0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Manolo77

  • ***
  • 130
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Factory 2007
  • Αντιδράσεις: +47
Πρώτες εμπειριες με το Tuono
« - : Σεπτέμβριος 18, 2020, 08:58:22 μμ »
Καλησπέρα και όλη την ομάδα κΑι πάλι! Τελικά η μοτοσυκλέτα ήρθε χθες απόγευμα στα χέρια μου και όπως καταλαβαίνετε δεν κατεβαίνω από την σέλα :D είναι ένα μηχάνημα το οποίο με το που ανέβηκα και το πήγα βόλτα γέλασα σαν ηλίθιος από χαρά ..δεν το είχα ξανανιώσει και έχω οδηγήσει έστω βόλτα κάποια δυνατά μηχανάκια..έχει ένα τρομερό feeling .απο Δευτέρα πάει στο μηχανικό για τα απλά λάδια-υγρά-μπουζί κλπ ...έχω κάποιες απορίες ..επειδή δεν είχα ξανά οδηγήσει ποτε tuono ,θα ρωτήσω κάποια πράγματα ώστε να δω αν κάποια πράγματα φυσιολογικά η χρίζουν προσοχής-συνεργείου ..λοιπόν ναι οκ είναι τραχύ μοτοσυκλέτα αλλά αυτη την τραχύτητα εγώ την βλέπω και σε όλες τις ταχύτητες-χιλιομετρα και δευτερον μου φαίνεται κάπως ελαφρύ το μπροστινό είστε όταν ανοίγω είτε όταν πάω με πολλά ...συγχωρέστε με αν κάτι είναι χαζό απλά τώρα μαθαίνω τι παίζει.



*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Πρώτες εμπειριες με το Tuono
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 18, 2020, 09:03:16 μμ »
Τραχύ δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς ,
αλλά το ελάφρωμα είναι λογικό όταν χουφτώνεις το γκάζι μιας και το αποφορτίζει ή το σηκώνει ανάλογα πόσο το ανοίγεις .


Ένα stabilizer είναι καλό upgrade αν δεν το έχει ήδη

*

Αποσυνδεδεμένος Manolo77

  • ***
  • 130
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Factory 2007
  • Αντιδράσεις: +47
Απ: Πρώτες εμπειριες με το Tuono
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 18, 2020, 09:08:14 μμ »
Τραχύ δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς ,
αλλά το ελάφρωμα είναι λογικό όταν χουφτώνεις το γκάζι μιας και το αποφορτίζει ή το σηκώνει ανάλογα πόσο το ανοίγεις .


Ένα stabilizer είναι καλό upgrade αν δεν το έχει ήδη


Έχει για αυτό μου κάνει εντύπωση ..και τραχύ εννοώ ότι και με Τετάρτη να ανοίγεις νιώθεις κραδασμούς κλπ ..απλά τα λέω αυτά γιατί διάβαζα ότι ναι οκ στα χαμηλά είναι τραχύ αλλά μετά όσο ανεβάζεις στρώνει ας το πούμε ..δεν με ενοχλεί αυτό απλά ρωτάω κατόχους για να ξέρω ακριβως τι παίζει

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2729
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1922
Απ: Πρώτες εμπειριες με το Tuono
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 18, 2020, 09:29:35 μμ »
Καλορίζικο Μανώλη!

Πρέπει καταρχήν να μας πεις τι οδηγούσες πριν ώστε να καταλάβουμε με τι το συγκρίνεις. Γενικά, όντως έχει μια τραχιά λειτουργία σαν μηχανή. Το μοτέρ χαμηλά δεν είναι στα καλυτερά του, είναι λίγο μακρύ στο γρανάζωμα, έχει βαρύ συμπλέκτη. Γενικά, στην πόλη είναι ταλαιπωρία. Μεταμορφώνεται όμως σε γρήγορη οδήγηση, ακούει στα πάντα!
Επίσης, είναι λογικό να ελαφρώνει μπροστά όταν ανοίγεις μιας και είναι αρκετά ψηλό για naked. Στα πολλά πάντως είναι σταθερό.
Για όλα τα παραπάνω, μερικές δικές μου σκέψεις/λύσεις:
- τσέκαρε το γρανάζωμα, πολύ το δουλεύαμε κοντύτερα και βελτίωνε αρκετα την αίσθηση του μοτέρ. Από 16/43 και ακόμα κοντύτερα.
- βάλε ένα ποιοτικότερο σταμπιλιζατέρ
- κάνε ένα τσεκ στις αναρτήσεις, συνήθως πολύ σφικτή πίσω ανάρτηση οδηγεί σε ταλαντώσεις.
- Τι εξοπλισμό φοράς? Καταλαβαίνεις ότι σε naked μηχανάκι, οποιαδήποτε κορντούρα γίνεται πανί ιστιοφόρου στα πολλά και οδηγεί επίσης σε ταλαντώσεις όσο ανεβαίνουν τα χλμ.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Manolo77

  • ***
  • 130
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Factory 2007
  • Αντιδράσεις: +47
Απ: Πρώτες εμπειριες με το Tuono
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 18, 2020, 09:40:59 μμ »
Καλορίζικο Μανώλη!

Πρέπει καταρχήν να μας πεις τι οδηγούσες πριν ώστε να καταλάβουμε με τι το συγκρίνεις. Γενικά, όντως έχει μια τραχιά λειτουργία σαν μηχανή. Το μοτέρ χαμηλά δεν είναι στα καλυτερά του, είναι λίγο μακρύ στο γρανάζωμα, έχει βαρύ συμπλέκτη. Γενικά, στην πόλη είναι ταλαιπωρία. Μεταμορφώνεται όμως σε γρήγορη οδήγηση, ακούει στα πάντα!
Επίσης, είναι λογικό να ελαφρώνει μπροστά όταν ανοίγεις μιας και είναι αρκετά ψηλό για naked. Στα πολλά πάντως είναι σταθερό.
Για όλα τα παραπάνω, μερικές δικές μου σκέψεις/λύσεις:
- τσέκαρε το γρανάζωμα, πολύ το δουλεύαμε κοντύτερα και βελτίωνε αρκετα την αίσθηση του μοτέρ. Από 16/43 και ακόμα κοντύτερα.
- βάλε ένα ποιοτικότερο σταμπιλιζατέρ
- κάνε ένα τσεκ στις αναρτήσεις, συνήθως πολύ σφικτή πίσω ανάρτηση οδηγεί σε ταλαντώσεις.
- Τι εξοπλισμό φοράς? Καταλαβαίνεις ότι σε naked μηχανάκι, οποιαδήποτε κορντούρα γίνεται πανί ιστιοφόρου στα πολλά και οδηγεί επίσης σε ταλαντώσεις όσο ανεβαίνουν τα χλμ.

Ευχαριστω πολυυυ!! Λοιπόν πριν είχα ατην κατοχή μου ένα CBR600RR με αρκετά εξτραδακια και γενικά και μοτοσικλέτες ,αλλά ποτε δικύλινδρο χιλιάρι ..τώρα όσον αφορά την πόλη που λες ναι έχει μαμά γραναζωμα και πέφτει αρκετό συμπλεκταρισμα.εξοπλισμο κανονικά κράνος-μπουφάν-γαντακια..να το κοντύνω είναι σίγουρο μιας και δεν με νοιάζουν οι τελικές αλλά το παιχνίδι σε κλειστά κομμάτια και γενικοτερα ..ξαναλέω δεν έχω πρόβλημα με την μηχανή απλά αναφέρω όσα βίωσα,ώστε να πάρω γνώμες από κατόχους χρόνων

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2729
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1922
Απ: Πρώτες εμπειριες με το Tuono
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 18, 2020, 10:31:26 μμ »
Καλορίζικο Μανώλη!

Πρέπει καταρχήν να μας πεις τι οδηγούσες πριν ώστε να καταλάβουμε με τι το συγκρίνεις. Γενικά, όντως έχει μια τραχιά λειτουργία σαν μηχανή. Το μοτέρ χαμηλά δεν είναι στα καλυτερά του, είναι λίγο μακρύ στο γρανάζωμα, έχει βαρύ συμπλέκτη. Γενικά, στην πόλη είναι ταλαιπωρία. Μεταμορφώνεται όμως σε γρήγορη οδήγηση, ακούει στα πάντα!
Επίσης, είναι λογικό να ελαφρώνει μπροστά όταν ανοίγεις μιας και είναι αρκετά ψηλό για naked. Στα πολλά πάντως είναι σταθερό.
Για όλα τα παραπάνω, μερικές δικές μου σκέψεις/λύσεις:
- τσέκαρε το γρανάζωμα, πολύ το δουλεύαμε κοντύτερα και βελτίωνε αρκετα την αίσθηση του μοτέρ. Από 16/43 και ακόμα κοντύτερα.
- βάλε ένα ποιοτικότερο σταμπιλιζατέρ
- κάνε ένα τσεκ στις αναρτήσεις, συνήθως πολύ σφικτή πίσω ανάρτηση οδηγεί σε ταλαντώσεις.
- Τι εξοπλισμό φοράς? Καταλαβαίνεις ότι σε naked μηχανάκι, οποιαδήποτε κορντούρα γίνεται πανί ιστιοφόρου στα πολλά και οδηγεί επίσης σε ταλαντώσεις όσο ανεβαίνουν τα χλμ.

Ευχαριστω πολυυυ!! Λοιπόν πριν είχα ατην κατοχή μου ένα CBR600RR με αρκετά εξτραδακια και γενικά και μοτοσικλέτες ,αλλά ποτε δικύλινδρο χιλιάρι ..τώρα όσον αφορά την πόλη που λες ναι έχει μαμά γραναζωμα και πέφτει αρκετό συμπλεκταρισμα.εξοπλισμο κανονικά κράνος-μπουφάν-γαντακια..να το κοντύνω είναι σίγουρο μιας και δεν με νοιάζουν οι τελικές αλλά το παιχνίδι σε κλειστά κομμάτια και γενικοτερα ..ξαναλέω δεν έχω πρόβλημα με την μηχανή απλά αναφέρω όσα βίωσα,ώστε να πάρω γνώμες από κατόχους χρόνων

Μα ποιός μίλησε για πρόβλημα, αυτά που περιγράφεις είναι ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ που λέμε εμείς οι Ιταλόφιλοι.

Πέρα από την πλάκα, λογικό είναι να σου φαίνεται πιο νευρικό και τραχύ το Tuono, ειδικά σε σχέση με το CBR που είχε πιο "μακρύ" γέμισμα και ήταν και αρκετά πιο αδύναμο στο περισσότερο εύρος στροφών, ήταν και φαιρινγκάτο, ήταν και κλιπονάτο, γενικά άλλος κόσμος τώρα! Θα το συνηθίσεις κιόλας με τα χλμ.

Δες πάντως και αυτά που σου είπα για αναρτήσεις και κάνε και μια δοκιμή με δερμάτινο μπουφαν (μηχανής ε?, όχι κανενός μόδιστρου  :P ) και πιστεύω πως θα δεις διαφορά.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Manolo77

  • ***
  • 130
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Factory 2007
  • Αντιδράσεις: +47
Απ: Πρώτες εμπειριες με το Tuono
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 18, 2020, 10:59:24 μμ »
Καλορίζικο Μανώλη!

Πρέπει καταρχήν να μας πεις τι οδηγούσες πριν ώστε να καταλάβουμε με τι το συγκρίνεις. Γενικά, όντως έχει μια τραχιά λειτουργία σαν μηχανή. Το μοτέρ χαμηλά δεν είναι στα καλυτερά του, είναι λίγο μακρύ στο γρανάζωμα, έχει βαρύ συμπλέκτη. Γενικά, στην πόλη είναι ταλαιπωρία. Μεταμορφώνεται όμως σε γρήγορη οδήγηση, ακούει στα πάντα!
Επίσης, είναι λογικό να ελαφρώνει μπροστά όταν ανοίγεις μιας και είναι αρκετά ψηλό για naked. Στα πολλά πάντως είναι σταθερό.
Για όλα τα παραπάνω, μερικές δικές μου σκέψεις/λύσεις:
- τσέκαρε το γρανάζωμα, πολύ το δουλεύαμε κοντύτερα και βελτίωνε αρκετα την αίσθηση του μοτέρ. Από 16/43 και ακόμα κοντύτερα.
- βάλε ένα ποιοτικότερο σταμπιλιζατέρ
- κάνε ένα τσεκ στις αναρτήσεις, συνήθως πολύ σφικτή πίσω ανάρτηση οδηγεί σε ταλαντώσεις.
- Τι εξοπλισμό φοράς? Καταλαβαίνεις ότι σε naked μηχανάκι, οποιαδήποτε κορντούρα γίνεται πανί ιστιοφόρου στα πολλά και οδηγεί επίσης σε ταλαντώσεις όσο ανεβαίνουν τα χλμ.

Ευχαριστω πολυυυ!! Λοιπόν πριν είχα ατην κατοχή μου ένα CBR600RR με αρκετά εξτραδακια και γενικά και μοτοσικλέτες ,αλλά ποτε δικύλινδρο χιλιάρι ..τώρα όσον αφορά την πόλη που λες ναι έχει μαμά γραναζωμα και πέφτει αρκετό συμπλεκταρισμα.εξοπλισμο κανονικά κράνος-μπουφάν-γαντακια..να το κοντύνω είναι σίγουρο μιας και δεν με νοιάζουν οι τελικές αλλά το παιχνίδι σε κλειστά κομμάτια και γενικοτερα ..ξαναλέω δεν έχω πρόβλημα με την μηχανή απλά αναφέρω όσα βίωσα,ώστε να πάρω γνώμες από κατόχους χρόνων

Μα ποιός μίλησε για πρόβλημα, αυτά που περιγράφεις είναι ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ που λέμε εμείς οι Ιταλόφιλοι.

Πέρα από την πλάκα, λογικό είναι να σου φαίνεται πιο νευρικό και τραχύ το Tuono, ειδικά σε σχέση με το CBR που είχε πιο "μακρύ" γέμισμα και ήταν και αρκετά πιο αδύναμο στο περισσότερο εύρος στροφών, ήταν και φαιρινγκάτο, ήταν και κλιπονάτο, γενικά άλλος κόσμος τώρα! Θα το συνηθίσεις κιόλας με τα χλμ.

Δες πάντως και αυτά που σου είπα για αναρτήσεις και κάνε και μια δοκιμή με δερμάτινο μπουφαν (μηχανής ε?, όχι κανενός μόδιστρου  :P ) και πιστεύω πως θα δεις διαφορά.

Εννοείται ότι γουστάρω άπειρα αυτό τον χαρακτήρα που αναφέρεις  και τις συμβουλές σου θα τις ακολουθήσω γιατί και εγ αυτά σκεφτόμουν..φίλε δερμάτινο έχω άσε και έχω λιώσει από τη ζέστη ,το καλοκαιρινό το έδωσα σε φίλο που δεν είχε καν 😂😂πάντως το έχω ερωτευτεί πραγματικά ανεβαίνω πάνω και γουστάρω τη. Ζωή μου!!

*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 592
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +238
Απ: Πρώτες εμπειριες με το Tuono
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 19, 2020, 12:24:43 πμ »
Καλησπέρα και όλη την ομάδα κΑι πάλι! Τελικά η μοτοσυκλέτα ήρθε χθες απόγευμα στα χέρια μου και όπως καταλαβαίνετε δεν κατεβαίνω από την σέλα :D είναι ένα μηχάνημα το οποίο με το που ανέβηκα και το πήγα βόλτα γέλασα σαν ηλίθιος από χαρά ..δεν το είχα ξανανιώσει και έχω οδηγήσει έστω βόλτα κάποια δυνατά μηχανάκια..έχει ένα τρομερό feeling .απο Δευτέρα πάει στο μηχανικό για τα απλά λάδια-υγρά-μπουζί κλπ ...έχω κάποιες απορίες ..επειδή δεν είχα ξανά οδηγήσει ποτε tuono ,θα ρωτήσω κάποια πράγματα ώστε να δω αν κάποια πράγματα φυσιολογικά η χρίζουν προσοχής-συνεργείου ..λοιπόν ναι οκ είναι τραχύ μοτοσυκλέτα αλλά αυτη την τραχύτητα εγώ την βλέπω και σε όλες τις ταχύτητες-χιλιομετρα και δευτερον μου φαίνεται κάπως ελαφρύ το μπροστινό είστε όταν ανοίγω είτε όταν πάω με πολλά ...συγχωρέστε με αν κάτι είναι χαζό απλά τώρα μαθαίνω τι παίζει.

καλησπέρα και καλοτάξιδο μαν!   :kalo:
1- κοίτα πιέσεις στα λάστιχα
2- βρες τις στάνταρ ρυθμίσεις αναρτήσεων απ'το manual και στήσε τις για να έχεις ένα σημείο μηδέν για να ξεκινήσεις.
    έχει δύο σετ ρυθμίσεων,στάνταρ για δρόμο και racing για πίστα και από εκεί και πέρα παίζεις ανάλογα.
    δες και που βρίσκονται τα πηρούνια σε σχέση με τις πάνω πλάκες,ίσως θέλουν χαμήλωμα ή ψήλωμα.
3- το στάνταρ γρανάζωμα είναι 16/40,η συνήθης αλλαγή είναι -1 δόντι μπροστά που δεν χρειάζεται και αλλαγές σε αλυσίδα.
    μήπως έχει ήδη αλλαγμένα γρανάζια απ'τον προηγούμενο?
4- το μοτέρ δεν θα έπρεπε να έχει παντού κραδασμούς όπως το λες,εκτός αν σου φαίνεται έτσι λόγω 4κύλινδρου παρελθόντος.
    το πρώτο Tuono που πήρα ήταν μετά από ΖΧ6 και μου είχε φανεί άλλος κόσμος αλλά 1000 φορές καλύτερος.

υ.γ. κάπου είδα σήμερα-χτες ότι ανανέωσε την αγγελία του Tuono ο έμπορος και νόμιζα ότι τελικά δεν το πήρες!  :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος Manolo77

  • ***
  • 130
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Factory 2007
  • Αντιδράσεις: +47
Απ: Πρώτες εμπειριες με το Tuono
« Απάντηση #8 - : Σεπτέμβριος 19, 2020, 12:32:53 πμ »
Καλησπέρα και όλη την ομάδα κΑι πάλι! Τελικά η μοτοσυκλέτα ήρθε χθες απόγευμα στα χέρια μου και όπως καταλαβαίνετε δεν κατεβαίνω από την σέλα :D είναι ένα μηχάνημα το οποίο με το που ανέβηκα και το πήγα βόλτα γέλασα σαν ηλίθιος από χαρά ..δεν το είχα ξανανιώσει και έχω οδηγήσει έστω βόλτα κάποια δυνατά μηχανάκια..έχει ένα τρομερό feeling .απο Δευτέρα πάει στο μηχανικό για τα απλά λάδια-υγρά-μπουζί κλπ ...έχω κάποιες απορίες ..επειδή δεν είχα ξανά οδηγήσει ποτε tuono ,θα ρωτήσω κάποια πράγματα ώστε να δω αν κάποια πράγματα φυσιολογικά η χρίζουν προσοχής-συνεργείου ..λοιπόν ναι οκ είναι τραχύ μοτοσυκλέτα αλλά αυτη την τραχύτητα εγώ την βλέπω και σε όλες τις ταχύτητες-χιλιομετρα και δευτερον μου φαίνεται κάπως ελαφρύ το μπροστινό είστε όταν ανοίγω είτε όταν πάω με πολλά ...συγχωρέστε με αν κάτι είναι χαζό απλά τώρα μαθαίνω τι παίζει.

καλησπέρα και καλοτάξιδο μαν!   :kalo:
1- κοίτα πιέσεις στα λάστιχα
2- βρες τις στάνταρ ρυθμίσεις αναρτήσεων απ'το manual και στήσε τις για να έχεις ένα σημείο μηδέν για να ξεκινήσεις.
    έχει δύο σετ ρυθμίσεων,στάνταρ για δρόμο και racing για πίστα και από εκεί και πέρα παίζεις ανάλογα.
    δες και που βρίσκονται τα πηρούνια σε σχέση με τις πάνω πλάκες,ίσως θέλουν χαμήλωμα ή ψήλωμα.
3- το στάνταρ γρανάζωμα είναι 16/40,η συνήθης αλλαγή είναι -1 δόντι μπροστά που δεν χρειάζεται και αλλαγές σε αλυσίδα.
    μήπως έχει ήδη αλλαγμένα γρανάζια απ'τον προηγούμενο?
4- το μοτέρ δεν θα έπρεπε να έχει παντού κραδασμούς όπως το λες,εκτός αν σου φαίνεται έτσι λόγω 4κύλινδρου παρελθόντος.
    το πρώτο Tuono που πήρα ήταν μετά από ΖΧ6 και μου είχε φανεί άλλος κόσμος αλλά 1000 φορές καλύτερος.

υ.γ. κάπου είδα σήμερα-χτες ότι ανανέωσε την αγγελία του Tuono ο έμπορος και νόμιζα ότι τελικά δεν το πήρες!  :thnk:

Να σαι καλά φίλε μου !!Και εγώ αυτό σκέφτομαι ,θα μου φάνηκε έτσι λόγω τετρακύλινδρου..τώρα για τις αναρτήσεις που λες ,την Δευτέρα που θα πάω για αλλαγή λαδιών κλπ θα κοιτάξουμε ρυθμίσεις στις αναρτήσεις ώστε να δούμε τι παίζει.Παντως λέω να κάνω το μείον ένα δόντι.

*

Αποσυνδεδεμένος tattoo

  • *****
  • 271
  • Φύλο: Άντρας
    • Sarka Tattoo Machines
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Tuono 1000R Factory
  • Αντιδράσεις: +71
Απ: Πρώτες εμπειριες με το Tuono
« Απάντηση #9 - : Σεπτέμβριος 19, 2020, 08:09:38 πμ »
αυτο το μηχανακι πρεπει οπωσδηποτε να εχει γραναζωμα 15/40 τουλαχιστον ή πιο κοντο.
το 16/40 ειναι απαραδεκτο,ειναι μονο μεχρι να πας να παρεις 15 γραναζι,ουτε μετρο παραπανω

ρυθμισε φυσικα αναρτησεις οπως αναφερθηκε αλλα και sag
θεωρω επισης οτι για γρηγορη οδηγηση πρεπει να χαμηλωσει (ιδιως μπροστα)
στο μανουαλ τα αναφερει αυτα

οσον αφορα τους κραδασμους,ενδεχομενως να εχει βγαλμενο το βαρος του βολαν,
που κανει το μηχανακι πιο ευστροφο αλλα χειροτερευουν πολυ οι κραδασμοι
αν και νομιζω οπως ειπωθηκε ηδη οτι ειναι λογω μοτερ και συγκρισης με τετρακυλινδρο

αν θελεις να γινει λιγο πιο σκυφτο,οι αποστατες κατω απο τα καβαλετα αφαιρουνται

*

Αποσυνδεδεμένος Manolo77

  • ***
  • 130
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Factory 2007
  • Αντιδράσεις: +47
Απ: Πρώτες εμπειριες με το Tuono
« Απάντηση #10 - : Σεπτέμβριος 19, 2020, 11:05:16 πμ »
αυτο το μηχανακι πρεπει οπωσδηποτε να εχει γραναζωμα 15/40 τουλαχιστον ή πιο κοντο.
το 16/40 ειναι απαραδεκτο,ειναι μονο μεχρι να πας να παρεις 15 γραναζι,ουτε μετρο παραπανω

ρυθμισε φυσικα αναρτησεις οπως αναφερθηκε αλλα και sag
θεωρω επισης οτι για γρηγορη οδηγηση πρεπει να χαμηλωσει (ιδιως μπροστα)
στο μανουαλ τα αναφερει αυτα

οσον αφορα τους κραδασμους,ενδεχομενως να εχει βγαλμενο το βαρος του βολαν,
που κανει το μηχανακι πιο ευστροφο αλλα χειροτερευουν πολυ οι κραδασμοι
αν και νομιζω οπως ειπωθηκε ηδη οτι ειναι λογω μοτερ και συγκρισης με τετρακυλινδρο

αν θελεις να γινει λιγο πιο σκυφτο,οι αποστατες κατω απο τα καβαλετα αφαιρουνται

Ωραίος φίλε ευχαριστω !!

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +233
Απ: Πρώτες εμπειριες με το Tuono
« Απάντηση #11 - : Σεπτέμβριος 19, 2020, 02:54:30 μμ »
Απ' την στιγμή που πήγες σε ιταλικό v2 από Honda τετρακύλινδρο,η τραχύτητα που σωστά αναφέρεις είναι κάτι το οποίο πρέπει να συνηθίσεις και να αγαπήσεις.Έτσι δουλεύει το μοτέρ.Οπωσδήποτε 15 άρι γρανάζι μπροστά όπως σου είπαν οι προλαλήσαντες για να μην σκορτσάρει τόσο έντονα με πρώτη-δευτέρα χαμηλά αλλά και για να τραβάει θετικά στην γρήγορη οδήγηση σε στροφιλίκι.Επίσης μπες σε διάφορα θέματα περί ρυθμίσεων στις αναρτήσεις κι εδώ αλλά και στο apriliaforum.com.Τα RSV1000R και tuono δουλεύουν καλύτερα προς το μαλακό εύρος των ρυθμίσεων όπως θα διαπιστώσεις απ' το αμερικάνικο φόρουμ.Αν "σφίξεις"πολύ τις αναρτήσεις για να πάρεις τα σωστά sag όπως έκανα κι εγώ θα πάθεις σοκ με μια μοτοσικλέτα σκληρή και ψηλή πού δεν θα ακούει πουθενά.Διάβασε λίγο τον scott2ride στο apriliaforum.com  και θα κατατοπιστείς σ'αυτό το θέμα.Το ohlins το μπροστινό είναι αρκετά καλό και ρυθμίζεται όπως θες.Όλα αυτά είσαι αναγκασμένος να τα κάνεις όχι γιατί έχει πρόβλημα ή δεν είναι καλή η μοτό,αλλά γιατί γίνεται ακόμη καλύτερη! :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Manolo77

  • ***
  • 130
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Factory 2007
  • Αντιδράσεις: +47
Απ: Πρώτες εμπειριες με το Tuono
« Απάντηση #12 - : Σεπτέμβριος 19, 2020, 06:55:59 μμ »
Απ' την στιγμή που πήγες σε ιταλικό v2 από Honda τετρακύλινδρο,η τραχύτητα που σωστά αναφέρεις είναι κάτι το οποίο πρέπει να συνηθίσεις και να αγαπήσεις.Έτσι δουλεύει το μοτέρ.Οπωσδήποτε 15 άρι γρανάζι μπροστά όπως σου είπαν οι προλαλήσαντες για να μην σκορτσάρει τόσο έντονα με πρώτη-δευτέρα χαμηλά αλλά και για να τραβάει θετικά στην γρήγορη οδήγηση σε στροφιλίκι.Επίσης μπες σε διάφορα θέματα περί ρυθμίσεων στις αναρτήσεις κι εδώ αλλά και στο apriliaforum.com.Τα RSV1000R και tuono δουλεύουν καλύτερα προς το μαλακό εύρος των ρυθμίσεων όπως θα διαπιστώσεις απ' το αμερικάνικο φόρουμ.Αν "σφίξεις"πολύ τις αναρτήσεις για να πάρεις τα σωστά sag όπως έκανα κι εγώ θα πάθεις σοκ με μια μοτοσικλέτα σκληρή και ψηλή πού δεν θα ακούει πουθενά.Διάβασε λίγο τον scott2ride στο apriliaforum.com  και θα κατατοπιστείς σ'αυτό το θέμα.Το ohlins το μπροστινό είναι αρκετά καλό και ρυθμίζεται όπως θες.Όλα αυτά είσαι αναγκασμένος να τα κάνεις όχι γιατί έχει πρόβλημα ή δεν είναι καλή η μοτό,αλλά γιατί γίνεται ακόμη καλύτερη! :bye:
.

Φίλε μου να είσαι καλά για τις συμβουλές σου !! Όπως είπα και πάνω τα γουστάρω όλα αυτά απλά τα έγραψα ως παρθένος σε v2 1000😄

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης