0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το Swm 500 σκραμπλεράκι με 5500, κουκλί!
Έχει το mana αναμονές για μετατροπή σε αέριο; Και παίζει δλδ να κανεις μετατροπή για αέριο στη μηχανή; Για πειτε
Παράθεση από: Cris στις Νοέμβριος 01, 2022, 10:45:05 πμΓιατί η Piaggio Μανώλη βγάζει λεφτά από τα scooter, για αυτό δεν την απασχολείη Αprilia, φαντάζομαι..οτι ιταλικο ονομα υπαρχει εχει και απο ενα τετοιο...απορω πραγματικα,ισως να ειναι αυτο που λες...στην ιταλια το μορινι θα κανει 7000ε πανω κατω οι 2 εκδοσεις...ολοι μιλανε για ενα μπεστ σελερ που ερχεται
Γιατί η Piaggio Μανώλη βγάζει λεφτά από τα scooter, για αυτό δεν την απασχολείη Αprilia, φαντάζομαι..
Παράθεση από: Πυξιδας στις Νοέμβριος 01, 2022, 10:51:04 πμΠαράθεση από: Cris στις Νοέμβριος 01, 2022, 10:45:05 πμΓιατί η Piaggio Μανώλη βγάζει λεφτά από τα scooter, για αυτό δεν την απασχολείη Αprilia, φαντάζομαι..οτι ιταλικο ονομα υπαρχει εχει και απο ενα τετοιο...απορω πραγματικα,ισως να ειναι αυτο που λες...στην ιταλια το μορινι θα κανει 7000ε πανω κατω οι 2 εκδοσεις...ολοι μιλανε για ενα μπεστ σελερ που ερχεταιΕνα πιο χαμηλωμενο Dorso με τις απαραίτητες μετατροπές για να σκραμπλερίζει, θα ήταν ό,τι πρέπει. Αλλά τα πράγματα δυστυχώς για την aprilia είναι όπως τα είπε o cris. Η Piaggio μάλλον έχει αποφασίσει να έχει την aprilia ως το racing brand της.Γι΄αυτό και η παραγωγή της εστιάζει κυρίως εκεί.
Μανώλη νομίζω ότι όταν φτάσουν οι Κινέζοι να φτιάχνουν ίδιου επιπέδου μοτοσικλέτες με Γιαπωνέζους ή Ευρωπαίους οι τιμές τους θα είναι ανάλογες. Ναι έχουν τεράστιες δυνατότητες παραγωγής που ρίχνει το κόστος αλλά όταν πλέον μπουν στην αγορά και αποκτήσουν φήμη οι τιμές τους θα αυξηθούν. Τώρα προσπαθούν να εισέλθουν και λογικό να τιμολογούν χαμηλά.Κάτι παρόμοιο συνέβη με τα ηλεκτρονικά που αν θες καλό κινεζικό θα το πληρώσεις.
Δεν έχω γνώμη για συγκεκριμένα μηχανάκια (πέρα από ό,τι διαβάζω) οπότε πάσο.Αλλά γενικά η δική μου εμπειρία λέει ότι συνήθως ό,τι πληρώνεις παίρνεις.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι