0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
...........μου εφυγε(!) απο το πισω λαστιχο με 250χμ (προφανως λογω φυγοκεντρου) με αποτελεσμα να χασω ολο τον αερα σε μερικα δευτερολεπτα
H λυση αυτη με το κορδονι ειναι προσωρινη και δεν συνισταται για πολυΠροσωπικα πριν 2 μηνες περιπου ενα τετοιο κορδονι επισκευης μου εφυγε(!) απο το πισω λαστιχο με 250χμ (προφανως λογω φυγοκεντρου) με αποτελεσμα να χασω ολο τον αερα σε μερικα δευτερολεπτα Η μονιμη και σωστη λυση ειναι η αφαιρεση του ελαστικου απο τη ζαντα και η τοποθετηση εσωτερικου "μανιταριου" απο γνωστη λαστιχα
oσο μπορω να βοηθησω μιας και δεν εχω εμπειρια σε μοτο. Το αντιστοιχο σε auto ειναι μια ευκολη φτηνη και γρηγορη λύση, αλλα σιγουρα χανεις σε χαρακτηριστικα του ελαστικου μιας και σε εκεινο το σημειο θα υπαρχει μια μαζα απο καουτσουκ. Στο αυτοκινητο οταν εχεις αλλα 3 ελαστικα δεν πιστευω να εχεις προβλημα, σε μοτο ομως δεν ξερω....
Γειά χαρά. Πρόσφατα, πάτησα πρόκα (με το stradaκι μου εννοείται). Το πήγα σε ένα κατάστημα με αξεσουάρ-λάστιχα μοτό. Το παληκάρι το επισκεύασε ως εξής: Πέρασε στην τρύπα με ένα "σουβλί" μια λωρίδα καουτσούκ( ; ) που έμεινε η μισή μέσα στον αεροθάλαμο και η μισή έξω. Τώρα το λάστιχο έχει ένα καρουμπαλάκι στο σημείο. Σημειωτέον ότι για την παραπάνω διαδικασία δεν αφαιρέθηκε το λάστιχο από την μηχανή και δεν έγινε καμία επέμβαση στο εσωτερικό του. Παρά τις διαβεβαιωσεις του τύπου για το αλάνθαστο της επισκευής και το γεγονός ότι δεν χάνω αέρα από τότε, διατηρώ τις επιφυλλάξεις μου σχετικά με την αντοχή του μπαλώματος. Παρακαλώ όποιος έχει ιδέα ή άποψη για το θέμα, ας ρίξει ένα post.
Να ρωτήσω κάτι...???Και πως το μάζεψες το μηχανάκι..????
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι