκες??σε μαυρο μα χρυσες ζαντες ειναι πολυ ομορφο..και δεν κυκλοφορουν και πολλα... ;)

*

Stratos82

Απ: test απο το 0-300 στην ΑΛΜΕΡΙΑ σε 1000αρια και 600αρια!!!!!
« Απάντηση #5 - : Μάιος 22, 2008, 07:55:38 μμ »
Αυτό είδες? Τα χάλια σου που το gsxr600 το έβγαλαν τελευταίο δεν το βλεπεις? :P :tez:
:lol% :lol% :lol%
Το 750 μπορεί να το συγκαταλέγει στα 1000αρια από τον παλιό κανονισμό των sbk (μπορεί και όχι).
Εξάλλου το κρίνει ξεχωριστά.

Και το 848 το δικαιολογούν από πλευράς ευκολίας στην οδήγηση και της αίσθησης που προσεγγίζει περισσότερο τα 600.

 Εχει να κανει με την κατηγορια supersport προφανως...Τα Ι4 ειχαν οριο τα 599cc ενω τα V2 τα 749cc εξου και το 749 ετρεχε supersport...φανταζομαι οτι οι νεοι κανονισμοι προβλεπουν αυξηση στα κυβικα(?)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης