Ενας εμπειρος ή εστω συνειδητοποιημενος ηλεκτρολογος καταλαβαινει με τη λογικη του (και χωρις ειδικες γνωσεις) πως οταν θελουμε να παρουμε μια παροχη ρευματος, για καποιο αξεσουαρ που θελουμε να εγκαταστησουμε,
ΠΟΤΕ μα
ΠΟΤΕ δεν τραβαμε απο καλωδια που εχουν αμεση ή εμμεση σχεση με τον εγκεφαλο (ECU).Τα μικρα ρευματα/καλωδια των πολλαπλασιαστων,των αισθητηρων,του κοντερ,του διακοπτη σταντ κλπ ειναι παλμικες εντολες εξερχομενες ή εισερχομενες στον εγκεφαλο.Μεγαλο λαθος.Για τον ιδιο λογο αποφευγουμε να κανουμε κολλησεις με καλαϊ (μολυβδος) και ενωσεις σε καλωδια που πανε στον εγκεφαλο.
Για παραδειγμα ενα Power Commander, που η δουλεια του ειναι να παρεμβαλλεται μεταξυ μπεκ και εγκεφαλου, ή ενα Ignition Module, που παρεμβαλεται μεταξυ Power Commander και πολλαπλασιαστη ή και ενα quick shifter που δινει εντολη αμεσα στον εγκεφαλο, προμηθευεται με εργοστασιακες φισες ωστε να συνδεθει σωστα με τα καλωδια της πλεξουδας που πανε στον εγκεφαλο ωστε να μην αλοιωνουν την ολικη τιμη της ωμικης αντιστασης του καλωδιου διοτι αυτο προκαλει την διαιρεση τασης οταν το καλωδιο αυτο διαρρεεται απο ρευμα.
Συναγερμοι, πριζες για φορτιση κινητου ή και καφετιερα για γαλλικο ειναι καταναλωσεις που απαιτουν αμεση συνδεση με την μπαταρια με ασφαλεια (fuse) κι οποιος δεν το κανει αυτο θα επρεπε να ειχε κανει αλλο επαγγελμα και οχι ηλεκτρολογος.
Η αμεσως επομενη επιλογη απο την μπαταρια ειναι η ασφαλειοθηκη αλλα εκει θα πρεπει να γινει μελετη ωστε να μην εχουμε υπεφορτωση γιατι απο εκει αντλουν ρευμα κι αλλες εργοστασιακες καταναλωσεις της μοτοσυκλετας και τα καλωδια της ειναι σχεδιασμενα για το μεγιστο ρευμα αυτων απο τον κατασκευαστη κι οχι για την καταναλωση που θελουμε εμεις να εγκαταστησουμε.Εκει τοποθετουμε παλι ασφαλεια βασει του μεγιατου ρευματος που μπορει να αντεξει η εργοστασιακη εγκατασταση κι οχι η δικη μας συσκευη.
ενας ηλεκτρολογος.............