0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Να την χαιρόμαστε την aprilia hellas
« Απάντηση #60 - : Ιούλιος 03, 2007, 02:38:10 μμ »
...In the meantime I have bought a real bike, a GSXR1000 and I have one thing to say to you, whoever you are and whatever you ride: Stay away from Aprilias, even
if you don't care about the occasional mechanical failure. Not only do they break down very often but Aprilia will find the lamest excuse to avoid issuing warranty....

Διαφωνώ με το πως θέτεις το πρόβλημα.
Το λέω αυτό διότι το πραγματικό πρόβλημα της Aprilia (αλλά και όλων των άλλων εταιριών), είναι το after-sales και κυρίως οι αντιπρόσωποι. Με παρόμοιο τρόπο θα σου απαντήσει και η Suzuki έτσι και πάθει κάτι το GSXR σου (που δεν στο εύχομαι). Τί θα κάνεις τότε? Θα φτιάξεις ένα άλλο site όπου θα λες ότι Suzuki sucks και όπου θα λες ότι αγόρασες another real bike?
Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.
 :bye:

+2.. :D
στα παραπάνω...
Και επειδή σε προηγούμενο ποστ έγραψα ότι συμφωνώ με την αγανάκτησή σου...ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΩ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ,
έχω να σημειώσω όμως, ότι άλλο αμα ή αντιπροσωπεία και το After sales service είναι μάπα, και άλλο ότι ''όλα τα Aprilia είναι...''μάπα''....''...

επίσης τονίζω ότι το παραπάνω δεν το αναφέρω γιατί είμαι..''Apriliaνός''  :D αλλά άποψη μου είναι ότι κάθε εταιρεία πλέον βγάζει αξιόπιστα μηχανάκια......
όπως επίσης, -εντάξει σπάνιο αλλά συμβάνει...- σε κάθε εταιρεία μπορεί να τύχει ένα μηχανάκι που να σου χτυπήσει μπιέλλα....είτε είναι suzuki, yamaha, kawasaki....


Φιλικά και καλό κουράγιο,
αλλά πάντα με όρεξη για Καλά Χιλιόμετρα + Καλή Παρέα... ;)

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Να την χαιρόμαστε την aprilia hellas
« Απάντηση #61 - : Ιούλιος 03, 2007, 02:57:12 μμ »
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες. Για να μην τα ξαναγράφω κάνω copy paste την απάντηση που έδωσα εχθές στον Theo στο moto.gr

«
Τα είπαμε και στο apriliabikers, να τα πούμε και εδώ.
Καταρχήν τα πράγματα είναι όπως περίπου τα έγραψε ο The Trooper. Θυμάμαι τα post, που είχε γράψει από παλιά για το πρόβλημα του στο apriliabikers όπως και την συνέχεια όπως την άκουσα απο τον (μη εξουσιοδοτημένο κοινό μας μηχανικό) και απ΄τα post του.

Εχει χίλια δίκια απ΄την άποψη ότι ένα καινούργιο ακριβό μηχανάκι έπαθε μια ζημιά και σ΄αυτό δεν οφείλεται η χρήση airbox (έχω το ίδιο και στο δικό μου) ούτε βέβαια και η χρήση εξατμίσεων. Δλδ αν φόραγε acrapovic τι θα του έλεγαν;

Εχει αδικο γιατί κατηγορεί την εταιρεία όχι για την απαράδεκτη συμπεριφορά της αλλα τα προϊόντα της συλλήβδην. Γιατί όταν γράφεις «ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΧΑΛΑΝΕ ΤΑ APRILIA (και χαλάνε όντως)» και «Μακρυά απο τις Aprilia, ακόμα και αν δεν σας πειράζει να χαλάνε που και πού. Οχι μόνο χαλάνε (αυτό το είχα διαπιστώσει και απο πιο παλιά)» δεν διαμαρτύρεσαι για την αντιμετώπιση, αλλά για τα προϊόντα και αυτό αποτελεί δυσφήμιση καθώς ξέρεις ότι τουλάχιστον τα μοτέρ Rotax V990 και Pegaso δεν έχουν προβλήματα αξιοπιστίας. Τουλάχιστον όχι σε μεγαλύτερο βαθμό από οποιοδήποτε άλλη μάρκα.

Μακάρι να βρεθεί άμεσα λύση γιατί πραγματικά είναι άπαράδεκτος ο τρόπος που συμπεριφέρονται. Το θέμα είναι ότι με τον ίδιο τρόπο συμπεριφέρονται ΟΛΕΣ σχεδόν οι εταιρείες, αν σε βρουν κάπου ανοιχτό.

Τσέκαρε λίγο το κείμενο σου, γιατί έχει κάποια λάθη (το όνομα του μηχανικού που σου ακύρωσε την εγγύηση, καθώς και το ότι αλλού αναφέρεις ότι την μηχανή την επισκεύασες και αλλού ότι θα την πουλήσεις σε κομμάτια)

Φιλικά
Βύρων»

Χωρίς να είμαι δικηγόρος έχω την εντύπωση πάντως πως το κείμενο μπάζει (νομικά) από πολλές μεριές και θα μπορούσε εύκολα να γυρίσει εναντίον του.

*

Αποσυνδεδεμένος Nikos650

  • ***
  • 146
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Να την χαιρόμαστε την aprilia hellas
« Απάντηση #62 - : Ιούλιος 03, 2007, 03:58:02 μμ »
Παρ. 1. Άρθρ. 364 Ποινικού Κώδικα.
Όποιος ισχυρίζεται με οποιονδήποτε τρόπο ενώπιον τρίτου ή διαδίδει για ανώνυμη εταιρία ορισμένο γεγονός που είναι σχετικό με τις επιχειρήσεις, την οικονομική κατάσταση ή γενικά τις εργασίες της ή με τα πρόσωπα που τη διοικούν ή τη διευθύνουν και που μπορεί να βλάψει την εμπιστοσύνη του κοινού στην εταιρία και γενικά στις επιχειρήσεις της, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι ενός έτους ή με χρηματική ποινή.
Οι φράσεις : "Η σελίδα αυτή δημιουργήθηκε για να ενημερωθεί το αγοραστικό κοινό των μοτοσυκλετών για τις μεθόδους που ακολουθεί η Aprilia οταν χρειαστεί να φτιάξει μέσα στην εγγύηση τις προβληματικές μοτοσυκλέτες που πουλάει" και "Οχι μόνο χαλάνε (αυτό το είχα διαπιστώσει και απο πιο παλιά) αλλα εκτός αυτού, η Aprilia θα βρεί την πιο γελοία δικαιολογία για να αποφύγει να σας το φτιάξει μέσα στην εγγύηση" αποτελούν διαδόσεις γεγονότων που μπορεί να βλάψουν την "τιμή" της ανώνυμης εταιρίας πέραν από το γενικότερο περιεχόμενο του κειμένου.

Το κείμενο φυσικά και μπάζει νομικά και αποτελεί την κλασσική περίπτωση στην οποία κάποιος χάνει το δίκιο του μέσα και έξω από τις δικαστικές αίθουσες.

Αντί των παραπάνω, επικίνδυνων για δυσφήμηση ενεργειών, εγώ θα πρότεινα τα εξής : Σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 3 του νόμου για την προστασία των καταναλωτών (3043/2002) ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να δίδει εγγύηση στον καταναλωτή - αγοραστή. Περαιτέρω κατά το ίδιο άρθρο η εγγύηση δε θα πρέπει να αναιρείται από υπερβολικές συμβατικές "απαλλακτικές" ρήτρες".
Κατ΄αυτό τον τρόπο θα μπορούσε με μια αγωγή στο αρμόδιο δικαστήριο να ζητήσει αποζημίωση για τη μείωση της αξίας της μοτοσυκλέτας του προσβάλλοντας ως καταχρηστικό τον όρο της εγγύησης που αναφέρει τα περί μη εγκεκριμένων αξεσουάρ (after market εξάτμιση και air box). Με μια πραγματογνωμοσύνη κάλλιστα θα μπορούσε να αποδείξει ότι τα εν λόγω αξεσουάρ ουδεμία σχέση έχουν με το κόλλημα του κινητήρα. Αυτές θα ήταν οι σωστές κατά τη γνώμη μου ενέργειες από τη στιγμή που δεν βρήκε άκρη με την Aprilia Hellas.

Στην περίπτωση μας όμως φοβάμαι ότι ενώ έχει χίλια δίκια, αν η Aprilia Hellas θέλει να δώσει συνέχεια, θα βρεθεί στη δυσάρεστη θέση να υπερασπίζει τον εαυτό του σε ποινικό δικαστήριο με απειλή ποινή φυλάκισης, ενώ πιθανότατα θα του ζητηθεί και αποζημίωση καθόλου ευκαταφρόνητη.

Αυτές είναι μερικές επισημάνσεις από την μέχρι τώρα εμπειρία μου από τις δικαστικές αίθουσες.
Φιλικά Νίκος

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Να την χαιρόμαστε την aprilia hellas
« Απάντηση #63 - : Ιούλιος 03, 2007, 04:23:24 μμ »
Νίκος

Νίκο μια χαρά τα λες. Είναι χρήσιμο να δίνει απάντηση κάποιος δικηγόρος, καθώς όπως είπες μπορείς να βρεθείς παν-εύκολα μπλεγμένος και χρησιμοποιώντας την παροιμια «εκεί που μας χρωτάγανε, μας πήραν και τον γάϊδαρο»

Σε κάποιες επισημάνσεις που του έγιναν από μέλη του moto.gr για τα τυχόν νομικά προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν εξ΄αιτίας της «γενικής επίθεσης» που κάνει, η απάντηση του theok ήταν πως το είχε δει δικηγόρος και του είπε πως απ΄την στιγμή που αυτά που λέει είναι αλήθεια δεν έχει να φοβηθεί τίποτα.
Επειδή όμως η «αλήθεια» είναι κάτι σχετικό στα δικαστήρια, θα έλεγα πως πρέπει να αφαιρεθούν όλες οι προτάσεις που κατηγορούν την aprilia για την ποιότητα των προϊόντων της. Εκτός και αν μπορεί να αποδείξει ότι τα προϊόντα της apiria-piaggio είναι επικίνδυνα, παράνομα, και δεν πληρούν τους κανόνες ποιοτικού ελέγχου που ορίζονται απο τον νόμο. (που δεν νομίζω ότι μπορεί να αποδείξει).

Theo είναι κρίμα εξ΄αιτίας του (δικαιολογημένου) θυμού σου, να χάνεται το δίκιο σου. Μακάρι να υπάρξει αίσιο τέλος στην ιστορία. Και όταν λέω αίσιο εννοώ να καλύψει την ζημιά η aprilia.

*

Αποσυνδεδεμένος Nikos650

  • ***
  • 146
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Να την χαιρόμαστε την aprilia hellas
« Απάντηση #64 - : Ιούλιος 03, 2007, 04:59:23 μμ »
Φίλε Βύρωνα.
Το αν είναι αλήθεια ή όχι τα περιστατικά που επικαλείται ο Theok έχει να κάνει με τη μετατροπή της κατηγορίας από συκοφαντική σε απλή δυσφήμιση. Αν δηλαδή είναι αλήθεια τότε μπορεί να κατηγορηθεί για απλή δυσφήμηση υπό την προϋπόθεση ότι προσβάλλει την "τιμή" της εταιρίας. Σίγουρα σε αυτή την περίπτωση υπάρχει προσβολή του status τιμής της εταιρίας. Περαιτέρω όμως για να θεωρηθεί ότι δεν υπέχει καμία ευθύνη, όπως πολύ σωστά επισημαίνεις, άρα θεωρείται επιτρεπτή η προσβολή αυτή, πρέπει να αποδείξει ότι η ίδια η εταιρία έχει χαμηλό status τιμής καθώς κατασκευάζει ελλατωματικά προϊόντα.

Αντί να ασχολούμαστε όμως με όλα αυτά, καλύτερο δε θα ήταν ο φίλος μας να κάνει τις σωστές νομικές ενέργειες για την προάσπιση των συμφερόντων του ?
Έτσι θα ήταν κατοχυρωμένος νομικά αλλά και θα υπήρχε η πιθανότητα να ικανοποιηθεί (κάποια στιγμή).

Αντί αυτών πολύ φοβάμαι ότι θα βρεθεί σε ένα δικαστήριο (πράγμα το οποίο απεύχομαι), στο οποίο θα προσπαθεί να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας, χάνοντας χρόνο, χρήμα, αλλά πολύ περισσότερο κάνοντας ζημιά στην ψυχική του υγεία.

Με όλα τα παραπάνω δεν θέλω να δείξω ότι πιστεύω στην υποταγή μας στη νομική δύναμη την οποία μπορεί να διαθέτουν κάποιες μεγάλες εταιρίες. Είμαι ο πρώτος που θα βοηθήσει σε έναν αγώνα ενάντια στον ισχυρότερο. Απλώς το να αποδείξεις το δίκιο σου, καλώς ή κακώς, έχει σχέση και με την στρατηγική την οποία ακολουθείς και δυστυχώς έχω δει πολούς ανθρώπους που έχουν 100% δίκιο να το χάνουν στα δικαστήρια επειδή έχουν κάνει τραγικά λάθη μέχρι να φτάσουν εκεί.

Νίκος.

ΥΓ. Συγνώμη αν χρησιμοποίησα ορολογία, η οποία είναι ίσως εξεζητημένη, αλλά προσπάθησα να είμαι όσο το δυνατόν κατανοητός χρησιμοποιώντας εκφράσεις οι οποίες μου είναι απαραίτητες για να εκφράσω την άποψη μου.

*

Antonis_GR

Απ: Να την χαιρόμαστε την aprilia hellas
« Απάντηση #65 - : Ιούλιος 03, 2007, 06:41:05 μμ »
Η ταπεινή μου γνώμη, χωρίς να είμαι ειδικός όπως οι προλαλήσαντες, είναι να κινήσεις τις διαδικασίες μέσω ΜΟΤΕΚ έτσι ώστε να κερδίσεις χρόνο, χρήμα και ψυχική υγεία. Άλλωστε αυτοί είναι εξειδικευμένοι σε τέτοια θέματα και ασκούν προ-δικαστικές πιέσεις εκεί που πρέπει, αποφέρωντας αποτελέσματα. Μοτοσυκλετιστική ένωση καταναλωτών
Όσο για τον τρόπο που εκφράζεις την αγανάκτησή σου, θα σε συμβούλευα να την αναθεωρήσεις για να μην βρεθείς μπλεγμένος.
Δεν έχει περάσει πολύς καιρός που ξέμπλεξα από κατηγορούμενος με αρκετές κατηγορίες και κανα-δυο κακουργήματα (!!!) χωρίς να έχω καμία εμπλοκή και με κόστος 8.500 ευρώ σε δικηγόρους κ.λ.π.  :( 

*

bomba

Απ: Να την χαιρόμαστε την aprilia hellas
« Απάντηση #66 - : Ιούλιος 03, 2007, 06:46:43 μμ »
Νικο650 συγχαρητηρια για την απαντηση σου
κριμα που δεν δοθηκε νωριτερα,ωστε να διαφωτιστει ο κοσμος πιο σφαιρικα στο θεμα

το περιστατικο ειναι προφανως μεμονωμενο,και ο ιδιοκτητης του τουονο παρα πολυ ατυχος απλα

*

Kost@s

Απ: Να την χαιρόμαστε την aprilia hellas
« Απάντηση #67 - : Ιούλιος 03, 2007, 06:52:16 μμ »
Και ολίγον τι απο κράξιμο στο συγκεκριμένο σαιτ...

Curious... says
In Greece, what do they call the stuff that you pack bearings with? Is it still Grease? And does your country, as a whole, find some sort of Nationalistic pride within the John Travolta movie of the same name? If you go to a restaurant and the food is "greasy" is that a good thing? When I get grape leaves, I think that they taste "Greece-y" and that's a good thing.

[03-07-07 08:25:23]: Anonymous Poster says
If it wasn't for my Aprilia, I would have never noticed that my bondage partner forgot to take the latex fist out of my ass. I thought the discomfort was the Sachs shock, and when I upgraded to an Ohlins, the problem was still there. It wasn't until I had the electrodes on my scrotum that a current went through my "nether region" and shot out the latex fist... watch and all! Thank you Aprilia! I feel like a weight was lifted off my shoulders (or al least a latex fist released from my ass).


and last but not least...

[03-07-07 08:18:10]: AC/DC says  :hysterl
Aprilias are very dangerous. Our first lead singer owned one and it was because of the bike that he died. Many people believe it was due to alcohol, but in fact is was the owning of a 2006 Tuono in the early 80's that did him in. I agree with Goatse Man, not only does he have a large, gaping anus, but the bikes have problems. Rumor has it that 2006 Tuonos with the EVO airboxes are responsible for crack cocaine's presence in Inner Cities in the United States. Stay away! Danger Will Robinson!



ΥΓ: Μην προσπαθείτε να αλλάξετε γνώμη στον Έλληνα μοτοσυκλετιστή, κατα το: 'Ασ'τον τρελό στην τρέλα του






*

bomba

Απ: Να την χαιρόμαστε την aprilia hellas
« Απάντηση #68 - : Ιούλιος 03, 2007, 07:15:04 μμ »
ρε κωστα τι εννοοουν αυτοι οι τυποι?

τα οξφορδιανα μου αγγλικα δε με βοηθανε ομολογω

*

Kost@s

Απ: Να την χαιρόμαστε την aprilia hellas
« Απάντηση #69 - : Ιούλιος 03, 2007, 07:17:34 μμ »
Ειρωνεύονται Μάρκο...
Απο ότι φαίνεται το σαιτ δεν έμεινε στα σύνορα της Ελλάδος... πήγε και προς Αμερικα μεριά...
Και ξέρεις εκεί, δεν χαρίζουν κάστανα αμα σε πάρουν πρέφα... στα σέρνουνε κα-νο-νι-κο-τα-τα  :ohyes:

*

bomba

Απ: Να την χαιρόμαστε την aprilia hellas
« Απάντηση #70 - : Ιούλιος 03, 2007, 07:23:14 μμ »
Ειρωνεύονται Μάρκο...
Απο ότι φαίνεται το σαιτ δεν έμεινε στα σύνορα της Ελλάδος... πήγε και προς Αμερικα μεριά...
Και ξέρεις εκεί, δεν χαρίζουν κάστανα αμα σε πάρουν πρέφα... στα σέρνουνε κα-νο-νι-κο-τα-τα  :ohyes:

ναι αλλα ποιο πραγμα ειρωνευονται δεν καταλαβαινω :thnk:

το οτι εβαλε αφτερμαρκετ φιλτρο?

το οτι ανεβασε το σαιτ?

το οτι η απριλια ειναι μουφα εταιρεια?

τι ακριβως καυτηριαζουν?

*

Kost@s

Απ: Να την χαιρόμαστε την aprilia hellas
« Απάντηση #71 - : Ιούλιος 03, 2007, 07:31:16 μμ »
Αυτά που έκανα κλοπυ/πειστ έχουν μια δώση ειρωνίας ότι και καλά έχεις δίκιο φίλε, ο Ελβις ζει καιταλιμπαν καιταλιμπαν.

Αλλά έχει ακόμα πιο "σκληρά" σχόλια. Όπως, καλά έβαλες after market εξαρτήματα και δεν ήξερες ότι ακυρώνεται η εγγύηση ? Πλάκα μας κάνεις ? Αντιμετώπισε τις συνέπειες των πραξεών σου, κουλουπου, κουλουπου

Τεσπα, όπως είπα και μερικά τοστ πιο πάνω, αν ο φίλος πήγαινε με τα "μαμά" πράγματα, με λίγη κατανόηση, με λίγη κουβεντούλα με τον μαστούρα, κανείς δεν είχε το δικαίωμα να του αρνηθεί την εγγύηση. Ανταυτού προτίμησε την τακτική, με τον παρά μου γ@μω και την κυρά μου. Αμ δε...

Μακάρι να βγάλει άκρη γιατί κανείς δεν γουστάρει να σκάει ένα μάτσο "μωβάκια" για να κάθεται το μηχανάκι σε κάποιο συνεργείο, αλλά έτσι όπως δείχνουν τα πράγματα, μια τρύπα στο νερό (για να μην πω στον ωκεανό)

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Να την χαιρόμαστε την aprilia hellas
« Απάντηση #72 - : Ιούλιος 03, 2007, 07:40:58 μμ »
ναι αλλα ποιο πραγμα ειρωνευονται δεν καταλαβαινω :thnk:

Να πω την αλήθεια ούτε εγώ κατάλαβα τι λένε. Υποθέτω ότι κράζουν τo site ?  :thnk:

*

geokount

Απ: Να την χαιρόμαστε την aprilia hellas
« Απάντηση #73 - : Ιούλιος 03, 2007, 08:28:31 μμ »
  Καλησπέρα!Θα ήθελα να αναφέρω και εγώ την αντιστοίχη εμπειρία που είχα με το Pegaso μου.Όταν το αγόρασα καινούριο μου άναβε το λαμπάκι του λαδιού.Τους το πήγα και μου είπαν οτι ήθελε συμπλήρωμα λαδιού.Οντος το λαμπάκι έσβησε.Μετά απο καιρο άρχισε να ανάβει πάλι και το ξαναπήγα.Το έψαξαν και βρήκαν ότι είχε πρόβλημα η ντρόμπα λαδιού και έστειλαν χαρτί στην Aprilia για να περαστεί στην εγγύηση.Μετά απο 2 ημέρες μου τηλεφωνούν και μου λένε οτι δεν το περνάει στην εγγύηση η Aprilia γιατί δεν έχω κάνει τα σέρβις.Γίνομαι εξοφρενών και πηγαίνω με το βιβλιαράκι με τα σέρβις που είχα κάνει.Αυτοί με παρέπεψαν σε έναν τεχνικό στην Aprilia Hellas όπου αυτός με το που του είπα οτι τα σέρβις τα έχω κάνει και το βιβλιαράκι είναι σφραγισμένο,μου είπε οτι θα το κοιτάξει και θα μου τηλεφωνήσει.Σε 2 ημέρες με πήρε και μου είπε ότι το τακτοποίησε και να πάω στο συνεργείο και να βάλω την τρόμπα όπως και έγινε!
  Έγραψα και εγώ την εμπειρία μου γιατι ποτέ δεν κατάλαβα,όταν κάνεις τα σέρβις δεν ενημερώνεται η Aprilia?Γιατι δεν απάντησε το ίδιο το συνεργείο παρα άφησε έμενα να τρέχω με το βιβλιαράκι τον σέρβις να αποδείξω οτι έχω κάνει όλα τα σέρβις?

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Να την χαιρόμαστε την aprilia hellas
« Απάντηση #74 - : Ιούλιος 04, 2007, 10:27:32 πμ »
H aprilia εχει ονπλαιν συστημα για να τα παρακολουθεί αυτα και ο μαστοράς σου πρεπει να το ενημερωνει με τα σερβις σου. Προφανως δεν το ειχε κανει.  :)

Παντος οσον αφορά το θεμα του φίλου μας, δεν φταιει η απρίλια αλλά ο μάστοράς του... δεν ηταν αναγκη να ξηλώσει τιποτα, αν ο μάστορας ηταν σωστός δεν θα ειχε αντιμετωπίσει κανενα πρόβλημα.

ΙΝΚΑ ειναι η λυση, και ολα θα πανε καλα φιλε μου  :pray:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης