0 μέλη και 16 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4089
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2285
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #120 - : Νοέμβριος 02, 2022, 09:19:03 πμ »
Φασόν κινητήρα ΚΤΜ δεν έχουν;

Πάντως φτηνά δεν τα λες τώρα που τα κοιτάω. Βλέπω καλύτερα περιφερειακά από ανάλογα Ιαπωνικά της κατηγορίας.

Αν δείξουν αξιοπιστία στο χρόνο και μείνουν χαμηλά σε τιμή και μελλοντικά θα είναι καλή επιλογή προφανώς

Προσωπικά δεν βιάζομαι να δοκιμάσω νέους κατασκευαστές. Παρότι το πρώτο μου ήταν ένα Sym Wolf (ρδέλο αλλά φτηνό).

Πάω κατευθείαν σε μηχανάκια με γνωστά προβλήματα όπως το V4 για να ξέρω τι να περιμένω  :kalo:
η συμφωνια με την κτμ ειναι πολυ μεγαλυτερη,το μοτερ 790/890 κατασκευαζεται εκει και ο κισκα τα σχεδιαζει..ηδη στην αγγλια πουλιουνται απ την αντιπροσωπεια κτμ..
Oι Κινέζοι κάνουν αυτό που ξέρουν καλά εδώ και χρόνια. Να κλέβουν τεχνολογία και τεχνογνωσία από Ευρώπη και Αμερική.
Προς το παρόν τα αμιγώς κινέζικα μηχανάκια δεν είναι καν στο οπτικό μου πεδίο. Θέλουν πολλά ψωμιά ακόμα... Πάντως ούτε εμένα μου φαίνονται φτηνά παρ'όλα αυτά. Τα Ιταλοκινέζικα  οπως Benelli και Morini έχουν κάποιο ενδιαφέρον ως προτάσεις αλλά θα περιμένω να δω πώς θα πάνε. 

Σε γενικές γραμμές, μόνο τα ευρωπαϊκά κρατάνε ακόμα την ποιότητα σε καλά επίπεδα. Τόσο σε κατασκευή όσο και σε τεχνολογίες.  Και σε λογικές τιμές για αυτά που προσφέρουν.
Ο Ιάπωνας δυστυχώς έχει πάρει την κάτω βόλτα εδώ και κάποια χρόνια. Τους ζώζει ακόμα το καλό όνομα περασμένων εποχών.

Υ.Γ  Το Scrambler που είδα πιο πάνω της Morini  μόνο και μόνο για το έμβλημα που έχει πάνω (παραπέμπει σε φασιστικό καθεστώς)  δεν θα το έπαιρνα ακόμα κι αν μου το χάριζαν. Αν και είναι μούρλια.


 
δεν εκλεψαν,αγορασαν κανονικα τα δικαιωματα των μοτερ ερ6 της καβα και στα μεγαλα οτι εγραψα απο πανω(cf moto)...απο κει και περα οι αλλες κινεζικες αντιγραφουν...οσον αφορα τα μορινι και το εμβλημα του..
<Το λογότυπο MOTO MORINI είναι διπλό M με έναν αετό στη μέση. Ο αετός είναι ένα κοινό αρπακτικό στην Ιταλία και την Ελλάδα, που λατρεύεται από τους ανθρώπους από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.
Ο αετός είναι ένα ιστορικό τοτέμ λόγω της σκληρής, επιθετικής και στιβαρής του θέλησης. Η MM ιδρύθηκε από τους ALFONSO MORINI και MARIO MAZZETTI το 1937. Για να απομνημονεύσουν τη μεγάλη τους προσφορά, το λογότυπο συνδυάζεται με τον πρώτο χαρακτήρα του οικογενειακού τους ονόματος.>
<Μοναδικό λογότυπο Golden Eagle από το 1937
Σύμβολο της ελευθερίας ιππασίας για πάντα.>
<
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος DEMOS

  • **
  • 35
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: PEGASO STRADA 660
  • Αντιδράσεις: +36
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #121 - : Νοέμβριος 02, 2022, 12:22:32 μμ »
Προς Πυξίδας :
   RESPECT

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #122 - : Νοέμβριος 02, 2022, 01:21:13 μμ »
Ποιά γιαπωνέζικα δεν έχουν καλή ποιότητα; :thnk:

Δώστε μερικά παραδείγματα και σε σχέση με ποιά ευρωπαϊκά.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 02, 2022, 01:23:44 μμ από zachs »

*

Αποσυνδεδεμένος Rebel Scum

  • *****
  • 222
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono V4 1100
  • Αντιδράσεις: +652
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #123 - : Νοέμβριος 02, 2022, 02:03:33 μμ »
Ωραία κουβέντα για να φαγωθούμε  :tez:

Στο θέμα ποιότητα η προσωπική μου εμπειρία (βάζω μέσα και φίλους/γνωστούς) ανάμεσα σε Ιαπωνία και Ευρώπη είναι σαφώς υπέρ της Ιαπωνίας στο θέμα ποιότητα κατασκευής.

Τα ευρωπαϊκά δεν είναι πια ο φόβος τρόμος να σε παρατήσουν στη μέση του πουθενά μεν αλλά δεν βλέπω να έχουν φτάσει σε αξιοπιστία τα Ιαπωνικά ακόμα και μοντέλα δεκάδων χιλιάδων σε τιμή.

Από την άλλη προσφέρουν συνήθως πιο απολαυστική εμπειρία οδήγησης και έχουν και περισσότερα περιφερειακά (όταν τα Ιαπωνικά έχουν κι αυτά περιφερειακά πλησιάζουν  τα Ευρωπαϊκά σε τιμή).

Όλα αυτά κατά μέσο όρο, υπάρχουν εξαιρέσεις.

Το θέμα είναι τι ψάχνεις ακριβώς από τη μηχανή σου και πόσο καιρό θα την κρατήσεις (πολύ σημαντικό).

*

Αποσυνδεδεμένος COLDASLIFE

  • ***
  • 86
  • Αντιδράσεις: +79
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #124 - : Νοέμβριος 02, 2022, 03:23:24 μμ »
Χαριτολογωντας να προσθέσω κι εγώ κάτι στη συζήτηση.
Κάποιος είχε γράψει κάποτε σε ένα μοτοσυκλετιστικο έντυπο ότι τα Ιαπωνικά είναι τα μηχανάκια που σου έρχονται στο μυαλό όταν σπρωχνεις ένα ευρωπαϊκό και τα ευρωπαϊκά είναι αυτά που σου έρχονται στο μυαλό όταν πέφτεις με ένα Ιαπωνικο :D

*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 614
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1266
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #125 - : Νοέμβριος 02, 2022, 03:35:26 μμ »
Ακόμα συζητάμε το 2022 πια είναι καλύτερα, τα ευρωπαϊκά ή τα γιαπωνέζικα,
πλέον θεωρώ ότι υπάρχουν καλά και καλύτερα μηχανάκια, σε όποια πλευρά,
τώρα μικροαστοχίες σε κάποια ηλεκτρονικά κυρίως και σπανιότερα σε μηχανολογικά ίσως.. :thnk:
εγώ πάντα διάλεγα με την καρδιά και όχι με την λογική και ίσως πεπατημένη θα έλεγα,
όπως λέμε δεν υπάρχουν κακά μηχανάκια αλλά κακοί οδηγοί και κακοί-αδιάφοροι μηχανικοί.
Την αγάπη μου σε όλους!

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4089
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2285
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #126 - : Νοέμβριος 02, 2022, 05:43:03 μμ »
Ποιά γιαπωνέζικα δεν έχουν καλή ποιότητα; :thnk:

Δώστε μερικά παραδείγματα και σε σχέση με ποιά ευρωπαϊκά.
Mt07
Ωραία κουβέντα για να φαγωθούμε  :tez:

Στο θέμα ποιότητα η προσωπική μου εμπειρία (βάζω μέσα και φίλους/γνωστούς) ανάμεσα σε Ιαπωνία και Ευρώπη είναι σαφώς υπέρ της Ιαπωνίας στο θέμα ποιότητα κατασκευής.

Τα ευρωπαϊκά δεν είναι πια ο φόβος τρόμος να σε παρατήσουν στη μέση του πουθενά μεν αλλά δεν βλέπω να έχουν φτάσει σε αξιοπιστία τα Ιαπωνικά ακόμα και μοντέλα δεκάδων χιλιάδων σε τιμή.

Από την άλλη προσφέρουν συνήθως πιο απολαυστική εμπειρία οδήγησης και έχουν και περισσότερα περιφερειακά (όταν τα Ιαπωνικά έχουν κι αυτά περιφερειακά πλησιάζουν  τα Ευρωπαϊκά σε τιμή).

Όλα αυτά κατά μέσο όρο, υπάρχουν εξαιρέσεις.

Το θέμα είναι τι ψάχνεις ακριβώς από τη μηχανή σου και πόσο καιρό θα την κρατήσεις (πολύ σημαντικό).
Αυτό το τελευταίο..είναι πολύ σημαντικό...
Πόσο θα κάτσει στο γκαραζ :D
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 460
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +717
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #127 - : Νοέμβριος 02, 2022, 06:12:08 μμ »

πλέον θεωρώ ότι υπάρχουν καλά και καλύτερα μηχανάκια, σε όποια πλευρά,


 :kalo:
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος Rebel Scum

  • *****
  • 222
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono V4 1100
  • Αντιδράσεις: +652
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #128 - : Νοέμβριος 02, 2022, 06:22:30 μμ »
Όπως είπε και ο Cris μηχανάκια καλά υπάρχουν.

Ζούμε στην εποχή που από τη μία οι τιμές ανεβαίνουν (κακό) αλλά οι επιλογές σε μάρκες και μοντέλα είναι πάρα πολλές σε σχέση με το παρελθόν (καλό).


*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #129 - : Νοέμβριος 02, 2022, 06:46:22 μμ »
Mt07 πυξίδα σε σχέση με ποιό ιταλικό;Ποιό είναι το αντίστοιχο τού; :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4089
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2285
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #130 - : Νοέμβριος 02, 2022, 07:39:40 μμ »
Mt07 πυξίδα σε σχέση με ποιό ιταλικό;Ποιό είναι το αντίστοιχο τού; :thnk:
trident 660 βρετανικο,που ειναι και κοντα σε τιμες...αν και ο κινεζος 700CL-X Sport με τις stylema εμπρος,ειναι ετη φωτος καλυτερο και φθηνοτερος
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Rebel Scum

  • *****
  • 222
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono V4 1100
  • Αντιδράσεις: +652
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #131 - : Νοέμβριος 02, 2022, 08:16:17 μμ »
Ρεεε Stylema δεν έχει ούτε το δικό μου και το βάλανε οι Κινέζοι; Που πάμε ωρε

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 460
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +717
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #132 - : Νοέμβριος 02, 2022, 10:42:28 μμ »
Ρεεε Stylema δεν έχει ούτε το δικό μου και το βάλανε οι Κινέζοι; Που πάμε ωρε

Έγινε της μοδός τελευταία.Πολύ stylema στην πιάτσα αν προσέξεις  :D
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος Rebel Scum

  • *****
  • 222
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono V4 1100
  • Αντιδράσεις: +652
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #133 - : Νοέμβριος 02, 2022, 11:23:30 μμ »
Έγινε της μοδός τελευταία.Πολύ stylema στην πιάτσα αν προσέξεις  :D

Εντάξει είναι καλός κράχτης, γυαλίζουν κιόλας.

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4089
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2285
Απ: Οι φάμπρικες της Ιταλίας...
« Απάντηση #134 - : Νοέμβριος 02, 2022, 11:57:48 μμ »
Ρεεε Stylema δεν έχει ούτε το δικό μου και το βάλανε οι Κινέζοι; Που πάμε ωρε
Και όμως..7350€
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης