0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
261 κιλα (πληρη)
...σαν μαϊμού GS είναι
Ομορφο αλλα με χαλαει το διαφορικο και τα 261 κιλα,που ειναι προβλημα για τους λατρεις της off χρησης
Παράθεση από: ΒΑΣΙΛΗΣ στις Φεβρουάριος 25, 2010, 12:39:58 πμΟμορφο αλλα με χαλαει το διαφορικο και τα 261 κιλα,που ειναι προβλημα για τους λατρεις της off χρησης 261 με όλα του τα υγρά είναι μέσα στα πλαίσια της κατηγορίας.Αν βγάλεις τα υγρά (ντεπόζιτο,ρεζέρβα, λάδια, υγρά φρένων κλπ) θα δεις οτι δεν είναι τόσο βαρύ. Εκεί παίζει και το Βαρα και το Στέλβιο και το GS. Πέντε κιλα πάνω ,πεντε κιλά κάτω δεν παίζουν τόσο μεγάλο ρόλο. Το μόνο που είναι αισθητά ελαφρύτερο είναι το ΚΤΜ, αλλά αυτό είναι έτσι κι αλλιώς για πιο χωμάτινη χρήση.
Παράθεση από: unocapo στις Φεβρουάριος 25, 2010, 02:05:01 πμΠαράθεση από: ΒΑΣΙΛΗΣ στις Φεβρουάριος 25, 2010, 12:39:58 πμΟμορφο αλλα με χαλαει το διαφορικο και τα 261 κιλα,που ειναι προβλημα για τους λατρεις της off χρησης 261 με όλα του τα υγρά είναι μέσα στα πλαίσια της κατηγορίας.Αν βγάλεις τα υγρά (ντεπόζιτο,ρεζέρβα, λάδια, υγρά φρένων κλπ) θα δεις οτι δεν είναι τόσο βαρύ. Εκεί παίζει και το Βαρα και το Στέλβιο και το GS. Πέντε κιλα πάνω ,πεντε κιλά κάτω δεν παίζουν τόσο μεγάλο ρόλο. Το μόνο που είναι αισθητά ελαφρύτερο είναι το ΚΤΜ, αλλά αυτό είναι έτσι κι αλλιώς για πιο χωμάτινη χρήση.Το Στελβιο αγαπητοί φίλοι ειναι μακραν ....μπροστα !! Αν αλλαζα ....μηχανακι αυτο θα έπαιρνα !! ή αυτό ή το GRAN PASSO !!
Ναι ρε bro αλλά 18lt τεποζιτο σε mega on-off? Ντροπη!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι