0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Λοιπον. Ας πουμε οτι δουλευει σωστα, ασχετα τι λεω εγω.Η αριστερη εξατμιση χανει βενζινολαδο, μαυρο αλλα ρεει, και προς το τελος της βολτας ηρθα για καμια 500αρια μετρα, δουλευοντας μονο ο δεξιος κυλινδρος. Λος πουλος?
Πιστονια ολιγον "γραμμωμενα" και κυλινδροι με μερικες γρατζουνιες. Θεωρησα πως δεν αξιζει προς το παρων η αντικατασταση τους και αποφασισα να γυαλισω τους κυλινδρους και να τριψω τα πιστονιακια (ουσιαστικα το ενα ειχε σημαδια).
Nαι, αλλο αξιοπιστο και αυτο, με μοτερ απο suzuki
Για αυτό έχει δύο κυλίνδρους ρε Κόσμα. Σταματάει ο ένας, έχεις τον άλλο ρεζέρβα να σε πάει σπίτι.
Παράθεση από: bros400pgm στις Μάρτιος 14, 2015, 07:52:16 μμNαι, αλλο αξιοπιστο και αυτο, με μοτερ απο suzuki Και αλλες ιταλικες κανανε αλαξωκωλιες με μοτερ απο γιαπωνεζους το θεμα ειναι με το απριλια οτι επειδει ειχε suzukara καρδια ηταν το δυνατοτερο και με προληψη και σωστη συντρηση δεν παθαινει τιποτα..!!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι