Το ζήτημα νομίζω ΔΕΝ είναι τι ποσοστό αντιπροσωπεύουμε ΑΛΛΑ ΠΟΣΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΩΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΥΨΗ...
Αφενός θα αγόραζαν και οι πιο διστακτικοί (λόγω after sales service) και αφετέρου ολοι όσοι ήδη ΕΧΟΥΜΕ aprilia δε θα αγανακτούσαμε και δε θα λέγαμε ''να την πουλήσω να ησυχάσω με τους %#^#^6κες που έχω μπλέξει)...
Ωστόσο οι πωλήσεις τις aprilia στην Ελλάδα βασίζονται όπως προαναφέρθηκε στα scooterakia... ένα 2 και κάτι % της ελληνικής αγοράς δεν είναι και άσχημο...
Το άσχημο είναι ΤΟ ΤΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΧΑΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ όταν αναλογιστεί κανείς πόσες μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού θα μπορούσε να πουλήσει...χαλαράααα...
Σκεφτείτε λίγο το ''value for money'' για ένα Πήγασο..Trail..Strada... για να μην πω Pegaso Factory.....δεν είναι πανέμορφα..??? ή δεν είναι αξιόπιστα..??? μη λέμε χαζά...βούτυρο στο ψωμί είναι αλλά.......
(και φυσικά δεν έχω αναφέρει τις υπόλοιπες ''καλλονές'' Mille...κτλ...)
Για να ξανάρθουμε όμως στο προκείμενο.. προσωπική μου άποψη -επειδή τυχαίνει να παρακολουθώ- από την αρχή αυτό το site...εντυπωσιαζομαι που είναι τόσα τα μέλη και τα περισσότερα με μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού...ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ε..???