Οι φωτογραφίες αυτές είναι όλες photoshop.
Αν το 1200 ακολουθήσει την ΛΟΓΙΚΗ του 660 θα είναι σίγουρα:
1) Διαφορετικό από κάθε άλλο (με Ιταλικό design όπως το 660)
2) Διαφορετικό αρκετά από το 660 (θα το θυμίζει μονάχα)
3) Ποιοτικής κατασκευής και με προσεγμένα περιφερειακά
4) Ακριβότερο από τον άμεσο ανταγωνισμό και φθηνότερο από BMW και KTM
5) Τα λίγα κιλά κοστίζουν, θα είναι περίπου στα 200 και κάτι κιλά στεγνό, αλλά με ελαφριά αίσθηση.
Πρόκειται για προσωπικά συμπεράσματα που τα αντλώ από χρόνια παρακολούθηση τις ΥΑΜΑΗΑ, κατοχή μοτοσυκλετών της και από το καινούργιο μου XT660Z.
ΑΑααα, και παρόλο την φήμη για 1200cc δεν είμαι και πολύ σίγουρος... η σύγκριση θα είναι άμεση με το GS.
Ίσως ο κινητήρας του ΒΤ1100 με διαφορετική απόδοση

Ίσως ο κινητήρας του ΒΤ1100 υπερκυβισμένος σε 1200cc

Ίσως ένας νέος κινητήρας δικύλινδρος εν σειρά (που θα αντλεί τεχνογνωσία από το TDM)

Δεν είναι καιρός για έξοδα εξελίξεις κάτι νέου, ψηφίζω το πρώτο
Κανείς για στοίχημα;
