0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
4)Όταν οδηγείτε στην βροχή.[/b]Προσέχω πολύ στην βροχή, σε πρόσφατο ταξίδι πριν από λίγο καιρό από Αθήνα –Αλεξανδρούπολη στο κομμάτι Κομοτηνή – Αλεξανδρούπολη έκανα αρκετά χιλιόμετρα με βροχή και πραγματικά το γούσταρα γιατί ένιωθα την μηχανή πολύ σταθερή.
5)Όταν φρενάρετε οριακά από πολλά χαω.[/b]Σταματάει καλά , ιδίως μετά την επέμβαση που έκανα στο πίσω φρένο που της μαμάς ήταν απλά διακοσμητικό.
Κλείνοντας έως τώρα είμαι γένηκα πολύ ευχαριστημένος από το Πήγασο και έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη μου.
SVtor έγραψε:GFiotakis έγραψε:Παράθεση4)Όταν οδηγείτε στην βροχή.[/b]Προσέχω πολύ στην βροχή, σε πρόσφατο ταξίδι πριν από λίγο καιρό από Αθήνα –Αλεξανδρούπολη στο κομμάτι Κομοτηνή – Αλεξανδρούπολη έκανα αρκετά χιλιόμετρα με βροχή και πραγματικά το γούσταρα γιατί ένιωθα την μηχανή πολύ σταθερή.Η βροχή δεν επηρεάζει την σταθερότητα οποιασδήποτε μηχανής παρά μόνο αν πηγαίνει κάποιος με πάρα πολλά (>200) οπότε υπάρχει ο κίνδυνος της υδρολίσθησης. Αυτό που επηρεάζει είναι η πρόσφυση στο φρενάρισμα και το στρίψιμο οπότε αν αυτά εννοείς ως "σταθερότητα" τότε μπράβο στον Πήγασο (και τα λάστιχα που του φοράς )
SVtor έγραψε:Παράθεση5)Όταν φρενάρετε οριακά από πολλά χαω.[/b]Σταματάει καλά , ιδίως μετά την επέμβαση που έκανα στο πίσω φρένο που της μαμάς ήταν απλά διακοσμητικό.Μήπως διστάζεις να πιέσεις το μπροστινό σου φρένο; Σε καλή άσφαλτο και σε οριακό φρενάρισμα το πίσω φρένο εκ των πραγμάτων είναι διακοσμητικό αφού όλο το βάρος της μηχανής μεταφέρεται μπροστά. Στην πίστα σηκώνεται ο πίσω τροχός! Όχι οτι οι δημόσιοι δρόμοι προσφέρουν την πρόσφυση της πίστας φυσικά αλλά πάλι, το 80% του φρεναρίσματος γίνεται με το μπροστινό, πλην βρεγμένου-ιδιαίτερα ολισθηρού. .
SVtor έγραψε:ΠαράθεσηΚλείνοντας έως τώρα είμαι γένηκα πολύ ευχαριστημένος από το Πήγασο και έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη μου. Έχεις οδηγήσει κάποιο καλό street μηχανάκι; Το ρωτώ αυτό ομολογώντας οτι δεν έχω οδηγήσει ποτέ πήγασο αλλά η εμπειρία μου με άλλα on-off μηχανάκια με έχει κάνει καχύποπτο επειδή γενικώς έχουν υπερβολικά μαλακές αναρτήσεις με μπόλικο βύθισμα στα φρένα και ασαφή αίσθηση στο στρίψιμο με πολλά.
GFiotakis έγραψε:ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΩ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΕΥΩ. (ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ STREETΑΚΙΑΣ ) ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ VT 250 , RD 350 , CBX 550 , VF 750 , VESPA ΚΛΠ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ KAI ΕΧΩ ΤΑΞΙΔΕΥΣΕΙ ΜΕ TRANSALP , XT , KLE, VARADERO, ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΟ KLR 250 ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΕΙΧΑ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΩ ΤΟΣΟ ΑΝΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ VF 750 ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΚΑΒΑΛΗΣΑ ΤΟ ΠΗΓΑΣΟ….
SVtor έγραψε:ΠαράθεσηGFiotakis έγραψε:ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΤΑ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΩ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΕΥΩ. (ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ STREETΑΚΙΑΣ ) ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ VT 250 , RD 350 , CBX 550 , VF 750 , VESPA ΚΛΠ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ KAI ΕΧΩ ΤΑΞΙΔΕΥΣΕΙ ΜΕ TRANSALP , XT , KLE, VARADERO, ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΟ KLR 250 ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΕΙΧΑ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΩ ΤΟΣΟ ΑΝΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ VF 750 ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΚΑΒΑΛΗΣΑ ΤΟ ΠΗΓΑΣΟ…. Εγώ έχω οδηγήσει AX-1, CB-1 400, DT125, KLX 650, BMW F650, Monster 620i.e., VTR1000 Firestorm, Tuono, Mille, Triumph Speed Triple 1050. Όλα τα ψηλά μου φάνηκαν υπερβολικά μαλακά και ασαφή, γι' αυτό και η καχυποψία μου απέναντι στον Πήγασο (Αν αναρωτιέσαι για το BMW, ήταν από τα χειρότερα). Πάντως αν μετά από όλα αυτά τα μηχανάκια κατέληξες στον Πήγασο και είσαι όπως λες ευχαριστημένος τότε θα πρέπει να είναι πολύ προσεγμένη και ισορροπημένη μηχανή για τη χρήση για την οποία τη θέλεις. Όταν ηρεμήσω κι εγώ και ξεχάσω πίστες και στριψίματα, θα τον έχω υπ' όψιν μου αν και μάλλον μέχρι τότε θα είναι ένα εντελώς διαφορετικό μηχανάκι Μέχρι τότε πάντως, με την πρώτη ευκαιρία που θα βρώ θα τον δοκιμάσω.
Themis έγραψε:ΑΠΛΑ ΕΜΕΙΣ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΣΚΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΗΓΑΣΟ MILLE...Ε...ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ....
SVtor έγραψε:ΠαράθεσηThemis έγραψε:ΑΠΛΑ ΕΜΕΙΣ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΣΚΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΗΓΑΣΟ MILLE...Ε...ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.... Για κρυφοtuonά σε κόβω. Το έχεις ομολογήσει στον εαυτό σου (σε μία τυπική κρίση έντονης αυτοκριτικής όντας μεθυσμένος) ή ακόμα το ψάχνεις
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι