0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 630
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1338
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #105 - : Νοέμβριος 01, 2022, 10:58:46 πμ »
Το Swm 500 σκραμπλεράκι με 5500, κουκλί!

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #106 - : Νοέμβριος 01, 2022, 11:02:49 πμ »
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 630
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1338
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #107 - : Νοέμβριος 01, 2022, 11:11:31 πμ »
Το τέλειο μηχανάκι για παντού, εκτός από αυτοκινητόδρομους,
αλλά ποιος πάει πια από αυτούς.. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +176
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #108 - : Νοέμβριος 01, 2022, 01:20:12 μμ »
Έχει το mana αναμονές για μετατροπή σε αέριο; Και παίζει δλδ να κανεις μετατροπή για αέριο στη μηχανή; Για πειτε

Aπό ό,τι έχω ακούσει  στο mana γίνεται εκεί που είναι ο αποθηκευτικός τους χώρος.  Εκεί δηλαδή που οι άλλες μηχανές έχουν το τεπόζιτο.
Δεν ξέρω αν αξίζει όμως. Αφενός γιατί τρώει τον αποθηκευτικο χώρο, αφετέρου γιατί η αυτονομία που δίνει,  ακούγεται ότι δεν είναι και τόσο ικανοποιητική.

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +176
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #109 - : Νοέμβριος 01, 2022, 01:29:08 μμ »
Γιατί η Piaggio Μανώλη βγάζει λεφτά από τα scooter, για αυτό δεν την απασχολεί
η Αprilia, φαντάζομαι..
οτι ιταλικο ονομα υπαρχει εχει και απο ενα τετοιο...απορω πραγματικα,ισως να ειναι αυτο που λες...
στην ιταλια το μορινι θα κανει 7000ε πανω κατω οι 2 εκδοσεις...ολοι μιλανε για ενα μπεστ σελερ που ερχεται

Ενα πιο χαμηλωμενο Dorso με τις απαραίτητες μετατροπές για να σκραμπλερίζει,  θα ήταν ό,τι πρέπει.   
Αλλά τα πράγματα δυστυχώς για την aprilia είναι όπως τα είπε o cris.   Η Piaggio  μάλλον έχει αποφασίσει να έχει την aprilia ως το racing brand της.
Γι΄αυτό και η παραγωγή της εστιάζει κυρίως εκεί. 

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #110 - : Νοέμβριος 01, 2022, 05:25:17 μμ »
Γιατί η Piaggio Μανώλη βγάζει λεφτά από τα scooter, για αυτό δεν την απασχολεί
η Αprilia, φαντάζομαι..
οτι ιταλικο ονομα υπαρχει εχει και απο ενα τετοιο...απορω πραγματικα,ισως να ειναι αυτο που λες...
στην ιταλια το μορινι θα κανει 7000ε πανω κατω οι 2 εκδοσεις...ολοι μιλανε για ενα μπεστ σελερ που ερχεται

Ενα πιο χαμηλωμενο Dorso με τις απαραίτητες μετατροπές για να σκραμπλερίζει,  θα ήταν ό,τι πρέπει.   
Αλλά τα πράγματα δυστυχώς για την aprilia είναι όπως τα είπε o cris.   Η Piaggio  μάλλον έχει αποφασίσει να έχει την aprilia ως το racing brand της.
Γι΄αυτό και η παραγωγή της εστιάζει κυρίως εκεί.
με τον 660 μοτερ ειναι πιο ευκολο...
η πιατζιο αχνοφαινεται οτι στηνει την απριλια για ανησυχο premium κοινο σε πληρη αντιδιαστολη με παλια που ηταν πιο value for money εταιρια.Η γκαμα πηγασο σιβερντορσο ηταν ποιοτικα και ταυτοχρονα σε πολυ καλες τιμες.Ειχε βεβαια και τα v4.Τωρα οτι πουλαει ειναι πανω απ 11000ε..Να μου πεις και οι ανταγωνιστες ειναι εξισου στα ιδια πλαισια τιμων,οκ δεκτο.Ομως ο κοσμος της μοτοσυκλετας αλλαζει ραγδαια,οι κινεζοι εχουν μπει δυνατα,υπαρχουν πολυ δυνατες επιλογες με κλασεις ανωτερες ποιοτικα απ τα γιαπωνεζικα πχ και θα σαρωσουν..Σε αυτο το περιβαλλον ειναι πολυ περιεργο πως θα αντιδρασει η απριλια και η καθε απριλια...

θα ανεφερω σαν παραδειγμα το moto morini excape...
πληρης ρυθμιζομενο μπροστινο μαρτζοκι
φρενα μπρεμπο ιδια νταλε κουαλε με του τουαρεγκ
μπος abs κτλπ
tubelless τροχους
οθοναρα και τιμη αρχικη 7900....
οκ 10 αλογα λιγοτερα...και τι εγινε...
αναφερα μοτο μορινι γιατι την εχει αγορασει η ζογκσεν
βεβαια συναρμολογεικαι σχεδιαζει ιταλια
Αυτα....δυστυχως η εποχη των ρομαντικων τεινει να εκλειψει... :(
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 630
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1338
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #111 - : Νοέμβριος 01, 2022, 05:33:14 μμ »
Ακριβώς!

*

Αποσυνδεδεμένος Rebel Scum

  • *****
  • 226
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono V4 1100
  • Αντιδράσεις: +665
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #112 - : Νοέμβριος 01, 2022, 05:55:57 μμ »
Μανώλη νομίζω ότι όταν φτάσουν οι Κινέζοι να φτιάχνουν ίδιου επιπέδου μοτοσικλέτες με Γιαπωνέζους ή Ευρωπαίους οι τιμές τους θα είναι ανάλογες.

Ναι έχουν τεράστιες δυνατότητες παραγωγής που ρίχνει το κόστος αλλά όταν πλέον μπουν στην αγορά και αποκτήσουν φήμη οι τιμές τους θα αυξηθούν.

Τώρα προσπαθούν να εισέλθουν και λογικό να τιμολογούν χαμηλά.

Κάτι παρόμοιο συνέβη με τα ηλεκτρονικά που αν θες καλό κινεζικό θα το πληρώσεις.

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #113 - : Νοέμβριος 01, 2022, 07:04:30 μμ »
Μανώλη νομίζω ότι όταν φτάσουν οι Κινέζοι να φτιάχνουν ίδιου επιπέδου μοτοσικλέτες με Γιαπωνέζους ή Ευρωπαίους οι τιμές τους θα είναι ανάλογες.

Ναι έχουν τεράστιες δυνατότητες παραγωγής που ρίχνει το κόστος αλλά όταν πλέον μπουν στην αγορά και αποκτήσουν φήμη οι τιμές τους θα αυξηθούν.

Τώρα προσπαθούν να εισέλθουν και λογικό να τιμολογούν χαμηλά.

Κάτι παρόμοιο συνέβη με τα ηλεκτρονικά που αν θες καλό κινεζικό θα το πληρώσεις.
Διαφωνώ καθέτως :D στα κάτω κλιμάκια..
Πχ cfmoto 800 ..με τιμή απέναντι σε τρασερ 700 κτλπ...είναι πολύ πολύ καλύτερο σύνολο ο Κινέζος...
Αυτή τη στιγμή έχει 2-3 μάρκες κινεζικές που είναι premium μάρκες,πολύ ποιοτικές και σε τιμές πολύ καλές..
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Rebel Scum

  • *****
  • 226
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono V4 1100
  • Αντιδράσεις: +665
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #114 - : Νοέμβριος 01, 2022, 08:58:03 μμ »
Δεν έχω γνώμη για συγκεκριμένα μηχανάκια (πέρα από ό,τι διαβάζω) οπότε πάσο.

Αλλά γενικά η δική μου εμπειρία λέει ότι συνήθως ό,τι πληρώνεις παίρνεις.

*

Αποσυνδεδεμένος DEMOS

  • **
  • 35
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: PEGASO STRADA 660
  • Αντιδράσεις: +37
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #115 - : Νοέμβριος 01, 2022, 09:00:03 μμ »
Η Κίνα έχει πυρηνικά και στέλνει και δορυφόρους στο διάστημα...δε νομίζω ότι είναι πίσω στην ... Τεχνολογία.
Απλά εδώ (στη χώρα της... bmw) επειδή έρχονται όλες οι φτηναντζες
και τα ψιλολογια του 0.5 € συνηθίσαμε να λέμε "έλα μωρέ τώρα, κινεζικό είναι" . Ειδικά για τα CF moto έχουν όλοι να πουν τα καλύτερα. Αν τα έβγαζε πχ η Yamaha τότε θα γινόταν χαμός και όλοι θα έλεγαν " κίνηση ματ κλπ".... οπότε το μέλλον τους ανήκει (και δικαίως μη σας πω).
Και τέλος πάντων βαρέθηκα αυτή τη τσίχλα με τα .... "Ευρωπαϊκά"  :knt:

*

Αποσυνδεδεμένος DEMOS

  • **
  • 35
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: PEGASO STRADA 660
  • Αντιδράσεις: +37
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #116 - : Νοέμβριος 01, 2022, 09:24:53 μμ »
Ίσως να γίνομαι δηκτικός αλλά πραγματικά βαρέθηκα τις ίδιες "τσίχλες" 30+ χρόνια τώρα....
Και κάποτε ζαχαρωναμε τα bimota (πχ SB11) που όμως έκαναν όσο .... τέσσερα Gsxr1100. Και φυσικά αγοράζαμε τα GSXR (και πολύ καλά κάναμε γιατί ήταν και  στην μισή τιμή από τα Ducati και 100 φορές πιο αξιόπιστα)...  Τα bimota ήταν μόνο για όνειρα.
Δε βγαίνει όμως κανένας να πει ότι τα Ducati είναι "bordella " γιατί θεωρείται ιερόσυλος....
Με αυτά κι αυτά θέλω να καταλήξω στο ότι : Δεν ωφελεί κανέναν η "ΟΠΑΔΙΚΗ" ματιά... Ούτε εμάς ως αναβάτες , οδηγούς , πελάτες , ούτε τη κάθε φίρμα ούτε άλλους επίδοξους νέους μοτοσυκλετιστες. Ας προσπαθήσουμε να είμαστε πιο αντικειμενικοί.

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #117 - : Νοέμβριος 01, 2022, 10:23:57 μμ »
Δεν έχω γνώμη για συγκεκριμένα μηχανάκια (πέρα από ό,τι διαβάζω) οπότε πάσο.

Αλλά γενικά η δική μου εμπειρία λέει ότι συνήθως ό,τι πληρώνεις παίρνεις.
Έχουμε 2 παιδιά που δουλεύουν σε συνεργεία με αυτά, φανατικοί γιαπωνεζοφιλοι και λένε τα καλύτερα..για τα cf πάντα...τώρα κάτι άλλες μάρκες..όχι είναι χαλί μαυρο..

Για την άποψη του demos...
Βάλε δίπλα το καινούριο γκουζι με το Χόντα 1100 ..ίδια κατηγορία,ίδια φιλοσοφία και βλέπεις ότι το ευρωπαϊκό είναι μια σκάλα πάνω....στα πάνω κλιμάκια οι διαφορές είναι εκεί και κάνουν τη διαφορά οι Ευρωπαίοι..στα κάτω κλιμάκια όχι όμως...εκεί είναι αλλιώς
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Rebel Scum

  • *****
  • 226
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono V4 1100
  • Αντιδράσεις: +665
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #118 - : Νοέμβριος 01, 2022, 10:40:02 μμ »
Φασόν κινητήρα ΚΤΜ δεν έχουν;

Πάντως φτηνά δεν τα λες τώρα που τα κοιτάω. Βλέπω καλύτερα περιφερειακά από ανάλογα Ιαπωνικά της κατηγορίας.

Αν δείξουν αξιοπιστία στο χρόνο και μείνουν χαμηλά σε τιμή και μελλοντικά θα είναι καλή επιλογή προφανώς

Προσωπικά δεν βιάζομαι να δοκιμάσω νέους κατασκευαστές. Παρότι το πρώτο μου ήταν ένα Sym Wolf (ρδέλο αλλά φτηνό).

Πάω κατευθείαν σε μηχανάκια με γνωστά προβλήματα όπως το V4 για να ξέρω τι να περιμένω  :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +176
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #119 - : Νοέμβριος 02, 2022, 02:39:50 πμ »
Oι Κινέζοι κάνουν αυτό που ξέρουν καλά εδώ και χρόνια. Να κλέβουν τεχνολογία και τεχνογνωσία από Ευρώπη και Αμερική.
Προς το παρόν τα αμιγώς κινέζικα μηχανάκια δεν είναι καν στο οπτικό μου πεδίο. Θέλουν πολλά ψωμιά ακόμα... Πάντως ούτε εμένα μου φαίνονται φτηνά παρ'όλα αυτά. Τα Ιταλοκινέζικα  οπως Benelli και Morini έχουν κάποιο ενδιαφέρον ως προτάσεις αλλά θα περιμένω να δω πώς θα πάνε. 

Σε γενικές γραμμές, μόνο τα ευρωπαϊκά κρατάνε ακόμα την ποιότητα σε καλά επίπεδα. Τόσο σε κατασκευή όσο και σε τεχνολογίες.  Και σε λογικές τιμές για αυτά που προσφέρουν.
Ο Ιάπωνας δυστυχώς έχει πάρει την κάτω βόλτα εδώ και κάποια χρόνια. Τους ζώζει ακόμα το καλό όνομα περασμένων εποχών.

Υ.Γ  Το Scrambler που είδα πιο πάνω της Morini  μόνο και μόνο για το έμβλημα που έχει πάνω (παραπέμπει σε φασιστικό καθεστώς)  δεν θα το έπαιρνα ακόμα κι αν μου το χάριζαν. Αν και είναι μούρλια.


 
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 02, 2022, 02:45:12 πμ από P for pegaso »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης