η δουλειά στα σωθικά των αναρτήσεων καταπληκτική με σωθικά ιδια απο honda rs 125 racing,τα RIMS στις ζάντες δεν είναι ακριβώς αυτα που θέλαμε αλλα οκ....το πλέξιμο με τα japan κέντρα πολύ καλό και κράτησα τα nissin φρένα με σωθικά brembo...χαμήλωσε στους 10 πόντους το μπροστινό...και το ελατήριο πίσω κόπηκε και έφτασε τις 440 λίμπρες σε σκληρότητα....μπήκε ενα σφηρήλατο πιστόνι της wossner,ενω προηυπήρχε ενα θυρίδωμα στον κύλινδρο...η πρώτη δοκιμή έγινε με διαλυμένα dunlop tt 93 gp ....είχα να οδηγήσω δυο χρόνια σε πίστα γενικά αλλα το πυραυλάκι βαράκι χρόνους με την μια....αλλα επειδή μπαίνω πίστα για να βρω όρια έφαγα και ενα low στην κ1 με 5η σκασμένη!
Έρχεται φωτογραφία με μυθικό low με την αφεντιά μου!