0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γιατί τα λάδια μοτοσυκλετας να ''κρατάνε'' 3000 - 5000 - 10000 χιλιόμετρα και να ''ειναι για πέταμα'' και οι προδιαγραφές για ενα αυτοκίνητο να ξεκινάνε παρακαλώ από τα 15,000 κλμ..??? Ξέρω θα μου πείτε... ''διαφορετική χρήση...στροφές...'' κτλ...ο.κ. αλλά οταν ο κατασκευαστής ενός λαδιού για αυτοκίνητο στο προτείνει για 15-20000 κλμκαι εσύ θα το αλλάξεις στη μηχανή σου στα 5000 χιλιόμετρα τι μπορεί να έχει πάθει..?? ΟΕΟ..??
Παράθεση από: Themis στις Φεβρουάριος 06, 2009, 02:41:20 πμΓιατί τα λάδια μοτοσυκλετας να ''κρατάνε'' 3000 - 5000 - 10000 χιλιόμετρα και να ''ειναι για πέταμα'' και οι προδιαγραφές για ενα αυτοκίνητο να ξεκινάνε παρακαλώ από τα 15,000 κλμ..??? Ξέρω θα μου πείτε... ''διαφορετική χρήση...στροφές...'' κτλ...ο.κ. αλλά οταν ο κατασκευαστής ενός λαδιού για αυτοκίνητο στο προτείνει για 15-20000 κλμκαι εσύ θα το αλλάξεις στη μηχανή σου στα 5000 χιλιόμετρα τι μπορεί να έχει πάθει..?? ΟΕΟ..?? Θεμη, μες στην εξισωση, βαλε και τον παραγοντα "κιβωτιο ταχυτητων", το οποιο λιπαινεται απο το ιδιο λαδι............Σκεψου τωρα οτι στα αυτοκινητα (και στις BMW μηχανες) τα κιβωτια ειναι ΧΩΡΙΣΤΑ.....Και παιρνουν ΒΑΛΒΟΛΙΝΗ........................Αρα η συχνη αλλαγη λαδιων, επιβαλλεται, γιατι τα λαδια "σπανε".Σε ολα τα αλλα, συμφωνω με αυτα που λες, αλλα δεν το ρισκαρω
Βρηκα αυτο και ειναι αρκετα κατατοπιστικο...παντως ολοι λιγο πολυ ειμαστε θυματα μαρκετινγκ πιστευω αφου ακολουθουμε πιστα αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης για την λειτουργια και συντηρηση !!!!!Ξεχναμε οτι ο κατασκευαστης θελει να τα αρπαξει οπως ολοι σε αυτον τον κοσμο αλλα ακομα και αν το θυμηθουμε δεν θα παρουμε το ρισκο να τον αγνοησουμε και να γινουμε υπευθυνοι για τις συνεπειες που θα επελθουν στο προιον που αγορασαμε με τα ευρουλακια μας ......
Η αλήθεια πρέπει να βρίσκεται κάπου στη μέση....άλλωστε τα λάδια μαζεύουν τα κατάλοιπα της καύσης και μαυρίζουν, δεν μπορεί να θέλουν αλλαγή τόσο αραιά... Άλλα ότι αντέχουν περισσότερο απ' ό,τι τα αφήνουμε, είμαι σίγουρος.Γι' αυτό κι έχω από καιρό αποφασίσει να αλλάζω μια φορά το χρόνο (περίπου στα 10.000χλμ) κι όχι ανά 6.000 που λέει το manual. Βάζω βέβαια το γνωστό ακριβό συνθετικό που βάζετε και οι περισσότεροι...
Δεν θα απαντήσω στο ακριβές ερώτημα που θέτει ο Themis, αλλά θα κάνω μία λίγο διαφορετική τοποθέτηση.Έχω την τύχη μιας και ο πατέρας μου δούλευε στην μεγαλύτερη Ελληνική εταιρεία πετρελαίου για 30 χρόνια, να γνωρίζω από την πηγή κάποια πράγματα. Έχοντας κάνει ατελείωτες συζητήσεις για λάδια, βενζίνες (άλλο τρελό θέμα!) κτλπ, με ανθρώπους οι οποίοι ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ και έχουν σπουδάσει το αντικείμενο (πχ Χημικοί μηχανικοί) έχω εν τάχει να καταθέσω τα εξής:Τα λάδια είναι το "τελευταίο" προιόν το οποίο παράγουν αυτές οι εταιρείες και υπάρχει σε αφθονία, δλδ παράγουν περισσότερο από το οποίο χρειάζονται. Αυτό γίνεται γιατί κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας στην υψικάμινο "περισσεύει" αρκετή πρώτη ύλη που στη συνέχεια μεταφέρεται σε άλλες δεξαμενές, αναμιγνύεται με πρόσθετα και τελικά παράγονται τα λάδια.Για λόγους marketing, όχι μόνο των εταιρειών πετρελαίου, το προιόν αυτό πρέπει να καταναλωθεί.Αυτός είναι και ο βασικότερος λόγος που οι αυτοκινητοβιομηχανίες συστήνουν αλλαγή λαδιών στα 7.500 ή στα 10.000 ή στα 15.000χλμ. Κατανάλωση του προιόντος.Η δουλειά του λαδιού ποια είναι ουσιαστικά? --> Να δημιουργήσει ένα "φιλμ" μεταξύ των μετάλων του κινητήρα.Βάσει λοιπόν μελετών, (οι οποίες δεν βγαίνουν προς τα έξω εννοείται...) αυτό το "φίλμ" έχει ελάχιστο χρόνο ζωής τα 50-60.000 χλμ στο πιο απλό λάδι.Γιατί λοιπόν κύριοι να αλλάξω τελικά τα λάδια μου?? (μιλάμε βέβαια για κινητήρες χωρίς απώλειες λαδιού....) Αυτά τα ολίγα για τα λάδια λοιπόν... Δεν είμαι ειδικός, μεταφέρω στοιχεία από ανθρώπους που γνωρίζουν το αντικείμενο, κι αν έχω κάνει κάποιο λάθος...συγχωρέστε με! Τη βασική ιδέα όμως σας την μετέφερα!Όσο για το θέμα λάδια αυτοκινήτου σε μοτοσυκλέτα δεν μπορώ να πω κάτι με σιγουριά, μιας και δεν έχει τύχει ποτέ να κάνω τέτοια κουβέντα, αλλά μπορώ να σας πω με απόλυτη σιγουριά και ειλικρίνεια ό,τι παλαιότερα που είχα ένα Super Tenere 750 στην κατοχή μου το τάιζα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ λάδια αυτοκινήτου. ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΑ! Γιατί? Άλλες εποχές... Είχα 40-50 κιλά από αυτά τα λάδια στο υπόγειο του σπιτιού μου (δωρεάν από την εταιρία), και γενικώς τα φράγκα δεν περίσσευαν... Επί 40-45.000 χλμ που το είχα στην κατοχή μου ΔΕΝ έκανε ούτε κιχ. MARKETING κύριοι. Να έχετε πάντα στο μυαλό σας αυτή τη λέξη.!!!Ειδικά αν μιλάμε για ΛΑΔΙΑ και ΒΕΝΖΙΝΕΣ!!!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι