0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
αντε και μιχανες diesel......
Παράθεση από: dionisis V2 στις Ιούνιος 25, 2009, 04:37:38 μμ αντε και μιχανες diesel...... ΩΡΑΙΟ avatar.................!!!!
τελικα δεν ειμαστε η μονοι χωρα στο κοσμο που οι κλισεις τις τροχαιας ειναι για καθαρα εισπρακτικους λογους!Η μετατροπή των συμβατικών φώτων σε XENON αρχικά στα αυτοκίνητα και αργότερα και στις μοτοσυκλέτες έχει γίνει μόδα κυρίως γιατί η αναβάθμιση των φωτιστικών σωμάτων του κάθε οχήματος που επιταχύνεται είναι πολύ σημαντική. Όσοι οδηγούν τακτικά την νύχτα σε δρόμους που δεν είναι φωτισμένοι, βλέπουν αμέσως πολύ μεγάλη διαφορά και νιώθουν πολύ πιο ασφαλείς.Παρ’ όλα αυτά, στην Γαλλία η τροχαία μοιράζει άφθονες κλήσεις σε μοτοσυκλετιστές που έχουν τοποθετήσει στην μοτοσυκλέτα τους φώτα Xenon. Ακόμη και αν είναι πιστοποιημένης ποιότητας και έχουν τοποθετηθεί από εξουσιοδοτημένους τεχνικούς με ειδίκευση, απαγορεύονται γιατί δεν είναι τοποθετημένα εξαρτήματα από τον κατασκευαστή ή προτεινόμενα από αυτόν.Άλλη μία περίπτωση που οι εισπρακτικοί μηχανισμοί ενός κράτους ψάχνουν εύκολα αναγνωρίσιμα θύματα στον χώρο της μοτοσυκλέτας. Στην Γαλλία τα πρόστιμα πάνε σύννεφο. Λέτε και οι δική μας τροχαία να θυμηθεί ότι ανήκουμε στην Ευρωπαϊκή Ένωση και να υιοθετήσει το μέτρο που επέβαλε ο Γάλλος εταίρος μας; Θα έλεγα να ξεκινήσουμε υιοθετώντας πρώτα το φορολογικό καθεστώς στον εξοπλισμό ασφαλείας και την απελευθέρωση των αυτοκινήτων DIESEL σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη….πηγη:motorsite.gr
Mερικες φορες μη γνωριζοντας τι συμβαινει, λεμε καμια μ@λ@κι@ να περασει η ωρα............Τα φτηνιαρικα xenon, απλα ειναι για τον πεοντα καβαλα (και ξανθη αμα θετε)Για να μπειι xenon, πρεπει να αλλαχτει και το κατοπτρο που φερει την λαμπα...........Κοινως θελει μελετη το πραμα..............οι γαλλοι δεν ειναι τυχαιοι.....................Αληθεια δεν σας εχει τυφλωσει ποτε αντιθετα κινουμενο καγκουρεικο αυτοκινητακι με τα φτηνιαρικα xenon? Κανα TDM??Τουλαχιστον εδω μεσα, με τα φωτα που διαθετουν τα Mille και tuono, δεν θα επρεπε να μιλαμε για xenon, φωτα και λοιπες π@π@ριες+100
Παράθεση από: dionisis V2 στις Ιούνιος 25, 2009, 04:37:38 μμ αντε και μιχανες diesel...... ιταλικές V2 ducati aprilia κτλ...αααρτααατατα...νταφ...ντουφ...πατ...πατ....μπουφ....ααααρτττα..τ.τατ.ατα...Υ.Γ.ε ρε κι αμα το δει ο mastoras αυτό...
Παράθεση από: nenhs στις Ιούνιος 25, 2009, 04:20:30 μμτελικα δεν ειμαστε η μονοι χωρα στο κοσμο που οι κλισεις τις τροχαιας ειναι για καθαρα εισπρακτικους λογους!Η μετατροπή των συμβατικών φώτων σε XENON αρχικά στα αυτοκίνητα και αργότερα και στις μοτοσυκλέτες έχει γίνει μόδα κυρίως γιατί η αναβάθμιση των φωτιστικών σωμάτων του κάθε οχήματος που επιταχύνεται είναι πολύ σημαντική. Όσοι οδηγούν τακτικά την νύχτα σε δρόμους που δεν είναι φωτισμένοι, βλέπουν αμέσως πολύ μεγάλη διαφορά και νιώθουν πολύ πιο ασφαλείς.Παρ’ όλα αυτά, στην Γαλλία η τροχαία μοιράζει άφθονες κλήσεις σε μοτοσυκλετιστές που έχουν τοποθετήσει στην μοτοσυκλέτα τους φώτα Xenon. Ακόμη και αν είναι πιστοποιημένης ποιότητας και έχουν τοποθετηθεί από εξουσιοδοτημένους τεχνικούς με ειδίκευση, απαγορεύονται γιατί δεν είναι τοποθετημένα εξαρτήματα από τον κατασκευαστή ή προτεινόμενα από αυτόν.Άλλη μία περίπτωση που οι εισπρακτικοί μηχανισμοί ενός κράτους ψάχνουν εύκολα αναγνωρίσιμα θύματα στον χώρο της μοτοσυκλέτας. Στην Γαλλία τα πρόστιμα πάνε σύννεφο. Λέτε και οι δική μας τροχαία να θυμηθεί ότι ανήκουμε στην Ευρωπαϊκή Ένωση και να υιοθετήσει το μέτρο που επέβαλε ο Γάλλος εταίρος μας; Θα έλεγα να ξεκινήσουμε υιοθετώντας πρώτα το φορολογικό καθεστώς στον εξοπλισμό ασφαλείας και την απελευθέρωση των αυτοκινήτων DIESEL σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη….πηγη:motorsite.grΕχει λογικη το ολο θεμα.Ολα τα οχηματα στην ουσια ειναι ενα συνολο υποσυστηματων που συνεργαζονται αρμονικα μεταξυ τους.Ενα οχημα για να κυκλοφορισει στο δρομο χρειαζεται εγκριση τυπου απο εναν αρμοδιο φορεα,ειτε αυτος ειναι η ευρωπαικη ενωση,ειτε καποιος αλλος οργανισμος.Περα απο την γενικη εγκριση τυπου για το οχημα,υπαρχουν μερικες δεκαδες ακομη για καποια υποσυστηματα του.Υπαρχουν συγκεκριμενες προδιαγραφες για οτι υπαρχει πανω στη μοτοσυκλετα η το αυτοκινητο.Απο το τι minimum διασταση θα εχει ο καθε καθρεπτης μεχρι το υψος της κεραιας για να μην προκαλει τραυματισμους.Οι εγκρισεις αυτες ειναι διαφορετικες ακομα και για καθε χωρα ,αναλογα με τις ισχυουσες νομοθεσιες,αναγκαζοντας τους κατασκευαστες να τροποποιουν τα προιοντα τους αναλογα με τη χωρα πωλησης.Γι αυτο βλεπουμε και εκδοσεις με λιγοτερα αλογα,διαφορετικα φαναρια κτλ.Αν τωρα στη Γαλλια,και σε καθε σοβαρη χωρα της Ευρωπης,θεωρουν οτι καθε τροποποιηση στα φωτα,περαν απο αυτες του κατασκευαστη ειναι παρανομες ειναι λογικο.Το οχημα εχει παρει εγκριση τυπου με ενα συγκεκριμενο φαναρι,με ενα συγκεκριμενο τυπο λαμπας,ο οποιος φωτιζει σε συγκεκριμενες αποστασεις,με συγκεκριμενη δεσμη σε συγκεκριμενο υψος,κτλ κτλ.Τα aftermarket τυπου ξενον δεν εχουν καμια σχεση με τα εργοστασιακα φωτα του οχηματος,οποτε και οι αρχες εφαρμοζοντας το νομο,επιβαλουν προστιμα.Εννοειται οτι τα οχηματα αυτα στα ευρωπαικα ΚΤΕΟ ουτε απεξω δεν περνανε.Δεν ειναι για εισπρακτικους λογους οι κλησεις.Σχετιζονται με την ασφαλεια του οχηματος,των επιβαινοντων αλλα και των υπολοιπων.Οι νομοι αυτοι ισχυουν και στην Ελλαδα,Αλλο αν κανεις αστυνομικος δεν εχει τις απαιτουμενες γνωσεις για να τους εφαρμωσει
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι