0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Οταν οι Ιαπωνες εφτιαχναν μηχανακια. Yamaha TDR 250
« Απάντηση #45 - : Ιανουάριος 06, 2015, 03:26:22 μμ »
γραφε εκει ρε,βαλε και φωτος...
υπαρχουν και παραυπαρχουν
 :tez:
Xaxaxaxa.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Οταν οι Ιαπωνες εφτιαχναν μηχανακια. Yamaha TDR 250
« Απάντηση #46 - : Ιανουάριος 06, 2015, 04:33:07 μμ »
ζω και βασιλευω..
δε πολυμπαινω πλεον ειναι η αληθεια..που να δω το shout!

τα βιντατζ 50αρακια με περιμενουν τυλιγμενα σε ναηλο να ασχοληθω μαζι τους...ειμαστε στο λυσιμο ακομα γιατι μας χωριζουν και καμια 250αρα χμ..(οπως και με το τουονι)
αβας αβας...

γεια σου ρε κοσμα μπελαλη!
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος tedvj23

  • *****
  • 348
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RS250
  • Αντιδράσεις: +71
Απ: Οταν οι Ιαπωνες εφτιαχναν μηχανακια. Yamaha TDR 250
« Απάντηση #47 - : Ιανουάριος 07, 2015, 01:59:46 μμ »
ΛΕω και εγω γινεται vespakias και οχι διχρονακιας..? :tez:

*

MANARAS850MZ

Απ: Οταν οι Ιαπωνες εφτιαχναν μηχανακια. Yamaha TDR 250
« Απάντηση #48 - : Ιανουάριος 07, 2015, 09:42:08 μμ »
Tα δίχρονα(*) "τραγουδάνε"ακόμα! Το TDR ήταν πάντα από τα αγαπημένα μοτο - μια φορά το καβάλησα και γούσταρα κάργα!
Υπάρχει φόρουμ εξειδικευμένο στα δίχρονα (συμπεριλαμβανομένου του TDR): Δείτε εδώ.
___________________
Υ.Γ. *έχω κι ένα ΜΖ ΕΤΖ 251('92) :kalo: , γιαυτό είμαι ενήμερος.

*

Αποσυνδεδεμένος tedvj23

  • *****
  • 348
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RS250
  • Αντιδράσεις: +71
Απ: Οταν οι Ιαπωνες εφτιαχναν μηχανακια. Yamaha TDR 250
« Απάντηση #49 - : Ιανουάριος 08, 2015, 01:37:51 πμ »
Αμα εχεις μεζεδακο τοτε εισαι hardcore διχρονακιας!!! :D

Υ.γ.Δεν ειχαμε και εδω μεσα ενα μελος που ειχε παρει ενα rgv250 vj22 και το εφτιαχνε?
θα το θυμαστε πουχε κανει και της ανωμaλιας το καγκελο με HRC stickers και cbr ουρες κατι τετοια θυμαμαι.. :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Οταν οι Ιαπωνες εφτιαχναν μηχανακια. Yamaha TDR 250
« Απάντηση #50 - : Ιανουάριος 08, 2015, 07:56:16 πμ »
Ο pegasakos ηταν βρε. Απλα δεν ειχε προλαβει να το βαψει σωστα και ολοι οσοι τον ξερουμε, βρηκαμε ευκαιρια να τον δουλεψουμε :P :P
 Νομιζω βασιλευει το μηχανακι  ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1069
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +402
Απ: Οταν οι Ιαπωνες εφτιαχναν μηχανακια. Yamaha TDR 250
« Απάντηση #51 - : Ιανουάριος 08, 2015, 09:57:24 πμ »
Αποτι καταλαβα το κολλημα το επαθε απο την εισαγωγη φτωχο μειγμα - θερμοκρασια?? αν καταλαβα καλα οποτε γιαυτο σου ειπα παιξε με λιγο λαδακι παραπανω


το κολλημα στα πιστονια ειναι απο κρυα εκκινηση, δηλαδη ξεκινησε τον κινητηρα και του ζητησε δυναμη χωρις να εχει ζεσταθει. αυτο ειναι συχνο φαινομενο σε κινητηρες με αλουμινενιους κυλινδορυς και μαντεμενια χιτωνια. το πιστονι σαν αλουμινιο γαρ, ζεσταινεται αμεσως σε σχεση με το μαντεμι που θελει περισοτερο χρονο και σε συνδιασμο με το κρυο παραφλου τριγυρω του τοτε θελει ακομα περισοτερο χρονο. η διαστολη του πιστονιου ειναι πιο γρηγορη απο του κυλινδρου με αποτελεσμα οι ανοχες να σφιγγουν και να εχουμε αυτα τα κολληματα οποτε καλο ζεσταμα.


το λαδι το οριζει ο κατασκευαστης ( σαν ποσοτητα) βαση προδιαγραφων του κινητηρα και αναλογος ρυθμιζει και την τρομπα. δεν βαζεις λαδι καλυτερης ποιοτητας (αρα και χαμηλοτερης αναλογιας συνηθως ) σε μηχανακια με τρομπα λαδιου γιατι τα αποτελεσματα δεν θα ειναι τα επιθυμητα( επικαθησεις σε power valve και ελατηρια,σε εξατμιση,στο μπουζι κτλ, χωρια οτι το παραπανω λαδι ανεβαζει την θερμοκρασια στον θαλαμο καυσης σαν βραδυκαυστο υγρο) εκτος και αν χαμηλωσεις την τρομπα αλλα θελει πολλα τεστ και αν το παρακανεις το κολλημα δεν θα αργησει. αν επιλεξεις την pre-mix διαδικασια τοτε την ποσοτητα θα σου την ορισει ο κατασκευαστης του λαδιου. τα λαδια pre-mix  ειναι διαφορετικα απο τα injector, εχουν διαφορετικη ρευστοτητα. σαν λειτουργεια η προαναμιξη ειναι καλυτερη, πετυχαινεις καλυτερες καυσεις και καλυτερες λιπανσεις σε περιεργα μερη του εμβολου και του στροφαλου.τα μειον ειναι οτι πρεπει να κουβαλας λαδι μαζι αν πας σε βενζιναδικο και δεν κανεις την προαναμιξη σε δοχειο σπιτι σου, πρεπει να κλεινεις την βενζινη καθε φορα που το παρκαρεις για παραπανω απο 3-4 ωρες και αυτο γιατι το λαδι με την ακινησια διαχωριζεται και καθεται κατω στο τεποζιτο σαν μεγαλυτερο ειδικο βαρος που εχει, ετσι αν εχεις ανοιχτο ρουμπινετο θα κατεβει και στα carbs και η καπνα θα ειναι ατελειωτη, αναδευση της βενζινης κουνώντας την μοτοσυκλετα πριν την βολτα και εφυγες.


παντως κοσμα αν δε βαριεσαι, βγαλε τα γραναζια που κινουν την τρομπα λαδιου εφοσον δεν θα την χρησιμοποιεις μιας και ειναι αρκετα ενεργοβορα :ohyes:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 08, 2015, 10:02:02 πμ από bill »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Οταν οι Ιαπωνες εφτιαχναν μηχανακια. Yamaha TDR 250
« Απάντηση #52 - : Ιανουάριος 08, 2015, 12:15:44 μμ »
Aυτο με τα γραναζια το σκεφτηκα αλλα δεν το εκανα γαμωτο γιατι δεν ειχα παρει αποφαση εαν θα κανω μιξη στο τεποζιτο. Τελικα, αφου το μηχανακι δεν θα βγει στο δρομο (και μπιτονια εχω :D ) και αφου κουμπωσα και εβαλα λαδια, αποφασισα να την καταργησω και να βαλω ρουμπινετο on-off οπως εχω και στου μικρου το μηχανακι, ωστε να το δουλευω μεχρι να αδειασουν τα καρμπ. Μετα οπως ειπες, κουνημα να ανακατευτει παλι και γεια σας  :D :D :D

Ρουμπινετο ταιριαζει απο ορισμενα yamaha (ειναι 34mm οι αποστασει των τρυπων) αλλα το ασχημο ειναι οτι βρισκεται μεσα απο το φαιρινγκ, οποτε οταν το κουμπωσω θα δω εαν φτανουν τα δαχτυλα μεχρι εκει ή τι πατεντα μπορει να γινει.

Το μονο σιγουρο ειναι οτι θελω να το κανω να δουλεψει μεχρι τον επομενο χειμωνα, οποτε και θα λυθει το μοτερ για rebuild.

Εχει δρομο μπροστα του, απλα εγω ειμαι αναποδος τυπος που θελω να το δουλεψω καμποσο πριν το λυσω εντελως  :P Αλλωστε τι θα κανουμε τις κρυες μερες του αλλου χειμωνα?  :tez:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Οταν οι Ιαπωνες εφτιαχναν μηχανακια. Yamaha TDR 250
« Απάντηση #53 - : Ιανουάριος 08, 2015, 02:40:35 μμ »

αν επιλεξεις την pre-mix διαδικασια τοτε την ποσοτητα θα σου την ορισει ο κατασκευαστης του λαδιου.



Τωρα το παρατηρησα αυτο. Για silkolene πχ τι λες? Εγω ελεγα για 2% (ή κατι τετοιο, καπου το εχω γραψει). Δεν ηξερα οτι αναλογα τον κατασκευαστη αλλαζει η αναλογια.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1069
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +402
Απ: Οταν οι Ιαπωνες εφτιαχναν μηχανακια. Yamaha TDR 250
« Απάντηση #54 - : Ιανουάριος 08, 2015, 06:01:06 μμ »

αν επιλεξεις την pre-mix διαδικασια τοτε την ποσοτητα θα σου την ορισει ο κατασκευαστης του λαδιου.



Τωρα το παρατηρησα αυτο. Για silkolene πχ τι λες? Εγω ελεγα για 2% (ή κατι τετοιο, καπου το εχω γραψει). Δεν ηξερα οτι αναλογα τον κατασκευαστη αλλαζει η αναλογια.


οπως το ειπες. το 2% ειναι η πιο συνηθισμενη αναλογια. εχει αρκετα προιοντα η silkolene και ολα εχουν αριστες κριτικες και απο αναβατες αλλα και απο προδιαγραφες. μπορεις να δουλεψεις
 αυτο ειναι και για προαναμιξη αλλα και για τρομπα ( αλλα θελει ρυθμιση,χαμηλωμα) http://www.fuchslubricants.com/comp-2-plus


και αυτο ειναι μονο για pre-mix http://www.fuchslubricants.com/pro-2


βεβαια μπορεις να βαλεις και απο motocross  το pre-mix εδω  http://www.fuchslubricants.com/pro-2-sx


και για τρομπα εδω http://www.fuchslubricants.com/comp-2-plus-sx

*

Αποσυνδεδεμένος tedvj23

  • *****
  • 348
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RS250
  • Αντιδράσεις: +71
Απ: Οταν οι Ιαπωνες εφτιαχναν μηχανακια. Yamaha TDR 250
« Απάντηση #55 - : Ιανουάριος 10, 2015, 07:42:12 μμ »
Σε περιμενει αμα κανεις ΜΠΑΜ...χαχαχαχχαχα..


Υ.γ.Αν δεν βρεις ακρη σου φτιαχνω εγω το κοκτειλ για premix...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 10, 2015, 07:47:52 μμ από Ted »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Οταν οι Ιαπωνες εφτιαχναν μηχανακια. Yamaha TDR 250
« Απάντηση #56 - : Ιανουάριος 10, 2015, 08:15:17 μμ »
Το σωληνακι εξαερωσης του σασμαν που παει?
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Οταν οι Ιαπωνες εφτιαχναν μηχανακια. Yamaha TDR 250
« Απάντηση #57 - : Ιανουάριος 13, 2015, 07:45:48 πμ »
Mε ψηνει ασχημα
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2734
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1922
Απ: Οταν οι Ιαπωνες εφτιαχναν μηχανακια. Yamaha TDR 250
« Απάντηση #58 - : Ιανουάριος 13, 2015, 10:15:35 πμ »
βάλτες!!!
 :kalo:


(είναι πιο βαριές από τις μαμίσιες?)
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Οταν οι Ιαπωνες εφτιαχναν μηχανακια. Yamaha TDR 250
« Απάντηση #59 - : Ιανουάριος 24, 2015, 03:53:37 μμ »
βάλτες!!!
 :kalo:


(είναι πιο βαριές από τις μαμίσιες?)


Δεν τις ζυγισα, αλλα σιγουρα ειναι πιο βαρια του capo. Το θεμα ειναι οτι πρεπει να καταστρεψω το κεντρο απο την αριστερη μερια για να μπορεσω να βιδωσω γραναζι.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης