Εαν το λες σε μενα, δεν εχω τρομπα λαδιου. Pre mix κ γεια σας.
Τελικα το ειδε ενας φιλος μηχανικο, θελει μικριτερα ζιγκλερ κ ανακαλυψα οτι ηταν βουλωμενα 2 σωληνακ ια απο τα μπωλ των καρμπ.
Ξεκινησε να ξυριζει, αλλα επρεπε να φυγω για δουλεια εκτος Πατρων, οποτε το αφησα ως εχει.
δεν εχει γεια σας. γεια στο πιστόνι ισως
ακομη και με pre mix εχεις το ιδιο θεμα..
ο λογος απλος. κατεβαινεις μια κατηφορα με δευτερα μεσα και 10.000 στροφες premix και κλειστο γκαζι.
απο το καρμπ περναει βενζινη και αερας οσο χρειαζεται για το ρελαντι. το ιδιο και το λαδι το οποιο ειναι πολυ λιγο.
το μοτερ εχει ομως 10.000 στροφες και χρειαζεται την βενζινη των 10.000 στροφων για ψυξη και το λαδι των 10.000 για λυπανση και οχι των 1000 στροφων που ειναι το ρελαντι.
ετσι δημιουργουνται φθορες.
ο μονος τροπος να λυθει αυτο ειναι μηχανικη τρομπα λαδιου που παιρνει κινηση απο τον στροφαλο και οχι απο το γκαζι μεσο ντιζας
ή απλα παντα να εχεις στο νου σου να συνχρονισεις τις στροφες του μοτερ με το ανοιγμα του γκαζιου.
επισης μετα απο τελικιασματα καλο ειναι να μην κλεινεις αμεσος τερμα το γκαζι αλλα να πατας συμπλεκτη και ξερογκαζα μεχρι να μειωθει η ταχύτητα σου.
στις πρωτες φοτο το μοτερ εχει σημαδια μεγαλων ανοχων για αυτο και ο αποχρωματισμος στις φουστες των πιστονιων.
ετσι ειναι σχεδιασμενα να το παθαίνουν αυτο. δεν ειναι τυχαια και τα σημεια που αυτο εγινε.
οπως θα δεις ειναι ακριβος εκει που πατανε οι φουστες του πιστονιου και απεναντι ή μια απο την αλλη.
το τρυψημο μεγαλωσε ακομα περισσοτερο τις ανωχες και λογικα το πιστονι θα 'σκαμπιλιζει'
αν το αφισεις πολυ το σπασιμο καποιας φουστας πιστονιου ειναι σχεδον σιγουρο
(με κολλημα του μοτερ και κομματια πιστονιού στον στροφαλο)
οποτε τσεκαρε ανοχές μεταξυ κυλινδρων και πιστονιων και βαλε καινουρια αν χρειαζεται.
το προβλημα του μονοκυλινδρου θα μπορουσε να ειναι απο τις ανωχες καθος ισως ο ενας κυλινδρος να μην εχει αρκετη συμπιεση για σωστη λειτουργεια