0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος nenhs

  • *****
  • 805
  • Φύλο: Άντρας
  • Sex Drugs Metal
  • Μοντέλο μηχανής: rsv4 r
  • Αντιδράσεις: +3
Να δω αυτο και δε θελω τιποτα αλλο!!!
« - : Ιούνιος 25, 2009, 04:20:30 μμ »
τελικα δεν ειμαστε η μονοι χωρα στο κοσμο που οι κλισεις τις τροχαιας ειναι για καθαρα εισπρακτικους λογους!

Η μετατροπή των συμβατικών φώτων σε XENON αρχικά στα αυτοκίνητα και αργότερα και στις μοτοσυκλέτες έχει γίνει μόδα κυρίως γιατί η αναβάθμιση των φωτιστικών σωμάτων  του κάθε οχήματος που επιταχύνεται είναι πολύ σημαντική. Όσοι οδηγούν τακτικά την νύχτα σε δρόμους που δεν είναι φωτισμένοι, βλέπουν αμέσως πολύ μεγάλη διαφορά και νιώθουν πολύ πιο ασφαλείς.

Παρ’ όλα αυτά, στην  Γαλλία η τροχαία μοιράζει άφθονες κλήσεις σε μοτοσυκλετιστές που έχουν τοποθετήσει στην μοτοσυκλέτα τους φώτα Xenon. Ακόμη και αν είναι πιστοποιημένης ποιότητας και έχουν τοποθετηθεί από εξουσιοδοτημένους τεχνικούς με ειδίκευση, απαγορεύονται γιατί δεν είναι τοποθετημένα εξαρτήματα από τον κατασκευαστή ή προτεινόμενα από αυτόν.

Άλλη μία περίπτωση που οι εισπρακτικοί μηχανισμοί ενός κράτους ψάχνουν εύκολα αναγνωρίσιμα θύματα στον χώρο της μοτοσυκλέτας. Στην Γαλλία τα πρόστιμα πάνε σύννεφο. Λέτε και οι δική μας τροχαία να θυμηθεί ότι ανήκουμε στην Ευρωπαϊκή Ένωση και να υιοθετήσει το μέτρο που επέβαλε ο Γάλλος εταίρος μας; Θα έλεγα να ξεκινήσουμε υιοθετώντας πρώτα το φορολογικό καθεστώς στον εξοπλισμό ασφαλείας  και την απελευθέρωση των αυτοκινήτων DIESEL σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη….

πηγη:motorsite.gr


ΤΣΑΚΣΤΑ ΑΠΑΝ..........

*

Eva

Απ: Να δω αυτο και δε θελω τιποτα αλλο!!!
« Απάντηση #1 - : Ιούνιος 25, 2009, 04:32:29 μμ »
Ok!το ακουσαμε και αυτο :pray:
Τι να πεις! :psdof:

*

Αποσυνδεδεμένος dionisis V2

  • *****
  • 262
  • Φύλο: Άντρας
  • Aprilia made in Italy
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Να δω αυτο και δε θελω τιποτα αλλο!!!
« Απάντηση #2 - : Ιούνιος 25, 2009, 04:37:38 μμ »
 αντε και μιχανες diesel...... :)
Aprilia Shiver

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Να δω αυτο και δε θελω τιποτα αλλο!!!
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 25, 2009, 04:54:06 μμ »
αντε και μιχανες diesel...... :)

ιταλικές V2  :lol: :lol% :lol% :lol% ducati aprilia κτλ...


αααρτααατατα...νταφ...ντουφ...πατ...πατ....μπουφ....ααααρτττα..τ.τατ.ατα...




Υ.Γ.
ε ρε κι αμα το δει ο mastoras αυτό... :lol% :lol% :lol%

*

nasos-v

Απ: Να δω αυτο και δε θελω τιποτα αλλο!!!
« Απάντηση #4 - : Ιούνιος 25, 2009, 05:11:21 μμ »
αντε και μιχανες diesel...... :)

ΩΡΑΙΟ avatar.................!!!! :kalo: :kalo:


*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2

*

mariosvass

Απ: Να δω αυτο και δε θελω τιποτα αλλο!!!
« Απάντηση #6 - : Ιούνιος 27, 2009, 12:51:21 μμ »
τελικα δεν ειμαστε η μονοι χωρα στο κοσμο που οι κλισεις τις τροχαιας ειναι για καθαρα εισπρακτικους λογους!

Η μετατροπή των συμβατικών φώτων σε XENON αρχικά στα αυτοκίνητα και αργότερα και στις μοτοσυκλέτες έχει γίνει μόδα κυρίως γιατί η αναβάθμιση των φωτιστικών σωμάτων  του κάθε οχήματος που επιταχύνεται είναι πολύ σημαντική. Όσοι οδηγούν τακτικά την νύχτα σε δρόμους που δεν είναι φωτισμένοι, βλέπουν αμέσως πολύ μεγάλη διαφορά και νιώθουν πολύ πιο ασφαλείς.

Παρ’ όλα αυτά, στην  Γαλλία η τροχαία μοιράζει άφθονες κλήσεις σε μοτοσυκλετιστές που έχουν τοποθετήσει στην μοτοσυκλέτα τους φώτα Xenon. Ακόμη και αν είναι πιστοποιημένης ποιότητας και έχουν τοποθετηθεί από εξουσιοδοτημένους τεχνικούς με ειδίκευση, απαγορεύονται γιατί δεν είναι τοποθετημένα εξαρτήματα από τον κατασκευαστή ή προτεινόμενα από αυτόν.

Άλλη μία περίπτωση που οι εισπρακτικοί μηχανισμοί ενός κράτους ψάχνουν εύκολα αναγνωρίσιμα θύματα στον χώρο της μοτοσυκλέτας. Στην Γαλλία τα πρόστιμα πάνε σύννεφο. Λέτε και οι δική μας τροχαία να θυμηθεί ότι ανήκουμε στην Ευρωπαϊκή Ένωση και να υιοθετήσει το μέτρο που επέβαλε ο Γάλλος εταίρος μας; Θα έλεγα να ξεκινήσουμε υιοθετώντας πρώτα το φορολογικό καθεστώς στον εξοπλισμό ασφαλείας  και την απελευθέρωση των αυτοκινήτων DIESEL σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη….

πηγη:motorsite.gr
Εχει λογικη το ολο θεμα.Ολα τα οχηματα στην ουσια ειναι ενα συνολο υποσυστηματων που συνεργαζονται αρμονικα μεταξυ τους.Ενα οχημα για να κυκλοφορισει στο δρομο χρειαζεται εγκριση τυπου απο εναν αρμοδιο φορεα,ειτε αυτος ειναι η ευρωπαικη ενωση,ειτε καποιος αλλος οργανισμος.Περα απο την γενικη εγκριση τυπου για το οχημα,υπαρχουν μερικες δεκαδες ακομη για καποια υποσυστηματα του.Υπαρχουν συγκεκριμενες προδιαγραφες για οτι υπαρχει πανω στη μοτοσυκλετα η το αυτοκινητο.Απο το τι minimum διασταση θα εχει ο καθε καθρεπτης μεχρι το υψος της κεραιας για να μην προκαλει τραυματισμους.Οι εγκρισεις αυτες ειναι διαφορετικες ακομα και για καθε χωρα ,αναλογα με τις ισχυουσες νομοθεσιες,αναγκαζοντας τους κατασκευαστες να τροποποιουν τα προιοντα τους αναλογα με τη χωρα πωλησης.Γι αυτο βλεπουμε και εκδοσεις με λιγοτερα αλογα,διαφορετικα φαναρια κτλ.Αν τωρα στη Γαλλια,και σε καθε σοβαρη χωρα της Ευρωπης,θεωρουν οτι καθε τροποποιηση στα φωτα,περαν απο αυτες του κατασκευαστη ειναι παρανομες ειναι λογικο.Το οχημα εχει παρει εγκριση τυπου με ενα συγκεκριμενο φαναρι,με ενα συγκεκριμενο τυπο λαμπας,ο οποιος φωτιζει σε συγκεκριμενες αποστασεις,με συγκεκριμενη δεσμη σε συγκεκριμενο υψος,κτλ κτλ.Τα aftermarket τυπου ξενον δεν εχουν καμια σχεση με τα εργοστασιακα φωτα του οχηματος,οποτε και οι αρχες εφαρμοζοντας το νομο,επιβαλουν προστιμα.Εννοειται οτι τα οχηματα αυτα στα ευρωπαικα ΚΤΕΟ ουτε απεξω δεν περνανε.Δεν ειναι για εισπρακτικους λογους οι κλησεις.Σχετιζονται με την ασφαλεια του οχηματος,των επιβαινοντων αλλα και των υπολοιπων.Οι νομοι αυτοι ισχυουν και στην Ελλαδα,Αλλο αν κανεις αστυνομικος δεν εχει τις απαιτουμενες γνωσεις για να τους εφαρμωσει.

*

Αποσυνδεδεμένος DarkSight

  • ***
  • 94
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Να δω αυτο και δε θελω τιποτα αλλο!!!
« Απάντηση #7 - : Ιούνιος 27, 2009, 10:18:49 μμ »
Καλά και χρυσά τα xenon, αλλά η αλήθεια είναι ότι "τυφλώνουν" τους οδηγούς της αντίθετης κατεύθυνσης αλλά και τους προπορευόμενους! Βέβαια αυτό από την άλλη είναι καλό για εμάς γιατί μας παίρνουν χαμπάρι!
Αυτό περί νόμου ισχύει και στο Ελλάντα, απλά δεν εφαρμόζεται ως τώρα!
Τα xenon επιτρέπονται μόνο στα οχήματα που έρχονται με xenon από το εργοστάσιο (κάποια πολύ ακριβά αυτοκίνητα) και αυτό γιατί τα φανάρια τους είναι μελετημένα και ειδικά κατασκευασμένα ώστε να μην ενοχλούν τους άλλους οδηγούς!
Ελπίζω να μην αρχίσουν και εδώ να εφαρμόζουν το νόμο αυτό, γιατί προβλέπω.....ούιιιιιιιιιιιι!!!! :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Να δω αυτο και δε θελω τιποτα αλλο!!!
« Απάντηση #8 - : Ιούνιος 27, 2009, 10:30:00 μμ »
Mερικες φορες μη γνωριζοντας τι συμβαινει, λεμε καμια μ@λ@κι@ να περασει η ωρα............

Τα φτηνιαρικα xenon, απλα ειναι για τον πεοντα  καβαλα (και ξανθη αμα θετε)

Για να μπειι xenon, πρεπει να αλλαχτει και το κατοπτρο που φερει την λαμπα...........Κοινως θελει μελετη το πραμα..............

οι γαλλοι δεν ειναι τυχαιοι.....................Αληθεια δεν σας εχει τυφλωσει ποτε αντιθετα κινουμενο καγκουρεικο αυτοκινητακι με τα φτηνιαρικα xenon? Κανα TDM??

Τουλαχιστον εδω μεσα, με τα φωτα που διαθετουν τα Mille και tuono, δεν θα επρεπε να μιλαμε για xenon, φωτα και λοιπες π@π@ριες


 :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

RSVF

Απ: Να δω αυτο και δε θελω τιποτα αλλο!!!
« Απάντηση #9 - : Ιούνιος 27, 2009, 10:31:28 μμ »
Mερικες φορες μη γνωριζοντας τι συμβαινει, λεμε καμια μ@λ@κι@ να περασει η ωρα............

Τα φτηνιαρικα xenon, απλα ειναι για τον πεοντα  καβαλα (και ξανθη αμα θετε)

Για να μπειι xenon, πρεπει να αλλαχτει και το κατοπτρο που φερει την λαμπα...........Κοινως θελει μελετη το πραμα..............

οι γαλλοι δεν ειναι τυχαιοι.....................Αληθεια δεν σας εχει τυφλωσει ποτε αντιθετα κινουμενο καγκουρεικο αυτοκινητακι με τα φτηνιαρικα xenon? Κανα TDM??

Τουλαχιστον εδω μεσα, με τα φωτα που διαθετουν τα Mille και tuono, δεν θα επρεπε να μιλαμε για xenon, φωτα και λοιπες π@π@ριες






+100


 :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

*

mastoras

Απ: Να δω αυτο και δε θελω τιποτα αλλο!!!
« Απάντηση #10 - : Αύγουστος 06, 2009, 12:07:42 μμ »
αντε και μιχανες diesel...... :)

ιταλικές V2  :lol: :lol% :lol% :lol% ducati aprilia κτλ...


αααρτααατατα...νταφ...ντουφ...πατ...πατ....μπουφ....ααααρτττα..τ.τατ.ατα...




Υ.Γ.
ε ρε κι αμα το δει ο mastoras αυτό... :lol% :lol% :lol%

Το ειδε ο mastoras το είδε.................. dont worry ...........εχουν γνωση οι φύλακες..................

*

kompimen

Απ: Να δω αυτο και δε θελω τιποτα αλλο!!!
« Απάντηση #11 - : Αύγουστος 06, 2009, 12:51:01 μμ »
όταν θα αρχίσουν να μοιράζουν κλίσεις σε όλους του κουτάκηδες που τα φώτα τους δείχνουν στο θεό και κυκλοφορούν μόνιμα με τα φώτα ομίχλης λες και ζούμε στη σιβηρία θα τα βγάλω τα xenon από το tuono !!!  μέχρι τότε.... :kol:

*

shivermaniac

Απ: Να δω αυτο και δε θελω τιποτα αλλο!!!
« Απάντηση #12 - : Αύγουστος 06, 2009, 01:23:45 μμ »
τελικα δεν ειμαστε η μονοι χωρα στο κοσμο που οι κλισεις τις τροχαιας ειναι για καθαρα εισπρακτικους λογους!

Η μετατροπή των συμβατικών φώτων σε XENON αρχικά στα αυτοκίνητα και αργότερα και στις μοτοσυκλέτες έχει γίνει μόδα κυρίως γιατί η αναβάθμιση των φωτιστικών σωμάτων  του κάθε οχήματος που επιταχύνεται είναι πολύ σημαντική. Όσοι οδηγούν τακτικά την νύχτα σε δρόμους που δεν είναι φωτισμένοι, βλέπουν αμέσως πολύ μεγάλη διαφορά και νιώθουν πολύ πιο ασφαλείς.

Παρ’ όλα αυτά, στην  Γαλλία η τροχαία μοιράζει άφθονες κλήσεις σε μοτοσυκλετιστές που έχουν τοποθετήσει στην μοτοσυκλέτα τους φώτα Xenon. Ακόμη και αν είναι πιστοποιημένης ποιότητας και έχουν τοποθετηθεί από εξουσιοδοτημένους τεχνικούς με ειδίκευση, απαγορεύονται γιατί δεν είναι τοποθετημένα εξαρτήματα από τον κατασκευαστή ή προτεινόμενα από αυτόν.

Άλλη μία περίπτωση που οι εισπρακτικοί μηχανισμοί ενός κράτους ψάχνουν εύκολα αναγνωρίσιμα θύματα στον χώρο της μοτοσυκλέτας. Στην Γαλλία τα πρόστιμα πάνε σύννεφο. Λέτε και οι δική μας τροχαία να θυμηθεί ότι ανήκουμε στην Ευρωπαϊκή Ένωση και να υιοθετήσει το μέτρο που επέβαλε ο Γάλλος εταίρος μας; Θα έλεγα να ξεκινήσουμε υιοθετώντας πρώτα το φορολογικό καθεστώς στον εξοπλισμό ασφαλείας  και την απελευθέρωση των αυτοκινήτων DIESEL σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη….

πηγη:motorsite.gr
Εχει λογικη το ολο θεμα.Ολα τα οχηματα στην ουσια ειναι ενα συνολο υποσυστηματων που συνεργαζονται αρμονικα μεταξυ τους.Ενα οχημα για να κυκλοφορισει στο δρομο χρειαζεται εγκριση τυπου απο εναν αρμοδιο φορεα,ειτε αυτος ειναι η ευρωπαικη ενωση,ειτε καποιος αλλος οργανισμος.Περα απο την γενικη εγκριση τυπου για το οχημα,υπαρχουν μερικες δεκαδες ακομη για καποια υποσυστηματα του.Υπαρχουν συγκεκριμενες προδιαγραφες για οτι υπαρχει πανω στη μοτοσυκλετα η το αυτοκινητο.Απο το τι minimum διασταση θα εχει ο καθε καθρεπτης μεχρι το υψος της κεραιας για να μην προκαλει τραυματισμους.Οι εγκρισεις αυτες ειναι διαφορετικες ακομα και για καθε χωρα ,αναλογα με τις ισχυουσες νομοθεσιες,αναγκαζοντας τους κατασκευαστες να τροποποιουν τα προιοντα τους αναλογα με τη χωρα πωλησης.Γι αυτο βλεπουμε και εκδοσεις με λιγοτερα αλογα,διαφορετικα φαναρια κτλ.Αν τωρα στη Γαλλια,και σε καθε σοβαρη χωρα της Ευρωπης,θεωρουν οτι καθε τροποποιηση στα φωτα,περαν απο αυτες του κατασκευαστη ειναι παρανομες ειναι λογικο.Το οχημα εχει παρει εγκριση τυπου με ενα συγκεκριμενο φαναρι,με ενα συγκεκριμενο τυπο λαμπας,ο οποιος φωτιζει σε συγκεκριμενες αποστασεις,με συγκεκριμενη δεσμη σε συγκεκριμενο υψος,κτλ κτλ.Τα aftermarket τυπου ξενον δεν εχουν καμια σχεση με τα εργοστασιακα φωτα του οχηματος,οποτε και οι αρχες εφαρμοζοντας το νομο,επιβαλουν προστιμα.Εννοειται οτι τα οχηματα αυτα στα ευρωπαικα ΚΤΕΟ ουτε απεξω δεν περνανε.Δεν ειναι για εισπρακτικους λογους οι κλησεις.Σχετιζονται με την ασφαλεια του οχηματος,των επιβαινοντων αλλα και των υπολοιπων.Οι νομοι αυτοι ισχυουν και στην Ελλαδα,Αλλο αν κανεις αστυνομικος δεν εχει τις απαιτουμενες γνωσεις για να τους εφαρμωσει

αν βαλω σελα after market για να ηρεμησει ο κωλος μου απο τα γκαπα γκουπα δικαιουται να με γραψει το οργανο? :tez:

αυτες ειναι εισπρακτικου χαρακτηρα παπαριες των Γάλλων. Τι θα πει δεν εχουν εγκριση και προδιαγραφες? Δηλαδη ολες οι εταιρείες κολλοσοι που διαθετουν λαπτηρες δεν ειναι εγκεκριμενες? Πρεπει να επιλεξω ντε και καλα τα εργοστασιακα που δε γνωριζω καν απο ποια εταιρεία είναι και τα χρυσοπληρωνω σα μα@ακας? ε οχι. ή μηπως δε μπορουν καλιστα και τα ξενον να ρυθμιστουν ετσι ωστε να μην τυφλωνει η δεσμη? η μηπως και τα συμβατικα δε μπορουν να τυφλωσουν εξισου αν υψωσω τη δεσμη?
ειχαμε και λεγαμε για τα αμερικανακια, σε λιγο θα μιλαμε το ιδιο και για τα γαλλακια..

*

glayxs

Απ: Να δω αυτο και δε θελω τιποτα αλλο!!!
« Απάντηση #13 - : Αύγουστος 06, 2009, 05:29:07 μμ »
θα ηθελα με τη σειρα μου να ανακαλεσω κατι στη μνημη ολων ... ναι η Ελλαδα εχει ενα καρο χαλια νομους , αλλο ενα καρο νομους που δεν εφαρμοζονται και αλλα τοσα καρα που καλλιτερα να μην αναφερουμε.
Ομως το ιδιο ισχυει για ΟΛΕΣ τις χωρες ....
Εχωντας ζησει σε χωρες εξω πιστεψτε με ειναι αληθεια... νομοι θαμμενοι που ομως ειναι σε ισχυ! π.χ.
Γαλλια (μιας και αναφερθηκε) γνωριζετε οτι ολα τα οχηματα ανοιχτου τυπου (καμπριο και μοτο) που κυκλοφορουν σε εθνικα δικτυα πρεπει οι οδηγοι τους να φορουν την ωρα που κινουνται σε αυτα τα δικτυα , αυτο που ονομαζεται high visibility jacket!!!!!! το φωσφοριζον τζακετ!!!! δηλαδη ολες οι επιφανεις του ρουχισμου και της μοτο που αντανακλουν το φως ειναι αχρηστες??????
Ο.Κ. ας το φαμε .... στα αυτοκινητα???????????
Καποιοι νομοι ειναι καταλοιπα αλλων εποχων καποτε ηταν της μοδος να αλλαζουν τα φωτα με μπλε κοκκινα ροζ κλπ αυτος ο νομος αναφερεται σε τετοιες αλλαγες
Η βιομηχανια των μοτο και του αυτοκινητου πλεον ειναι τεραστια και εκτος απο τις εταιριες παραγωγης εμπερικλειονται και χιλιαδες αλλες εταιριες περιφερειακων εξαρτηματων εξισου καλα τεχνικα καταρτισμενες
ο κυριος που φτιαχνει  και δοκιμαζει λαμπες xenon  ειμαι σιγουρος οτι γνωριζει πολλα περισσοτερα απο τον καθε ΧΑΡΤΟΓΙΑΚΑ υπουργειου ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ χωρας για την μοτοσυκλετα την οδιγηκη συμπεριφορα και την οδικη αγωγη

*

Αποσυνδεδεμένος Alaniaris

  • **
  • 65
  • Φύλο: Άντρας
  • Όποιος κοιμάται είναι ξεκούραστος
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Να δω αυτο και δε θελω τιποτα αλλο!!!
« Απάντηση #14 - : Αύγουστος 07, 2009, 08:34:40 πμ »
Καιρός να εφαρμοστεί και στην Ελλάδα ο νόμος (που πολύ το γουστάρω μα επίσης θα το χαρώ)  που η κουτσή Μαρία και ο κάθε πικραμένος έχει βάλει XENON και καλά επικαλείται λόγους ασφαλείας , το ότι ο ίδιος έρχεται κόντρα στην ασφάλεια του συνόλου (των περισσοτέρων οδηγών )δηλαδή δεν τον νοιάζει ?
 :mlk :mlk :mlk Πάει σύννεφο

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης